Ik heb echt geen idee hoe je dit ooit moet gaan regelen. Voor zover ik weet kan je niet een verzoek indienen voor dit soort gejank.quote:
Godzijdank. Gratis geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand wil je dan hebben. Dat wordt een leven in de bijstand.
Weet je ook waarom hij zit?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe je dit ooit moet gaan regelen. Voor zover ik weet kan je niet een verzoek indienen voor dit soort gejank.
Ga ik wel bij mn ouders op de zolderkamer. Of mijn vriendin moet goed blijven verdienen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo kom je nooit weg uit Deventer
okequote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:04 schreef GGMM het volgende:
KLB / Voor een bepaalde voetbalclub zijn
Echt wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De moeder van L_L kwam niet op publieke televisie hoor
Soort van.quote:
pics van je vriendinquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ga ik wel bij mn ouders op de zolderkamer. Of mijn vriendin moet goed blijven verdienen.
Oké.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:04 schreef GGMM het volgende:
KLB / Voor een bepaalde voetbalclub zijn
Da's niet veelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Volgens mijn berekening heb ik een GPA van 2.9.
Dat lijkt me bij bepaalde users maar beter ook:Dquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
He, ik heb al pics van mn zusje gedropt. Kunnen we van anderen niet zeggen.
ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump was vannacht behoorlijk op de pro life tour.
jij was erheen tochquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Walcott die is de laatste tijd lekker bezig.
Die kon vorig jaar nog geen zak cement voorbij
weet ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt mevrouw Inso bevrucht?
Ja, dat was genieten hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:22 schreef JanCees het volgende:
heeft iemand nog goede oktoberfest muziek
ja die heb ik al, de origineel en de party mixquote:
Goed kooltje van Alexis Sanchez wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat was genieten hoor.
Dan vergeet je even dat je in een sfeerloos stadion tegen de lammen en blinden uit Bulgarije zit te kijken
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja die heb ik al, de origineel en de party mix
en ik kan toch mooi zeggen dat ik de hattrick van ozil heb gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed kooltje van Alexis Sanchez wel.
Ozilgodquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik kan toch mooi zeggen dat ik de hattrick van ozil heb gezien
bedankt, even goede spotify versie vindenquote:
Ik was deze zomer in Berlijn een paar dagen op een bierfestival compleet met lange tafels en dit soort muziek. Was wel genot.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt, even goede spotify versie vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |