jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom je me steunen in deze roerige trieste tijd?
En ik dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ga jij ongetwijfeld vinden chloro. Dat weet ik echt zeker. Langer alleen zijn is geen schande, het gaan immers om kwaliteit, niet om kwantiteit. Je bent leuk dus je gaat hoe dan ook iemand ontmoeten, weet ik echt zeker
.
Ik ook?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ga jij ongetwijfeld vinden chloro. Dat weet ik echt zeker. Langer alleen zijn is geen schande, het gaan immers om kwaliteit, niet om kwantiteit. Je bent leuk dus je gaat hoe dan ook iemand ontmoeten, weet ik echt zeker
.
Frank vergeet na het verwijderen van posts we eens tr's te zetten vanwege zijn leeftijdquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er verdwijn soms posts en krijg er geen notes bij? Hoe kan dat dan?
Echt, jij bent zo cute, wil je me adopteren?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
.
cutequote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw liefdesleven zal door dalen gaan om te eindigen op de hoogste piek.
Frank gooit geen posts weg van mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frank vergeet na het verwijderen van posts we eens tr's te zetten vanwege zijn leeftijd
Oh, die oudjesslowchat van jou is weer leeg dus kom je hier maar heen met je baggermuziek?quote:
Niet elke verwijderde post wordt genoted.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er verdwijn soms posts en krijg er geen notes bij? Hoe kan dat dan?
Waarom verwijder je hem dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet elke verwijderde post wordt genoted.
Nee niet nog meer dalenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw liefdesleven zal door dalen gaan om te eindigen op de hoogste piek.
Dit is anders wel een belangrijke plaat hoor, revolutie mijn vriend. De franse connectie zal zegevieren! ook in dit land!quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, die oudjesslowchat van jou is weer leeg dus kom je hier maar heen met je baggermuziek?
Zonder dalen zul je geen pieken kennen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee niet nog meer dalen![]()
Dan hoef ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |