lekker zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben aanvullend verzekerd door collectief van Hogeschool Utrecht. Krijg 15 keer fysio vergoed per jaar
had opeens last van pijn in mijn scheenbenen. En nu niet alleen meer na het sporten maar ook als ik lig of zitquote:
Elke dag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?ben ik vergeten. Was dat die vlog 365?
En kijk je het serieus of maak je een grapje
Jammer dat hij jou niet goed heeft opgevoed dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
Ik ga samen met mijn pa, maar hij js een Ajacied. Wel veilig op de rode stoeltjes.
had ie maar in Amsterdam moeten gaan wonenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij jou niet goed heeft opgevoed dan.
Ach, slechter dan Liverpool-United van de week kan het niet worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht wel een pure aidswedstrijd.
Eredivisie houdt niet op.
quote:
beide ook echt ineens?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
had opeens last van pijn in mijn scheenbenen. En nu niet alleen meer na het sporten maar ook als ik lig of zit
Dven is ook Ajacied geworden terwijl hij in Rotterdam opgroeide. Het kan allemaal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
had ie maar in Amsterdam moeten gaan wonen
Een ajacied met sympathie voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dven is ook Ajacied geworden terwijl hij in Rotterdam opgroeide. Het kan allemaal.
jup, nu al drie weken ofzoquote:
hij groeide heul nie op in Rotterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dven is ook Ajacied geworden terwijl hij in Rotterdam opgroeide. Het kan allemaal.
Dven is niet in Rotterdam opgegroeid. Alleen daar geboren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echte GODEN groeiden op op Zuid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven is niet in Rotterdam opgegroeid. Alleen daar geboren.
rechtsback em el ahmadi zouden ze ook wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef Elan het volgende:
0-3 zou eigenlijk best een logische uitslag zijn.
Ajax heeft overal betere spelers staan. Behalve keepertje dan.
Mijn familie is ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb maar een wedstrijd of 4-5 van Feyenoord gezien dit seizoen, werd er niet vrolijk van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef Elan het volgende:
0-3 zou eigenlijk best een logische uitslag zijn.
Ajax heeft overal betere spelers staan. Behalve keepertje dan.
Zijn opa speelde nog bij Willem 2. Familie vol legendes.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Dven wilde als kleine jongen gewoon voor een club zijn die wat wint of hij wilde zich afzetten tegen zn familie.
Had Sjaak Swart ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een ajacied met sympathie voor Feyenoord.
Dat neem ik niet serieus.
hoekschewaardgodenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn opa dronk zichzelf dood 35 jaar geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn opa speelde nog bij Willem 2. Familie vol legendes.
Snap niet dat die Tete niet gewoon rechtsback staat daar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
rechtsback em el ahmadi zouden ze ook wel kunnen gebruiken
Botteghod ook wel
na Sjaak Swart zn filmpje over de graafschap denk ik dat hij moet worden opgenomen in het Pieter Baanquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij groeide heul nie op in Rotterdam
Zat zelfs op dezelfde school als ik
Oh waar is hij dan opgegroeidquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn vader is voor AZ. Mijn neven en nichten (degene die van voetbal houden) zijn Ajax fans.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn familie is ook voor Feyenoord.
Triest man.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn opa dronk zichzelf dood 35 jaar geleden.
Familie vol legendes.
ik zit ook fokmobielquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
Fok mobiel op nachtmodus is echt lelijk
Dat snapt niemand, die Veltman is pure middelmaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap niet dat die Tete niet gewoon rechtsback staat daar.
Sjaak Swart is Jiskefet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
na Sjaak Swart zn filmpje over de graafschap denk ik dat hij moet worden opgenomen in het Pieter Baan
Niets zo erfelijk als verslavingen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest man.
Kun je wel zien dat eea erfelijk is
staat ook wel vast ja dat gevoelig zijn voor verslaving erfelijk isquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest man.
Kun je wel zien dat eea erfelijk is
Support your localquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is voor AZ. Mijn neven en nichten (degene die van voetbal houden) zijn Ajax fans.
En morgen weer juichen voor Feyenoordquote:
tete is echt een bazen spelerquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snapt niemand, die Veltman is pure middelmaat.
[..]
Sjaak Swart is Jiskefet.
doen het toch weer leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik vind AZ echt een hele grijze club.
kquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu jij er bent gaan we gauw weg. Dag fokkie
Zal ook wel weggaan als de situatie zo blijft, erg zonde. Met hem en Sanchez heeft Ajax de twee beste verdedigers van de Eredivisie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
tete is echt een bazen speler
Als ik hem was zou ik vertrekken van de winter
nou zeg, inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit ook fokmobiel
Wij hebben echt veel gemeen!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het in de Europa Liek ja. 1 punt na drie wedstrijden in de pretpoule bij uitstek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |