Ik heb nog nooit een DS spel gehad wat vastliep in de 600+ uren die ik in de DS Pokémon spellen heb gestopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:13 schreef wegmetdeEU het volgende:
Is het gebruikelijk dat DS spellen (in mijn geval Platinum) regelmatig vastlopen op de DS? Of is die van mij beschadigd? (Toen ik hem in de brievenbus kreeg had PostNL een briefje erbij gedaan dat het mogelijk beschadigd kan zijn)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:15 schreef Syntos het volgende:
[..]
http://www.polygon.com/20(...)pokemon-sun-and-moonFan theory. Diepe opluchting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel op mijn 2DS. Wanneer Platinum vastloopt gebeurt er simpelweg niets meer (je kan niet lopen, het volgende scherm laadt niet, etc).quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:41 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DS spel gehad wat vastliep in de 600+ uren die ik in de DS Pokémon spellen heb gestopt.
Wel een aantal keer gehad dat één van de 3DS spellen crashed.
Speel je op een DS of een 3DS? En krijg je dan ook nog een melding dat je je handheld uit moet zetten of loopt het spel vast en doet het verder niets meer? En dan is er ook nog de vraag of het een legitieme cartridge is.
Wat is er met dat ouderwetse Single Battle 6 tegen 6 gebeurd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
BTW.
Double battle format. Je moet 6 Pokemon in je battle box hebben en mag er 4 uitkiezen om mee te vechten per gevecht.
Ik zie regelmatig DS spellen zonder doosje voorbij komen op Marktplaats en Facebook. Veel mensen die de doosjes weggooien en de spellen in zo'n mapje stoppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:52 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Ik speel op mijn 2DS. Wanneer Platinum vastloopt gebeurt er simpelweg niets meer (je kan niet lopen, het volgende scherm laadt niet, etc).
Ik heb het van Marktplaats gekocht, maar de verkoper was al 10,5 jaar actief op marktplaats. Deshalve weet ik niet zeker of het een legitiem spel is. Telkens als ik het opstart krijg ik in het beginscherm van platinum zelf de melding 'Online interactions not rated by the SRB'. Wat ik ook vreemd vond is dat ik de game zonder doosje toegezonden kreeg. Maar de gebruiker verkoopt verder ook geen games, dus lijkt het me geen fakeverkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg overigens geen 'Online interactions not rated by the ESRB' melding tussen het moment dat ik Platinum opstart, het intro filmpje skip en mijn save file laad.
[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 28-10-2016 19:53:17 ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig DS spellen zonder doosje voorbij komen op Marktplaats en Facebook. Veel mensen die de doosjes weggooien en de spellen in zo'n mapje stoppen.
Je zou in ieder geval kunnen kijken of jouw cartridge overeenkomt met de mijne qua serienummers, de kleuren, logo's etc. Misschien een vuiltje of beschadiging op de connectors overigens?Lijkt mij een correcte code:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg overigens geen 'Online interactions not rated by the ESRB' melding tussen het moment dat ik Platinum opstart, het intro filmpje skip en mijn save file laad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de internet notificatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens erg tof dat je me helpt, bedankt Syn!![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Lijkt mij een correcte code:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de internet notificatie:Ik zou toch eens contact opnemen met die verkoper dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het is een bootleg, of de ROM is verneukt door verkeerd gebruik van een Action Replay, of de cartridge had al een defect of dit is gebeurt tijdens het verzenden. Alles bij elkaar vind ik het een vaag verhaal, ook met dat briefje van PostNL en die ESRB melding bij het opstarten.
overigens zie ik nu wel playthroughs op Youtube waar de ESRB melding wel voorkomt.
Sterker nog, nu ik het opzoek is de ESRB alleen werkzaam in Amerika, Canada en Mexico.![]()
Als het echt om een NA'se versie gaat zou dat overigens niets uit moeten maken, DS spellen hebben geen regio-lock zoals 3DS en consoles. Maar toch bijzonder.
quote:Overigens erg tof dat je me helpt, bedankt Syn!
[ Bericht 5% gewijzigd door Syntos op 28-10-2016 20:34:46 ]![]()
Stiekem denk ik toch dat we tóch Gyms gaan krijgen in Sun & Moon
Vooral na:
Interessante en goede theorie, imo![]()
Ik zou het jammer vinden als ze er niet zijn. Breekt toch een kernformule.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:51 schreef Unites het volgende:
Stiekem denk ik toch dat we tóch Gyms gaan krijgen in Sun & Moon
Vooral na:
Interessante en goede theorie, imo![]()
Wanneer je denkt dat het niet erger kan.quote:![]()
![]()
En ik vind de vervanging op het eerste gezicht ook wel héél érg kinderachtig ogen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als ze er niet zijn. Breekt toch een kernformule.![]()
![]()
Het is en blijft Pokémon, just sayingquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:01 schreef Unites het volgende:
[..]
En ik vind de vervanging op het eerste gezicht ook wel héél érg kinderachtig ogen hoor![]()
![]()
Ik ben er mee opgegroeidquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is en blijft Pokémon, just sayingDus die échte klassieke gameplay is gewoon heel volwassen, zo niet hoogbejaard, i.v.m. die verkapte mini-games die we nu (lijken te) krijgen
![]()
![]()
Dan heb je dat achterlijke dansje voor de Z-move van Pikachu nog niet goed bekeken. Over kinderachtig gesprokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:01 schreef Unites het volgende:
[..]
En ik vind de vervanging op het eerste gezicht ook wel héél érg kinderachtig ogen hoor![]()
![]()
Ik ook hoor, die-hard sinds Pokémon Bluequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeidDus die échte klassieke gameplay is gewoon heel volwassen, zo niet hoogbejaard, i.v.m. die verkapte mini-games die we nu (lijken te) krijgen
Ik ben ook geen fan van alle nieuwe wijzigingen / toevoegingen, al een paar delen niet (heel dat Pokémon Amie, ik ga toch mijn Pokémon niet digitaal aaien
), maar de core-gameplay blijft hetzelfde en de nieuwe Pokémon zijn tof, de setting is tof en veel nieuwe features zijn ook tof.
Dus deze game wordt gewoon tof![]()
![]()
Haten op sentai.20 jaar geleden zou je jezelf de stoerste van het schoolplein vinden als je een Z-Move nadeed.
![]()
![]()
![]()
Weet het ook niet. Vind single 6 vs 6 leukstequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat is er met dat ouderwetse Single Battle 6 tegen 6 gebeurd?![]()
De rest van het schoolplein zou daar anders over denken. En terecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:16 schreef Syntos het volgende:
Haten op sentai.20 jaar geleden zou je jezelf de stoerste van het schoolplein vinden als je een Z-Move nadeed.
![]()
![]()
Denk het niet. Die games zijn gewoon compatible met de 3DS. De andere originele van de remakes waren dat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:14 schreef wegmetdeEU het volgende:
Leuk gevoel als je beseft dat Sinnoh de volgende remakes zal zijn.![]()
Switch.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk het niet. Die games zijn gewoon compatible met de 3DS. De andere originele van de remakes waren dat niet.![]()
Neuh, lijkt me nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nah, de core serie blijft gewoon op de 3DS volgens mij.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: