abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 oktober 2016 @ 23:23:18 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166338287
Hoe kan een 3DS nou een miskoop zijn?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166338400
Ik hoop echt dat Skyrim (officieel) naar de Switch komt :+
Zelda BotW, Mario Kart 8.5, Splatoon 1,5 en Super Mario Switch zien er in ieder geval al tof uit.
SOONY
pi_166340331
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kan een 3DS nou een miskoop zijn?
tweedehands en kapot?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166340333
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2016 23:28 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop echt dat Skyrim (officieel) naar de Switch komt :+
Mario Kart 8.5, Splatoon 1,5
joepi, nog meer remasters :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166340466
quote:
9s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:33 schreef seto het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die dit denkt hoor, de Switch wordt nu waarschijnlijk weer een console die je naast je Xbone/PS4/PC haalt in plaats van als main console.
Dat is nintendo al jaren. Die koop je voor de exclusives, xbox of ps4 voor d emultiplatform en het handjevol exclusives die je eigen persoonlijke voorkeur hebben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166340948
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 07:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is nintendo al jaren. Die koop je voor de exclusives, xbox of ps4 voor d emultiplatform en het handjevol exclusives die je eigen persoonlijke voorkeur hebben.
Correct, maar als de games die ik nu op de PS4 speel ook op de Switch gaan komen in de toekomst, gaat dat sony apparaat de deur uit
pi_166341096
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2016 06:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

joepi, nog meer remasters :')
De Wii U was een fout *)
SOONY
pi_166341776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 08:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Correct, maar als de games die ik nu op de PS4 speel ook op de Switch gaan komen in de toekomst, gaat dat sony apparaat de deur uit
Mwoa, ik speel ook Sony exclusives, dus het kan er prima naast voor mij dan. Ik ben niet merkgebonden :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166341793
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mwoa, ik speel ook Sony exclusives, dus het kan er prima naast voor mij dan. Ik ben niet merkgebonden :+
De enige sony exclusives die ik graag speel zijn de Square enix games, maar met een beetje geluk komen Dragon quest en Final fantasy ook wel weer een keer terug naar Nintendo
  dinsdag 1 november 2016 @ 09:54:05 #110
69994 seto
-|||--------|||-
pi_166341826
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 07:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is nintendo al jaren. Die koop je voor de exclusives, xbox of ps4 voor d emultiplatform en het handjevol exclusives die je eigen persoonlijke voorkeur hebben.
Maar dat vind ik dus zo jammer. Als Nintendo weer met een echt krachtige console kwam zou ik hem zo snel kopen.

Aan de andere kant hebben ze dat eerder geprobeerd en werkte dat ook niet geweldig qua sales.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_166341879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:54 schreef seto het volgende:

[..]

Maar dat vind ik dus zo jammer. Als Nintendo weer met een echt krachtige console kwam zou ik hem zo snel kopen.

Aan de andere kant hebben ze dat eerder geprobeerd en werkte dat ook niet geweldig qua sales.
Nintendo doet steeds weer net evena nders, en budgetten voor AAA's zijn al aardig hoog, dus even een gimmick implementeren gebeurt niet snel. Zie ook Move, Kinect, het is niet eens een Nintendo-kwaal. Maar zij willen anders zijn, en dat maakt het dat het een prima console voor erbij is. Zouden ze MS en Sony nadoen dan is het eenheidsworst
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166341954
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nintendo doet steeds weer net evena nders, en budgetten voor AAA's zijn al aardig hoog, dus even een gimmick implementeren gebeurt niet snel. Zie ook Move, Kinect, het is niet eens een Nintendo-kwaal. Maar zij willen anders zijn, en dat maakt het dat het een prima console voor erbij is. Zouden ze MS en Sony nadoen dan is het eenheidsworst
Het is toch ook niet verplicht om gebruik te maken van de zogenaamde "gimmicks" Volgens mij pakken ze het met de switch juist goed aan. Lekkere pro controller en ik neem aan dat de switch de omschakeling tussen handheld en console voor zijn rekening neemt (ik ga er hier van uit dat de gedockte versie de default state is en 1080 bij 30/60 fps is).


3rd party devs hoeven dan niets extra's te programmeren om die omschakeling naar 720p te doen lijkt me?
pi_166342387
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 07:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is nintendo al jaren. Die koop je voor de exclusives, xbox of ps4 voor d emultiplatform en het handjevol exclusives die je eigen persoonlijke voorkeur hebben.
Liever multiplatform gewoon op een Nintendo console. Ik snap niet waarom Nintendofans daar op tegen zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_166342415
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kan een 3DS nou een miskoop zijn?
Weinig games die ik leuk vind. Vergeleken met de DS vind ik de 3DS tegenvallen.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:00:15 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166342731
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:39 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Weinig games die ik leuk vind. Vergeleken met de DS vind ik de 3DS tegenvallen.
Dat vind ik persoonlijk erg vreemd daar er enorm veel te spelen is voor 3DS. Zelf heb ik er nog een backlog voor, inclusief games voor NDS die ik nog niet had gespeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166343007
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het is toch ook niet verplicht om gebruik te maken van de zogenaamde "gimmicks" Volgens mij pakken ze het met de switch juist goed aan. Lekkere pro controller en ik neem aan dat de switch de omschakeling tussen handheld en console voor zijn rekening neemt (ik ga er hier van uit dat de gedockte versie de default state is en 1080 bij 30/60 fps is).


3rd party devs hoeven dan niets extra's te programmeren om die omschakeling naar 720p te doen lijkt me?
Niet verplicht, maar bij een Wii verwacht je motion controllers en Wii U verwacht je een functionaliteit bij het tweede scherm. Je gaat er nu vanuit dat de switch Full HD is. In het persbericht wordt dat niet gezegd. Ook niet ontkent, maar daar hebben ze het alleen over HD voor het schermpje zelf.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166343059
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk erg vreemd daar er enorm veel te spelen is voor 3DS. Zelf heb ik er nog een backlog voor, inclusief games voor NDS die ik nog niet had gespeeld.
Smaken verschillen. Weet jij trouwens een site waar alle games inclusief genre bij staan? Ik wil het wel een kans geven. Zeker omdat ik veel in de trein zit. Laats heb ik op de DS Metroid gespeeld. Zoiets vind ik wel tof.

Maar op internet zie ik vooral rpg's en die hoef uk niet.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:00:07 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166343666
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Weet jij trouwens een site waar alle games inclusief genre bij staan? Ik wil het wel een kans geven. Zeker omdat ik veel in de trein zit. Laats heb ik op de DS Metroid gespeeld. Zoiets vind ik wel tof.

Maar op internet zie ik vooral rpg's en die hoef uk niet.
Ah ja, rpg's zijn juist het genre waar ik me het meest mee vermaak. Fire Emblem, Dragon Quest 7, 8 en straks Pokemon. Heerlijk :D Als je de toplijst (qua reviewcijfers) bekijkt zie je dat genre ook veel vertegenwoordigd.

http://www.gamerankings.c(...)rt=0&letter=&search=

In jouw geval kan ik me dan ergens wel wat teleurstelling voorstellen.

Heb je de standaard games al gespeeld?

Mario 3D Land, Luigi's Mansion, Mario Kart 7 en Zelda: Link between worlds?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166343705
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah ja, rpg's zijn juist het genre waar ik me het meest mee vermaak. Fire Emblem, Dragon Quest 7, 8 en straks Pokemon. Heerlijk :D Als je de toplijst (qua reviewcijfers) bekijkt zie je dat genre ook veel vertegenwoordigd.

http://www.gamerankings.c(...)rt=0&letter=&search=

In jouw geval kan ik me dan ergens wel wat teleurstelling voorstellen.

Heb je de standaard games al gespeeld?

Mario 3D Land, Luigi's Mansion, Mario Kart 7 en Zelda: Link between worlds?
Alleen Mario 3D en Mario Kart. Eén van de weinige games die ik. :') Zelda trekt mij niet zo. Luigi kan ik wel een kans geven.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:16:38 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166343930
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Alleen Mario 3D en Mario Kart. Eén van de weinige games die ik. :') Zelda trekt mij niet zo. Luigi kan ik wel een kans geven.
Zelda trekt mij ook niet zo, maar LBW vond ik geweldig. Luigi is één van de leukste games op 3DS. Goede review van op FOK!games ook.
Luigi's Mansion 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166344148
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet verplicht, maar bij een Wii verwacht je motion controllers en Wii U verwacht je een functionaliteit bij het tweede scherm. Je gaat er nu vanuit dat de switch Full HD is. In het persbericht wordt dat niet gezegd. Ook niet ontkent, maar daar hebben ze het alleen over HD voor het schermpje zelf.
Was de Tegra x1 niet in staat om fullhd op een scherm te proppen? lijkt me dat de opvolger daarvan dat ook wel kan toch? Ik kan me niet voorstellen dat nintendo weer voor 720 zou gaat vandaag de dag :(
  woensdag 9 november 2016 @ 13:55:57 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166535352
Al meer dan een week geen reacties in dit topic. :N Nintendo DOOOOMED

Anyway, zoals verwacht

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166535500
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 14:10:53 #124
35723 crew  GGMM
pi_166535645
quote:
9s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:03 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig op de grond te rollen van het lachen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 9 november 2016 @ 15:24:04 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166537200
Sowieso onterecht, WiiU op twee na beste console ooit voor Nintendo. Gamepadgenot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')