Tja Dordt...quote:
GOOD pointquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:37 schreef opperkleurder het volgende:
De hele dag al problemen met intranet, internet en GOOD hier
Waren de Russinnen het beste?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Dus, na banners voor Russische, Afrikaanse, Oekraiense, Chinese, dikke lelijke, lokale, Philippijnse en Japanse vrouwen, heb ik vandaag voor het eerst een banner voor Indiase vrouwen.
Oekraïnequote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren de Russinnen het beste?
mijn reclame ding is kapot denk ik want ik zie niks. En ja,ik heb geen adblock aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Dus, na banners voor Russische, Afrikaanse, Oekraiense, Chinese, dikke lelijke, lokale, Philippijnse en Japanse vrouwen, heb ik vandaag voor het eerst een banner voor Indiase vrouwen.
Na 5 accounts komen ze er ook eindelijk achter, uiteindelijk is er eentje wel doorgezet. Nu 4x STACKquote:Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor je interesse in STACK.
Het is ons opgevallen dat je onder meerdere accounts een invite voor een gratis STACK hebt verzilverd. Omdat wij op dit moment zoveel mogelijk invites willen uitdelen hanteren wij een maximum van 1 gratis STACK per persoon. Om deze reden kunnen wij de verzilverde STACK invite onder account XXXXXXXXXX helaas niet verder in behandeling nemen.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
Beau Huisman
TransIP BV
Wat is stack?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Na 5 accounts komen ze er ook eindelijk achter, uiteindelijk is er eentje wel doorgezet. Nu 4x STACK
huh wat nee IK HEB HET RECHT OM TE ZWIJGENquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een adblocker Saind?
Vrijgezellenfeest.quote:
Ik heb één invite laten verlopen en nu krijg ik geen nieuwe invitequote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Na 5 accounts komen ze er ook eindelijk achter, uiteindelijk is er eentje wel doorgezet. Nu 4x STACK
Mijn hotel volgende week in Ljubljana ligt op 160 meter van de beste craftbeerbar van het landquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
huh wat nee IK HEB HET RECHT OM TE ZWIJGEN
Een cloud storage van TRANSIP. Het is een dropbox zeg maar, maar dan met 1000GB aan opslag. Daarnaast hebben ze ook een goede Download/Upload snelheid. Ik sla al mn series, films en games op via STACKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |