Ja de 1e wel. 2e is grotendeels afgesneden ( dus links en rechts van mij) en vervolgens geblurred, omdat het anders een groepsfoto is. 3e en 4e zijn ook vrij normale foto's.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:10 schreef meIIyou het volgende:
[..]
Het penthouse was mooi.....
Heb je wel een fatsoenlijke profielfoto Sucuk? Ook Tinder is eerst de ogen de kost geven....
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
Ah,ik ben dus niet de enige waar tinder beetje dood is
Woon in een grote stad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder doet het wel, maar weinig matches, 1 per 1,5 week ofzo, ligt ook aan de regio waar je woont, grote stad is eerder raak dan een mini dorp.
Gewoon lekker doorgaan en k(l)etsen
Het schijnt dat je moet wachten op de update die de bugs van de laatste nieuwe update weer fixt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
Ah,ik ben dus niet de enige waar tinder beetje dood is
Irritant is dat. Maar soms kun je via een andere service in een keer wel meer matches krijgen, je zou het dus over een andere boeg kunnen gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:37 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Woon in een grote stad.
Age range: 18-27
Distance range: 24km
Na een week tinderen 1 match. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Gisterenavond begonnen en sindsdien 2x de like-limiet bereikt en 2x een superlike gegeven. Zojuist even gekeken en nog 0 matches.
Profielfoto is een foto waar ik lach met iemand naast mij (wel netjes bijgesneden dat alleen ik erop sta) en op alle foto's lach ik... en zijn de foto's van mij gemaakt en geen selfies oid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Irritant is dat. Maar soms kun je via een andere service in een keer wel meer matches krijgen, je zou het dus over een andere boeg kunnen gooien.
Wat de foto's betreft. Bij mij zijn de foto's waar ik met een blije kop op sta stukken populairder. Hoe ziet jouw profielfoto er uit?
Dit.quote:
Klinkt als een proma profielfoto dan. Zou als ik jou was het eens via een andere datingsite proberen. Als tinder in je regio dood is helpt een netjes bijgehouden account ook niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:44 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Profielfoto is een foto waar ik lach met iemand naast mij (wel netjes bijgesneden dat alleen ik erop sta) en op alle foto's lach ik... en zijn de foto's van mij gemaakt en geen selfies oid.
Van de drie a vier foto's is er één foto met een andere haarstijl en is ook beetje slecht bijgesneden dat links en rechts van mij geblurred moest worden en wat opgevuld met 1 kleur...
Geen matchesquote:
man man manquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moet wachten op de update die de bugs van de laatste nieuwe update weer fixt.
Proma?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt als een proma profielfoto dan. Zou als ik jou was het eens via een andere datingsite proberen. Als tinder in je regio dood is helpt een netjes bijgehouden account ook niet echt
Hoe oud ben je en welke age en range settings?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:02 schreef Kamina het volgende:
Tinder begint bij mij wel aardig te lopen. Ben nu met een leuke meid whatsappen. Wel jammer dat ze twee steden verderop woont, maar ja, we zien wel.
Als het toch een idioot blijkt te zijn, gewoon leuke dingen doen. Hij betaalt toch wel als 'ie al een ticket voor je over heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK knullie
[..]
Maar een manier om erachter te komen.![]()
Ff for the record, mijn neef kent hem dus ik kan ff checken of het allemaal klopt. Maar geen inconsistenties in zijn verhaal waardoor ik achterdochtig word (tot zover).
Proma idd. Dat is prima maar dan verkeerd geschreven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:25 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Proma?
Ik woon in een grote studentenstad. Is Tinder daar dan dood?
Dit is echt triest. 0 matches nog... Ik weet nie twat het beste tactiek is om personen te treffen die jou ook geliked hebben? Eerst uitloggen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Proma idd. Dat is prima maar dan verkeerd geschreven.
Kennelijk dus. En zo niet boeit dat ook niet want als het niet goed voor je werkt werkt het niet, kun je beter wat anders (er bij) proberen. My 2 cents
Ik betaal mijn eigen leuke dingen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:29 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Als het toch een idioot blijkt te zijn, gewoon leuke dingen doen. Hij betaalt toch wel als 'ie al een ticket voor je over heeft.
Ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik betaal mijn eigen leuke dingen hoor. Zo ouderwets om de man alles te laten betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |