Hopelijk nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal Leo Driessen wel mogen doen.
Evertquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Evert is, vind ik alles best
EVERTquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Evertquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Haten op Evertquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, op 5.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Evert
Maar helaas zit die niet meer op Foxie 1
Goodwin heeft hem uit de basis gespeeldquote:
Dat zou zomaar kunnen. Hij zit niet op het hoofdkanaal omdat hij te oud is in ieder gevalquote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Hij zit niet op het hoofdkanaal omdat hij te oud is in ieder geval
Zonder OVERTUIGINGquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals Cocu praat. Langzaam en inspiratieloos.
SOWquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals de dochter van Van Barneveld gisteren zong. Emotieloos, krachteloos.
En dan lieten ze wel die Reitsema jarenlang aanklotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Hij zit niet op het hoofdkanaal omdat hij te oud is in ieder geval
Moet ik het dartstopic even raadplegen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een gek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vast lekker (te) laat, maar hier het gifje van Antonia:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet ik het dartstopic even raadplegen?
Komt ongelukkig terecht, maar ik vind dit geen rood.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Rondewim had deze allang gepost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Sow.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Hele lange schorsingquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoals haar vader tegenwoordig zijn pijltjes gooit dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op johquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ongelukkig terecht, maar ik vind dit geen rood.
Wij zijn het met elkaar eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ongelukkig terecht, maar ik vind dit geen rood.
Wat ongelukkig, hij verwacht niet dat dat been daar plots ligt. Verwacht een voorzet vandaar die sprong van hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de status van Schaken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Becker speelt voor de verandering ook eens leuk.
Ik ben beter in Haxball dan zij kan zingen (ja dit zegt erg veel)quote:
Best dom, neem aan dat dat rood was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Hij springt op om die bal tegen te houden. Hij probeert met neerkomen die speler nog te ontwijken.quote:
Gifje van die dikke fototoestelman graag.quote:
Ik vraag maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij loopt wel hard van stapel.
Met die handjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gifje van die dikke fototoestelman graag.
Jammer dat SaaiPSV niet zo lekker bektquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt net Ajax onder De Boer.
Ik ben zo blij met Bos.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt net Ajax onder De Boer.
gaaPSVquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat SaaiPSV niet zo lekker bekt
Niemand zou een Kuyt UI moeten hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
Mexicano zou eigenlijke een Kuyt UI moeten hebben he
Niet definitief, maar voorlopig zijn ze even af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
Verspeelt PSV hier het kampioenschap Stijn?
Precies, prachtig gifje is dat.quote:
Vijfsecondenregel héquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Zorro het volgende:
Knap van De Jong, had maar vijf seconden nodig om de bal enigzins onder controle te krijgen.
Philips Slaapverwekkende Voetbalquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat SaaiPSV niet zo lekker bekt
Kansen voor Sparta dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu allemaal aanvallende middenvelders.
Volgens Fox analisten zou dit zijn laatste seizoen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk blijft Guardado nog lang bij PSV
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag je post net niet
[ afbeelding ]
Politieke Sex Vereniging toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Philips Slaapverwekkende Voetbal
Beste middenvelder allertijden ooit want ervaringquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk blijft Guardado nog lang bij PSV
Locadia is weg, dat is het verschil blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:16 schreef Scrummie het volgende:
PSV is echt dra-ma-tisch. Wat is daar aan de hand.
De hel van de Spaanse 2de divisiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Beste middenvelder allertijden ooit want ervaring
Misschien moeten we een bel- en sms-actie houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:17 schreef StarGazer het volgende:
Jammer dat poepon niet meer bij Sparta speelt
Dennis de Nooijer had er allang 3 ingeschoptquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:17 schreef StarGazer het volgende:
Jammer dat poepon niet meer bij Sparta speelt
hihiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moeten we een bel- en sms-actie houden
Fokken in het stadionquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sta in stadion. Iemand gezien of Rood terecht was? Niet gezien
Natrappen, terecht dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ha, Lange_Lansquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, die hebben de halve wedstrijd HEEE HOOO lopen roepen. Niet gehoord?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:19 schreef StarGazer het volgende:
Ah er zitten lampjes in het stadion
Welnee. Doe ik ook wel eens in de rust met name. Inderdaad ook om te vragen of een kaart terecht was.quote:
Maar dit is tijdensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Doe ik ook wel eens in de rust met name. Inderdaad ook om te vragen of een kaart terecht was.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Doe ik ook wel eens in de rust met name. Inderdaad ook om te vragen of een kaart terecht was.
Wat kan je de werkelijkheid af en toe heerlijk verdraaien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van onze Stijn
Jij bent een fok!spammer. Jij laat geen mogelijkheid onbenut om te kunnen Fok!ken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch persoonlijk liever de wedstrijd maar ieder zijn voorkeurquote:
Nee, maar klinkt heel gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die hebben de halve wedstrijd HEEE HOOO lopen roepen. Niet gehoord?
Niemand boeit dat hele Willem II dan ook ietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jaja
Niemand had enig idee hier. Dank. En voor nu doeii
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij bent een fok!spammer. Jij laat geen mogelijkheid onbenut om te kunnen Fok!ken.
Zegt Kieft ook wel eens terwijl hij zijn neus ophaaltquote:
Ik zei al dat ik dit doe met name in de rust. Tijdens de wedstrijd kijk ik vrijwel nooit op mijn mobiel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch persoonlijk liever de wedstrijd maar ieder zijn voorkeur
Als je nu de andere mensen uitlegt dat het rood was, geef je dan ook toe dat je dat van Paul van FOK hebt gehoord?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jaja
Niemand had enig idee hier. Dank. En voor nu doeii
Komen jouw FIFA games bij Studio Sport? Nice.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga FIFA doen, ik zie bij Studio Sport wel wat het geworden is.
Waarop ik dus zei dat dit tijdens de wedstrijd fokken wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik dit doe met name in de rust. Tijdens de wedstrijd kijk ik vrijwel nooit op mijn mobiel.
PSV is de afgelopen 2 jaar vaker kampioen geworden dan Feyenoord in de laatste 22 jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Feliciteer hier PSV met het kampioenschap
Uiteraard.quote:
Ja, zo kunnen we door blijven gaan he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarop ik dus zei dat dit tijdens de wedstrijd fokken was
Heeft Sunri5e hier ook een mening over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Waarom zouden we verliezen van een team dat op elke positie een mindere speler heeft.
Ik zeg 1-1.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Waarom zouden we verliezen van een team dat op elke positie een mindere speler heeft.
Confronterende feiten dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV is de afgelopen 2 jaar vaker kampioen geworden dan Feyenoord in de laatste 22 jaar.
Jullie spelen niet tegen PSV hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat vragen wij bij PSV ons elke week afquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Sowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jullie spelen niet tegen PSV hè.
Ajax - Willem II 1 - 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
mn muis ging dus kapot net toen ik hem wou aanschaffenquote:
Ook in eigen doel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt tijd dat van der Heijden weer eens gaat scoren voor Ado.
Ohja dat is komende week al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Sparta is niet kansloos dinsdag in de bekerwedstrijd.
Supersneuquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat verdedigend wisselen tegen Sparta-thuis
Vergeet Ziyech niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben ik dan toch blij met Dolberg en Cassierra.
Elke positie ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Madquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke positie ja?
We zullen zien morgen. Voorlopig sintFeyenoord tegen iedereen in de competitie en heeft ajax links en rechts op genante wijze punten gemorst
sintquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke positie ja?
We zullen zien morgen. Voorlopig sintFeyenoord tegen iedereen in de competitie en heeft ajax links en rechts op genante wijze punten gemorst
hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AUB die 0-1 niet meer weggeven..
sint Feyenoord?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke positie ja?
Niet-bestaand bedoel je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
9 uit 9 is best een goddelijke prestatie voor Feyenoord...
Ik geniet hier wel van jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voelde het gewoon al weer aankomen.
Je bent er bijzonder druk mee wat mensen op een forum vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik geniet hier wel van jaNa die 3 potjes had je iets te grote mond
Dat moet denkelijk wint Feyenoord zijn, maar ik dat is zo'nrare fout dat zelfs ik me afvraag hoe dat kan. En ik heb mezelf al heel veel rare fouten zien makenquote:
Wat? Ik ben altijd bescheiden vriend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik geniet hier wel van jaNa die 3 potjes had je iets te grote mond
Ach, de besten maken wel eens een foutje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet denkelijk wint Feyenoord zijn, maar ik dat is zo'nrare fout dat zelfs ik me afvraag hoe dat kan. En ik heb mezelf al heel veel rare fouten zien maken
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat? Ik ben altijd bescheiden vriend.
"ik vindt"quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, de besten maken wel eens een foutje.
Want dat is interessant? Als ik weet dat het terecht rood was voor natrappen is dat voldoende.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu de andere mensen uitlegt dat het rood was, geef je dan ook toe dat je dat van Paul van FOK hebt gehoord?
Opmerkelijk dat je er verder niet op ingaat. Ik vermoed dat je het toch stiekem een beetje in je broekje doet voor morgen.quote:
Haha ik wist het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want dat is interessant? Als ik weet dat het terecht rood was voor natrappen is dat voldoende.
Gr gr
Prima, wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je er verder niet op ingaat. Ik vermoed dat je het toch stiekem een beetje in je broekje doet voor morgen.
Anders kunnen we het wel interessant maken?
Goede post man. Niemand boeit je moeder iets maar toch scoren er regelmatig verschillende mannen. Beetje vergelijkbaar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niemand boeit dat hele Willem II dan ook iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |