Waarom zou je dat doen? Hoeveel bezoekers komen er?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb er eentje opgesteld voor het werk van mijn vader.
[..]
Voor dat laatste kan je beter pinterest gebruiken. App in je browser en dan kan je plaatjes kiezen. Ik moet dit zelf updaten.
Verwacht was dat er maandelijks 6.000 meldingen zouden worden gedaan. De teller tot nu toe staat op 3.600 in totaal. Lekker dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Voor dat laatste kan je beter pinterest gebruiken. App in je browser en dan kan je plaatjes kiezen. Ik moet dit zelf updaten.
Ik doe het wel gewoon bookmarken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik wou je eerste zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Net vroeg iemand om mijn cijferlijst. Ik ben benieuwd waarom.
Je haalt nu twee dingen door elkaar. Voor tumblr hoef ik dat niet te doen, mijn vader heeft ook niet heel veel te maken met veel datagegevens maar het is altijd fijn om te hebben. Vooral nu steeds meer klanten van hem vragen om gegevens op te slaan van het parkeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Hoeveel bezoekers komen er?
Waarom zou je zo'n tumblr bijhouden? Komen daar veel bezoekers op af?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je haalt nu twee dingen door elkaar. Voor tumblr hoef ik dat niet te doen, mijn vader heeft ook niet heel veel te maken met veel datagegevens maar het is altijd fijn om te hebben. Vooral nu steeds meer klanten van hem vragen om gegevens op te slaan van het parkeren.
Waarheen? Hel.quote:
kloptquote:
Zij was de eerste BN'er die naakt op de publieke tv verscheen. Een soort van pionier zeg maar.quote:
picsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij was de eerste BN'er die naakt op de publieke tv verscheen. Een soort van pionier zeg maar.
Stel je pronte tietjes en immense bush voor.quote:
Dat was iemand anders.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij was de eerste BN'er die naakt op de publieke tv verscheen. Een soort van pionier zeg maar.
sog-en. En zit op 8k per maand ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n tumblr bijhouden? Komen daar veel bezoekers op af?
De moeder van L_L kwam niet op publieke televisie hoorquote:
Niemand wil je dan hebben. Dat wordt een leven in de bijstand.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Volgens mijn berekening heb ik een GPA van 2.9.
Hij is in ieder geval op tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
![]()
Client moet nog 700+ dagen zitten, vraagt of wij een enkelband kunnen regelen voor hem. joehoee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |