Rechters en advocaten hebben niks te zeggen over wetten en regels. Moet je bij de politiek zijn.quote:
De rechters intepreteren die regels. En als die kerel nu wel veroordeeld was voor verkrachting, wie was daar dan op tegen geweest? Waren er protesten ontstaan van bezorgde burgers tegen de uitholling van de rechtstaat?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Rechters en advocaten hebben niks te zeggen over wetten en regels. Moet je bij de politiek zijn.
Dan begrijp je het gewoon niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
De rechters intepreteren die regels. En als die kerel nu wel veroordeeld was voor verkrachting, wie was daar dan op tegen geweest? Waren er protesten ontstaan van bezorgde burgers tegen de uitholling van de rechtstaat?
Ik denk dat als ze hem ogenblikkelijk in de rechtzaal hadden opgeknoopt, het gros van de mensen dit gewoon prima had gevonden.
Ja en zo lopen er nog duizenden rapefugees rond met dit soort gedachtes.quote:Het excuus van de 20-jarige Amir A. was dat hij al vier maanden geen seks had gehad. Hij kon zijn 'uitgesproken overmatige seksuele energie' niet beheersen
Dit soort gevallen blijven tegenwoordig idd meestal buiten schot:quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Laat me niet lachen. Als het door Arie M. was gebeurd, was er geen bericht geweest. Nu het door Amir is gebeurd, moet de stekker uit het hele continent.
.quote:A man has been jailed for 17 years after photographs of him raping a toddler were discovered in a bag he donated to charity.
Gary Sovie, 49, had handed the tote bag of belongings into a second-hand shop in Columbus, Ohio.
However, upon inspection of the goods inside, a Salvation Army worker found 32 photographs of a naked child and the man sexually assaulting her.
She is believed to have been between 16 and 18-months-old
Wat voor soort gevallen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit soort gevallen blijven tegenwoordig idd meestal buiten schot:
http://www.mirror.co.uk/n(...)-years-after-9108343
[..]
.
Zoals in die link en quote, met non-islamitische daders/verdachten.quote:
Dat is inderdaad wel het geval. Als je hier als slachtoffer aangifte wil doen, wordt je dat stellig afgeraden, Want het is nogal emotioneel belastend, zou je dat wel doen? De kans op straf is gering en als er al een straf is is die maar klein, weet je het wel zeker? Beter ga je maar naar een psycholoog, om het te verwerken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef LXIV het volgende:
Nou ja, in West-Europese landen komt de verkrachter er mee weg. In Moslimlanden zou het jongetje gestenigd worden (want hij is de gepenetreerde) en het was seks buiten het huwelijk.
In Rusland zou die verkrachter ter plekke door de badmeester gecastreerd zijn.
Of de dader al dan niet moslim is staat helemaal niet in het artikel, en ik denk dat de ophef komt doordat de rechtszaak opnieuw moet, en niet omdat de dader een buitenlandse naam heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals in die link en quote, met non-islamitische daders/verdachten.
Kijk eens naar het verloop van dit topic en wie de TS is...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of de dader al dan niet moslim is staat helemaal niet in het artikel, en ik denk dat de ophef komt doordat de rechtszaak opnieuw moet, en niet omdat de dader een buitenlandse naam heeft.
Is in die zaak wel vast komen te staan dat het meisje niet instemde dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
.
Op deze manier daalt de criminaliteit al jaren...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het geval. Als je hier als slachtoffer aangifte wil doen, wordt je dat stellig afgeraden, Want het is nogal emotioneel belastend, zou je dat wel doen? De kans op straf is gering en als er al een straf is is die maar klein, weet je het wel zeker? Beter ga je maar naar een psycholoog, om het te verwerken.
Die hersencel ontbreekt blijkbaar bij de rechter.quote:Doei, he!
Dat is hoe wij daar mee omgaan. Dat er in andere landen zoveel meer geregistreerde verkrachtingen plaatshebben, betekent niet dat het hier minder vaak zou voorkomen.
Wij vinden het gewoon niet zo belangrijk hier.
En oja... bewijs eerst maar eens dat je "nee" hebt gezegd, ook als je een jongetje van 10 jaar bent die door een meerderjarige anaal is verkracht.
Dat is het probleem hier, dat je moet bewijzen dat je hebt geprotesteerd en niet hebt ingestemd, terwijl ieder mens met 2 hersencellen begrijpt dat er van instemming nooit sprake zal zijn geweest.
Ik denk dat de opheft komt omdat de rechtszaak opnieuw moet omdat de dader een buitenlander is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of de dader al dan niet moslim is staat helemaal niet in het artikel, en ik denk dat de ophef komt doordat de rechtszaak opnieuw moet, en niet omdat de dader een buitenlandse naam heeft.
Voor een deel dan, verder ben ik niet bekend met de TS zijn overige topics.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk eens naar het verloop van dit topic en wie de TS is...
De allochtonen weigeren de normen en waarden van het gastland te erkennen. Waarmee er als geheel gewoon een forse negatieve verschuiving plaatsvind.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Het nieuwe land vergt integratie van beide partijen, van autochtonen en allochtonen. Daar houdt de rechter rekening mee.
Hey gore stuff hoer reageer eens op je quotesquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor een deel dan, verder ben ik niet bekend met de TS zijn overige topics.
Stuff hoer?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:50 schreef laffer het volgende:
[..]
Hey gore stuff hoer reageer eens op je quotes
Wat dacht je hiervan:quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
.
http://www.metronieuws.nl(...)ordeling-verkrachterquote:Slechts zestig dagen hoefde een de meervoudig verkrachter van een 12-jarig meisje in de cel door te brengen. Hoewel het Amerikaanse Openbaar Ministerie een celstraf van honderd jaar had geëist, vond de rechter na het verweer van de beklaagde dat zestig dagen in de cel (plus nog eens dertig jaar voorwaardelijk) wel genoeg was. Bovendien mocht hij de zeventien dagen die hij al in de gevangenis had doorgebracht van die twee maanden aftrekken
Gewone hoer danquote:
quote:Het Oostenrijkse hooggerechtshof heeft die uitspraak in eerste aanleg nu evenwel vernietigd en heeft een nieuwe rechtszaak bevolen. Voorzitter Thomas Philipp erkent dat de uitspraak 'waterdicht' is wat betreft het ernstig seksueel misbruik van een minderjarige.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)den-overgedaan.dhtmlquote:"De rechtbank van eerste aanleg heeft er zich onvoldoende van vergewist of de beschuldige er zich wel degelijk van bewust was dat het slachtoffer al dan niet had ingestemd met de avances van de dader en of Amir A. wel het voornemen had om tegen de wil in van de minderjarige te handelen"
Dit was niet een topic waardquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)ordeling-verkrachter
Kwam ik toevallig tegen toen ik op de link van TS klikte.
Het is niet zo dat allochtoon = negatief en autochtoon = positief. We moeten nieuwe culturen als een positieve verrijking zien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
De allochtonen weigeren de normen en waarden van het gastland te erkennen. Waarmee er als geheel gewoon een forse negatieve verschuiving plaatsvind.
Naar mijn bescheiden (en racistische) mening is het salonfähig worden van het verkrachten van 10-jarige jongetjes (zoals het op dit moment in Afghanistan etc al is) een stap achteruit in de beschaving.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat allochtoon = negatief en autochtoon = positief. We moeten nieuwe culturen als een positieve verrijking zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |