abonnement Unibet Coolblue
pi_166242137
Ook Nice dat er een Leaque komt.
pi_166242179
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ook Nice dat er een Leaque komt.
Of niet, 'in aanbouw'. Net zoals de Battle Frontier in ORAS. _O-
pi_166244421
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:39 schreef Syntos het volgende:

[..]

Of niet, 'in aanbouw'. Net zoals de Battle Frontier in ORAS. _O-
Waren er geen geruchten dat je die zelf moest samenstellen of zo? :@ :')
pi_166244607
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Waren er geen geruchten dat je die zelf moest samenstellen of zo? :@ :')
De League of de BF? Ik heb nog nooit van dat gerucht gehoord.
pi_166244660
Cynthia, Wally, Blue en motherfucking Red!!!1!!
pi_166244712
Eindevoluties van de starters helaas zoals gelekt is.
pi_166245071
Ik hoop dat er een tweede regio komt met gyms, want die captains (of hoe je dat noemt) lijkt mij best saai.
pi_166245515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik hoop dat er een tweede regio komt met gyms, want die captains (of hoe je dat noemt) lijkt mij best saai.
Er zijn geen gyms?!
pi_166245640
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:08 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Er zijn geen gyms?!
Wist je dat niet? _O-
pi_166245647
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:08 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Er zijn geen gyms?!
Niet in Alola.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:23:27 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166249221
quote:
Ik ga afstappen van m'n traditie ;( Geen Waterstarter voor Roy dit keer...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:25:08 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166249280
Raar dat de Grassstarter geen Grass Flying is.
Waarschijnlijk wegens te veel zwaktes dan, maar goed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:22:38 #43
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166252868
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:29 schreef Syntos het volgende:

[..]

Pokémon Limits: Teams may have no more than two of the following Pokémon: Mewtwo, Lugia, Ho-Oh, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Dialga, Palkia, Giratina, Reshiram, Zekrom, Kyurem, Xerneas, Yveltal, and Zygarde.
Banned Pokémon: Mew, Celebi, Jirachi, Deoxys, Phione, Manaphy, Darkrai, Shaymin, Arceus, Victini, Keldeo, Meloetta, Genesect, Diancie, and Hoopa, Pokémon not captured or hatched in X, Y, Omega Ruby & Alpha Sapphire


Ze voldoen gewoon aan de regels.
Oh, de mascottes mogen dus gewoon. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:30 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nee je mag er 2 hebben er zijn wel bepaalde uitgesloten. Ze hanteren de smogon regels niet. Die zijn gewoon fanmade. Dit zijn de regels:

"Eisen waar het team aan moet voldoen staat vermeld in de toernooi regels. Maar hou de volgende eisen aan je team goed in de gaten:
- Spelers mogen Pokémon van de Nationale Pokédex, van 001-719, gebruiken die gevangen zijn in het spel, verplaatst zijn uit een eerdere Pokémon titel, of verkregen op een officieel event of distributie;
- Alleen Pokémon Omega Ruby en Pokémon Alpha Sapphire cassette of downloadbare versies zijn toegestaan;
- Deelnemers aan Europese toernooien mogen uitsluitend de Europese spelversie gebruiken en moeten hun spellen ingesteld hebben op een Europese taal (latijnse letters)!
- De volgende pokémon mogen niet in een spelers team zitten:
151 - Mew
251 - Celebi
385 - Jirachi
386 - Deoxys
489 - Phione
490 - Manaphy
491 - Darkrai
492 - Shaymin
493 - Arceus
494 - Victini
647 - Keldeo
648 - Meloetta
649 - Genesect
719 - Diancie
720 - Hoopa
- Teams mogen niet meer dan twee van de volgende Pokémon in de Battle Box hebben:
150 - Mewtwo
249 - Lugia
250 - Ho-Oh
382 - Kyogre
383 - Groudon
384 - Rayquaza
483 - Dialga
484 - Palkia
487 - Giratina
643 - Reshiram
644 - Zekrom
646 - Kyurem
716 - Xerneas
717 - Yveltal
718 - Zygarde
- Pokémon moeten in de Battle Box geplaats worden;
- Pokémon mogen Mega evolven;
- Pokémon die gebruikt worden in het standaard format moeten een Blue Pentagon (blauwe vijfhoek) hebben in het Pokémon summary scherm. Dit geeft aan dat de Pokémon op normale speelwijze, uit een ei gekomen is, verkregen in het spel, of gekregen is in Pokémon X, Pokémon Y, Pokémon Omega Ruby of Pokémon Alpha Sapphire;
- Pokémon mogen moves gebruiken die geleerd of verkregen zijn in Pokémon X, Pokémon Y, Pokémon Omega Ruby of Pokémon Alpha Sapphire;
- Een team mag geen 2 dezelfde pokémon bevatten;
- Pokémon mogen items bezitten maar met een beperking van 1 van elk item per team;
- Pokémon mogen nicknames hebben indien deze niet misleidend zijn, niet kwetsend kunnen zijn en geen nickname 2 keer voorkomt;
- Pokémon boven level 50 zullen worden verlaagd naar level 50 voor tijdens de gevechten (daarbuiten blijven ze normaal level);
- Pokémon mogen alleen aanvallen kennen die op een van de volgende manieren aangeleerd zijn:
a) Door level up;
b) Door TM of HM;
c) Door Egg move;
d) Door een move tutor uit het spel;
e) Door de pokémon gekregen te hebben met de speciale aanval via een officieel Pokémon event of promotie.
"
Thanks! Dan gooi ik mijn team om. :9
pi_166253120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Raar dat de Grassstarter geen Grass Flying is.
Waarschijnlijk wegens te veel zwaktes dan, maar goed.
Ik vond het ook wel opvallend :P
pi_166256301
Schijnbaar zijn Red en Blue in Alola voor hun huwelijksreis.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:34:41 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166256347
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 08:27 schreef Syntos het volgende:
Schijnbaar zijn Red en Blue in Alola voor hun huwelijksreis.
Ik ben geen homo?
pi_166256817
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 08:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben geen homo?
http://www.polygon.com/20(...)pokemon-sun-and-moon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166256874
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 08:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben geen homo?
Beetje wel toch?
pi_166264684
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, de mascottes mogen dus gewoon. :+

[..]

Thanks! Dan gooi ik mijn team om. :9
BTW.

Double battle format. Je moet 6 Pokemon in je battle box hebben en mag er 4 uitkiezen om mee te vechten per gevecht.
pi_166267120
Is het gebruikelijk dat DS spellen (in mijn geval Platinum) regelmatig vastlopen op de 2DS? Of is die van mij beschadigd? (Toen ik hem in de brievenbus kreeg had PostNL een briefje erbij gedaan dat het mogelijk beschadigd kan zijn)

[ Bericht 0% gewijzigd door wegmetdeEU op 28-10-2016 18:47:09 ]
pi_166267503
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:13 schreef wegmetdeEU het volgende:
Is het gebruikelijk dat DS spellen (in mijn geval Platinum) regelmatig vastlopen op de DS? Of is die van mij beschadigd? (Toen ik hem in de brievenbus kreeg had PostNL een briefje erbij gedaan dat het mogelijk beschadigd kan zijn)
Ik heb nog nooit een DS spel gehad wat vastliep in de 600+ uren die ik in de DS Pokémon spellen heb gestopt.
Wel een aantal keer gehad dat één van de 3DS spellen crashed.

Speel je op een DS of een 3DS? En krijg je dan ook nog een melding dat je je handheld uit moet zetten of loopt het spel vast en doet het verder niets meer? En dan is er ook nog de vraag of het een legitieme cartridge is.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:51:16 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166267646
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:15 schreef Syntos het volgende:

[..]

http://www.polygon.com/20(...)pokemon-sun-and-moon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fan theory. Diepe opluchting.
pi_166267662
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:41 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een DS spel gehad wat vastliep in de 600+ uren die ik in de DS Pokémon spellen heb gestopt.
Wel een aantal keer gehad dat één van de 3DS spellen crashed.

Speel je op een DS of een 3DS? En krijg je dan ook nog een melding dat je je handheld uit moet zetten of loopt het spel vast en doet het verder niets meer? En dan is er ook nog de vraag of het een legitieme cartridge is.
Ik speel op mijn 2DS. Wanneer Platinum vastloopt gebeurt er simpelweg niets meer (je kan niet lopen, het volgende scherm laadt niet, etc).

Ik heb het van Marktplaats gekocht, maar de verkoper was al 10,5 jaar actief op marktplaats. Deshalve weet ik niet zeker of het een legitiem spel is. Telkens als ik het opstart krijg ik in het beginscherm van platinum zelf de melding 'Online interactions not rated by the SRB'. Wat ik ook vreemd vond is dat ik de game zonder doosje toegezonden kreeg. Maar de gebruiker verkoopt verder ook geen games, dus lijkt het me geen fakeverkoper.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:52:55 #55
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166267672
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:06 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

BTW.

Double battle format. Je moet 6 Pokemon in je battle box hebben en mag er 4 uitkiezen om mee te vechten per gevecht.
Wat is er met dat ouderwetse Single Battle 6 tegen 6 gebeurd? ;(
pi_166268695
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:52 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Ik speel op mijn 2DS. Wanneer Platinum vastloopt gebeurt er simpelweg niets meer (je kan niet lopen, het volgende scherm laadt niet, etc).

Ik heb het van Marktplaats gekocht, maar de verkoper was al 10,5 jaar actief op marktplaats. Deshalve weet ik niet zeker of het een legitiem spel is. Telkens als ik het opstart krijg ik in het beginscherm van platinum zelf de melding 'Online interactions not rated by the SRB'. Wat ik ook vreemd vond is dat ik de game zonder doosje toegezonden kreeg. Maar de gebruiker verkoopt verder ook geen games, dus lijkt het me geen fakeverkoper.
Ik zie regelmatig DS spellen zonder doosje voorbij komen op Marktplaats en Facebook. Veel mensen die de doosjes weggooien en de spellen in zo'n mapje stoppen.

Je zou in ieder geval kunnen kijken of jouw cartridge overeenkomt met de mijne qua serienummers, de kleuren, logo's etc. Misschien een vuiltje of beschadiging op de connectors overigens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg overigens geen 'Online interactions not rated by the ESRB' melding tussen het moment dat ik Platinum opstart, het intro filmpje skip en mijn save file laad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 28-10-2016 19:53:17 ]
pi_166268966
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig DS spellen zonder doosje voorbij komen op Marktplaats en Facebook. Veel mensen die de doosjes weggooien en de spellen in zo'n mapje stoppen.

Je zou in ieder geval kunnen kijken of jouw cartridge overeenkomt met de mijne qua serienummers, de kleuren, logo's etc. Misschien een vuiltje of beschadiging op de connectors overigens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg overigens geen 'Online interactions not rated by the ESRB' melding tussen het moment dat ik Platinum opstart, het intro filmpje skip en mijn save file laad.
Lijkt mij een correcte code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de internet notificatie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens erg tof dat je me helpt, bedankt Syn!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:02:48 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166269051
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166269488
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef wegmetdeEU het volgende:

[..]

Lijkt mij een correcte code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de internet notificatie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou toch eens contact opnemen met die verkoper dan.
Of het is een bootleg, of de ROM is verneukt door verkeerd gebruik van een Action Replay, of de cartridge had al een defect of dit is gebeurt tijdens het verzenden. Alles bij elkaar vind ik het een vaag verhaal, ook met dat briefje van PostNL en die ESRB melding bij het opstarten.

overigens zie ik nu wel playthroughs op Youtube waar de ESRB melding wel voorkomt.
Sterker nog, nu ik het opzoek is de ESRB alleen werkzaam in Amerika, Canada en Mexico. :') 8)7 Als het echt om een NA'se versie gaat zou dat overigens niets uit moeten maken, DS spellen hebben geen regio-lock zoals 3DS en consoles. Maar toch bijzonder.

quote:
Overigens erg tof dat je me helpt, bedankt Syn!
^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Syntos op 28-10-2016 20:34:46 ]
pi_166277044
Stiekem denk ik toch dat we tóch Gyms gaan krijgen in Sun & Moon :P

Vooral na:


Interessante en goede theorie, imo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')