gewoon, iets om je een hart onder de riem te steken, daar word ik niet arm van hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wat wil je mij dan sturen skattie? als het pakjes zijn is harstikke duur wil ik je helemaal niet aandoen
Krijg ik dan jouw adres?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, iets om je een hart onder de riem te steken, daar word ik niet arm van hoor
Daar worden toch alleen maar mannen voor opgepakt!??quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh Zwijndrecht, daar heb ik wel eens een jaar lang rondgefietst om te registreren hoeveel kinderen er in welk speeltuintje speelden. Was heel prima bijbaan, lekker buiten en een dik salaris. Best bijzonder dat ik nooit ben aangegeven op éénéénrapporteereenengerd want ik was toen elke dag naar die kinderen aan het kijken.
Eik is dat toch best gek?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar worden toch alleen maar mannen voor opgepakt!??
Postbode vrouw op dat eiland van die aapquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, sacha elders, lalalaan 4, 2839TR, Fantasialand
Kan niet ik woon ook in Fanntasialandquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, sacha elders, lalalaan 4, 2839TR, Fantasialand
Jij ziet veel......quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat mijn PC meedoet bij PC Miljoenenloterij...
Ik heb idd ooit een brief gehad of ik mee wou doen...
Ik zie nu iemand die een Apple pakket won.. toch niet goedkoop
Morgen vers broodquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef mrspoeZ het volgende:
350 g bloem, 200 ml lauw warm water, scheutje olijfolie, zakje instant gist, beetje zout en beetje suiker. Mengen, rijzen, in vierkante bakvorm doen, in oven zetten.
daar kijk je niet heel vrolijk bijquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:18 schreef sacha het volgende:
ik moet nu met Aap naar heel holland bakt kijken
Mis je Max dan niet om 21:00 ?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:18 schreef sacha het volgende:
ik moet nu met Aap naar heel holland bakt kijken
eigenlijk niet eens zo moeilijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef mrspoeZ het volgende:
350 g bloem, 200 ml lauw warm water, scheutje olijfolie, zakje instant gist, beetje zout en beetje suiker. Mengen, rijzen, in vierkante bakvorm doen, in oven zetten.
Klinkt meer Mexicaans om eerlijk te zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik hou van zelf maken. Ik maakte vandaag een spaans bonenmengsel met tomaat en mais en prei en gele wortel en paprika en ui en rode bonen en zwarte bonen en knof en pepertjes en karweizaadjes.
Nah het was lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt meer Mexicaans om eerlijk te zijn
Ik kijk voor het eerst naar heel Holland bakt. Wat een leuke deelnemersquote:
Maak me gekquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Het stoofvlees voor morgen en dinsdag staat al klaar: 600 g runderlende, 200 g peperkoek, een struik bleekselderij, 500 g winterpeen en 4 rode parpika's. Morgen als ik wakker word opzetten, sudderen tot etenstijd, dan aardappels koken; eten dag 1. Daarna ga ik weg en laat ik mijn bloedjes alleen thuis, maar die kunnen dan in de avond tarly koken en de resten van het stoofvlees opbakken met een pond boerenkool.
klinkt goed. Ik hou van stoofpotjes, hier zijn de riblappen al in huis voor een stoofpotje deze weekquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Het stoofvlees voor morgen en dinsdag staat al klaar: 600 g runderlende, 200 g peperkoek, een struik bleekselderij, 500 g winterpeen en 4 rode parpika's. Morgen als ik wakker word opzetten, sudderen tot etenstijd, dan aardappels koken; eten dag 1. Daarna ga ik weg en laat ik mijn bloedjes alleen thuis, maar die kunnen dan in de avond tarly koken en de resten van het stoofvlees opbakken met een pond boerenkool.
Ik vind het ook wel lekker, maar nog nooit kruidkoek gebruiktquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt goed. Ik hou van stoofpotjes, hier zijn de riblappen al in huis voor een stoofpotje deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |