Als je 3DS games hier ook op kunt spelen helemaal jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:08 schreef nomar83 het volgende:
Niet langer meer games kopen voor twee Nintendo's, maar een die zowel console als handheld is. Ik ben blij hoor.
Na een tijd zullen er geen goede 3DS games meer uitkomen, net als bij de DS.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als je 3DS games hier ook op kunt spelen helemaal ja
inderdaad, dan ben ik jarigquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is alles wat ik ooit wilde hebben in één
Day one. Maart beste maand
Zitten duidelijk een soort pro controllers in lijkt er erg veel op iig.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon de pro controller form factor, heb het filmpje nog niet zo goed bekeken
marvelous dus senran kaguraquote:
Ik ookquote:
Ja, weinig verrassend, maar wel de Nintendo die ik altijd wilde!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is alles wat ik ooit wilde hebben in één
Day one. Maart beste maand
Nee okequote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:10 schreef Delibird het volgende:
[..]
Na een tijd zullen er geen goede 3DS games meer uitkomen, net als bij de DS.
Nieuw.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:12 schreef Gutanoth het volgende:
Welke mario game is dat op 2:09? Is dat een oude titel of volledig nieuwe?
wordt naar LA gaan toch nog leukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:13 schreef 2dope het volgende:
Dat stukje Skyrim spelen in het vliegtuig met die losse controllers
Dat is ook zoooo chill. Vrijheid. Wiimote + Nunchuck zonder kabelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:13 schreef 2dope het volgende:
Dat stukje Skyrim spelen in het vliegtuig met die losse controllers
Ja en nog makkelijker om compleet als een zoutzak onderuit te zitten gamen omdat die controller in tweeën kan/isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |