Ik denk dat ik deze tostitip vanavond ter harte ga nemen. Plakje ham en kaas heb ik nog wel. Geen curry helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel godenvoer, zeker met een flinke lik curry
is dat niet een beetje een act tussen die 2?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Willem mag Bossie niet, maar waarom niet?
Om psychologische redenen en vanwege het risico zou ik Jones desondanks laten staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Jones is een zeer degelijke vervanger, maar Vermeer is wel gewoon beter natuurlijk
Zal wel iets met Feyenoord te maken hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Willem mag Bossie niet, maar waarom niet?
Nog 1,5 jaar contract.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou die Genee nou zelf niet zien dat dit programma werkelijk nergens meer over gaat?
Waarom houdt hij de eer niet aan zichzelf en gooit de handdoek in de ring.
Je hoeft niet te kijken natuurlijk, sec gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou die Genee nou zelf niet zien dat dit programma werkelijk nergens meer over gaat?
Waarom houdt hij de eer niet aan zichzelf en gooit de handdoek in de ring.
2?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Volle kuip erachter
Hoevaak heeft Ajax met een volle Kuip erachter gewonnen van de laatste 5 edities?
kuipdrukquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Volle kuip erachter
Hoevaak heeft Ajax met een volle Kuip erachter gewonnen van de laatste 5 edities?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met die mazzel goal van v Rijn was dat.
De afgelopen 6 wedstrijden 2 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren. Gaat nogal gelijk op dus in de Kuipquote:
Het is je vergeven. Voortaan beter lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het over winst van Ajax ging. Mea culpa.
Wat ben jij dom zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik hoe vaak Ajax gewonnen had.
Ik bedoelde Feyenoord.
Dit gaat een hoop gezeik opleveren.
8 november 2015 1-1quote:
Wow, mongool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik hoe vaak Ajax gewonnen had.
Ik bedoelde Feyenoord.
Dit gaat een hoop gezeik opleveren.
Je maakt er zelf een potje van maar maakt nu dankbaar gebruik van mijn excuus. Wat een schavuit ben je toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Voortaan beter lezen.
Ja, 1 dus. Feyenoord heeft maar één keer gewonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
8 november 2015 1-1
28 oktober 2015 1-0
21 september 2014 0-1
2 maart 2014 1-2
28 oktober 2012 2-2
Laatste 5 edities in de Kuip.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt er zelf een potje van maar maakt nu dankbaar gebruik van mijn excuus. Wat een schavuit ben je toch.
Zondag winnen we.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 1 dus. Feyenoord heeft maar één keer gewonnen.
Haha één keer maar
Liever gewoon 4-0quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop echt op een smerige, zwaar onterechte overwinning van Feyenoord
Haha. Nee. Gewoon 10/30 zondagavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk zelf dat het een gelijkspelletje wordt, saaie 1-1
Degene die wint post een aantal dagen niet op FOK.quote:
Dat zou echt een topshow zijn. Ik ben zeer sceptisch over het kampioenschap, waar heel Nederland behalve Feyenoord het inmiddels in positieve zin over heeft, maar als we winnen zondag, ga ik er stiekem zelfs ook een beetje over nadenkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Nee. Gewoon 10/30 zondagavond.
ik denk 0-1 ajax, maar volgend jaar nog steeds naar de coolsingel denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk zelf dat het een gelijkspelletje wordt, saaie 1-1
Wat een gare weddenschap. Ik wil je er juist dagelijks mee kunnen confronteren. Daarbij vind ik FOK! veel te leuk om er voor een langere tijd afscheid van te nemen. Kom met iets betersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die wint post een aantal dagen niet op FOK.
Laten we zeggen, het aantal dagen dat gelijk staat aan de minuut waarin de eerste goal valt.
Behalve als het 0-0 wordt, dan win ik en blijf jij een jaar weg.
Haha schijtluis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een gare weddenschap. Ik wil je er juist dagelijks mee kunnen confronteren. Daarbij vind ik FOK! veel te leuk om er voor een langere tijd afscheid van te nemen. Kom met iets beters
Zeg ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie, wordt PSV nog 3de in de poule of is het voor de winter al over en uit?
Die worden nog wel 3e.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie, wordt PSV nog 3de in de poule of is het voor de winter al over en uit?
Madquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Jongens, voelen jullie die angst?
Dat is onlogisch.
quote:
Hartstikke lesbisch joh.quote:
Misschien wil ze experimenteren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders hadden we denk ik ook nog weinig kans gemaakt
Helemaal geen angst amice. Het is gewoon geen leuke weddenschap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Jongens, voelen jullie die angst?
Dat is onlogisch.
Haha okequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal geen angst amice. Het is gewoon geen leuke weddenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha okeKom met wat leukers op de proppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzichtig dit Rene. Weet je wat. We doen het wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
Heeft iemand de ballen van onlogisch gezien?
Goed zo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Doorzichtig dit Rene. Weet je wat. We doen het wel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die wint post een aantal dagen niet op FOK.
Laten we zeggen, het aantal dagen dat gelijk staat aan de minuut waarin de eerste goal valt.
Behalve als het 0-0 wordt, dan win ik en blijf jij een jaar weg.
Enkel het gelijkspel scenario spreekt mij niet aan. Wat als ik bij een gelijkspel 90 dagen niet post om het nog spannender te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Even zoeken naar de ballen van Rene. Kijken jullie even mee of we ze kunnen vinden?
LR is raising the stakesquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel het gelijkspel scenario spreekt mij niet aan. Wat als ik bij een gelijkspel 90 dagen niet post om het nog spannender te maken.
Dus. Ga je akkoord met onderstaande?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt het niet 1-1 waarbij de eerste goal in de 89ste minuut valt. Dan zijn we onlogisch 89 dagen(!) kwijt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorzichtig dit Rene. Weet je wat. We doen het wel.
Wanneer Ajax wint. Post ik het aantal dagen niet op fok, afhankelijk van minuut van socren. Wanneer Feyenoord wint, ga jij alsnog met Johannes naar de film. Je weet wel, toen je keihard verzaakte.
Wanneer het gelijk wordt gooit Stijn een muntje. Kop ga je naar de film, munt post ik 90 dagen niet.
Akkoord?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel het gelijkspel scenario spreekt mij niet aan. Wat als ik bij een gelijkspel 90 dagen niet post om het nog spannender te maken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer het gelijk wordt gooit Stijn een muntje. Kop ga je naar de film, munt post ik 90 dagen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Rene in zijn jongere jaren.Vuile huichelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxcon ben jij ditquote:Anoniem zei
Altijd goed met een kapsalonnetje gyros en een halve liter Schultenbräu.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Rene in zijn jongere jaren.Haha gaat hij de weddenschap veranderen naar voor hem minder extreme voorwaarden om vervolgens zelf geen chickenboy genoemd meer te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zielig en doorzichtig.
http://overamsteluitgevers.nl/uitgeverijen/voetbalinside/quote:Voortgestuwd door het trio Johan Derksen, Marieke Derksen en Michel van Egmond brengt uitgeverij Voetbal Inside een mix van titels voor zowel de fijnproever als het grote publiek.
Heel triest iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha gaat hij de weddenschap veranderen naar voor hem minder extreme voorwaarden om vervolgens zelf geen chickenboy genoemd meer te worden.
Hoe zielig en doorzichtig.
Bingo.quote:Die eerlijkheid en directheid heb ik van mijn vader. In hem had ik op voetbalgebied en voor mijn tv-werk altijd een kritische coach. Goed is goed, slecht is slecht. Als je zijn mening vraagt, krijg je die ongezouten.
Heerlijk ouderwets goed. Harry Mens en van Breukelen die worden afgeslacht.quote:
Kom er net vandaan. Vers gebak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:04 schreef Evertjan het volgende:
Marcel Maijer is vandaag jarig......
Dat wil niemandquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat de verliezer gewoon met Johannes naar de film gaat en niks minder, dus ook jij Onlogisch
Winston Bogarde gisteren ook... Die neger buigt echt voor niemand.quote:
Oh kut ik zie nu pas de uitslag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus. Ga je akkoord met onderstaande?
[..]
[..]
Alleen als ie geen meldplicht heeft ivm zijn stadionverbodquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Komt Rens hier nog wel eens eigenlijk
Daar heb ik inmiddels echt genoeg van. Schijt en schijt ziek word je van die ellende.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder vast weer een heel blok janken over de KNVB etc
Ja dat maakt het ook saai, als Johan weer heel gedetailleerd gaat praten over allemaal bestuursleden wat niemand boeit. Heb liever dat ze gewoon over voetbal gaan praten, maar ze hebben geen beelden van buitenlandse competities dus dan ben je snel uitgepraat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar heb ik inmiddels echt genoeg van. Schijt en schijt ziek word je van die ellende.
Ook niet van de Bundesliga (ook FOX)? Ze mogen van mij wel lachen om Bruma namelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook saai, als Johan weer heel gedetailleerd gaat praten over allemaal bestuursleden wat niemand boeit. Heb liever dat ze gewoon over voetbal gaan praten, maar ze hebben geen beelden van buitenlandse competities dus dan ben je snel uitgepraat.
Denk het niet, want ik zie er nooit beelden van in de uitzendingen. Of misschien kijken ze dat niet genoeg, omdat het vaak tegelijkertijd is met Premier League en La Liga.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook niet van de Bundesliga (ook FOX)? Ze mogen van mij wel lachen om Bruma namelijk.
Ziggo niet nee.
JAAAAquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:23 schreef satecl het volgende:
Gijpie is ziek. Vanavond Hansie en Bossie. Lekker veel Rotterdams geouwehoer
Jij hebt info dat hij er wel aan verdient?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Vreemd hoe Derksen gister beweerde niks te maken te hebben met de uitgeverij van "De Wereld Volgens Gijp" terwijl op de website van diezelfde uitgeverij de volgende tekst staat
[..]
http://overamsteluitgevers.nl/uitgeverijen/voetbalinside/
Toegegeven dat hij wel opmerkte dat RTL gelieerd is aan deze uitgeverij, maar of met dit citaat hetzelfde wordt bedoeld... zou kunnen, maar zo komt het niet over.
Van mij mag hij er overigens best aan verdienen, dat interesseert me niet zoveel, maar niet tegelijkertijd gaan zitten liegen.
in b4 joke bruijsquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:23 schreef satecl het volgende:
geen inzinkinkje tochquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:23 schreef satecl het volgende:
Misschien depressief omdat Feyenoord weer niet wint van Ajax.quote:
"Hé Witte" "Ja mooi toch Witte"quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk wel. Dan komt Aad vast ook weer eens langs.
Gewoon Koerdgod danquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk is Genee ook een keer goed ziek, dan moet Marcel Maaijer het komen presenteren.
of de lesbische dochter van frits barend valt weer een keertje inquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk is Genee ook een keer goed ziek, dan moet Marcel Maaijer het komen presenteren.
Dweiltje klaarleggen danquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
of de lesbische dochter van frits barend valt weer een keertje in
Even een mindere dag, met stress. Of hij is nog ziek van de fittie gisteren tussen Mulder en de Witte Chinees.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Gijp is altijd ziek. Toen werd ook gemeld dat ie ziek was, paar week terug. Dag er na zat ie er (helaas) weer.
troetelbeertje van hilversumquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:00 schreef Evertjan het volgende:
dan moet Hansie wel racen om op tijd aan tafel te zitten bij Humberto
Indirect via RTL misschien. Maar hij zegt niks met de uitgeverij te maken te hebben, dat is gewoon onwaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij hebt info dat hij er wel aan verdient?
Ook graag 1tje van FC Rijnmondquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk krijgen we een uitgebreide analyse van Studio Voetbal.
Is daar iets boeiends gebeurd dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk krijgen we een uitgebreide analyse van Studio Voetbal.
Rembrandtplein, Amsterdamquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:00 schreef Evertjan het volgende:
dan moet Hansie wel racen om op tijd aan tafel te zitten bij Humberto
Echt boeiend kan je het niet noemen maar de hoogtepunten:quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is daar iets boeiends gebeurd dan?
Dat er nog mensen naar dat waardeloze programma kijken, echt...quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Echt boeiend kan je het niet noemen maar de hoogtepunten:
- Fittie tussen Youri en de Witte Chinees.
- Ze waren het erover eens dat de UEFA-cupfinale van 2002, waarin Feyenoord won, over 2 wedstrijden werd gespeeld.
- Ze dachten dat Dolberg een oorbel had en gingen daarop gebaseerd de amateurpsycholoog uithangen. Uiteindelijk bleek het gewoon een moedervlek te zijn.
Marieke Derksen, stille kracht achter Gijp en Kieft: 'Het is geen wetenschap'quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Vreemd hoe Derksen gister beweerde niks te maken te hebben met de uitgeverij van "De Wereld Volgens Gijp" terwijl op de website van diezelfde uitgeverij de volgende tekst staat
http://overamsteluitgevers.nl/uitgeverijen/voetbalinside/
Toegegeven dat hij wel opmerkte dat RTL gelieerd is aan deze uitgeverij, maar of met dit citaat hetzelfde wordt bedoeld... zou kunnen, maar zo komt het niet over.
Van mij mag hij er overigens best aan verdienen, dat interesseert me niet zoveel, maar niet tegelijkertijd gaan zitten liegen.
Dit heeft in alle kranten gestaan destijds.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marieke Derksen, stille kracht achter Gijp en Kieft: 'Het is geen wetenschap'
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot vader Johan is Marieke Derksen (36), uitgever van bestsellers, niet van de meningen. Deze week verschijnt De Wereld Volgens Gijp. 'Het had eigenlijk een jolig zomerboek moeten worden.'
Een echte fan van interviews is Marieke Derksen niet. Dat wil zeggen: interviews geven. Na een aantal verzoeken gaat ze alsnog akkoord.
Uit een mailwisseling: "Ik sta niet zo te trappelen om op de voorgrond te treden, omdat ik vind dat ik helemaal niet belangrijk ben. Maar misschien moet ik er maar een keer aan."
Dat moet ze zeker. Derksen is de stille kracht achter de successen van bestsellers als Gijp en Kieft van Michel van Egmond: ze runt uitgeverij Voetbal Inside van achter een laptopje.
http://www.parool.nl/kuns(...)wetenschap~a4375607/
Zijn dochter pakt de poen dus ;P
Jezus die foute tattoo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marieke Derksen, stille kracht achter Gijp en Kieft: 'Het is geen wetenschap'
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot vader Johan is Marieke Derksen (36), uitgever van bestsellers, niet van de meningen. Deze week verschijnt De Wereld Volgens Gijp. 'Het had eigenlijk een jolig zomerboek moeten worden.'
Een echte fan van interviews is Marieke Derksen niet. Dat wil zeggen: interviews geven. Na een aantal verzoeken gaat ze alsnog akkoord.
Uit een mailwisseling: "Ik sta niet zo te trappelen om op de voorgrond te treden, omdat ik vind dat ik helemaal niet belangrijk ben. Maar misschien moet ik er maar een keer aan."
Dat moet ze zeker. Derksen is de stille kracht achter de successen van bestsellers als Gijp en Kieft van Michel van Egmond: ze runt uitgeverij Voetbal Inside van achter een laptopje.
http://www.parool.nl/kuns(...)wetenschap~a4375607/
Zijn dochter pakt de poen dus ;P
Hij is al een flinke periode erg overdreven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop het niet. Vond hem wel erg uitgelaten de laatste keer
Ja best wel. Die avond van het jubileum was hij stil, maar dat kwam misschien ook omdat Peter R er was. Maar die gierende uithalen worden weer steeds erger, dus tjaquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is al een flinke periode erg overdreven.
Vorige week maakte Hans een opmerking als "wat nou als je vriendin zoiets doet" oid, waarna René heel hard ging lachen. Dat was wel een beetje pijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja best wel. Die avond van het jubileum was hij stil, maar dat kwam misschien ook omdat Peter R er was. Maar die gierende uithalen worden weer steeds erger, dus tja
nee idd dan verlang ik af en toe ook wel eens zo slappe Amerikaanse romcomquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een actiefilm op RTL7, je verwacht het niet.
Anthonie Kamerling kon er ook niet om lachenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorige week maakte Hans een opmerking als "wat nou als je vriendin zoiets doet" oid, waarna René heel hard ging lachen. Dat was wel een beetje pijnlijk.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:30 schreef timmmmm het volgende:
Boskamp aan de diarree; de studio loopt zo vol
Nee, maar moet wel zo poepen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij bent toch niet aan de diarree he?
In Belgie wel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof mooie vrouwen weten hoe je moet poepen
Duhquote:
De tweede helft ging gewoon gelijk op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Twee ajacieden als speler van de week terwijl ze weggespeeld zijn
Hie, im jordy clasiequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Een goede jeugdopleiding
Kijk maar naar Clasie en Martins Indi
Het is net of ik midden in een Maigret film zit.quote:
En de eerste helft was Ajax kansloos. Dan is het raar dat er twee geselecteerd zijn voor speler van de week, lijkt mequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tweede helft ging gewoon gelijk op.
Ik vind Ricky van Haaren eigenlijk de leukste van al die talenten - Derksenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Een goede jeugdopleiding
De beste verdediger van Nederland op het moment is wel van die generatie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Een goede jeugdopleiding
Tja...quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Ricky van Haaren eigenlijk de leukste van al die talenten - Derksen
Kansloos viel ook wel mee, ze creëerde niet veel maar Feyenoord kreeg ook alleen kansen door wat persoonlijke fouten van Ajacieden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En de eerste helft was Ajax kansloos. Dan is het raar dat er twee geselecteerd zijn voor speler van de week, lijkt me
Die is altijd geblesseerdquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beste verdediger van Nederland op het moment is wel van die generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |