Ik heb de mazzel dat ik maandag vrij ben. Dus kan gelukkig 3 dagen uitzieken. Misschien was ik ook wel stom om ziek te gaan werken dus ik hoop dat het maandag voorbij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook nog even uitzieken.
Denk je dat je maandag weer kunt werken?
Helaas was het slechts een droom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Kaneel ik had ergens vandaag een hele mooie droom waarin ik een relatie had en ik baalde echt toen ik wakker werd want het was een droom en de jongen was leuk
Ik weet niet. In de droom voelde het goed en was ik heel erg verliefd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas was het slechts een droom.
Wat maakte hem zo leuk?
ik had in mijn droom ruzie met een paar moslims die ik voor flikker uitmaakten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet. In de droom voelde het goed en was ik heel erg verliefd.
Dus nu brak het wakker worden mijn hart. Kan gebeuren.
Lief van jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
als je onze au pair was geweest had je goede verzorging gehad
Dat is ook niet zo handig om te doen JRquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had in mijn droom ruzie met een paar moslims die ik voor flikker uitmaakten.
Er gebeurde niks verderquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo handig om te doen JREn blijkbaar ook niet in jd droom
Is je vrouwtje al zwanger? Dan kan ik wel al komen. Ter voorbereiding op.quote:
Gelukkig maar. Zou anders beetje naar zijn.quote:
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Is je vrouwtje al zwanger? Dan kan ik wel al komen. Ter voorbereiding op.
Ik vind het wel jammer, misschien kon ik in dromen wel vechtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zou anders beetje naar zijn.
Op FOK! kan dat toch primaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggen
omdat een zwangerschap nogal ozneker is voor 12 wekenquote:
Toen mijn zus zwanger was zei mijn vader na 8 maanden nog dat hij het fout zag gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat een zwangerschap nogal ozneker is voor 12 weken
hahahahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn zus zwanger was zei mijn vader na 8 maanden nog dat hij het fout zag gaan.
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermeequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahahah
wat een baas is het ook.
Lekker motiverend ook.
10/10
Achja, het is ook fragiel zo'n babytjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermee
maar nu vertolkt hij zijn rol als opa prima
niet in de schilderswijk komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je opeens een mes in je buik krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |