Goeie tip .quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook pleite. MIL-JUV kijken.
Sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook pleite. MIL-JUV kijken.
Ik zit nog tot eind dit seizoen aan deze UI vast.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet hier op FOK! hoe dan ool bezig kunnen blijven dus een afwezigheid van FOK! zit er niet in. VBL kan wel overigens. Buiten dat is alles prima, van matige UI's tot keiharde knaken.
Zeg het maat
Interessant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet hier op FOK! hoe dan ool bezig kunnen blijven dus een afwezigheid van FOK! zit er niet in. VBL kan wel overigens. Buiten dat is alles prima, van matige UI's tot keiharde knaken.
Zeg het maat
Alsof ze hier Fok kennen.quote:
50 euro. Als FEY wint krijg ik ze, als Ajax wint jij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nog tot eind dit seizoen aan deze UI vast.
Dan blijven keiharde knaken over.
GGMM durft dit niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
50 euro. Als FEY wint krijg ik ze, als Ajax wint jij.
Deal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk enkel maar naar zijn UIquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Gezien GGMM's trackrecord met weddenschappen is dit makkelijk verdiend.
Wordt gelijkspel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Of zoals in de bekerwedstrijd vorig jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik reken op een smerige 1-0. Hopelijk een onterechte pingel
LR is 30 dagen niet op FOK verschenen dankzij mijn weddenschap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Maar TomPSV heeft toch al jaren een PSV-UI?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR is 30 dagen niet op FOK verschenen dankzij mijn weddenschap.
TomPSV had een jaar lang een PSV-UI moeten nemen (Ik benadruk MOETEN nemen) vanwege mijn weddenschap.
Onlogisch komt binnenkort een tijdje niet op FOK dankzij mijn weddenschap.
Jij gaat mij 50 euro betalen dankzij mijn weddenschap
TOMPSVquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR is 30 dagen niet op FOK verschenen dankzij mijn weddenschap.
TomPSV had een jaar lang een PSV-UI moeten nemen (Ik benadruk MOETEN nemen) vanwege mijn weddenschap.
Onlogisch komt binnenkort een tijdje niet op FOK dankzij mijn weddenschap.
Jij gaat mij 50 euro betalen dankzij mijn weddenschap
Waarom laat je hem eigenlijk een UI van zijn eigen club nemen als straf?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |