Wtf?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef franklop het volgende:
Eau rouge heet het geloof ik
En dat noemt zich fan
Jij snapt mquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
iedereen weet dat het Eau de Cologne isquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wtf?
Is Rivage godverdomme
Eau Rouge is het eerste knikje naar links.
moet kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef Greys het volgende:
Gaat Max vanavond naar de vierde plek in de coureursstand denken jullie?
Dat hangt allemaal af van de hoeveelheid kaas op onze nachos.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik hoop naar het podium. Of ze Jos er dan ook heen moeten sleuren boeit me nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het zo, he?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef Greys het volgende:
Eau Eau Chersoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iedereen weet dat het Eau de Cologne is
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Hunt allang heen is
Beste co-commentator ever.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Hunt al heel lang heen is
OMG IS DIE DOOD?!?!?!?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal af van de hoeveelheid kaas op onze nachos.
Nee D. ----> Serieus dat hij dat NIET wist... Is nogal commom knowlegdequote:
Ik vind die ene goed, maar ik weet niet of die live commentaar doet ergens. Die wat ook in die Ferrari Winter series gereden heeft. Ben zn naam ff kwijt. Goeie verslaggever in elk geval met vaak niet zulke standaard vragen en vaak met mooie antwoorden wat ie weet uit te halen.quote:
Thxquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toffe smiley!!!!
Die moet een eigen FOK!code krijgen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
So? F1 fans moeten wel wet historie kennenquote:
U riep?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee D. ----> Serieus dat hij dat NIET wist... Is nogal commom knowlegde
Geen ideequote:
Alsof ik dat niet wist, het was sarcastisch. En hoe heet die ene vent nou?quote:
Nee. Wel grappig toen hij heel even dacht dat de koekjes die hij van Olav kreeg een illegale substantie bevatten.quote:
eejjjjjjjjquote:
Klopt, maar onkruid vergaat niet hequote:Lang geleden
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee. Wel grappig toen hij heel even dacht dat de koekjes die hij van Olav kreeg een illegale substantie bevatten.
Dan had Olav hem spacecake moeten gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee. Wel grappig toen hij heel even dacht dat de koekjes die hij van Olav kreeg een illegale substantie bevatten.
Dat zijn doel is om in 2018 voor Red Bull te rijden of anders voor een ander topteam.quote:
Ok, ook vrij standaard, maar thanks!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zijn doel is om in 2018 voor Red Bull te rijden of anders voor een ander topteam.
Het is nog bezig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ook vrij standaard, maar thanks!
Er reed een RB langs met gele Tcam en SS's. Of ik ben gek geworden.quote:
nope.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:32 schreef Geralt het volgende:
Reed Max daar nou met SS's voorbij? Ik dacht een gele Tcam te zien. En SS's??
Ze gaan niet de banden waarop ze starten nog meer oprokenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:32 schreef Geralt het volgende:
Reed Max daar nou met SS's voorbij? Ik dacht een gele Tcam te zien. En SS's??
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Wat Rosberg deed bij Kimi. Van eigenlijk te ver naar achter hem in de binnenkant van de bocht er naast prakken en dan super laat na de apex insturen ( dus niet gelijk insturen maar eerst een stukje rechtdoor gaan), waardoor Kimi niet meer kon insturen zonder een botsing te veroorzaken.
Bedankt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat super laat insturen hoeft niet eens hoor. Verstappen op Ericson in China 2015 bijv was ook gewoon een divebomb, ookal haalde hij wel de apex. Een divebomb is gewoon dat je van heel ver komt en in een gat duikt wat er eigenlijk niet is en daarmee je tegenstander dwingt uit te wijken.
Thanks voor de info!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is nog bezig.
Hij is blij als hij P10 bereikt vandaag.
Dus hij reed wel voorbij op SS's toch? Dat zag ik echt wel goed hoor. Toen hij voorbij aan Ted reed net.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan niet de banden waarop ze starten nog meer oproken
VES? Nope!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus hij reed wel voorbij op SS's toch? Dat zag ik echt wel goed hoor. Toen hij voorbij aan Ted reed net.
Hamilton rijdt nu bijvoorbeeld ook even op supersoftquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus hij reed wel voorbij op SS's toch? Dat zag ik echt wel goed hoor. Toen hij voorbij aan Ted reed net.
Whut?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton rijdt nu bijvoorbeeld ook even op supersoft
Ghehequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo die dame vindt zichzelf wel errug lekker
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou die blonde achter camperhuis doen.
Keihard, in de poepert.
Jawel. Die reed op SS's de pit uit. Hij start op S, dat weet ik ook wel, maar hij rijdt naar de grid op SS's, dat wqeet ik zeker, dat heb ik goed gezien.quote:
Moet dat op tv?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou die blonde achter camperhuis doen.
Keihard, in de poepert.
Die griddame van daarnet vond van welquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:37 schreef Anton91 het volgende:
Nu baal ik wel van dat ik Sky kijk... hier zijn geen lekkere vrouwen
Thanks!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt #28 baisers et bisous
Wie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo pijnlijk calimero, dat constante vragen naar Verstappen bij andere rijders...
Ik denk dat de heren RB er beter aan doen om naar achteren te kijken met hoe snel die Ferrari''s starten de laatste tijdquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Greys het volgende:
RIC ligt straks eerste bij het ingaan van de eerste bocht denk ik.
Lijkt me aardige gast, jammer dat hij nooit echt de F1 heeft gehaald, overigens lijkt me niet ondenkbaar dat hij China naar de F1 gaat brengen.quote:
en bij het uitgaan VES omdat Ricciardo veel te hard de bocht in ging en daarbij HAM en ROS uitschakeltquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Greys het volgende:
RIC ligt straks eerste bij het ingaan van de eerste bocht denk ik.
Dan heeft ie aardig wat vliegtuigen nodigquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lijkt me aardige gast, jammer dat hij nooit echt de F1 heeft gehaald, overigens lijkt me niet ondenkbaar dat hij China naar de F1 gaat brengen.
Acequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft naast RTL nog meer de F1 als je geen ziggo hebt?
Wat is da?quote:
SKY toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zat het ook weer, de mercs en Max op S en RIC en de rest op SS he? Dan blijf ik bij mijn gok dat RIC als eerste de bocht in gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren RB er beter aan doen om naar achteren te kijken met hoe snel die Ferrari''s starten de laatste tijd
Acestream > Skyquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sky heb ik ook niet, astra satellietquote:
Een tof programma op je PCquote:
Nee precies. Ik zou dat stukken beter doen, zelfs al staan daar andere pedalen en een ander stuur dan wat ik heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef Fopje het volgende:
Tering, die Doornbos kan dat spel echt niet
Vind ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef raptorix het volgende:
Vorige race via RTL+ gekeken, was weekendje in Duitsland, wat een ramp
Ik kan dat ook niet hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef raptorix het volgende:
Vorige race via RTL+ gekeken, was weekendje in Duitsland, wat een ramp
Jep, maar ik moet het nog zien. Ik denk dat Ricardo zn start verkloot en zo 2x nadeel heeft van zn strategie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zat het ook weer, de mercs en Max op S en RIC en de rest op SS he? Dan blijf ik bij mijn gok dat RIC als eerste de bocht in gaat.
Moet zeggen dat hij het normaal wel netjes doet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:42 schreef Fopje het volgende:
Tering, die Doornbos kan dat spel echt niet
Gewoon 2 ronden voor het eind, Max in een hoekje onder in beeld moeten kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hebben
Kijk ik bijna liever niet
Via stream op je pcquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sky heb ik ook niet, astra satelliet
Geef dan een andere optiequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je moet ook niet op RTL kijken, is meer reclame dan race..
Gewoon de ace. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederlandse radio iemand anders?
Was enige zender op TV, 150 euro voor 3 dagen was dan ook een bargainquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je moet ook niet op RTL kijken, is meer reclame dan race..
251913fa2fc4b427846ecffb5c8955a6d5510803quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef dan een andere optie
Ace. Zeg ik toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef dan een andere optie
Ik volg NASCAR niet meer zo maar hij is toch ook gewoon gestopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Jeff Gordon is bij de F1-race aanwezig en niet op Talladega.
Gewoon de standaard 24/7 stream 2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
251913fa2fc4b427846ecffb5c8955a6d5510803
Ace player
Geen dank
Ben je zwakzinnig of zo? Vroeg naar TV kanalenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon de ace. Hoe moeilijk kan het zijn?
klopt, maar het is toch zijn sport hequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik volg NASCAR niet meer zo maar hij is toch ook gewoon gestopt.
Zie OPquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of zo? Vroeg naar TV kanalen
Deze heeft wel "enige" reden om bij zo'n race rond te lopenquote:
quote:
quote:
Die zijn er niet naast Ziggo en RTL. Zelf nogal vh padje af?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of zo? Vroeg naar TV kanalen
Ik doelde op Butler? of zoiets bij RIC.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze heeft wel "enige" reden om bij zo'n race rond te lopen(behalve dat Lewis haar op het moment volblaft)
[ afbeelding ]
Op het moment? Net ff voor de race?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze heeft wel "enige" reden om bij zo'n race rond te lopen(behalve dat Lewis haar op het moment volblaft)
[ afbeelding ]
Helmut lijkt erg geïnteresseerd in het Red Bull logo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grab her right in the pussy!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Beach het volgende:
Hopelijk doet Trump het podiuminterview. Is ie al gesignaleerd?
Ik kijk normaal nooit naar ziggo, maar 't is echt schandalig slecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:46 schreef franklop het volgende:
Jack is serieus de slechtste interviewer ooit.
Kan ie Haas weer groot maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Beach het volgende:
Hopelijk doet Trump het podiuminterview. Is ie al gesignaleerd?
Niki had serieus een petje op met "make..."quote:
Het was vreselijk vals en tenenkrommend. Brrrquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:49 schreef buzz1291 het volgende:
Tering, kippenvel van die star spangled banner. Navy pakt ff uit zeg
1. Acestreamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:49 schreef Jane het volgende:
Jammer dat onze Ziggo-stream vaak zo achterloopt. Maakt het moeilijk om dit topic erbij te houden.
302 squadronquote:
quote:302 Squadron is gestationeerd op de Amerikaanse legerbasis Fort Hood. Het squadron verzorgt 5 keer per jaar een gemeenschappelijke Air Assault training voor helikopterbemanningen van het Defensie Helikopter Commando en grondeenheden van 11 Luchtmobiele Brigade. Daarnaast volgen Apachevliegers, Chinookvliegers en -loadmasters 2 maal per jaar de Initial Mission Qualification Training. Het squadron is bemand met personeel van de luchtmacht, landmacht en US Army. Het gebied rond Fort Hood, groter dan Nederland, biedt de eenheid unieke trainingsmogelijkheden.
Yepquote:
120.000!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:51 schreef truedestiny het volgende:
Hoeveel fans kan dit circuit kwijt?
Ze had geen zin om door Brundle geïnterviewd te worden, dus zei nee.quote:
In een korte broek dusquote:
Loopt ie achter?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:49 schreef Jane het volgende:
Jammer dat onze Ziggo-stream vaak zo achterloopt. Maakt het moeilijk om dit topic erbij te houden.
Nope, die mechanische problemen zijn opgelostquote:
Try harderquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Huh?! Sinds wanneer spreekt Hulkenberg Nederlands?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Hou op.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Geen idee, zal nu wel Frans gaan studeren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Al jarenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Al tijdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
quote:
Acequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand anders een optie voor als je alleen de Astra satelliet hebt en niet RTL wil kijken?
Kwart over de rand van de pispot.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Ow, woont hij soms dicht bij de Nederlandse grens?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al tijden![]()
Doet hij regelmatig ook, tegen Ziggo
Altijd al, die vraag word ieder weekend gesteld, en ieder weekend beantwoord, is vlak bij de grens opgegroeid, spreekt 4of 5 talen vloeiend. Die gast is echt niet dom ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Fopje het volgende:
Welk nummer staat dat?quote:
Goh...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Altijd al, die vraag word ieder weekend gesteld, en ieder weekend beantwoord, is vlak bij de grens opgegroeid, spreekt 4of 5 talen vloeiend. Die gast is echt niet dom ofzo.
Bij ons vaak wel. Niet héél erg, maar wel zo dat je dingen vaak al hier leest voordat je het ziet gebeuren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Loopt ie achter?
Ow, kom ik dadelijk wel achter dan, als ik het commentaar hier lees
Vraag is wie de hellingsproef niet aan kanquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Nober het volgende:
Start is wel berg op misschien komen ze allemaal niet weg.
Denk het niet, dat het berg op loopt is niet echt in het voordeel van de RB lijkt me. Zeker niet bij de start.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Justevo het volgende:
Gaat RIC er nou echt voorbij kunnen rijden? Ik denk dat ie ook op SS weinig kan heeft hoor.. Denk dat ie vooral gewoon een setje banden voor niks gaat slijten.
Tuurlijk welquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? Hij heeft hier gewoond en spreekt regelmatig NL tegen Ziggo
Heeft in NL gewoond, maar idd ook niet ver vd grens als ik het goed onthouden hebquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow, woont hij soms dicht bij de Nederlandse grens?
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 20:48:44WOW, WOW, WOW!!What an amazing flypast!!#F1 #USGP https://t.co/BiRW1QT16A reageer retweet
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 20:51:45@MercedesAMGF1 I suppose we could all ask politely and try to get a ride on one of those after the race... #PrettyPlease reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 20:53:52@ForceIndiaF1 "get me to the chopper." Said someone, once... reageer retweet
Ja gek he?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef Nober het volgende:
Rosberg spreekt naar het schijnt Fins en dat voor een Duitser.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jos overigens ook niet ;')
Is bij een NL team begonnen met kartenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow, woont hij soms dicht bij de Nederlandse grens?
johquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef Nober het volgende:
Wiki zegt altijd de waarheid!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat is aardig wat, als het waar is.
Nico spreekt onwijs veel talenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef Nober het volgende:
Das nog kutter dan RTL Danquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef marcodej het volgende:
Dat acestream loopt twee minuutjes achter op live tv ofzo
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deur dicht gooien is vanaf nu dus verboden?
die vallen wel wegquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:58 schreef Justevo het volgende:
Max zal het wel moeilijker krijgen denk ik, beide Ferrari's een compound zachter..
Tijdens het remmen wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en een stop meer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:58 schreef Justevo het volgende:
Max zal het wel moeilijker krijgen denk ik, beide Ferrari's een compound zachter..
Nee, als het maar gebeurt voordat je remt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doe je dat dan als je uitgeremd wordt?quote:
Uithuilenquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je uitgeremd wordt?
Je loopt achterquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef potjecreme het volgende:
Hmm het is 21 uur maar ze staan nog stil.
Een tikkie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef King_Merc het volgende:
Staat volume van Olav een stuk lager of lijkt dat maar zo ?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef King_Merc het volgende:
Inhalen gaat toch vrijwel altijd door later te remmen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Nee, als het maar gebeurt voordat je remt.
bij Ziggo kan je hem uitzettenquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef King_Merc het volgende:
Ik denk wel meerderequote:Op zondag 23 oktober 2016 21:02 schreef franklop het volgende:
Ik voel dat er een SC komt na de eerste ronde
Mercedes clashquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:02 schreef franklop het volgende:
Ik voel dat er een SC komt na de eerste ronde
Alleen die 2 dan graagquote:
Verder is ze wel goed gemaakt.quote:
Ja. Nu ophouden met je gezeik aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |