Ik denk daar echt niet over na de eerste paar weken. Na een maandje of zo gooi ik er meestal iets van een 'niet dat ik je tegen wil houden maar als jij andere meiden gaat zien, zeg het me dan ff'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste date exclusief... tjah, geen idee, het is niet meteen getrouwd nee, maar het zit mij meer in de reden dat je dus weet dat je verder wil kijken en dan de ander het idee geeft dat het niks is.
Zie reactie van dame zou ik zeggen, die had dat liever meteen geweten.
Hahaha, ook al eens meegemaakt ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Na een lange tijd weer op Tinder. Match met iemand met wie ik vaker gematched ben, zegt ze: he, zijn we weer een match!
Ik: ja haha, dat moet geen gewoonte worden hoor![]()
Vervolgens ben ik verwijderdTinder
Die kinderen zijn toch pas relevant als je wat langer date? Je weet nog niet eens of jullie irl een klik hebben, no?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef Seven. het volgende:
Dus mijn date leven momenteel:
Ik heb een paar maanden gedate met een Griek die hier in Engeland cardioloog is. Leuke vent en uiteindelijk een beetje gek op hem geworden want het is moeilijk om niet als een blok te vallen voor iemand met wie er zoveel chemie is. Maar hij is terug naar Griekenland wegens de brexit en ik ga in december terug naar Nederland wegens de brexit. Hij wil naar Engeland blijven komen en heeft met zijn werk dus geregeld dat hij hier nog 2 keer per maand is tot eind december of zo. Ik ben klaar om verder te kijken, ik haat het 'blijven hangen' in iets waarvan ik weet dat het geen toekomst heeft.
Dus ik was vorige week in NL, beetje tinderen. Leuke man leren kennen die dus begin november naar Engeland komt omdat hij niet wil wachten tot eind december. Hij is 9 jaar ouder dan ik, hij heeft 2 tieners thuis dus dat zijn mijn bedenkingen tot zover.
Er is vrijwel niemand met wie ik helemaal niks heb. Het punt is de chemie, dat ontbreekt er vaak aan. Ik spreek sowieso met hem af hoor, leuke vent. Maar het moet wel heel leuk zijn wil ik over het feit dat hij 2 dochters heeft heenstappen. Ik heb eerder met dit bijltje gehakt, ik begin daar niet zomaar weer aan. Maar voedingsbodem voor gezellig daten is er sowieso wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die kinderen zijn toch pas relevant als je wat langer date? Je weet nog niet eens of jullie irl een klik hebben, no?
En weer ga je daarbij niet van hetzelfde uit: zijn date wilde meer wellicht en hij wist dat hij liever niet verder wilde en liet haar in de waan. Dat was het probleem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk daar echt niet over na de eerste paar weken. Na een maandje of zo gooi ik er meestal iets van een 'niet dat ik je tegen wil houden maar als jij andere meiden gaat zien, zeg het me dan ff'.
Weet je meteen dat die persoon geen humor heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Na een lange tijd weer op Tinder. Match met iemand met wie ik vaker gematched ben, zegt ze: he, zijn we weer een match!
Ik: ja haha, dat moet geen gewoonte worden hoor![]()
Vervolgens ben ik verwijderdTinder
Echte chemie is dan ook zo ontzettend zeldzaam helaas...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is vrijwel niemand met wie ik helemaal niks heb. Het punt is de chemie, dat ontbreekt er vaak aan. Ik spreek sowieso met hem af hoor, leuke vent. Maar het moet wel heel leuk zijn wil ik over het feit dat hij 2 dochters heeft heenstappen. Ik heb eerder met dit bijltje gehakt, ik begin daar niet zomaar weer aan. Maar voedingsbodem voor gezellig daten is er sowieso wel.
Hahaha, wat dat betreft zijn mannen zo makkelijk te lezen. De intenties weet ik meestal wel nog voordat er afgesproken wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Echte chemie is dan ook zo ontzettend zeldzaam helaas...
Met al mijn lange relaties wist ik de eerste paar dates echt niet wat iemand van me vond
Waarom die moeite doen? Je kunt toch gewoon aangeven dat je niet weet of je wel een relatie wil?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:42 schreef Voetstappen het volgende:
Kan je een date niet verpesten als je zelf toch niks wil?
Je hebt hem nog niet gezien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef Seven. het volgende:
Dus mijn date leven momenteel:
Ik heb een paar maanden gedate met een Griek die hier in Engeland cardioloog is. Leuke vent en uiteindelijk een beetje gek op hem geworden want het is moeilijk om niet als een blok te vallen voor iemand met wie er zoveel chemie is. Maar hij is terug naar Griekenland wegens de brexit en ik ga in december terug naar Nederland wegens de brexit. Hij wil naar Engeland blijven komen en heeft met zijn werk dus geregeld dat hij hier nog 2 keer per maand is tot eind december of zo. Ik ben klaar om verder te kijken, ik haat het 'blijven hangen' in iets waarvan ik weet dat het geen toekomst heeft.
Dus ik was vorige week in NL, beetje tinderen. Leuke man leren kennen die dus begin november naar Engeland komt omdat hij niet wil wachten tot eind december. Hij is 9 jaar ouder dan ik, hij heeft 2 tieners thuis dus dat zijn mijn bedenkingen tot zover.
Speciaal naar het buitenland voor iemand die hij nog nooit heeft gezien. Dat is best raar toch als volwassen kerelquote:
Helemaal niet raar, vind ik. Hij weet precies wat hij wil en gaat daar 100% voor, dit is niet het type zolderkamer autist maar een succesvolle man die lekker parttime kan werken omdat hij genoeg binnen harkt. Zal hem de reet roesten of hij op en neer moet vliegen naar Engeland voor een kennismaking. Zou mij ook niet uitmaken trouwens, bovendien ga ik geen twee maanden whatsappen zonder met anderen af te sprekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:48 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Speciaal naar het buitenland voor iemand die hij nog nooit heeft gezien. Dat is best raar toch als volwassen kerel
Intenties is nog niet hetzelfde als weten waar je staatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahaha, wat dat betreft zijn mannen zo makkelijk te lezen. De intenties weet ik meestal wel nog voordat er afgesproken wordt.
Blokkeer je haar tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Update: Tinder is gewoon nog steeds een brakke app want ze staat gewoon weer tussen mijn matches
Tijdje terug een leuke match, leuk aan het praten, krijg ik een melding dat ik een bericht heb, crasht de app. Heropenen en weg match.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Update: Tinder is gewoon nog steeds een brakke app want ze staat gewoon weer tussen mijn matches
Klinkt voor mij toch wat wanhopig, maar misschien komt dat omdat ik in Amsterdam woon, waar toch veel meer 'slim-ambitieus-en-easy-going- vis.' zwemt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, vind ik. Hij weet precies wat hij wil en gaat daar 100% voor, dit is niet het type zolderkamer autist maar een succesvolle man die lekker parttime kan werken omdat hij genoeg binnen harkt. Zal hem de reet roesten of hij op en neer moet vliegen naar Engeland voor een kennismaking. Zou mij ook niet uitmaken trouwens, bovendien ga ik geen twee maanden whatsappen zonder met anderen af te spreken. Hij wil mij leren kennen omdat ik helemaal voldoe aan zijn ideaalbeeld (slim, ambitieus, easy going). En hij is die dingen ook, dus op papier goeie match. Nu kijken of er in het echt ook chemie is.
Ik denk ook dat het simpelweg bugs zijn die nauwelijks te reproduceren zijn. Techniek en allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:00 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens nooit dat soort problemen met tinder!
Ik wist niet dat jij weer vrijgezel bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:00 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens nooit dat soort problemen met tinder!
Pretendeert niet elk persoon op een datingsite dat te zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:04 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Klinkt voor mij toch wat wanhopig, maar misschien komt dat omdat ik in Amsterdam woon, waar toch veel meer 'slim-ambitieus-en-easy-going- vis.' zwemt.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pretendeert niet elk persoon op een datingsite dat te zijn?
Tactiek. Zijn ze in het echt knapperquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Op Badoo en nu de Jaumo app die ik heb geïnstalleerd lijkt iedereen zoveel mogelijk duckfaces te willen maken en er zo lelijk mogelijk uit te willen zien....
Echt niet normaal daar hequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Op Badoo en nu de Jaumo app die ik heb geïnstalleerd lijkt iedereen zoveel mogelijk duckfaces te willen maken en er zo lelijk mogelijk uit te willen zien....
Goed punt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:04 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Klinkt voor mij toch wat wanhopig, maar misschien komt dat omdat ik in Amsterdam woon, waar toch veel meer 'slim-ambitieus-en-easy-going- vis.' zwemt.
Yes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij weer vrijgezel bent
In mijn geval geen bs. Ik ben 33, geen 24.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pretendeert niet elk persoon op een datingsite dat te zijn?
Huh, kan iemand van 24 niet ambitieus zijn? Of bedoel je juist dat de klapperende eierstokken op de loer liggen en iedere andere ambitie snel over kan zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
In mijn geval geen bs. Ik ben 33, geen 24.
Oh nee, mijn onvervulde kinderwensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:13 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Huh, kan iemand van 24 niet ambitieus zijn? Of bedoel je juist dat de klapperende eierstokken op de loer liggen en iedere andere ambitie snel over kan zijn?
Een hooghartige drieëndertigjarige zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onvervulde kinderwens!!!!
.
Juist als succesvolle leuke man vind ik het raar dat je dat voor een Tinder match, die je nog nooit hebt gezien, over hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, vind ik. Hij weet precies wat hij wil en gaat daar 100% voor, dit is niet het type zolderkamer autist maar een succesvolle man die lekker parttime kan werken omdat hij genoeg binnen harkt. Zal hem de reet roesten of hij op en neer moet vliegen naar Engeland voor een kennismaking. Zou mij ook niet uitmaken trouwens, bovendien ga ik geen twee maanden whatsappen zonder met anderen af te spreken. Hij wil mij leren kennen omdat ik helemaal voldoe aan zijn ideaalbeeld (slim, ambitieus, easy going). En hij is die dingen ook, dus op papier goeie match. Nu kijken of er in het echt ook chemie is.
OK knulliequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Een hooghartige drieëndertigjarige zijn.
Maar een manier om erachter te komen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Juist als succesvolle leuke man vind ik het raar dat je dat voor een Tinder match, die je nog nooit hebt gezien, over hebt.
Ach, als het goede seks was?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:17 schreef meIIyou het volgende:
Die rijke gast die speciaal voor mij naar mijn stad kwam en daar een penthouse had gekocht bleek vooral wat rond te willen neuken als hij toch van stad naar stad ging.....
Misschien ook zo met de vliegmeneer?
Oh nee toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:17 schreef meIIyou het volgende:
Die rijke gast die speciaal voor mij naar mijn stad kwam en daar een penthouse had gekocht bleek vooral wat rond te willen neuken als hij toch van stad naar stad ging.....
Misschien ook zo met de vliegmeneer?
Hoeveel matches krijg jij per dag? Ik heb er nog steeds 0 na een week Tinderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Date binnenkort. Met een andere meid die ik al vaker gematched heb. Zij kwam met een voorstel. Leuk
Het penthouse was mooi.....quote:
Per dag misschien twee of drie. Het is een stuk rustiger geworden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hoeveel matches krijg jij per dag? Ik heb er nog steeds 0 na een week Tinderen.
Ja de 1e wel. 2e is grotendeels afgesneden ( dus links en rechts van mij) en vervolgens geblurred, omdat het anders een groepsfoto is. 3e en 4e zijn ook vrij normale foto's.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:10 schreef meIIyou het volgende:
[..]
Het penthouse was mooi.....
Heb je wel een fatsoenlijke profielfoto Sucuk? Ook Tinder is eerst de ogen de kost geven....
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
Ah,ik ben dus niet de enige waar tinder beetje dood is
Woon in een grote stad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder doet het wel, maar weinig matches, 1 per 1,5 week ofzo, ligt ook aan de regio waar je woont, grote stad is eerder raak dan een mini dorp.
Gewoon lekker doorgaan en k(l)etsen
Het schijnt dat je moet wachten op de update die de bugs van de laatste nieuwe update weer fixt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
Ah,ik ben dus niet de enige waar tinder beetje dood is
Irritant is dat. Maar soms kun je via een andere service in een keer wel meer matches krijgen, je zou het dus over een andere boeg kunnen gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:37 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Woon in een grote stad.
Age range: 18-27
Distance range: 24km
Na een week tinderen 1 match. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Gisterenavond begonnen en sindsdien 2x de like-limiet bereikt en 2x een superlike gegeven. Zojuist even gekeken en nog 0 matches.
Profielfoto is een foto waar ik lach met iemand naast mij (wel netjes bijgesneden dat alleen ik erop sta) en op alle foto's lach ik... en zijn de foto's van mij gemaakt en geen selfies oid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Irritant is dat. Maar soms kun je via een andere service in een keer wel meer matches krijgen, je zou het dus over een andere boeg kunnen gooien.
Wat de foto's betreft. Bij mij zijn de foto's waar ik met een blije kop op sta stukken populairder. Hoe ziet jouw profielfoto er uit?
Dit.quote:
Klinkt als een proma profielfoto dan. Zou als ik jou was het eens via een andere datingsite proberen. Als tinder in je regio dood is helpt een netjes bijgehouden account ook niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:44 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Profielfoto is een foto waar ik lach met iemand naast mij (wel netjes bijgesneden dat alleen ik erop sta) en op alle foto's lach ik... en zijn de foto's van mij gemaakt en geen selfies oid.
Van de drie a vier foto's is er één foto met een andere haarstijl en is ook beetje slecht bijgesneden dat links en rechts van mij geblurred moest worden en wat opgevuld met 1 kleur...
Geen matchesquote:
man man manquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moet wachten op de update die de bugs van de laatste nieuwe update weer fixt.
Proma?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt als een proma profielfoto dan. Zou als ik jou was het eens via een andere datingsite proberen. Als tinder in je regio dood is helpt een netjes bijgehouden account ook niet echt
Hoe oud ben je en welke age en range settings?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:02 schreef Kamina het volgende:
Tinder begint bij mij wel aardig te lopen. Ben nu met een leuke meid whatsappen. Wel jammer dat ze twee steden verderop woont, maar ja, we zien wel.
Als het toch een idioot blijkt te zijn, gewoon leuke dingen doen. Hij betaalt toch wel als 'ie al een ticket voor je over heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK knullie
[..]
Maar een manier om erachter te komen.![]()
Ff for the record, mijn neef kent hem dus ik kan ff checken of het allemaal klopt. Maar geen inconsistenties in zijn verhaal waardoor ik achterdochtig word (tot zover).
Proma idd. Dat is prima maar dan verkeerd geschreven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:25 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Proma?
Ik woon in een grote studentenstad. Is Tinder daar dan dood?
Dit is echt triest. 0 matches nog... Ik weet nie twat het beste tactiek is om personen te treffen die jou ook geliked hebben? Eerst uitloggen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Proma idd. Dat is prima maar dan verkeerd geschreven.
Kennelijk dus. En zo niet boeit dat ook niet want als het niet goed voor je werkt werkt het niet, kun je beter wat anders (er bij) proberen. My 2 cents
Ik betaal mijn eigen leuke dingen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:29 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Als het toch een idioot blijkt te zijn, gewoon leuke dingen doen. Hij betaalt toch wel als 'ie al een ticket voor je over heeft.
Ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik betaal mijn eigen leuke dingen hoor. Zo ouderwets om de man alles te laten betalen.
Hoe? Screenshot?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:58 schreef Seven. het volgende:
OK, wie gaat hier zijn tinder profiel posten?
Jij?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:58 schreef Seven. het volgende:
Tinderprofielen posten! Geweldig idee!quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:58 schreef Seven. het volgende:
Laat anders eens een vriendin van je naar je profiel kijken en vraag dan om tips?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:46 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dit is echt triest. 0 matches nog... Ik weet nie twat het beste tactiek is om personen te treffen die jou ook geliked hebben? Eerst uitloggen?
Heb geen vriendinnen helaas.. of althans goede vrienden. Ik heb alleen een 'netwerk'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Laat anders eens een vriendin van je naar je profiel kijken en vraag dan om tips?
Wiens mening hecht je waarde aan? Vraag die persoon.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Heb geen vriendinnen helaas.. of althans goede vrienden. Ik heb alleen een 'netwerk'.
Het zijn niet personen waar ik goed contact mee heb om dat te kunnen vragen (hoe ik eruit zie en hoe mijn profiel in elkaar steekt).quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wiens mening hecht je waarde aan? Vraag die persoon.
De eerste foto is prima. Betere foto heb ik niet, daar ben ik 100% van overtuigd. Het gaat mij meer om de andere 2-3 foto's. Ik zou mijzelf een 6.0 - 6.5 geven. Met betere foto's een 7.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Het gaat voornamelijk om de eerste foto, de rest is bijzaak voor als iemand de moeite neemt om je profiel te bekijken of wanneer je een match hebt.
En wat like je zoal? Als jij standaard alleen superaantrekkelijke vrouwen liked dan zal je heel weinig matches krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:31 schreef Sucuk het volgende:
[..]
De eerste foto is prima. Betere foto heb ik niet, daar ben ik 100% van overtuigd. Het gaat mij meer om de andere 2-3 foto's. Ik zou mijzelf een 6.5 geven.
Ik like alles totdat ik een melding krijg dat ik over 12 uur weer mag liken. Superlikes (1x per 12 uur) geef ik aan de super aantrekkelijke vrouwen ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat like je zoal? Als jij standaard alleen superaantrekkelijke vrouwen liked dan zal je heel weinig matches krijgen.
Superlike sowieso niet aan de super aantrekkelijke vrouwen geven. Geef die aan vrouwen die soortgelijke interesses hebben en leuk zijn, zeg maar 7/8. Grotere kans dat ze geaccepteerd worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik like alles totdat ik een melding krijg dat ik over 12 uur weer mag liken. Superlikes (1x per 12 uur) geef ik aan de super aantrekkelijke vrouwen ja.
Oh echt? Ik heb een zwak voor de super aantrekkelijke en geef juist die altijd automatisch een superlike...quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Superlike sowieso niet aan de super aantrekkelijke vrouwen geven. Geef die aan vrouwen die soortgelijke interesses hebben en leuk zijn, zeg maar 7/8. Grotere kans dat ze geaccepteerd worden.
Wed gewoon op een ander paard, toen ik op badoo zat viel het me ook op dat er dubbele accounts waren en dat nodigt nu niet bepaald uit tot aanklikken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb een zwak voor de super aantrekkelijke en geef juist die altijd automatisch een superlike...
Het is zo erg dit (0 matches) dat ik overweeg met een 2e telefoon ook Tinder aan te maken. Kan dat uberhaupt? Zelfde fb account en nieuw tinder acc maar dan met 2e telefoon?
Nee, dat werkt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb een zwak voor de super aantrekkelijke en geef juist die altijd automatisch een superlike...
Het is zo erg dit (0 matches) dat ik overweeg met een 2e telefoon ook Tinder aan te maken. Kan dat uberhaupt? Zelfde fb account en nieuw tinder acc maar dan met 2e telefoon?
Om eerlijk te zien zit ik zelf ook liever op sites waar de initiële focus niet 100% op foto's is maar dat je sowieso al wel kan zien wat de ander zoal beweegt. Een mooi gezicht met een profiel waar ze niet sympathiek en interessant overkomt ga ik sowieso niet een berichtje naar sturen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
Die super aantrekkelijke vrouwen krijgen al ladingen met likes/superlikes, dus waarom zouden ze die van jou accepteren. Dat leuke meisje krijgt er wellicht een stuk minder en ziet ineens dat jij dezelfde hobby hebt oid. Betere kansen op resultaat.
Wat raad jij aan in de bio? Ik heb er alleen gezet hoe lang ik ben, dat ik studeer en welk bijbaan ik heb en evt nog mijn hobbies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
Die super aantrekkelijke vrouwen krijgen al ladingen met likes/superlikes, dus waarom zouden ze die van jou accepteren. Dat leuke meisje krijgt er wellicht een stuk minder en ziet ineens dat jij dezelfde hobby hebt oid. Betere kansen op resultaat.
Veel te veel informatie, wat totaal niet boeit. Zet er iets grappigs in wat op je foto's slaat of anders niets.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:02 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Wat raad jij aan in de bio? Ik heb er alleen gezet hoe lang ik ben, dat ik studeer en welk bijbaan ik heb en evt nog mijn hobbies.
Zal ik er een funny sentence in zetten of niet? Wel 1 van het internet geplukt
Superlikes zijn gruwelijk irritant. Ze blijven ook maar terugkomen en het zijn nooit mannen waarvan ik nou zeg 'goh, jij bent leuk!'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik like alles totdat ik een melding krijg dat ik over 12 uur weer mag liken. Superlikes (1x per 12 uur) geef ik aan de super aantrekkelijke vrouwen ja.
Oké. Las op reddit juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 23 oktober 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel te veel informatie, wat totaal niet boeit. Zet er iets grappigs in wat op je foto's slaat of anders niets.
Goed dat je het zegt, ga ik ze vanaf nu ook niet meer gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Superlikes zijn gruwelijk irritant. Ze blijven ook maar terugkomen en het zijn nooit mannen waarvan ik nou zeg 'goh, jij bent leuk!'..
Om er vanaf te komen, match en unmatch ik ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |