Solid State is sowieso goedkoop dus op zich geen rare optie. En het scheelt ze weer een Blu-Ray licentiequote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:27 schreef Pheno het volgende:
Denk dat het zo'n geheugenkaartje als 3DS is, maar met flink wat meer ruimte.
je hebt sd kaartjes van 128GB al voor 20 euro. Helemaal als je ze straks in bulk besteld worden ze spotgoedkoopquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:27 schreef Pheno het volgende:
Denk dat het zo'n geheugenkaartje als 3DS is, maar met flink wat meer ruimte.
Skyrim, Splatoon, Mario Kart en Zelda zijn al aangekondigd. Hopelijk kun je er ook NIEUWE games op spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:29 schreef KingRadler het volgende:
zou mooi zijn als je er ook oude Nintendo spellen op kan spelen.
Boeie, ik wil alleen Marioquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Skyrim, Splatoon, Mario Kart en Zelda zijn al aangekondigd. Hopelijk kun je er ook NIEUWE games op spelen.
LOLAMIRITE!?
is skyrim al op nintendo geweest ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Skyrim, Splatoon, Mario Kart en Zelda zijn al aangekondigd. Hopelijk kun je er ook NIEUWE games op spelen.
LOLAMIRITE!?
Die heb ik ook. Plus 30 games. Maar ik heb alleen Mario uitgespeeld volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop een Wii U. Dan heb je ook niet meer dan Mario.
Was dat Mario Kart 8 of niet? Ze doen heel stiekem een Retro Track zien, maar ik kon er niet zeker van zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LOLAMIRITE!?
prima chippiequote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
https://blogs.nvidia.com/blog/2016/10/20/nintendo-switch/
Zit dus een Nvidia Tegra in.
In mario kart 8 kan je niet 2 items tegelijk beethouden, dat lijkt hier wel zo te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Was dat Mario Kart 8 of niet? Ze doen heel stiekem een Retro Track zien, maar ik kon er niet zeker van zijn
http://www.eurogamer.net/(...)ered-by-nvidia-tegraquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:33 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vraag me af of het allemaal wel krachtig genoeg zal zijn.. Een tegra is gewoon een mobiele SOC toch? Zit er in de dock een aparte GPU?
kijm hetfilmpje terug, dan weet je net zoveel als wijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:33 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vraag me af of het allemaal wel krachtig genoeg zal zijn.. Een tegra is gewoon een mobiele SOC toch? Zit er in de dock een aparte GPU?
Op Reddit staat dat het een Tegra X2 is dus dat zal ongeveer gelijk zijn aan een PS4/XBONE. Lijkt mij op zich niet heel verkeerd.quote:
Niks daarover dusquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijm hetfilmpje terug, dan weet je net zoveel als wij
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Was dat Mario Kart 8 of niet? Ze doen heel stiekem een Retro Track zien, maar ik kon er niet zeker van zijn
King Boo is niet in MK8 toch? Dus zal wel een semi nieuw deel zijn, of remaster met extra personages.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bij MK8 kan je ook niet 2 items hebben zoals in deze screenshotquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
King Boo is niet in MK8 toch? Dus zal wel een semi nieuw deel zijn, of remaster met extra personages.
King Boo Amiibo.
Gamemania.quote:
Samequote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamemania.
Mijne staat al maanden
Je bent gewoon te oudquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:17 schreef MMaRsu het volgende:
Bwhahaha wat een trieste unit![]()
Die trailer ook
Alsof mensen dit gaan spelen op een party
29.. wellichtquote:
Ben zelf altijd groot fan geweest t/m de GameCube, daarna bijna nooit meer een Nintendo aangeraakt. Echter, met de Switch wekken ze mijn interesse weer. Ik ben veel op reis voor werk, hou van Nintendo games maar zie ook dat ze geweldige games als Skyrim erop uitbrengen. Kan voor mij het beste van twee werelden brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
29.. wellicht
Maar Nintendo heeft mij met de Wii al verloren destijds.
Was een enorme Ninty fan back in the day, maar helaas ga ik geen console aanschaffen voor de 2/3 topgames die ze zelf uitbrengen. Third party is al zooo lang niet meer interessant op een ninty platform.
Okay. Doei.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
29.. wellicht
Was een enorme Ninty fan back in the day, maar helaas ga ik geen console aanschaffen voor de 2/3 topgames die ze zelf uitbrengen. Third party is al zooo lang niet meer interessant op een ninty platform.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
de graphics hebben mij overtuigd.
Ik was eigenlijk stiekem puur en alleen in dit topic gaan kijken hoe er weer mensen zijn die posten over hoe nintendo zou falen en dan ook weer volgens het recepten boekje wat al minimaal sinds de wii aanwezig is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
29.. wellicht
Doomed. DOOOOMEEEED.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:24 schreef burned het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de praat van "nu gaat nintendo het echt niet meer halen" of "nintendo is een stervend bedrijf" etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |