trquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
nounonunounonunononununononununoninunquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
wiens reet wil jij doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
Uh jaquote:
Vandaag van half 10 tot 6quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maandag weer werken.
Zie er tegenop.
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag van half 10 tot 6![]()
Voelt net the breakfast club dit
Ja, dat is door die lapzwans van een Martijn van Dam geopperd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.
Las daarnet dat ze werkweek wilden inkorten.
Dat zou een prima idee zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.
Las daarnet dat ze werkweek wilden inkorten.
#lieverdooddanroodquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is door die lapzwans van een Martijn van Dam geopperd.
Onder een rode regering zouden wij als eerst voor het schavot gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een prima idee zijn.
Minder maar efficiënter werken komt de economie en werkgelegenheid alleen maar ten goede.
domme elanquote:
Ja met dat lange ziet ie er sloom uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind jij nicks haar korter ook veel leuker dan lang?
hoe gaat het met je vastgoedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een prima idee zijn.
Minder maar efficiënter werken komt de economie en werkgelegenheid alleen maar ten goede.
lekker Ja, heb ik ook wel zin in. maar ik ga zo lunchen met een vriendin en vanavond uit eten met m'n teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer zeg.
Ik zo high tea, lekker he
lekker zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker Ja, heb ik ook wel zin in. maar ik ga zo lunchen met een vriendin en vanavond uit eten met m'n team
nu wel met je vrouw?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
vanavond eet ik bij schoonouders
Omdat iedereen een leven heeft en hier nauwelijks nog komt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
ik post met opzet heel weinig hier zodat het lijkt of ik een leven hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat iedereen een leven heeft en hier nauwelijks nog komt?
Dat compenseer je dan ruimschoots in KLB?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik post met opzet heel weinig hier zodat het lijkt of ik een leven heb
Ja sorry. Ik was niet in de buurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik lig al een hele dag te slapen. En ik krijg geen soep gebracht.
Volgende keer beter, het gaat om de gedachte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik was niet in de buurt.
Anders had ik het met liefde gebracht.
Je kunt morgen ook nog even uitzieken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende keer beter, het gaat om de gedachte.
Ik heb de mazzel dat ik maandag vrij ben. Dus kan gelukkig 3 dagen uitzieken. Misschien was ik ook wel stom om ziek te gaan werken dus ik hoop dat het maandag voorbij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook nog even uitzieken.
Denk je dat je maandag weer kunt werken?
Helaas was het slechts een droom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Kaneel ik had ergens vandaag een hele mooie droom waarin ik een relatie had en ik baalde echt toen ik wakker werd want het was een droom en de jongen was leuk
Ik weet niet. In de droom voelde het goed en was ik heel erg verliefd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas was het slechts een droom.
Wat maakte hem zo leuk?
ik had in mijn droom ruzie met een paar moslims die ik voor flikker uitmaakten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet. In de droom voelde het goed en was ik heel erg verliefd.
Dus nu brak het wakker worden mijn hart. Kan gebeuren.
Lief van jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
als je onze au pair was geweest had je goede verzorging gehad
Dat is ook niet zo handig om te doen JRquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had in mijn droom ruzie met een paar moslims die ik voor flikker uitmaakten.
Er gebeurde niks verderquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo handig om te doen JREn blijkbaar ook niet in jd droom
Is je vrouwtje al zwanger? Dan kan ik wel al komen. Ter voorbereiding op.quote:
Gelukkig maar. Zou anders beetje naar zijn.quote:
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Is je vrouwtje al zwanger? Dan kan ik wel al komen. Ter voorbereiding op.
Ik vind het wel jammer, misschien kon ik in dromen wel vechtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zou anders beetje naar zijn.
Op FOK! kan dat toch primaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggen
omdat een zwangerschap nogal ozneker is voor 12 wekenquote:
Toen mijn zus zwanger was zei mijn vader na 8 maanden nog dat hij het fout zag gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat een zwangerschap nogal ozneker is voor 12 weken
hahahahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn zus zwanger was zei mijn vader na 8 maanden nog dat hij het fout zag gaan.
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermeequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahahah
wat een baas is het ook.
Lekker motiverend ook.
10/10
Achja, het is ook fragiel zo'n babytjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermee
maar nu vertolkt hij zijn rol als opa prima
niet in de schilderswijk komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je opeens een mes in je buik krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |