Nee, was thuis vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukke dag gehad in Utrecht?
Ik ga morgen weerquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, ik zit er volgende week.
Morgen laatste dag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is het nog niet afgelopen?
Voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik overweeg echt mijn voetbalabonnementen op te zeggen. Fox etc.
Wekelijks dezelfde treurige vertoningen.
Gewoon Ziggo, is voldoende. PL en PD beste competitiesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, heb ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Ziggo, is voldoende. PL en PD beste competities
Joh, buiten de Premier League heb je niks anders nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet vooral van de Bundesliga eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, buiten de Premier League heb je niks anders nodig.
meh saaie competitie, het is de mindere versie van de Premier League. Maar ja, ik kijk ook liever Duits dan Spaans, dat is helemaal saai.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van de Bundesliga eigenlijk.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
meh saaie competitie, het is de mindere versie van de Premier League. Maar ja, ik kijk ook liever Duits dan Spaans, dat is helemaal saai.
Spaans voetbal kent maar 3 leuke potjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
meh saaie competitie, het is de mindere versie van de Premier League. Maar ja, ik kijk ook liever Duits dan Spaans, dat is helemaal saai.
en vice versaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Spaans voetbal kent maar 3 leuke potjes
bar-rea
rea-atl
bar-atl
Prima, wel even je best doen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heerenveen - Arsenal next year
Mag Dortmund zich wel flink gaan verbeterenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frass, volgende week Dortmund - Schalke
tweede plek en kijk hem eens blij zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hoe prachtig is dit
Bquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hoe prachtig is dit
en blij voor je.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hoe prachtig is dit
Ja, nogal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag Dortmund zich wel flink gaan verbeteren
Ja en dan? Ik ga toch geen competitie volgen die vaak tegelijk met de Premier League loopt, sowieso heb je niets aan een paar potjes, als de competitie zelf gewoon een lachertje is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie kijken echt te weinig spaans voetbal
Sevilla, Las Palmas, Villarreal, Celta
als het zover komt koop ik kaarten voor onsquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, wel even je best doen.
Echt alleen Nederlandse vrouwen vallen daar over.quote:
stand zegt geen reet, maar de schade is beperkt gebleven. mijn punt was dat het dicht bij elkaar ligt, 5 clubs met max een punt verschil, dat is gewoon uniek.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tweede plek en kijk hem eens blij zijn
Ik vind het vooral leuk dat die graf Mourinho het daar ook niet op de rit krijgt bij United.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stand zegt geen reet, maar de schade is beperkt gebleven. mijn punt was dat het dicht bij elkaar ligt, 5 clubs met max een punt verschil, dat is gewoon uniek.
überhaupt buitenland voetbal volgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik ga toch geen competitie volgen die vaak tegelijk met de Premier League loopt, sowieso heb je niets aan een paar potjes, als de competitie zelf gewoon een lachertje is.
iedere man met beetje klasse twijfelt daaraanquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Echt alleen Nederlandse vrouwen vallen daar over.![]()
Voor zover je dat vrouwen kunt noemen dan.
ja heerlijk dat hij nu 6 punten achterstand heeft bij 3 clubs en 5 punten bij 2.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat die graf Mourinho het daar ook niet op de rit krijgt bij United.
Nepsupporters zijn dat, oh want ik woon hier dus dan moet ik dat.. bullshitquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
überhaupt buitenland voetbal volgen
Support je local
Gewoon ff dik klop ook bij Chelsea vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja heerlijk dat hij nu 6 punten achterstand heeft bij 3 clubs en 5 punten bij 2.
zou je 'm doen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef Neverknown het volgende:
Hoelang is braddie eigenlijk?
afgaande op deze vid schat ik rond de 1,75m
vind wel geil hoe hij zo met zijn hoofd schudquote:
Spaanse competitie een lachertje noemen, dan snap je er niet echt veel van sorryquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik ga toch geen competitie volgen die vaak tegelijk met de Premier League loopt, sowieso heb je niets aan een paar potjes, als de competitie zelf gewoon een lachertje is.
Oh oke. Succes met die saaie schaakpotten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spaanse competitie een lachertje noemen, dan snap je er niet echt veel van sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |