trquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
nounonunounonunononununononununoninunquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
wiens reet wil jij doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon
reet te doen
kkr wat zijn jullie dom
Uh jaquote:
Vandaag van half 10 tot 6quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maandag weer werken.
Zie er tegenop.
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag van half 10 tot 6![]()
Voelt net the breakfast club dit
Ja, dat is door die lapzwans van een Martijn van Dam geopperd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.
Las daarnet dat ze werkweek wilden inkorten.
Dat zou een prima idee zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon PvdA stemmen toch, hoef je minder te werken.
Las daarnet dat ze werkweek wilden inkorten.
#lieverdooddanroodquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is door die lapzwans van een Martijn van Dam geopperd.
Onder een rode regering zouden wij als eerst voor het schavot gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een prima idee zijn.
Minder maar efficiėnter werken komt de economie en werkgelegenheid alleen maar ten goede.
domme elanquote:
Ja met dat lange ziet ie er sloom uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind jij nicks haar korter ook veel leuker dan lang?
hoe gaat het met je vastgoedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een prima idee zijn.
Minder maar efficiėnter werken komt de economie en werkgelegenheid alleen maar ten goede.
lekker Ja, heb ik ook wel zin in. maar ik ga zo lunchen met een vriendin en vanavond uit eten met m'n teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer zeg.
Ik zo high tea, lekker he
lekker zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker Ja, heb ik ook wel zin in. maar ik ga zo lunchen met een vriendin en vanavond uit eten met m'n team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |