Doe en kan ik niet?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom verwijder je hem dan?
Haha, nee niet jij maar in algemeenquote:
Geduld chloro. Kijk, ik ben dan wel geen single jongeman meer, maar ben het wel het geweest, dus kan me prima inleven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, jij bent zo cute, wil je me adopteren?
Ik was aan het typen. Ben niet zo snel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:26 schreef Chloroform het volgende:
Vraag of frank me wil adopteren en hij is meteen weg :s
Frank, ik ben al af hoor. Hoef je niks meer aan te doen. Af en toe een aai over m'n bol als ik thee kom drinken en zelfgemaakte taart meeneem :s
Omdat dat niet altijd nodig is. Voor een uitgebreider antwoord kun je bij Frank zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, nee niet jij maar in algemeen
maar waarom zou je een post verwijderen maar hem niet voorzien van een note?
Goede vraag wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, nee niet jij maar in algemeen
maar waarom zou je een post verwijderen maar hem niet voorzien van een note?
Haha aaahhhww cutiepetutiequote:Op zondag 23 oktober 2016 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geduld chloro. Kijk, ik ben dan wel geen single jongeman meer, maar ben het wel het geweest, dus kan me prima inleven.
Jij hebt alles: grote bek als het moet, je pikt niet alles zeker niet als iets je niet aanstaat en dat is echt, je bent intelligent en leuk. Gewoon meer kun je je niet wensen. Geloof me maar, ik heb het vaker gezien, jij komt echt iemand tegen.
. Echt waar, ik zou serieus als man geen reden kunnen waarom niet.
En ik danquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nu ga ik er wel vandoor luitjes.
Echt serieus, chloro zou zich nergens druk over te maken. Jeetje. Chloro
Mijn #1 fanquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nu ga ik er wel vandoor luitjes.
Echt serieus, chloro zou zich nergens druk over hoeven te maken. Jeetje. Chloro
Ben je mij stelselmatig aan het negeren tegenwoordig?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn #1 fan
Slaap lekker troetelbeer
Heb vanmiddag nog verteld wat ik bij de ikea had gekocht, weenie, is dat negeren jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je mij stelselmatig aan het negeren tegenwoordig?
Vind het wel raar, als het niet nodig zou verwijderen ook niet echt nodig zijn lijkt me?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dat niet altijd nodig is. Voor een uitgebreider antwoord kun je bij Frank zijn.
Ik note echt maar heel weinig van wat ik delete op FP, alleen als dingen echt te ver gaan
Alle racisme dus?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dat niet altijd nodig is. Voor een uitgebreider antwoord kun je bij Frank zijn.
Ik note echt maar heel weinig van wat ik delete op FP, alleen als dingen echt te ver gaan
Oja, dat klopt, solly. Maar vroeg nog of je zeester met je nieuwe dekbed deed toenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog verteld wat ik bij de ikea had gekocht, weenie, is dat negeren ja
Nee deed Turkse pizza met m'n oudequote:Op zondag 23 oktober 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, dat klopt, solly. Maar vroeg nog of je zeester met je nieuwe dekbed deed toen
Heb je kaartje nog niet, vind echt stom, maar al het goede komt langzaamquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee deed Turkse pizza met m'n oude
Heb niet verstuurd nog, eiquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je kaartje nog niet, vind echt stom, maar al het goede komt langzaam
bby voelde jij je down?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:32 schreef Chloroform het volgende:
Niet dat ik down was ofzo maar voel me nu wel extra goed.
Nee, maar frank zei allemaal lieve dingen over me dus echt egoboost gekregenquote:
Jezusquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha serieus zit godverdomme elke dag in de brievenbus te koekeloeren
Frank is coolquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar frank zei allemaal lieve dingen over me dus echt egoboost gekregen
Haha, kreeg pakketje van mijn ouders in 6 dagen dus duurt helemaal niet zo lang ;Dquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezussorry, zal wel laten weten als ik verstuurd heb
Wil haar pluizige hunk wel zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze zei net dat ze pluizige hunk nodig had
Jij bent hotquote:
Ohhhhhquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, kreeg pakketje van mijn ouders in 6 dagen dus duurt helemaal niet zo lang ;D
Als je terugwil moet je zeggen hè ;$
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhhh
Ja ik moet van die wereldzegels regelen volgens mij of njet?
Yes pleasequote:
Doei.quote:
Tuurlijk niet. Je ziet er best leuk uit en bent sportief en houdt van sapjes drinken, iedereen struikelt gewoon over elkaar heen om bij je te komen en daardoor komt er niemand bij jequote:
Moeilijk hoor, ontspannenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je iets meer ontspant komt je leuke karakter veel beter tot zijn recht
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je ziet er best leuk uit en bent sportief en houdt van sapjes drinken, iedereen struikelt gewoon over elkaar heen om bij je te komen en daardoor komt er niemand bij je
Twee soorten mensenquote:
Ow wacht, dit was een complimentquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je iets meer ontspant komt je leuke karakter veel beter tot zijn recht
Dan ben je dus gewoon een aandachtshoertje en aandachtshoertjes krijgen geen complimentenquote:
de frustratiesquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een aandachtshoertje en aandachtshoertjes krijgen geen complimenten
Meditatie.quote:
quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow wacht, dit was een compliment
thx
gebed en koranrecitatie helpt mij inderdaad, luister alleen niet zo vaak naar de koranquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meditatie.
[..]
[..]
Graag gedaan
Nou poehquote:
AIVD ingelichtquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
gebed en koranrecitatie helpt mij inderdaad, luister alleen niet zo vaak naar de koran
Ik denk dat je jezelf moet vinden tijdens een verre reis naar een ver oord hier ver vandaan waar je een halfjaar in training gaat in een klooster op een verlaten plek in de woeste natuur waar je de kunst van het ontspannen leert om tot inkeer te komen boven op een berg tijdens je ochtendmedititatie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
gebed en koranrecitatie helpt mij inderdaad, luister alleen niet zo vaak naar de koran
in films en liedjes en gordon ramsay hoor ik vet vaak "everythink" ipv everything, spreek je dat zo uit?quote:
ik heb mezelf al gevonden hoor en wat innerlijke rust betreft mag ik inderdaad nog aan werkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf moet vinden tijdens een verre reis naar een ver oord hier ver vandaan waar je een halfjaar in training gaat in een klooster op een verlaten plek in de woeste natuur waar je de kunst van het ontspannen leert om tot inkeer te komen boven op een berg tijdens je ochtendmedititatie.
Nooit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
fylax, ik vroeg mij af hoelaat jij vaak naar bed gaat?
hij heeft een angststoornis, denk dat we daar allemaal best rekening mee mogen houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is de waarheid, Fylax heeft voor het laatst geslapen op 23 maart 2011
Wat heeft dat er nou weer mee te maken dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hij heeft een angststoornis, denk dat we daar allemaal best rekening mee mogen houden
Volgens mij was ik daar van af, maar bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hij heeft een angststoornis, denk dat we daar allemaal best rekening mee mogen houden
hij had een topic geopend over dat hij vanwege zijn angststoornis niet mee op kamp ging, dan denk ik ook richting de sociale fobie (en dat heeft weer te maken met dat je je zorgen maakt om hoe je overkomt op anderen, kun je ook weer digitaal doortrekken)quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken dan?
Uh oke...quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hij had een topic geopend over dat hij vanwege zijn angststoornis niet mee op kamp ging, dan denk ik ook richting de sociale fobie (en dat heeft weer te maken met dat je je zorgen maakt om hoe je overkomt op anderen, kun je ook weer digitaal doortrekken)
ok my badquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij was ik daar van af, maar bedankt voor deze informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |