precies, jij begrijpt mequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat woord alleen al. 'Daten'. Ril. Krampachtigheid ten top.
Je kijkt nooit objectief naar jezelf, altijd door een waas. Dus vrienden zijn er om te vertellen wat er achter die waas schuilgaatquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vind het echt lief dat je je vrienden zo voedt met complimenten
Ah, jij loopt zelfs 2 jaar op me voor. Dat ga ik hopelijk niet meer inhalen.quote:
Trouw maar 1x.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij loopt zelfs 2 jaar op me voor. Dat ga ik hopelijk niet meer inhalen.
Het kan nog kapotquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij loopt zelfs 2 jaar op me voor. Dat ga ik hopelijk niet meer inhalen.
Alleen wanneer ze er ook toffe muziek bij draait.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:44 schreef Le_Professeur het volgende:
nou frank, je kan je vrouw inruilen voor een heel jong, sappig, energiek, mooi, intelligent, grappig, sportief en zorgzaam exemplaar
ik heb 366347 stukjes hart om weg te gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 hart om weg te geven.
Buiten het feit dat mijn vrouw daar ook nog prima voor kan doorgaan, kennen we elkaar dusdanig dat je met een blik elkaar iets kan vertellen. We hebben onze dingetjes, allebei, we kennen die dingetjes. Dat zou ik met niemand over willen doen. En (vanwege ons werk zien we elkaar niet altijd) ik krijg nog steeds zo'n gevoel in mijn buik als ik haar zie of met haar bel. Ze is echt voor mij de liefde van mijn leven, geen haar op mijn hoofd die ooit denkt haar te verliezen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:44 schreef Le_Professeur het volgende:
nou frank, je kan je vrouw inruilen voor een heel jong, sappig, energiek, mooi, intelligent, grappig, sportief en zorgzaam exemplaar
Daarnaast nog alle wijze raad die je soms meekrijgt en het heerlijke bekvechten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Buiten het feit dat mijn vrouw daar ook nog prima voor kan doorgaan, kennen we elkaar dusdanig dat je met een blik elkaar iets kan vertellen. We hebben onze dingetjes, allebei, we kennen die dingetjes. Dat zou ik met niemand over willen doen. En (vanwege ons werk zien we elkaar niet altijd) ik krijg nog steeds zo'n gevoel in mijn buik als ik haar zie of met haar bel. Ze is echt voor mij de liefde van mijn leven, geen haar op mijn hoofd die ooit denkt haar te verliezen.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast nog alle wijze raad die je soms meekrijgt en het heerlijke bekvechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |