Ik win altijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Het een leidt soms tot het ander.
Wat liefquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Buiten het feit dat mijn vrouw daar ook nog prima voor kan doorgaan, kennen we elkaar dusdanig dat je met een blik elkaar iets kan vertellen. We hebben onze dingetjes, allebei, we kennen die dingetjes. Dat zou ik met niemand over willen doen. En (vanwege ons werk zien we elkaar niet altijd) ik krijg nog steeds zo'n gevoel in mijn buik als ik haar zie of met haar bel. Ze is echt voor mij de liefde van mijn leven, geen haar op mijn hoofd die ooit denkt haar te verliezen.
heb je het nou over mij?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:44 schreef Le_Professeur het volgende:
nou frank, je kan je vrouw inruilen voor een heel jong, sappig, energiek, mooi, intelligent, grappig, sportief en zorgzaam exemplaar
Nou eh, ik was hier eerder op de avond ook al en toen negeerde je me gewoon, dus ben heartbrokenquote:
Vind het prima zo. Ik vind het stiekem ook niet zo erg om weleens van haar te moeten verliezen.quote:
Oh, dat was echt niet bewust. Dan heb ik je helemaal gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou eh, ik was hier eerder op de avond ook al en toen negeerde je me gewoon, dus ben heartbroken
quote:
wat is volgens jullie het geheim van een succesvol huwelijk?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het prima zo. Ik vind het stiekem ook niet zo erg om weleens van haar te moeten verliezen.
Echte liefde dit. Ik wil ook zo'n man.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het prima zo. Ik vind het stiekem ook niet zo erg om weleens van haar te moeten verliezen.
Kan toch niet boos op jou zijn.quote:
Dat is er niet, dat vult iedereen anders in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
wat is volgens jullie het geheim van een succesvol huwelijk?
Krijg je welquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echte liefde dit. Ik wil ook zo'n man.
Leuk antwoord.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is er niet, dat vult iedereen anders in.
Die ga jij ongetwijfeld vinden chloro. Dat weet ik echt zekerquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echte liefde dit. Ik wil ook zo'n man.
Ik hoorde dat je mijn positieve noot weer verwijderd had?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ga jij ongetwijfeld vinden chloro. Dat weet ik echt zeker. Langer alleen zijn is geen schande, het gaan immers om kwaliteit, niet om kwantiteit. Je bent leuk dus je gaat hoe dan ook iemand ontmoeten, weet ik echt zeker
.
Dat deed die gekkie POS-mod altijd. Ik heb geloof ik wel tot drie keer toe wat positiefs tussen je notes gezet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je mijn positieve noot weer verwijderd had?
Leven en laten leven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
wat is volgens jullie het geheim van een succesvol huwelijk?
sadquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb vandaag mijn mobiel laten vallen en nu zitten er dikke barsten in mijn scherm
#sad
Haha, dat geloof ik niet. Waarom zou hij dat doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat deed die gekkie POS-mod altijd. Ik heb geloof ik wel tot drie keer toe wat positiefs tussen je notes gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |