Doei.quote:
Tuurlijk niet. Je ziet er best leuk uit en bent sportief en houdt van sapjes drinken, iedereen struikelt gewoon over elkaar heen om bij je te komen en daardoor komt er niemand bij jequote:
Moeilijk hoor, ontspannenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je iets meer ontspant komt je leuke karakter veel beter tot zijn recht
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je ziet er best leuk uit en bent sportief en houdt van sapjes drinken, iedereen struikelt gewoon over elkaar heen om bij je te komen en daardoor komt er niemand bij je
Twee soorten mensenquote:
Ow wacht, dit was een complimentquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je iets meer ontspant komt je leuke karakter veel beter tot zijn recht
Dan ben je dus gewoon een aandachtshoertje en aandachtshoertjes krijgen geen complimentenquote:
de frustratiesquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een aandachtshoertje en aandachtshoertjes krijgen geen complimenten
Meditatie.quote:
quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow wacht, dit was een compliment
thx
gebed en koranrecitatie helpt mij inderdaad, luister alleen niet zo vaak naar de koranquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meditatie.
[..]
[..]
Graag gedaan
Nou poehquote:
AIVD ingelichtquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
gebed en koranrecitatie helpt mij inderdaad, luister alleen niet zo vaak naar de koran
Ik denk dat je jezelf moet vinden tijdens een verre reis naar een ver oord hier ver vandaan waar je een halfjaar in training gaat in een klooster op een verlaten plek in de woeste natuur waar je de kunst van het ontspannen leert om tot inkeer te komen boven op een berg tijdens je ochtendmedititatie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
gebed en koranrecitatie helpt mij inderdaad, luister alleen niet zo vaak naar de koran
in films en liedjes en gordon ramsay hoor ik vet vaak "everythink" ipv everything, spreek je dat zo uit?quote:
ik heb mezelf al gevonden hoor en wat innerlijke rust betreft mag ik inderdaad nog aan werkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf moet vinden tijdens een verre reis naar een ver oord hier ver vandaan waar je een halfjaar in training gaat in een klooster op een verlaten plek in de woeste natuur waar je de kunst van het ontspannen leert om tot inkeer te komen boven op een berg tijdens je ochtendmedititatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |