Overgrote deel van die fanbase zit al op PS4/Xbone, die ga je daar echt niet meer wegtrekken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zie hier Fifa en Call of Duty best op verschijnen. Combineer dat met dat de console portable is en je bent golden.
Dat gezegd, call of duty en fifa (en MK etc) zal je wel niet online kunnen spelen on the go
quote:-Switch Handheld batterij gaat maxiaal drie uur mee.
-Switch Handheld heeft een multi touch scherm.
-Switch Dock zorgt voor betere prestaties.
-Super Mario Maker Switch komt.
-Zelda, Splatoon, Mario Kart en Smash Bros zijn "enhanced ports".
Het overgrote deel van mijn kennissenkring, zeggen nu al een nintendo te gaan kopen ipv een scorpio of pro, als er in maart bekend wordt dat deze games erop te spelen zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:04 schreef seto het volgende:
[..]
Overgrote deel van die fanbase zit al op PS4/Xbone, die ga je daar echt niet meer wegtrekken.
3 uurquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:09 schreef DKUp het volgende:
Nog een aantal geruchten van insiders:
[..]
Veel langer gaat het nooit worden, de meesten roepen 3-5 uur. Het apparaat wordt als eerste als home console beschouwd, daar ligt dus de grootste focus.quote:
Het is hier in Nederland ook totaal niet boeiend, wanneer ben je langer dan 3 uur weg waarbij je tijd hebt om te gamen? (ov bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Veel langer gaat het nooit worden, de meesten roepen 3-5 uur. Het apparaat wordt als eerste als home console beschouwd, daar ligt dus de grootste focus.
Nu moet ik zeggen dat ik buitenshuis nooit langer dan 2 uur achter elkaar heb gegamed en dat het voor mij dus nooit een issue is geweest, maar ach
Maximaal 3 zou erg laag zijn. Dan is extern op kunnen laden i.p.v. met alleen docking station 100% gewenst. Als dat niet zou kunnen dan is de hele console nutteloos voor mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:09 schreef DKUp het volgende:
Nog een aantal geruchten van insiders:
[..]
Precies ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zie hier Fifa en Call of Duty best op verschijnen. Combineer dat met dat de console portable is en je bent golden.
Dat gezegd, call of duty en fifa (en MK etc) zal je wel niet online kunnen spelen on the go
Even totaal niet Nintendo gerelateerd, maar hoelang verwacht Bethesda op skyrim te kunnen teren ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:32 schreef DKUp het volgende:
Misschien wel op de Switch of natuurlijk niet volgens Bethesda
Volgens mij komt de opvolger pas over een jaar of 5.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Even totaal niet Nintendo gerelateerd, maar hoelang verwacht Bethesda op skyrim te kunnen teren ?
Is dat al bekend gemaakt dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Volgens mij komt de opvolger pas over een jaar of 5.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de NS trailer zagquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Even totaal niet Nintendo gerelateerd, maar hoelang verwacht Bethesda op skyrim te kunnen teren ?
Van het jaar een artikel op fok games erover gelezen. Ben mobiel, kan je helaas geen link geven...quote:
Een aantal jaar dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |