Volgens mij is dat Merkel.quote:
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met je moeder?
We hebben hier een hekel aan de cloud.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een cloud storage van TRANSIP. Het is een dropbox zeg maar, maar dan met 1000GB aan opslag. Daarnaast hebben ze ook een goede Download/Upload snelheid. Ik sla al mn series, films en games op via STACK4TB aan cloud storgage.
Natuurlijk kan ik ook die 40tb van baidu en zo pakken in china maar daar is de snelheid ruk van.
Had ik in het begin ook. Toen maar 4 invites gaan aanvragen. Vandaag kreeg ik na 2 maand eindelijk 2 invites.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb één invite laten verlopen en nu krijg ik geen nieuwe invite
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We hebben hier een hekel aan de cloud.
photoshop of een hele slecht hoek. Merkel en Putin hebben dezelfde lengte.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nja tis heel simpel. Of ik dok +-50 euro voor een 1tb hdd, of ik gooi het in de cloud voor noppes. #Skeerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 25gb op Dropbox en tot nu toe ruim genoeg aan. Maar dat zijn geen series, films en games natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een cloud storage van TRANSIP. Het is een dropbox zeg maar, maar dan met 1000GB aan opslag. Daarnaast hebben ze ook een goede Download/Upload snelheid. Ik sla al mn series, films en games op via STACK4TB aan cloud storgage.
Natuurlijk kan ik ook die 40tb van baidu en zo pakken in china maar daar is de snelheid ruk van.
Of je streamed gewoon alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nja tis heel simpel. Of ik dok +-50 euro voor een 1tb hdd, of ik gooi het in de cloud voor noppes. #Skeer
110 gbquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb 25gb op Dropbox en tot nu toe ruim genoeg aan. Maar dat zijn geen series, films en games natuurlijk.
Ja ik zit ook op iets van 40gb ofzo via dropbox met als die acties en alles. Maar ik moet ergens al mn media kwijt kunnen. Een gemiddeld seizoen van een 1080p serie is al snel 40gb.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb 25gb op Dropbox en tot nu toe ruim genoeg aan. Maar dat zijn geen series, films en games natuurlijk.
Is het niet gewoon streamt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of je streamed gewoon alles.
Dacht dat ik daar ook aan mee deedquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
110 gbIk deed een keer mee met de spacerace van dropbox. Zal volgend jaar wel weer zijn.
bij mij nog niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dacht dat ik daar ook aan mee deed
die ruimte is toch verlopen?
Jepquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is het niet gewoon streamt?
Ik gooi het liever in plex en kodi.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is het niet gewoon streamt?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dacht dat ik daar ook aan mee deed
die ruimte is toch verlopen?
Hangt af van het moment dat je je inschreef voor de spacerace. Mijn Uni doet elk jaar mee, dus elk jaar krijg ik die gigabytjesquote:
Maakt het niet minder fout.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel.
Daarnaast kan ik software en games niet streamenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor games heb je toch Steam e.d. ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik software en games niet streamen
dat is gewoon downloadenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor games heb je toch Steam e.d. ?
Steam koop ik alleen games in de sale. Daarnaast krijg ik codes uit de humble bundle. Verder downoad ik gewoon wat mij leuk lijkt. Als het wat is, koop ik de game. Echter heb ik maar 1 hdd met 1tb opslag en heeft mijn interne ssd maar 480gb opslag. Lang niet genoeg voor alles dus :pquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Runescape botquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef JanCees het volgende:
Runescape is ten minste wel streamen
Op de PS4 kan je games al spelen tijdens het downloaden ervan, is dat niet een soort van streamen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel gekquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op de PS4 kan je games al spelen tijdens het downloaden ervan, is dat niet een soort van streamen?
crayquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is op steam ook zo. Je kan spellen als spelen voordat het compleet binnen/geïnstalleerd is.
Maakt het niet minder gekquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is op steam ook zo. Je kan spellen als spelen voordat het compleet binnen/geïnstalleerd is.
Robert Cray.quote:
Ken alleen deze:quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
this video is not available
Maar ken hem wel, Lacrimgod
Niet geluisterd.quote:
Dit is wel serieusquote:Ik was eergisteren bij Cantillon. Je wordt nu geregistreerd in het systeem. Per persoon mag je ieder jaar een x-aantal bier kopen. Voorbeeld: Fou Foune = 2 p.p. per jaar. Lou Pepe Framboise = 1 p.p. per jaar.
Ik kan volgend jaar dus pas weer nieuwe halen bij Cantillon.
Ze registreren de gegevens van je pinpas. Dus dan weet je wat je moet doen als je het nodig vindt om het systeem te fucken.
Op zich wel goed, want nu kon je bij wijze van spreken iedere dag langsrijden en maximaal kopen en dan vervolgens alles weg traden of nog erger in je winkel zetten voor een woekerprijs.quote:
Daar letten ze al wel op. Als je iedere dag langs komt krijg je gewoon niksquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op zich wel goed, want nu kon je bij wijze van spreken iedere dag langsrijden en maximaal kopen en dan vervolgens alles weg traden of nog erger in je winkel zetten voor een woekerprijs.
Er ging ook dat verhaal dat mensen geronseld werden om te halen. Kan me voorstellen dat mensen hier heel geraffineerd in waren.quote:
Ja dat was dat verhaal met die cash toen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er ging ook dat verhaal dat mensen geronseld werden om te halen. Kan me voorstellen dat mensen hier heel geraffineerd in waren.
Jean>Armandquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat was dat verhaal met die cash toen.
Nouja mulen is van alle tijden.
Op zich wel een goede oplossing dit. beter dan 3F dat je iedere dag mag komen en DAT WIJ GODVERDOMME GEEN HOMMAGE KRIJGEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |