Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
Ah,ik ben dus niet de enige waar tinder beetje dood is
Woon in een grote stad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder doet het wel, maar weinig matches, 1 per 1,5 week ofzo, ligt ook aan de regio waar je woont, grote stad is eerder raak dan een mini dorp.
Gewoon lekker doorgaan en k(l)etsen
Het schijnt dat je moet wachten op de update die de bugs van de laatste nieuwe update weer fixt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
Ah,ik ben dus niet de enige waar tinder beetje dood is
Irritant is dat. Maar soms kun je via een andere service in een keer wel meer matches krijgen, je zou het dus over een andere boeg kunnen gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:37 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Woon in een grote stad.
Age range: 18-27
Distance range: 24km
Na een week tinderen 1 match. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Gisterenavond begonnen en sindsdien 2x de like-limiet bereikt en 2x een superlike gegeven. Zojuist even gekeken en nog 0 matches.
Profielfoto is een foto waar ik lach met iemand naast mij (wel netjes bijgesneden dat alleen ik erop sta) en op alle foto's lach ik... en zijn de foto's van mij gemaakt en geen selfies oid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Irritant is dat. Maar soms kun je via een andere service in een keer wel meer matches krijgen, je zou het dus over een andere boeg kunnen gooien.
Wat de foto's betreft. Bij mij zijn de foto's waar ik met een blije kop op sta stukken populairder. Hoe ziet jouw profielfoto er uit?
Dit.quote:
Klinkt als een proma profielfoto dan. Zou als ik jou was het eens via een andere datingsite proberen. Als tinder in je regio dood is helpt een netjes bijgehouden account ook niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:44 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Profielfoto is een foto waar ik lach met iemand naast mij (wel netjes bijgesneden dat alleen ik erop sta) en op alle foto's lach ik... en zijn de foto's van mij gemaakt en geen selfies oid.
Van de drie a vier foto's is er één foto met een andere haarstijl en is ook beetje slecht bijgesneden dat links en rechts van mij geblurred moest worden en wat opgevuld met 1 kleur...
Geen matchesquote:
man man manquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moet wachten op de update die de bugs van de laatste nieuwe update weer fixt.
Proma?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt als een proma profielfoto dan. Zou als ik jou was het eens via een andere datingsite proberen. Als tinder in je regio dood is helpt een netjes bijgehouden account ook niet echt
Hoe oud ben je en welke age en range settings?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:02 schreef Kamina het volgende:
Tinder begint bij mij wel aardig te lopen. Ben nu met een leuke meid whatsappen. Wel jammer dat ze twee steden verderop woont, maar ja, we zien wel.
Als het toch een idioot blijkt te zijn, gewoon leuke dingen doen. Hij betaalt toch wel als 'ie al een ticket voor je over heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK knullie
[..]
Maar een manier om erachter te komen.![]()
Ff for the record, mijn neef kent hem dus ik kan ff checken of het allemaal klopt. Maar geen inconsistenties in zijn verhaal waardoor ik achterdochtig word (tot zover).
Proma idd. Dat is prima maar dan verkeerd geschreven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:25 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Proma?
Ik woon in een grote studentenstad. Is Tinder daar dan dood?
Dit is echt triest. 0 matches nog... Ik weet nie twat het beste tactiek is om personen te treffen die jou ook geliked hebben? Eerst uitloggen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Proma idd. Dat is prima maar dan verkeerd geschreven.
Kennelijk dus. En zo niet boeit dat ook niet want als het niet goed voor je werkt werkt het niet, kun je beter wat anders (er bij) proberen. My 2 cents
Ik betaal mijn eigen leuke dingen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:29 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Als het toch een idioot blijkt te zijn, gewoon leuke dingen doen. Hij betaalt toch wel als 'ie al een ticket voor je over heeft.
Ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik betaal mijn eigen leuke dingen hoor. Zo ouderwets om de man alles te laten betalen.
Hoe? Screenshot?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:58 schreef Seven. het volgende:
OK, wie gaat hier zijn tinder profiel posten?
Jij?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:58 schreef Seven. het volgende:
Tinderprofielen posten! Geweldig idee!quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:58 schreef Seven. het volgende:
Laat anders eens een vriendin van je naar je profiel kijken en vraag dan om tips?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:46 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dit is echt triest. 0 matches nog... Ik weet nie twat het beste tactiek is om personen te treffen die jou ook geliked hebben? Eerst uitloggen?
Heb geen vriendinnen helaas.. of althans goede vrienden. Ik heb alleen een 'netwerk'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Laat anders eens een vriendin van je naar je profiel kijken en vraag dan om tips?
Wiens mening hecht je waarde aan? Vraag die persoon.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Heb geen vriendinnen helaas.. of althans goede vrienden. Ik heb alleen een 'netwerk'.
Het zijn niet personen waar ik goed contact mee heb om dat te kunnen vragen (hoe ik eruit zie en hoe mijn profiel in elkaar steekt).quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wiens mening hecht je waarde aan? Vraag die persoon.
De eerste foto is prima. Betere foto heb ik niet, daar ben ik 100% van overtuigd. Het gaat mij meer om de andere 2-3 foto's. Ik zou mijzelf een 6.0 - 6.5 geven. Met betere foto's een 7.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Het gaat voornamelijk om de eerste foto, de rest is bijzaak voor als iemand de moeite neemt om je profiel te bekijken of wanneer je een match hebt.
En wat like je zoal? Als jij standaard alleen superaantrekkelijke vrouwen liked dan zal je heel weinig matches krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:31 schreef Sucuk het volgende:
[..]
De eerste foto is prima. Betere foto heb ik niet, daar ben ik 100% van overtuigd. Het gaat mij meer om de andere 2-3 foto's. Ik zou mijzelf een 6.5 geven.
Ik like alles totdat ik een melding krijg dat ik over 12 uur weer mag liken. Superlikes (1x per 12 uur) geef ik aan de super aantrekkelijke vrouwen ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat like je zoal? Als jij standaard alleen superaantrekkelijke vrouwen liked dan zal je heel weinig matches krijgen.
Superlike sowieso niet aan de super aantrekkelijke vrouwen geven. Geef die aan vrouwen die soortgelijke interesses hebben en leuk zijn, zeg maar 7/8. Grotere kans dat ze geaccepteerd worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik like alles totdat ik een melding krijg dat ik over 12 uur weer mag liken. Superlikes (1x per 12 uur) geef ik aan de super aantrekkelijke vrouwen ja.
Oh echt? Ik heb een zwak voor de super aantrekkelijke en geef juist die altijd automatisch een superlike...quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Superlike sowieso niet aan de super aantrekkelijke vrouwen geven. Geef die aan vrouwen die soortgelijke interesses hebben en leuk zijn, zeg maar 7/8. Grotere kans dat ze geaccepteerd worden.
Wed gewoon op een ander paard, toen ik op badoo zat viel het me ook op dat er dubbele accounts waren en dat nodigt nu niet bepaald uit tot aanklikken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb een zwak voor de super aantrekkelijke en geef juist die altijd automatisch een superlike...
Het is zo erg dit (0 matches) dat ik overweeg met een 2e telefoon ook Tinder aan te maken. Kan dat uberhaupt? Zelfde fb account en nieuw tinder acc maar dan met 2e telefoon?
Nee, dat werkt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb een zwak voor de super aantrekkelijke en geef juist die altijd automatisch een superlike...
Het is zo erg dit (0 matches) dat ik overweeg met een 2e telefoon ook Tinder aan te maken. Kan dat uberhaupt? Zelfde fb account en nieuw tinder acc maar dan met 2e telefoon?
Om eerlijk te zien zit ik zelf ook liever op sites waar de initiële focus niet 100% op foto's is maar dat je sowieso al wel kan zien wat de ander zoal beweegt. Een mooi gezicht met een profiel waar ze niet sympathiek en interessant overkomt ga ik sowieso niet een berichtje naar sturen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
Die super aantrekkelijke vrouwen krijgen al ladingen met likes/superlikes, dus waarom zouden ze die van jou accepteren. Dat leuke meisje krijgt er wellicht een stuk minder en ziet ineens dat jij dezelfde hobby hebt oid. Betere kansen op resultaat.
Wat raad jij aan in de bio? Ik heb er alleen gezet hoe lang ik ben, dat ik studeer en welk bijbaan ik heb en evt nog mijn hobbies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
Die super aantrekkelijke vrouwen krijgen al ladingen met likes/superlikes, dus waarom zouden ze die van jou accepteren. Dat leuke meisje krijgt er wellicht een stuk minder en ziet ineens dat jij dezelfde hobby hebt oid. Betere kansen op resultaat.
Veel te veel informatie, wat totaal niet boeit. Zet er iets grappigs in wat op je foto's slaat of anders niets.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:02 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Wat raad jij aan in de bio? Ik heb er alleen gezet hoe lang ik ben, dat ik studeer en welk bijbaan ik heb en evt nog mijn hobbies.
Zal ik er een funny sentence in zetten of niet? Wel 1 van het internet geplukt
Superlikes zijn gruwelijk irritant. Ze blijven ook maar terugkomen en het zijn nooit mannen waarvan ik nou zeg 'goh, jij bent leuk!'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik like alles totdat ik een melding krijg dat ik over 12 uur weer mag liken. Superlikes (1x per 12 uur) geef ik aan de super aantrekkelijke vrouwen ja.
Oké. Las op reddit juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 23 oktober 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel te veel informatie, wat totaal niet boeit. Zet er iets grappigs in wat op je foto's slaat of anders niets.
Goed dat je het zegt, ga ik ze vanaf nu ook niet meer gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Superlikes zijn gruwelijk irritant. Ze blijven ook maar terugkomen en het zijn nooit mannen waarvan ik nou zeg 'goh, jij bent leuk!'..
Om er vanaf te komen, match en unmatch ik ze.
Belangrijkste is de foto. Bizar goeie foto is instant swipe right. Slechte foto is instant swipe left. Bij twijfel kijk ik wel eens naar de profieltekst. En als daar alleen 'wat grappigs' in staat, dan is het een dikke nee. Als ik al naar de tekst kijk, dan wil ik een idee krijgen met wie ik te maken heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel te veel informatie, wat totaal niet boeit. Zet er iets grappigs in wat op je foto's slaat of anders niets.
Ja, met die instelling gaat het je nooit lukken natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:40 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ga ik ze vanaf nu ook niet meer gebruiken.
Maar goed. Ik heb het al opgegeven. Een date oid vinden is te hoog gegrepen voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |