Ik zou het jammer vinden als ze er niet zijn. Breekt toch een kernformule.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:51 schreef Unites het volgende:
Stiekem denk ik toch dat we tóch Gyms gaan krijgen in Sun & Moon
Vooral na:
Interessante en goede theorie, imo
Wanneer je denkt dat het niet erger kan.quote:
En ik vind de vervanging op het eerste gezicht ook wel héél érg kinderachtig ogen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als ze er niet zijn. Breekt toch een kernformule.
Het is en blijft Pokémon, just sayingquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:01 schreef Unites het volgende:
[..]
En ik vind de vervanging op het eerste gezicht ook wel héél érg kinderachtig ogen hoor
Ik ben er mee opgegroeidquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is en blijft Pokémon, just saying
Dan heb je dat achterlijke dansje voor de Z-move van Pikachu nog niet goed bekeken. Over kinderachtig gesprokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:01 schreef Unites het volgende:
[..]
En ik vind de vervanging op het eerste gezicht ook wel héél érg kinderachtig ogen hoor
Ik ook hoor, die-hard sinds Pokémon Bluequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeidDus die échte klassieke gameplay is gewoon heel volwassen, zo niet hoogbejaard, i.v.m. die verkapte mini-games die we nu (lijken te) krijgen
Weet het ook niet. Vind single 6 vs 6 leukstequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat is er met dat ouderwetse Single Battle 6 tegen 6 gebeurd?
De rest van het schoolplein zou daar anders over denken. En terecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:16 schreef Syntos het volgende:
Haten op sentai.20 jaar geleden zou je jezelf de stoerste van het schoolplein vinden als je een Z-Move nadeed.
![]()
Denk het niet. Die games zijn gewoon compatible met de 3DS. De andere originele van de remakes waren dat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:14 schreef wegmetdeEU het volgende:
Leuk gevoel als je beseft dat Sinnoh de volgende remakes zal zijn.
Switch.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk het niet. Die games zijn gewoon compatible met de 3DS. De andere originele van de remakes waren dat niet.
Neuh, lijkt me nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nah, de core serie blijft gewoon op de 3DS volgens mij.
3DS is een stervend platform, Switch is het nieuwe platform, heeft games nodig en TPC heeft al bevestigd voor Switch te ontwikkelenquote:
Nah, ik hoop het niet. Geen zin om weer een nieuw systeem te kopen. Tevens heeft de Switch geen dubbele schermen. De ontwikkelaars zouden dan de hele interface opnieuw moeten ontwerpen. En de Switch schijnt naast de Wii U en de 3DS te bestaan. Ik hoop op een nieuwe DS-generatie met scherpere en capacitieve schermen voor de volgende generatie games.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
3DS is een stervend platform, Switch is het nieuwe platform, heeft games nodig en TPC heeft al bevestigd voor Switch te ontwikkelen
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het Switch wordt en stiekem verwacht ik dat ook, over 2 jaar nog een nieuwe gen op 3DS uitbrengen (die dan 8 jaar oud is) zou eeuwig zonde zijn.
Spreekt elkaar tegen hequote:Op maandag 31 oktober 2016 08:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen zin om weer een nieuw systeem te kopen. Ik hoop op een nieuwe DS-generatie met scherpere en capacitieve schermen voor de volgende generatie games.![]()
Net zoals de Gameboy naast de DS en Wii: niets meer dan een ´we kijken het af, maar zijn onze platforms een succes gaan we gewoon verder´quote:de Switch schijnt naast de Wii U en de 3DS te bestaan.
Is al bekend hoor: Nintendo Switch niet backwards compatible met 3DS en Wii Uquote:En het is nog onbekend of de Switch de cartridges van de 3DS ondersteunt. Zou jammer zijn als dat niet zo is. Pokémon haalt z'n kracht uit backwards compatible.
Zoveel moeite... Ik schaam me dan wel. :pquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:23 schreef Syntos het volgende:
Genesect is vanaf morgen verkrijgbaar via de Nintendo Zone bij Gamemania.
https://www.gamemania.nl/Articles/pokemon-genesect
Even een n00b vraagje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:23 schreef Syntos het volgende:
Genesect is vanaf morgen verkrijgbaar via de Nintendo Zone bij Gamemania.
https://www.gamemania.nl/Articles/pokemon-genesect
Vanaf januari.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even een n00b vraagje.
Stel dat ik deze download voor Y. Kan ik 'm dan op dag één direct overzetten naar Sun? (En daarmee Sun direct kapot maken omdat er geen zak meer aan is op die manier?)
De Sun/Moon compatibaliteits update voor de Bank komt pas in januari.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even een n00b vraagje.
Stel dat ik deze download voor Y. Kan ik 'm dan op dag één direct overzetten naar Sun? (En daarmee Sun direct kapot maken omdat er geen zak meer aan is op die manier?)
Ik denk zelf zodat Genesect in de cyclus valt waarbij je maar een gelimiteerd aantal kan krijgen (Gamemania releases), itt. de online releases.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:03 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom wordt Genesect eerder uitgedeeld dan Meloetta?
Dat is behoorlijk teleurstellend. Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:27 schreef Syntos het volgende:
[..]
De Sun/Moon compatibaliteits update voor de Bank komt pas in januari.
Never mind, heb het al gevonden. Is voor mij bijna een reden om de game te laten liggen tot die update er wel is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk teleurstellend. Heb je daar een bron van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |