trquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
nounonunounonunononununononununoninunquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
wiens reet wil jij doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
Uh jaquote:
Vandaag van half 10 tot 6quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maandag weer werken.
Zie er tegenop.
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag van half 10 tot 6![]()
Voelt net the breakfast club dit
Ja, dat is door die lapzwans van een Martijn van Dam geopperd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.
Las daarnet dat ze werkweek wilden inkorten.
Dat zou een prima idee zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.
Las daarnet dat ze werkweek wilden inkorten.
#lieverdooddanroodquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is door die lapzwans van een Martijn van Dam geopperd.
Onder een rode regering zouden wij als eerst voor het schavot gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een prima idee zijn.
Minder maar efficiënter werken komt de economie en werkgelegenheid alleen maar ten goede.
domme elanquote:
Ja met dat lange ziet ie er sloom uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind jij nicks haar korter ook veel leuker dan lang?
hoe gaat het met je vastgoedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een prima idee zijn.
Minder maar efficiënter werken komt de economie en werkgelegenheid alleen maar ten goede.
lekker Ja, heb ik ook wel zin in. maar ik ga zo lunchen met een vriendin en vanavond uit eten met m'n teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer zeg.
Ik zo high tea, lekker he
lekker zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker Ja, heb ik ook wel zin in. maar ik ga zo lunchen met een vriendin en vanavond uit eten met m'n team
nu wel met je vrouw?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
vanavond eet ik bij schoonouders
Omdat iedereen een leven heeft en hier nauwelijks nog komt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
ik post met opzet heel weinig hier zodat het lijkt of ik een leven hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat iedereen een leven heeft en hier nauwelijks nog komt?
Dat compenseer je dan ruimschoots in KLB?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik post met opzet heel weinig hier zodat het lijkt of ik een leven heb
Ja sorry. Ik was niet in de buurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik lig al een hele dag te slapen. En ik krijg geen soep gebracht.
Volgende keer beter, het gaat om de gedachte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik was niet in de buurt.
Anders had ik het met liefde gebracht.
Je kunt morgen ook nog even uitzieken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende keer beter, het gaat om de gedachte.
Ik heb de mazzel dat ik maandag vrij ben. Dus kan gelukkig 3 dagen uitzieken. Misschien was ik ook wel stom om ziek te gaan werken dus ik hoop dat het maandag voorbij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook nog even uitzieken.
Denk je dat je maandag weer kunt werken?
Helaas was het slechts een droom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Kaneel ik had ergens vandaag een hele mooie droom waarin ik een relatie had en ik baalde echt toen ik wakker werd want het was een droom en de jongen was leuk
Ik weet niet. In de droom voelde het goed en was ik heel erg verliefd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas was het slechts een droom.
Wat maakte hem zo leuk?
ik had in mijn droom ruzie met een paar moslims die ik voor flikker uitmaakten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet. In de droom voelde het goed en was ik heel erg verliefd.
Dus nu brak het wakker worden mijn hart. Kan gebeuren.
Lief van jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
als je onze au pair was geweest had je goede verzorging gehad
Dat is ook niet zo handig om te doen JRquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had in mijn droom ruzie met een paar moslims die ik voor flikker uitmaakten.
Er gebeurde niks verderquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo handig om te doen JREn blijkbaar ook niet in jd droom
Is je vrouwtje al zwanger? Dan kan ik wel al komen. Ter voorbereiding op.quote:
Gelukkig maar. Zou anders beetje naar zijn.quote:
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Is je vrouwtje al zwanger? Dan kan ik wel al komen. Ter voorbereiding op.
Ik vind het wel jammer, misschien kon ik in dromen wel vechtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zou anders beetje naar zijn.
Op FOK! kan dat toch primaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggen
omdat een zwangerschap nogal ozneker is voor 12 wekenquote:
Toen mijn zus zwanger was zei mijn vader na 8 maanden nog dat hij het fout zag gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat een zwangerschap nogal ozneker is voor 12 weken
hahahahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn zus zwanger was zei mijn vader na 8 maanden nog dat hij het fout zag gaan.
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermeequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahahah
wat een baas is het ook.
Lekker motiverend ook.
10/10
Achja, het is ook fragiel zo'n babytjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermee
maar nu vertolkt hij zijn rol als opa prima
niet in de schilderswijk komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je opeens een mes in je buik krijgt
Ik had eerlijk gezegd ook verrast geweest als je dat gedaan had.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggen
Misschien kun je het irl ook maar heb je het nog niet goed aangepakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, misschien kon ik in dromen wel vechten
hoezoquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook verrast geweest als je dat gedaan had.
zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, het is ook fragiel zo'n babytje
alleen liefkozenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zeker
gelukkig is mijn neefje nu in de betere fase waar hij gaat kruipen en geluid maken. Want zo'n pasgeboren baby kan je eigenlijk nog niks mee
Nee geen kracht en ook geen techniek. En geen zin in vechten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kun je het irl ook maar heb je het nog niet goed aangepakt.
Nu pls niet moslims voor homos irl uitschelden en in elkaar geslagen worden. Dat is niet goed aanpakken.
Vet schattig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermee
maar nu vertolkt hij zijn rol als opa prima
bijna 10 maandenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen liefkozen
hoe oud is ie nu
dan wordt het leuk jaquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee geen kracht en ook geen techniek. En geen zin in vechten.
En hoe dom denk je dat ik ben
Ik deed mijn neefje vandaag nog in bed, ging met de douchekop op zijn hoofd richten maar toen moest hij wel flink janken.quote:
Nu is het nog vooral brabbelen, wanneer zei jouw zusje haar eerste echte woord?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan wordt het leuk ja
mijn zusje is nu echt druk aan het babbelen
Ik ken mijn beperkingen vrij goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo.
Nou ik denk niet dat je dom bent maar je weet maar nooit. Je zou niet de eerste FOK!ker zijn waar ik me in vergis.
denk 11 maandenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu is het nog vooral brabbelen, wanneer zei jouw zusje haar eerste echte woord?
Awww. Dat is zielig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed mijn neefje vandaag nog in bed, ging met de douchekop op zijn hoofd richten maar toen moest hij wel flink janken.
Onhandige dingen ook die baby's
Ze komt van januari 2015 toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk 11 maanden
alleen lopen was ze echt heel laat mee
Dat moeten ze toch ooit ergens leren hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Dat is zielig.
Ze kunnen en snappen weinig JR. Daar kan jij en zij weinig aan doen.
Jaaahaaaaaa maar niet in die fase. Misschien als ze 4/5 jaar zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch ooit ergens leren hè.
Je kan niet snel genoeg beginnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaahaaaaaa maar niet in die fase. Misschien als ze 4/5 jaar zijn.
Begin je al met lion king filmsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet snel genoeg beginnen.
Als hij zo gaat huilen ga ik Game of Thrones met hem kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begin je al met lion king films
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij zo gaat huilen ga ik Game of Thrones met hem kijken
Goed.quote:
waarvan een tattoo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet eerst onder de tattoopen
Goed hoor, gaat z'n gangetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Alles stijgt . Behalve rente
Had alleen wel kk termieten dus schadepostje van 12k, koekoek
En jij.
Is er al baby op komst?
met Dirk op je Kuyt? xdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord kampioen 16/17 toch xd
huh wat?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zeg.
Had je mijn pakket gezien bij Bonnie
Zal me niks verbazen als hij er vroeg geblesseerd af moet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze krijgen sowieso 1 of 2 van Dolberg om de oren deze hoertjes.
ziyechquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze krijgen sowieso 1 of 2 van Dolberg om de oren deze hoertjes.
Had rare cactussen gestuurd bij jubileumquote:
heb je nog steeds?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
Ik ga maandag naar de fysio inso, voor m'n schenen
waarom tattooquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
wel belachelijk weinig zin in die tattoo morgen
viespijnlijk op de chest
denk vilhena gaat topwedstrijdje spelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja.
Genoeg opties idd. Schone er ook weer bij. Dag Feyenoord.
echt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Had rare cactussen gestuurd bij jubileum
Nouja mijn nichtje dan eigenlijk maar ik heb gebracht
Ja elke dag pijn, niet constant hoorquote:
hopelijk dekt je verzekeringquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja elke dag pijn, niet constant hoor
hoop dat Sinkgraven linksback staat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk vilhena gaat topwedstrijdje spelen
hoezoquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoop dat Sinkgraven linksback staat.
wat heb je gedaan sofgodin?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja elke dag pijn, niet constant hoor
Ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoop dat Sinkgraven linksback staat.
Die kunnen er allebei heel erg weinig van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je daar bilal of Elia tegen zet kan dat leuk worden
Ja ben aanvullend verzekerd door collectief van Hogeschool Utrecht. Krijg 15 keer fysio vergoed per jaarquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk dekt je verzekering
viesduur namelijk fysio
Die Bilal is echt mensonterend slecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je daar bilal of Elia tegen zet kan dat leuk worden
lekker zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben aanvullend verzekerd door collectief van Hogeschool Utrecht. Krijg 15 keer fysio vergoed per jaar
had opeens last van pijn in mijn scheenbenen. En nu niet alleen meer na het sporten maar ook als ik lig of zitquote:
Elke dag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?ben ik vergeten. Was dat die vlog 365?
En kijk je het serieus of maak je een grapje
Jammer dat hij jou niet goed heeft opgevoed dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
Ik ga samen met mijn pa, maar hij js een Ajacied. Wel veilig op de rode stoeltjes.
had ie maar in Amsterdam moeten gaan wonenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij jou niet goed heeft opgevoed dan.
Ach, slechter dan Liverpool-United van de week kan het niet worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht wel een pure aidswedstrijd.
Eredivisie houdt niet op.
quote:
beide ook echt ineens?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
had opeens last van pijn in mijn scheenbenen. En nu niet alleen meer na het sporten maar ook als ik lig of zit
Dven is ook Ajacied geworden terwijl hij in Rotterdam opgroeide. Het kan allemaal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
had ie maar in Amsterdam moeten gaan wonen
Een ajacied met sympathie voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dven is ook Ajacied geworden terwijl hij in Rotterdam opgroeide. Het kan allemaal.
jup, nu al drie weken ofzoquote:
hij groeide heul nie op in Rotterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dven is ook Ajacied geworden terwijl hij in Rotterdam opgroeide. Het kan allemaal.
Dven is niet in Rotterdam opgegroeid. Alleen daar geboren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echte GODEN groeiden op op Zuid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven is niet in Rotterdam opgegroeid. Alleen daar geboren.
rechtsback em el ahmadi zouden ze ook wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef Elan het volgende:
0-3 zou eigenlijk best een logische uitslag zijn.
Ajax heeft overal betere spelers staan. Behalve keepertje dan.
Mijn familie is ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb maar een wedstrijd of 4-5 van Feyenoord gezien dit seizoen, werd er niet vrolijk van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef Elan het volgende:
0-3 zou eigenlijk best een logische uitslag zijn.
Ajax heeft overal betere spelers staan. Behalve keepertje dan.
Zijn opa speelde nog bij Willem 2. Familie vol legendes.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Dven wilde als kleine jongen gewoon voor een club zijn die wat wint of hij wilde zich afzetten tegen zn familie.
Had Sjaak Swart ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een ajacied met sympathie voor Feyenoord.
Dat neem ik niet serieus.
hoekschewaardgodenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn opa dronk zichzelf dood 35 jaar geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn opa speelde nog bij Willem 2. Familie vol legendes.
Snap niet dat die Tete niet gewoon rechtsback staat daar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
rechtsback em el ahmadi zouden ze ook wel kunnen gebruiken
Botteghod ook wel
na Sjaak Swart zn filmpje over de graafschap denk ik dat hij moet worden opgenomen in het Pieter Baanquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij groeide heul nie op in Rotterdam
Zat zelfs op dezelfde school als ik
Oh waar is hij dan opgegroeidquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn vader is voor AZ. Mijn neven en nichten (degene die van voetbal houden) zijn Ajax fans.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn familie is ook voor Feyenoord.
Triest man.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn opa dronk zichzelf dood 35 jaar geleden.
Familie vol legendes.
ik zit ook fokmobielquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
Fok mobiel op nachtmodus is echt lelijk
Dat snapt niemand, die Veltman is pure middelmaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap niet dat die Tete niet gewoon rechtsback staat daar.
Sjaak Swart is Jiskefet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
na Sjaak Swart zn filmpje over de graafschap denk ik dat hij moet worden opgenomen in het Pieter Baan
Niets zo erfelijk als verslavingen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest man.
Kun je wel zien dat eea erfelijk is
staat ook wel vast ja dat gevoelig zijn voor verslaving erfelijk isquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest man.
Kun je wel zien dat eea erfelijk is
Support your localquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is voor AZ. Mijn neven en nichten (degene die van voetbal houden) zijn Ajax fans.
En morgen weer juichen voor Feyenoordquote:
tete is echt een bazen spelerquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snapt niemand, die Veltman is pure middelmaat.
[..]
Sjaak Swart is Jiskefet.
doen het toch weer leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik vind AZ echt een hele grijze club.
kquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu jij er bent gaan we gauw weg. Dag fokkie
Zal ook wel weggaan als de situatie zo blijft, erg zonde. Met hem en Sanchez heeft Ajax de twee beste verdedigers van de Eredivisie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
tete is echt een bazen speler
Als ik hem was zou ik vertrekken van de winter
nou zeg, inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit ook fokmobiel
Wij hebben echt veel gemeen!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het in de Europa Liek ja. 1 punt na drie wedstrijden in de pretpoule bij uitstek.
En Dundalkgodenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Die speelden tegen de lammen en blinden uit Israel.
Doe niet zo bijdehandquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik vind AZ echt een hele grijze club.
Waarom gestopt met alcohol?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb al een maand niet gedronken jongons.
Die lagen de dag erna gewoon ondersteboven in het keukenkastjequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die weten niet of er lucht of zand in een bal zit.
groeten terug van insoquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
Ik kan niet meer laat opblijven. Stom stage ritme
Slaap lekker jongens x sof
Ik vind Feyenoord het aardig doen in Europa.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lagen de dag erna gewoon ondersteboven in het keukenkastje
Ja die "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit heb ik echt niks mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand
Liever grijs dan zwart of wit.
Ik vind AZ wel tof. Lekker nuchter. Niet zo arrogant of overtrokken. Doen het meestal wel aardig qua voetbal.
En vond dat er laatste jaren wel wat meer sfeer leek te komen in het stadion. Het kan beter maar het kan ook slechter.
gewoon eventjes niet zuipenquote:
Beter nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
Volgende week naar Roemenië dus dan gaan we weer los.
Die moeten wel kunnen overwinteren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord het aardig doen in Europa.
Lekker hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon eventjes niet zuipen
Ben weer actief aan het sporten en dan is zo'n kickstaRT wel lekker
Volgende week naar Roemenië dus dan gaan we weer los.
3 puntjes bij die oekrainersquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeten wel kunnen overwinteren.
Ik denk eerder puntje uit bij Bedankt LuHansk en dan thuis winnen van Fenerbahce. Uit bij United zal wel een kansloos verhaal worden ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 puntjes bij die oekrainers
puntje als de turkjes komen
verlies in manchester
moet goedkomen
misschien na oud en nieuw weer eventjes nietquote:
Siquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Naar Timisoara zeker?Kon je voor paar euro heen toch met Ryanairgod?
daarom beter nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:22 schreef Typisch het volgende:
Bevalt wel maar niet voor altijD. Zeker bij uiteten mis ik het wel.
Ik zou juist AZ ook zelfbewust willen noemen en daarin nuchter. Ze weten dat ze geen topclub zijn maar wel goed genoeg kunnen om mee te kunnen draaien. En daar is de houding van de club en de spelers ook naar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit heb ik echt niks mee.
Vind bij Ajax het zelfbewuste meestal wel mooi, maar vaak dat arrogante gedoe zoals met de 1 op de stropdas vind ik ook erg pijnlijk.
straight edge 4 lifequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
helaas ik join (nog) niet de no alcohol club
Vanavond thais biertje op. Thais dinertje gehad. Was goed hoor koekoekquote:
welke biertjequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanavond thais biertje op. Thais dinertje gehad. Was goed hoor koekoek
zit je daar?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel respect hoe ze dat nu doen, maar hun grootste successen waren natuurlijk behaald door suikeroompjes. En toen waren ze ook wel vies arrogant en vonden ze zichzelf ineens de grote rivaal van Ajax, zoals al die clubjes dat denken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou juist AZ ook zelfbewust willen noemen en daarin nuchter. Ze weten dat ze geen topclub zijn maar wel goed genoeg kunnen om mee te kunnen draaien. En daar is de houding van de club en de spelers ook naar.
Welk bier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singhaquote:
Nee helaasquote:
wat had je gegetenquote:
Als we Thai bestellen drinkt mijn vrouw altijd Chang voor 4 pond per fles #afzetterijquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze laatst Chang bij de lidl. Nog serieus even nagedacht.
Garnalen met cashewnoten en pepersquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat had je gegeten
ik had etentje bij schoonouders
dat was ook wel goed
En Tiger heb je ook nog toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze laatst Chang bij de lidl. Nog serieus even nagedacht.
heerlijk zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Garnalen met cashewnoten en pepers
Biefstuk met broccoli in oestersaus
garnalen met zoetzure saus en groenten
kip in rode curry
Alles beetje delen, vooraf springrollsLekker hoor
Dat is wel duur ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als we Thai bestellen drinkt mijn vrouw altijd Chang voor 4 pond per fles #afzetterij
Bier voor minder dan 4 pond ga je hier sowieso niet krijgen bij restaurants.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.Vond het trouwens net Heineken bier.
Maar goed hier betaal je ook 15 euro pp voor een pad thai in een restaurant terwijl je zelf het voor max 5 euro voor 4 personen kan maken.mja.
En in Thailand natuurlijk kost het helemaal geen drol.
Je moet naar Bird gaan in Amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.Vond het trouwens net Heineken bier.
Maar goed hier betaal je ook 15 euro pp voor een pad thai in een restaurant terwijl je zelf het voor max 5 euro voor 4 personen kan maken.mja.
En in Thailand natuurlijk kost het helemaal geen drol.
Jaaaaa.quote:
Lao denk ik dat je bedoeltquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa.
En heb in Vietnam nog iets gedronken wat ook wereldwijd wordt verkocht behalve in de Nederlandse supermarkt. Iets met een L.
Duits meisje was helemaal lyrisch met O&N toen ze dat zag in de supermarkt.
ik mis reizen uberhauptquote:
Er zit in Zuidoost een hele toffe aziatische restaurant. Waar je pho bo en tom kha kai en loempia's en penang curry en die bun cha en pad thai etc kan eten. Het is een (zuid oost) aziatisch restaurant. Vietnames, Chinees, Maleisisch, Thais etc kan eten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet naar Bird gaan in Amsterdam
Schijnt de beste THai te zijn in Nederland.
Ook best goedkoop
Ik denk dat ik weet welke je bedoeltquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zit in Zuidoost een hele toffe aziatische restaurant. Waar je pho bo en tom kha kai en loempia's en penang curry en die bun cha en pad thai etc kan eten. Het is een (zuid oost) aziatisch restaurant. Vietnames, Chinees, Maleisisch, Thais etc kan eten.
Ook niet heel duur. Is ook van een chefkok.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat ik in KL iemand met een kompas in dr nek zag (als tattoo).
Even gegoogled, het lijkt er niet op.quote:
Ik overweeg enkele trip te boeken zodat ik overstap kan maken in Azie als ik naar Nieuw Zeeland ga.quote:
...quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even gegoogled, het lijkt er niet op.
[..]
Ik overweeg enkele trip te boeken zodat ik overstap kan maken in Azie als ik naar Nieuw Zeeland ga.
Welke tat neem je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben echt zenuwachtig voor morgen tat.
pfff
Ik zag vorige week retour tickets Australie voor 1,2kquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik overweeg enkele trip te boeken zodat ik overstap kan maken in Azie als ik naar Nieuw Zeeland ga.
1tje voor mn broertjequote:
Ik had paar meiden ontmoet en die waren zo van 'Oh ik moet nu een tattoo nemen omdat ik hier ben'. Of 'ik moet een tattoo nemen omdat zij er ook een heeft' of 'nu ik een idee heb voor een tattoo moet jij ook'quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat ik in KL iemand met een kompas in dr nek zag (als tattoo).
reizigers tattoos kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had paar meiden ontmoet en die waren zo van 'Oh ik moet nu een tattoo nemen omdat ik hier ben'. Of 'ik moet een tattoo nemen omdat zij er ook een heeft' of 'nu ik een idee heb voor een tattoo moet jij ook'
Dat is goedkoopquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag vorige week retour tickets Australie voor 1,2k
In business.
KOEKOEKKK
Als er geen gekke dingen gebeuren. Dan jaquote:
Die bestaat niet. Zijn zoveel verschillende type reizigers.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso kan ik die stereotype reizigers niet serieus nemen.
Voor studie of werk of?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is goedkoop
[..]
Als er geen gekke dingen gebeuren. Dan ja
Ik heb respect voor degene die hun eigen hedonisme onderkennen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Zijn zoveel verschillende type reizigers.
Qatar Airways actietje.quote:
Vakantie ook een optie?quote:
Helaas helaas. Dat is echt wel jammer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Qatar Airways actietje.
Erg goede actie ja.
Helaas heb ik er niets te zoeken, en geen tijd om te gaan.
Och, ook niet heel veel behoefte aan verder.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Helaas helaas. Dat is echt wel jammer.
Dat is ook een optie. Maar ik dacht dat je weer wat met je studie wilde gaan doen dus vandaarquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vakantie ook een optie?
[..]
Helaas helaas. Dat is echt wel jammer.
Zo ver vliegen zie ik echt niet zittenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och, ook niet heel veel behoefte aan verder.
Heerlijk man in business.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo ver vliegen zie ik echt niet zitten
kangaroetjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis meer dat ik in Australie weinig te zoeken heb.
Dan mis je weinigquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och, ook niet heel veel behoefte aan verder.
Nu ja studie begint pas in september en onder gekke dingen valt ook een baan vinden waardoor ik niet meer per se hoef te studeren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Maar ik dacht dat je weer wat met je studie wilde gaan doen dus vandaar
Mwah, ik zou het 1 keer gezien willen hebben, en dan rondreizen, en dan verder ook niet. Is volgens mij geen continent/land waar je elk jaar terug wilt op de een of andere manierquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja daar ga ik die lange reis niet voor maken
Ik moet sowieso wel zeggen dat ik het meeste wat ik echt wel wil zien al gehad heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, ik zou het 1 keer gezien willen hebben, en dan rondreizen, en dan verder ook niet. Is volgens mij geen continent/land waar je elk jaar terug wilt op de een of andere manier
Lekker hoor. Nou ja, als je het geld hebt. Waarom nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mis je weinig
[..]
Nu ja studie begint pas in september en onder gekke dingen valt ook een baan vinden waardoor ik niet meer per se hoef te studeren.Er zijn nogal wat haakjes en oogjes.
Qua gemak en plezier kan je altijd wel terugkeren naar een land weat je tof vind ja, maar dan dnek ik bij mezelf ja, er zijn nog genoeg landen die je misschien ook leuk kan vindenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben eigenlijk volstrekt tevreden met het Koninkrijk en in de winter 3 weken tropische hitte pakken in zuis-oost azie.
Zal in genoeg landen ook zeker nog wel komen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua gemak en plezier kan je altijd wel terugkeren naar een land weat je tof vind ja, maar dan dnek ik bij mezelf ja, er zijn nog genoeg landen die je misschien ook leuk kan vinden
Zou nu wel uitkijken in Thailand trouwens met koninkjequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal in genoeg landen ook zeker nog wel komen.
Het voordeel in dat land is dat ik me altijd kan uitkopen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou nu wel uitkijken in Thailand trouwens met koninkje
Geen gekke stunten uithalen zoals die Frieze pummel
Wil het gewoon graag nog doen. En met 2 jaar full time studie in het vooruitzicht vind ik het gewoon wel lekker. Kan ik me daarna rustig settlen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Nou ja, als je het geld hebt. Waarom niet
Mwah, in Thailand kan jej e daar niet onder uit kopen denk ik hoor, dat geldt voor een jointje maar heiligschennis wel wat andersquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het voordeel in dat land is dat ik me altijd kan uitkopen.
En ik gewoon mezelf normaal gedraag.
In Thailand is iedereen te koop voor de juiste prijs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, in Thailand kan jej e daar niet onder uit kopen denk ik hoor, dat geldt voor een jointje maar heiligschennis wel wat anders
Die sukkel zat in Myanarquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou nu wel uitkijken in Thailand trouwens met koninkje
Geen gekke stunten uithalen zoals die Frieze pummel
I knowquote:
Ook die mensen zijn vaak gewoon erg dom en op zichzelf gericht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know![]()
Ik snap dat hele verhaal nog steeds niet, zo`n actie verwacht je niet van iemand die via de Trans-express naar Azie reist. Dan zou je zeggen: mwah, die heeft toch wel wat ervaring met andere culturen en gebruiken
Misschien wel ja. Ik vond het gewoon niet kloppend. Vooral dom ja. En dan echt het domme van waarom doe je het uberhauptquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook die mensen zijn vaak gewoon erg dom en op zichzelf gericht.
Er zijn maar ontzettend weinig "reizigers" die het snappen en niet puur westers gericht zijn.
Vader van aangetrouwde nicht woont ook in Pattaya met 30 jaar jonger Aziaatjequote:
Lekker toch.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vader van aangetrouwde nicht woont ook in Pattaya met 30 jaar jonger Aziaatje
Goed hoor
Zou je ook naar het zuiden willen? Dat schijnt best tricky te zijn als ik de verhalen leesquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker toch.
Ik ga er 1 nacht heen, en dan ga ik moven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |