Doe en kan ik niet?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom verwijder je hem dan?
Haha, nee niet jij maar in algemeenquote:
Geduld chloro. Kijk, ik ben dan wel geen single jongeman meer, maar ben het wel het geweest, dus kan me prima inleven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, jij bent zo cute, wil je me adopteren?
Ik was aan het typen. Ben niet zo snel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:26 schreef Chloroform het volgende:
Vraag of frank me wil adopteren en hij is meteen weg :s
Frank, ik ben al af hoor. Hoef je niks meer aan te doen. Af en toe een aai over m'n bol als ik thee kom drinken en zelfgemaakte taart meeneem :s
Omdat dat niet altijd nodig is. Voor een uitgebreider antwoord kun je bij Frank zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, nee niet jij maar in algemeen
maar waarom zou je een post verwijderen maar hem niet voorzien van een note?
Goede vraag wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, nee niet jij maar in algemeen
maar waarom zou je een post verwijderen maar hem niet voorzien van een note?
Haha aaahhhww cutiepetutiequote:Op zondag 23 oktober 2016 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geduld chloro. Kijk, ik ben dan wel geen single jongeman meer, maar ben het wel het geweest, dus kan me prima inleven.
Jij hebt alles: grote bek als het moet, je pikt niet alles zeker niet als iets je niet aanstaat en dat is echt, je bent intelligent en leuk. Gewoon meer kun je je niet wensen. Geloof me maar, ik heb het vaker gezien, jij komt echt iemand tegen.
. Echt waar, ik zou serieus als man geen reden kunnen waarom niet.
En ik danquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nu ga ik er wel vandoor luitjes.
Echt serieus, chloro zou zich nergens druk over te maken. Jeetje. Chloro
Mijn #1 fanquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nu ga ik er wel vandoor luitjes.
Echt serieus, chloro zou zich nergens druk over hoeven te maken. Jeetje. Chloro
Ben je mij stelselmatig aan het negeren tegenwoordig?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn #1 fan
Slaap lekker troetelbeer
Heb vanmiddag nog verteld wat ik bij de ikea had gekocht, weenie, is dat negeren jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je mij stelselmatig aan het negeren tegenwoordig?
Vind het wel raar, als het niet nodig zou verwijderen ook niet echt nodig zijn lijkt me?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dat niet altijd nodig is. Voor een uitgebreider antwoord kun je bij Frank zijn.
Ik note echt maar heel weinig van wat ik delete op FP, alleen als dingen echt te ver gaan
Alle racisme dus?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dat niet altijd nodig is. Voor een uitgebreider antwoord kun je bij Frank zijn.
Ik note echt maar heel weinig van wat ik delete op FP, alleen als dingen echt te ver gaan
Oja, dat klopt, solly. Maar vroeg nog of je zeester met je nieuwe dekbed deed toenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog verteld wat ik bij de ikea had gekocht, weenie, is dat negeren ja
Nee deed Turkse pizza met m'n oudequote:Op zondag 23 oktober 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, dat klopt, solly. Maar vroeg nog of je zeester met je nieuwe dekbed deed toen
Heb je kaartje nog niet, vind echt stom, maar al het goede komt langzaamquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee deed Turkse pizza met m'n oude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |