Zo overduidelijk is dat helemaal niet anders was hij wel veroordeeld door de openbaar aanklager van de KNVB.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat die mongool wel degelijk bewust het hoofd van Onana raakt.
Die domme neger moet gewoon aan de kant gaan voor Kramerinho. Dan is er niks aan de hand. De KNVB is het hier mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat die mongool wel degelijk bewust het hoofd van Onana raakt.
1. Zelfs de KNVB vindt het niksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Bronson_ het volgende:
1. Kramer is een debiel
2. Hij veranderd van looprichting
3. Hij laat zijn been hangen
4. Hij doet het sowieso bewust
5. Kramel is een debiel
6. Lekker boeiend wel of geen schorsing
7. Kan er toch niks van
Niks mis met een beetje kopschoppen. Had best harder mogen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 14e verjaardag!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje kopschoppen. Had best harder mogen zijn
2. verandertquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Bronson_ het volgende:
1. Kramer is een debiel
5. Kramel is een debiel
7. Kan er toch niks van
Ik zou juist heel blij zijn met een schorsing.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Bronson_ het volgende:
1. Kramer is een debiel
5. Kramel is een debiel
7. Kan er toch niks van
Het is een straf voor Feyenoord wanneer ze 'm 5 wedstrijden verplicht in de basis moeten zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou juist heel blij zijn met een schorsing.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een straf voor Feyenoord wanneer ze 'm 5 wedstrijden verplicht in de basis moeten zetten
PelleGod.quote:Spijt heeft Armenteros dan ook niet. 'Ik ben door alles wat ik heb meegemaakt juist een betere speler geworden, dat weet ik zeker. Denk jij dat je een mindere voetballer wordt als je elke dag met Graziano traint? Man, dat was puur genieten. Mensen vergissen zich altijd in hem. Hij wordt nog weleens weggezet als simpele spits, die alleen maar een neusje voor de goal heeft. Maar geloof me: die man heeft écht voetbal-intelligentie. Dan begon hij in de kleedkamer: "Als hun linksback de bal heeft, dan beweegt hun centrale verdediger zo en zo, dus dan komt er daar en daar ruimte voor ons". Daar stond ik van te kijken. Bovendien is Pellè gewoon een monster van een vent.'
De tijd van Armenteros en die ene routinier verdediger die er geen kut van kon.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:24 schreef MPC60 het volgende:
Armenteros and Pelle sitting in a tree...
Philippe Leonardquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
De tijd van Armenteros en die ene routinier verdediger die er geen kut van kon.
hallon,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Philippe Leonard![]()
![]()
Toen we zo wanhopig waren dat wij een werkloze Belg namen "omdat hij ervaring had bij de Rode Duivels".
[ afbeelding ]
Die Gudde, wat een bos uien is het toch ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:08 schreef MPC60 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/verslag-stuurgroep-op-de-stip/
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
1. Zelfs de KNVB vindt het niks
2. Mad
Die keeper heeft niets gevoeld anders. Er is gewoon niets aan de hand.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.
Hahah tering jij bent echt zo dom dat je denkt dat mensen dat echt denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.
Apart dat ze niet alles bij elkaar gooien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:19 schreef Luni het volgende:
Het nieuwe trainingscomplex van Feyenoord 1
http://www.ad.nl/rotterda(...)xe-complex~a22f7d77/
https://twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat fragment van Kramer nu 10 keer gezien, maar ik snap oprecht niet wat Kramer mis zou moeten doen.
Zo apart is dat niet hoor, gebeurd bij veel clubs.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apart dat ze niet alles bij elkaar gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |