abonnement Unibet Coolblue
pi_166074558



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2016 20:12:15 ]
pi_166074761
Mannen ik zoek een goede zaklamp voor op de fiets, die op je stuur bevestigd kan worden.
Suggesties?
pi_166075155
Gister binnen gekregen: Bandje voor de Xiaomi Mi Band 2 in het wit. Kwaliteit is opvallend goed en dus ook aan te raden!

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/331948524107
  Moderator donderdag 20 oktober 2016 @ 08:59:00 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166075725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen ik zoek een goede zaklamp voor op de fiets, die op je stuur bevestigd kan worden.
Suggesties?
Ik heb deze, geeft echt gruwelijk veel licht. (voor op de racefiets)
Ligt er een beetje aan wat je ermee wil doen, voor een stadsfietsje binnen de stad is het een beetje overkill
pi_166076348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 07:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gister binnen gekregen: Bandje voor de Xiaomi Mi Band 2 in het wit. Kwaliteit is opvallend goed en dus ook aan te raden!

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/331948524107
De kwaliteit van dit soort bandjes kun je meestal pas na een paar weken bepalen (uitrekken, scheuren, verkleuren etc. ,of als je je bandje ineens kwijt bent)
Ziet jouw exemplaar er beter uit dan de plaatjes? Want daarop is de afwerking langs de randen niet echt netjes.

Vergelijkbare bandjes overigens hier voor 90 cent http://s.aliexpress.com/F3ua6NRV

Jammer dat de originele bandjes maar in een heel beperkt aantal kleuren vergkrijgbaar zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 20-10-2016 10:03:04 ]
pi_166079542
Mijn mi band van geekbuying is nog niet eens verzonden :'(.
_

Overigens doet mijn YI IP cam het ook niet meer, ik heb nu meermaals de firmware geupgrade / downgrade / weet ik veel wat voor hack-firmware geïnstalleerd. Maar ik blijf Chinees krijgen.
Ik heb toch een van de eerste YI IP camera's die het zover ik weet gewoon nog in de EU moet doen? Iemand een idee hoe ik hem weer aan de praat krijg?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166080666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:55 schreef RobertNL het volgende:
Overigens doet mijn YI IP cam het ook niet meer, ik heb nu meermaals de firmware geupgrade / downgrade / weet ik veel wat voor hack-firmware geïnstalleerd. Maar ik blijf Chinees krijgen.
Ik heb toch een van de eerste YI IP camera's die het zover ik weet gewoon nog in de EU moet doen? Iemand een idee hoe ik hem weer aan de praat krijg?
Zo is het bij mij gelukt. Hier ook een van de eerste Yi camera's (besteld in augustus 2015).
Blijft een mengelmoes van Chinees/Engels maar het is in ieder geval te gebruiken.
pi_166081391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:48 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

De kwaliteit van dit soort bandjes kun je meestal pas na een paar weken bepalen (uitrekken, scheuren, verkleuren etc. ,of als je je bandje ineens kwijt bent)
Ziet jouw exemplaar er beter uit dan de plaatjes? Want daarop is de afwerking langs de randen niet echt netjes.

Vergelijkbare bandjes overigens hier voor 90 cent http://s.aliexpress.com/F3ua6NRV

Jammer dat de originele bandjes maar in een heel beperkt aantal kleuren vergkrijgbaar zijn.
Lijkt in eerste instantie identiek aan de originele bandjes, maar dat zal natuurlijk wel niet het geval zijn. Wat betreft draagcomfort merk ik in iedere geval geen verschil!

Denk wel dat het bandje niet lang wit zal blijven, maar hij zag er precies zo uit als op de foto's.
pi_166082479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:55 schreef RobertNL het volgende:
Mijn mi band van geekbuying is nog niet eens verzonden :'(.
_
De mijne moet ook nog gefabriekt worden vrees ik. Inmiddels 7 dagen na bestellen bij Geekbuying en nog geen reactie op een mail gekregen.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 15:34:23 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166082724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zo is het bij mij gelukt. Hier ook een van de eerste Yi camera's (besteld in augustus 2015).
Blijft een mengelmoes van Chinees/Engels maar het is in ieder geval te gebruiken.
Dat was inderdaad de oplossing! hij doet het weer :D. Daar zit je dan uren mee te prutsen :').
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166082989
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Lijkt in eerste instantie identiek aan de originele bandjes, maar dat zal natuurlijk wel niet het geval zijn. Wat betreft draagcomfort merk ik in iedere geval geen verschil!

Denk wel dat het bandje niet lang wit zal blijven, maar hij zag er precies zo uit als op de foto's.
Zelfs de originele bandjes van de eerste Mi band 1 waren van slechte kwaliteit. Ging snel scheuren en uitrekken waardoor je de 'pil' verloor. Dat hebben ze bij de 1s aangepakt en sindsdien zijn de bandjes van veel beter materiaal. Veel namaak is nog steeds van dat slechtere materiaal. Ik heb niks tegen goedkoop, al doe je er maar een paar maanden mee....(voor die ene euro), maar je er natuurlijk niet je 'pil' door kwijtraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 20-10-2016 16:35:00 ]
  donderdag 20 oktober 2016 @ 16:15:56 #12
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166083708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:44 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zelfs de originele bandjes van de eerste Mii band 1 waren van slechte kwaliteit. Ging snel scheuren en uitrekken waardoor je de 'pil' verloor. Dat hebben ze bij de 1s aangepakt en sindsdien zijn de bandjes van veel beter materiaal. Veel namaak is nog steeds van dat slechtere materiaal. Ik heb niks tegen goedkoop, al doe je er maar een paar maanden mee....(voor die ene euro), maar je er natuurlijk niet je 'pil' door kwijtraken.
Bij mij is het altijd dat lusje dat scheurt... De 'pil' ben ik nog maar 1 keer verloren, maar zit atm wel al aan bandje nummer 5 met m'n 2de MiBand 1. Eigenlijk zou ik die nu wel eens willen kwijtraken, zodat ik de 1S kan beginnen dragen (ligt hier al een tijdje als 'backup') en dan misschien een MiBand 2 bestellen die dan als backup dient voor de 1S :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166084176
quote:
12s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:15 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Bij mij is het altijd dat lusje dat scheurt... De 'pil' ben ik nog maar 1 keer verloren, maar zit atm wel al aan bandje nummer 5 met m'n 2de MiBand 1. Eigenlijk zou ik die nu wel eens willen kwijtraken, zodat ik de 1S kan beginnen dragen (ligt hier al een tijdje als 'backup') en dan misschien een MiBand 2 bestellen die dan als backup dient voor de 1S :)
Dan heb je waarschijnlijk nog een bandje uit de eerste serie. Het bandje van de 1s is prima.
De mi band 1 met de gekleurde leds vind ik nog het handigst maar dan wel met een beter bandje.
Met de Mi fit & Notify app heb je veel meer opties, ook voor de gekleurde leds.

Dit zijn ook fijne bandjes. Wat langer en dus geschikter voor de europese pols.
http://www.geekbuying.com(...)---White-366213.html
  donderdag 20 oktober 2016 @ 16:43:55 #14
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166084332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:37 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk nog een bandje uit de eerste serie. Het bandje van de 1s is prima.
De mi band 1 met de gekleurde leds vind ik nog het handigst maar dan wel met een beter bandje.
Met de Mi fit & Notify app heb je veel meer opties, ook voor de gekleurde leds.

Dit zijn ook fijne bandjes. Wat langer en dus geschikter voor de europese pols.
http://www.geekbuying.com(...)---White-366213.html
Zou best kunnen, van die eerste serie...
Vind net als jij de versie met gekleurde leds het handigst, vandaar dat ik de 1S ook als backup heb gehouden.
De lengte van de originele bandjes voldoet prima voor me, heb 'm meestal op gaatje 2,3 of 4 staan, dus ik heb nog wat overschot; op gaatje 4 heb ik nog 4 gaatjes over :)
Helaas kan ik alleen de officiële app gebruiken, want ik heb 'n iDing :)
En ik heb alle notificatieshizzle ervoor uitstaan, enkel het alarm staat aan, dus ik mis die extra functies niet echt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166084510
quote:
12s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:43 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zou best kunnen, van die eerste serie...
Vind net als jij de versie met gekleurde leds het handigst, vandaar dat ik de 1S ook als backup heb gehouden.
De lengte van de originele bandjes voldoet prima voor me, heb 'm meestal op gaatje 2,3 of 4 staan, dus ik heb nog wat overschot; op gaatje 4 heb ik nog 4 gaatjes over :)
Helaas kan ik alleen de officiële app gebruiken, want ik heb 'n iDing :)
En ik heb alle notificatieshizzle ervoor uitstaan, enkel het alarm staat aan, dus ik mis die extra functies niet echt.
Grappig, ik heb 'm juist voor de notificaties, de rest gebruik ik dan weer niet. Ik zie aan de kleurtjes precies wat er binnenkomt. Ik kan ook de trilfrequentie wijzigen per soort ingekomen bericht. Echt handig.
En ik ben gek op mijn Mi band omdat het eens eindelijk electronica is dat wel lang meegaat op een acculading ^O^ (ruim 3 weken, met notificaties aan). Mijn dure Sony smartband haalde maar 4 dagen.


Nieuws van Xiaomi :
http://www.banggood.com/O(...).html?rmmds=preorder

http://www.banggood.com/O(...).html?rmmds=preorder


Enne, koude handjes?
http://www.banggood.com/H(...).html?rmmds=preorder

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 20-10-2016 17:40:43 ]
pi_166086103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:44 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zelfs de originele bandjes van de eerste Mi band 1 waren van slechte kwaliteit. Ging snel scheuren en uitrekken waardoor je de 'pil' verloor. Dat hebben ze bij de 1s aangepakt en sindsdien zijn de bandjes van veel beter materiaal. Veel namaak is nog steeds van dat slechtere materiaal. Ik heb niks tegen goedkoop, al doe je er maar een paar maanden mee....(voor die ene euro), maar je er natuurlijk niet je 'pil' door kwijtraken.
Ja op mijn originele zit ookal een beschadiging: Zijn dus niet werkbestendig, want ik tilde een kartonnen doos op en hup het karton schuurde er langs af en dat was duidelijk zichtbaar.

Maar voor de rest? Eigenlijk zeer degelijke kwaliteit en ik schaam mij niet om er mee rond te lopen, is dus niet zo'n lomp gevaarte s sommige smartwatches.
pi_166086545
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:07 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja op mijn originele zit ookal een beschadiging: Zijn dus niet werkbestendig, want ik tilde een kartonnen doos op en hup het karton schuurde er langs af en dat was duidelijk zichtbaar.

Maar voor de rest? Eigenlijk zeer degelijke kwaliteit en ik schaam mij niet om er mee rond te lopen, is dus niet zo'n lomp gevaarte s sommige smartwatches.
Tja, alles kan beschadigen natuurlijk. Is ook een nadeel van zacht 'rubber' dat je sneller vlekken en beschadigingen ziet. Ik heb eerst een paar Smart Watches gedragen, zoals de Galaxy Gear, maar ik was steeds bang om ze te beschadigen. Met een Mi band van tien of twintig euro heb je niet het gevoel dat je perse heel voorzichtig hoef te zijn. In je zak of als hanger werkt ie trouwens ook goed met notificaties.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 18:36:28 #18
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166086718
Als iemand nog een fatsoenlijke bluetooth koptelefoon zoekt: Motorola Pulse is nu 25 euro bij mymemory.co.uk. Best een prima ding en niet duur.

[ Bericht 2% gewijzigd door ErkendFokker op 20-10-2016 19:16:02 ]
  donderdag 20 oktober 2016 @ 18:45:31 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166086974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:29 schreef eddepetfokt het volgende:
In je zak of als hanger werkt ie trouwens ook goed met notificaties.
Of als hanger om je zak? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166088789
quote:
12s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Of als hanger om je zak? :D
Zulke grote hangers hebben ze niet in China.
pi_166088846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:34 schreef RobertNL het volgende:
Dat was inderdaad de oplossing! hij doet het weer :D. Daar zit je dan uren mee te prutsen :').
^O^
pi_166088854
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:36 schreef ErkendFokker het volgende:
Als iemand nog een fatsoenlijke bluetooth koptelefoon zoekt: Motorola Pulse is nu 25 euro bij mymemory.co.uk. Best een prima ding en niet duur.
https://www.mymemory.co.u(...)-Smartphones---White
pi_166091055
Zijn er ook goede china routers?
Of kan ik die beter hier in nederland halen ivm compatibiliteit.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 21:43:00 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166092589
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:36 schreef ErkendFokker het volgende:
Als iemand nog een fatsoenlijke bluetooth koptelefoon zoekt: Motorola Pulse is nu 25 euro bij mymemory.co.uk. Best een prima ding en niet duur.
Vergeet de Beewi niet. Minstens even goed en met handig docking syation.

https://m.mymemory.co.uk/product?p=46046
pi_166096487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:44 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zulke grote hangers hebben ze niet in China.


Dat zou ik niet te snel zeggen...
--
Een innige omhelzing,
Broempot
  donderdag 20 oktober 2016 @ 23:58:37 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166097535
Heart shaped :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166099680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 23:28 schreef Broempot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat zou ik niet te snel zeggen...
Haha deze had ik ook gezien, twee dikke ballen lol
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 08:59 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik heb deze, geeft echt gruwelijk veel licht. (voor op de racefiets)
Ligt er een beetje aan wat je ermee wil doen, voor een stadsfietsje binnen de stad is het een beetje overkill
Thanks voor de tip,

Ik heb een paar lampjes, maar die elastieken bandjes laten de lampen zo trillen, hierdoor moet ik echt 10x per rit de boel weer recht douwen.
Zelfs deze lamp heeft er last van: http://www.ibood.com/extr(...)gel-en-batterij.html

Ik zoek eigenlijk wat met een betere beugel :X
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:53:42 #28
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166100679
Voor hen die nog onwetend zijn, het nieuwste apparaat met Remix op Kickstarter:

https://www.kickstarter.c(...)e-device/description
pi_166101760
Ik heb deze besteld omdat mijn passen altijd kapot gaan.

Ok deze review hielp ook mee:
quote:
very nice design. I like whippin it in front of people. and their like dang werd you get that unit? and I'm like BANGGOOD baby!! and their eyebrows raise up and they like is that a porn site? ... naw man. it's an addictive shopping habit. be careful... can't put a bank roll in the bill slot on the back. maybe one large denomination. I'm going to modify it with a standard money clip slid down in the bill slot. gotta have my bank roll. buy it. -dan the man
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166106808
Iemand nog een Geekbuying code? Deze staat in de OP :')
quote:
Geekbuying | 5% | Coupon | 'FOKNLGKB' (sitewide tot $250, bovenop al geldende kortingen behalve de saleitems, 1 per account) | Eerst even inloggen, geldig tot 30-06-2015
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:24:52 #31
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166107956
Dus, Orico....
Heb de rest van de verkrijgbare lengtes nu ook getest :

Stuk voor stuk goeie kabeltjes. Met name de 50cm met double-sided USB A komt érg goed uit de test.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:28:31 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166107996
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 15:17 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog een Geekbuying code? Deze staat in de OP :')

[..]

Ik zal volgende week eens een nieuwe vragen. Die coupon is overigens een keer verlengd maar de op is niet aangepast :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:53 schreef BadderHaring het volgende:
Voor hen die nog onwetend zijn, het nieuwste apparaat met Remix op Kickstarter:

https://www.kickstarter.c(...)e-device/description
Ik bestel hem straks wel voor minder bij een webshop :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166108082
​Zijn er ook vrouwen in dit topic (of mannen met een vriendin ;) ) die het leuk vinden om nagels te lakken? :D

Ik heb namelijk een tijdje terug een UV LED lamp gekocht via Ebay uit China (voor de mannen: dat is om speciale gelnagellak te drogen, de nagellak blijft dan 2-3weken zitten itt normale nagellak die 3uur blijft zitten xD ) als verjaardagkadootje voor een vriendin. Pakketje was al na 6 dagen binnen en ik was echt blij met het resultaat.

Ik zal de res​​t in een spoiler zetten, om niet ongeinteresseerden onnodig lastig te vallen met vrouwendingetjes. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166109158
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Physsic het volgende:
​Zijn er ook vrouwen in dit topic (of mannen met een vriendin ;) ) die het leuk vinden om nagels te lakken? :D

Ik heb namelijk een tijdje terug een UV LED lamp gekocht via Ebay uit China (voor de mannen: dat is om speciale gelnagellak te drogen, de nagellak blijft dan 2-3weken zitten itt normale nagellak die 3uur blijft zitten xD ) als verjaardagkadootje voor een vriendin. Pakketje was al na 6 dagen binnen en ik was echt blij met het resultaat.

Ik zal de res​​t in een spoiler zetten, om niet ongeinteresseerden onnodig lastig te vallen met vrouwendingetjes. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraagje namens vrouwlief... welke nagellak moet je dan gebruiken? Komt die ook uit China?
En volgen het hoofd van het huishouden hier doe je iets verkeerd als je nagellak maar zo kort blijft zitten.. Houdt het hier een week uit volgens haar.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:54:28 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166109161
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik bestel hem straks wel voor minder bij een webshop :')
Dat lijkt mij ook het beste. Wel een aardig ding, al had ik liever geen Rockchip gezien.
pi_166109167
keer een pakje uit Japan :)
naar aanleiding van een post uit het vorige topic geloof ik.



eerste indrukken:

heerlijk soepel siliconen kabeltje,
dopjes zelf heel klein en mooi gemaakt

[ Bericht 17% gewijzigd door julius123 op 21-10-2016 18:01:37 (kleinere foto) ]
  CHI shopkeeper zaterdag 22 oktober 2016 @ 05:32:10 #37
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166120303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:15 schreef dimmak het volgende:
Ik heb deze besteld omdat mijn passen altijd kapot gaan.

Ok deze review hielp ook mee:

[..]

Das toevallig, daar kreeg ik net gisteren een code voor: met D1DEE3 heb je em met 28% korting.

Als jij em zonder code hebt besteld kun je me je ordernummer DM-en, dan zal ik het kortingsbedrag terug laten storten. ;)
pi_166126347
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Vraagje namens vrouwlief... welke nagellak moet je dan gebruiken? Komt die ook uit China?
En volgen het hoofd van het huishouden hier doe je iets verkeerd als je nagellak maar zo kort blijft zitten.. Houdt het hier een week uit volgens haar.
Haha, die 3uur was een beetje overdreven, maar een hele week red ik echt niet. Na een dag begint het meestal al te chippen.

Je kan dan zowel de gelnagellak gebruiken die in Nederland te koop is als die in China te koop is. Ik heb beiden.
Hier een foto van een aantal flesjes van die vriendin van mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het meest rechtse flesje (professioneel merk) heeft ze in Nederland gekocht en kostte 18euro, de andere flesjes komen via Aliexpress en waren ergens tussen de 1 en 2euro per stuk.
pi_166127372
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 15:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Haha, die 3uur was een beetje overdreven, maar een hele week red ik echt niet. Na een dag begint het meestal al te chippen.

Je kan dan zowel de gelnagellak gebruiken die in Nederland te koop is als die in China te koop is. Ik heb beiden.
Hier een foto van een aantal flesjes van die vriendin van mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het meest rechtse flesje (professioneel merk) heeft ze in Nederland gekocht en kostte 18euro, de andere flesjes komen via Aliexpress en waren ergens tussen de 1 en 2euro per stuk.
Bedankt voor de info.. (uiteraard snapte ik de 3 uur grap :P )
pi_166132087
Ik heb via dealextreme een dashcam besteld. Nu heb ik vandaag een brief van postNL gekregen over meer informatie over het pakket. Zal ik het als geschenk aanvinken of toch als koopzending?
pi_166133742
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:23 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb via dealextreme een dashcam besteld. Nu heb ik vandaag een brief van postNL gekregen over meer informatie over het pakket. Zal ik het als geschenk aanvinken of toch als koopzending?
Gewoon eerlijk antwoord geven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166134769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 21:02 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er ook goede china routers?
Of kan ik die beter hier in nederland halen ivm compatibiliteit.
Ik heb voor het vakantiehuis bij mn ouders in de tuin deze router besteld:
https://nl.aliexpress.com(...)orts/1841646709.html

Alle gasten zijn zeer te spreken over de wifi verbinding. Dit ding draait nu al 2 jaar perfect :) En dat had ik nooit verwacht.
pi_166135064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:15 schreef dimmak het volgende:
Ik heb deze besteld omdat mijn passen altijd kapot gaan.

Ok deze review hielp ook mee:

[..]

Ook al een tijd op zoek naar iets dergelijks, Secrid achtigs, maar dan goedkoper.
Iemand anders daar nog tips voor?
pi_166135172
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 21:56 schreef Majesty het volgende:

[..]

Ook al een tijd op zoek naar iets dergelijks, Secrid achtigs, maar dan goedkoper.
Iemand anders daar nog tips voor?
Dit wellicht is iets voor je? https://nl.aliexpress.com(...)73-8bd4-d4420496b151

Of deze, iets goedkoper maar ook iets minder functies:
https://nl.aliexpress.com(...)categoryId=100001877
pi_166137716
Wie houdt niet van China/HK?
  zondag 23 oktober 2016 @ 00:38:29 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166138819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:54 schreef julius123 het volgende:
keer een pakje uit Japan :)
naar aanleiding van een post uit het vorige topic geloof ik.

[ afbeelding ]

eerste indrukken:

heerlijk soepel siliconen kabeltje,
dopjes zelf heel klein en mooi gemaakt
*O* Oh yo!

Via Rakuten... eBay, of wah? :o

Maar de hamvraag! De sound!

P.s. ja, ik ben back van m'n New York City trip. What did I miss? Ik moet me ff inlezen. :D

_

Oh, over LED zaklampen gesproken hea. Ik kwam laatst tegen dat er een nieuwe superpowerserie is, de XHP. http://flashlightwiki.com/Cree#XHP70 (ook XHP-50 en -35). Pittige prijs, maar ook pittige dingen. De nieuwe koningsklasse die XM-L / XM-L2 doet verbleken zo'n beetje geloof ik. :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Das toevallig, daar kreeg ik net gisteren een code voor: met D1DEE3 heb je em met 28% korting.

Als jij em zonder code hebt besteld kun je me je ordernummer DM-en, dan zal ik het kortingsbedrag terug laten storten. ;)
Ik heb 'em besteld toen 'ie op de pre-order pagina stond voor US$6.69. B-) Alleen was dat al een maand geleden en was 'ie vrijwel meteen opgestuurd maar nog altijd niet hier. :'(
_

Dat UV-ding ziet er vrij legit uit. Geloof dat ik zoiets wel voorbij heb zien komen om je nagels te drogen:
_O-

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 23-10-2016 01:13:07 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166139213
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 21:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk antwoord geven.
hmm oke dan ;(
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:09:36 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166146032
Drietal reviews op de FP :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:48:43 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166146742
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:09 schreef RobertNL het volgende:
Drietal reviews op de FP :)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Rcmoment = banggood met een ander sausje?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166147294
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*O* Oh yo!

Via Rakuten... eBay, of wah? :o

Maar de hamvraag! De sound!

Ebay :)
Zag dat na die review de prijzen ontzettend begonnen te stijgen.
Voor 41 euro incl. verzending.

Sound is echt megagoed!
Prijs driedubbel en dwars waard!
Geluid is beter dan mn Shure iem's.
Enige waar ik bang voor ben is het kabeltje. Die is erg dun, maar de kwaliteit is ook wel erg goed dus ben benieuwd.
Wat me gelijk opvies is dat ze zo verdomd klein zijn.
Zal als ik tijd heb even foto's maken met Pistons ernaast.
pi_166147562
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen ik zoek een goede zaklamp voor op de fiets, die op je stuur bevestigd kan worden.
Suggesties?
Ik heb deze.
beter dan die cheap-mini lampjes die je op veel plaatsen gratis krijgt en goed betaalbaar.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:19:24 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166151178
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:16 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ebay :)
Zag dat na die review de prijzen ontzettend begonnen te stijgen.
Voor 41 euro incl. verzending.

Sound is echt megagoed!
Prijs driedubbel en dwars waard!
Geluid is beter dan mn Shure iem's.
Enige waar ik bang voor ben is het kabeltje. Die is erg dun, maar de kwaliteit is ook wel erg goed dus ben benieuwd.
Wat me gelijk opvies is dat ze zo verdomd klein zijn.
Zal als ik tijd heb even foto's maken met Pistons ernaast.
Cool! Benieuwd. Alleen zat niet zo te wachten op EMS... want zowat gegarandeerd importkosten (whop +20 EUR). Dacht ik, zal eens kijken op Taobao of iets (zendingen via agents zijn nog nooit belast geworden). Daar kwam het prijstechnisch neer op waar ze op eBay voor gaan, maar dan dus met betere shipping method. Maar die hebben geen stock e.d. . Dus nu toch maar voor eBay gaan en dan een seller die ePacket biedt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166151465
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cool! Benieuwd. Alleen zat niet zo te wachten op EMS... want zowat gegarandeerd importkosten (whop +20 EUR). Dacht ik, zal eens kijken op Taobao of iets (zendingen via agents zijn nog nooit belast geworden). Daar kwam het prijstechnisch neer op waar ze op eBay voor gaan, maar dan dus met betere shipping method. Maar die hebben geen stock e.d. . Dus nu toch maar voor eBay gaan en dan een seller die ePacket biedt.
Ik heb ze bij deze seller gekocht:
Werd snel verzonden en pakje komt uit japan.http://m.ebay.nl/itm/ZERO(...)23881681?nav=SEARCH
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:38:00 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166151592
Nice.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166153644
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:28 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Ik heb deze.
beter dan die cheap-mini lampjes die je op veel plaatsen gratis krijgt en goed betaalbaar.
Niet duur, passen 3 * AAA batterijen in, ik denk zelfs een 14500 batterij zal passen.
Besteld!
  CHI shopkeeper maandag 24 oktober 2016 @ 03:54:22 #56
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166165418
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef shiznuts het volgende:

Ik heb 'em besteld toen 'ie op de pre-order pagina stond voor US$6.69. B-) Alleen was dat al een maand geleden en was 'ie vrijwel meteen opgestuurd maar nog altijd niet hier. :'(

Mocht je richting de 25 werkdagen gaan dan kun je me altijd even je ordernummer doorgeven ;)
pi_166165771
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Das toevallig, daar kreeg ik net gisteren een code voor: met D1DEE3 heb je em met 28% korting.

Als jij em zonder code hebt besteld kun je me je ordernummer DM-en, dan zal ik het kortingsbedrag terug laten storten. ;)
Hartelijk bedankt, maar had al Banggood punten gebruikt! :*
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper maandag 24 oktober 2016 @ 09:44:14 #59
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166166412
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 08:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hartelijk bedankt, maar had al Banggood punten gebruikt! :*
Oke toppie! ;)
pi_166171460
Ik wacht ook al sins 8 september op mijn ESCAM QF001 bij banggood.

Volgens de tracking zou hij in NL moeten zijn, maar lijkt daar "vast" te zitten.
2016-10-05 13:56 The item has been processed in the country of destination
pi_166171996
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:37 schreef ZetaOS het volgende:
Ik wacht ook al sins 8 september op mijn ESCAM QF001 bij banggood.

Volgens de tracking zou hij in NL moeten zijn, maar lijkt daar "vast" te zitten.
2016-10-05 13:56 The item has been processed in the country of destination
Al op internationalparceltracking.com
gekeken?
pi_166172934
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:05 schreef julius123 het volgende:

[..]

Al op internationalparceltracking.com
gekeken?
Goede tip! Thank buddy
  maandag 24 oktober 2016 @ 16:57:39 #63
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_166174064
Ik zoek een FM transmitter voor mijn ipod, nu zie ik dat die Xiaomi Roidmi 2S het beste zijn maar deze beschikken niet over aux aansluiting. Iemand een alternatief?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_166175780
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:37 schreef ZetaOS het volgende:
Ik wacht ook al sins 8 september op mijn ESCAM QF001 bij banggood.

Volgens de tracking zou hij in NL moeten zijn, maar lijkt daar "vast" te zitten.
2016-10-05 13:56 The item has been processed in the country of destination
Ik zit de laatste maanden op 3 tot 4 weken levertijd bij BG, maar ook bij de meeste AE sellers. Terwijl het daarvoor juist de goede kant op ging. Alles binnen 2 weken met uitschieters naar 5 tot 7 dagen.

Wat is jullie ervaring?
pi_166175814
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik zit de laatste maanden op 3 tot 4 weken levertijd bij BG, maar ook bij de meeste AE sellers. Terwijl het daarvoor juist de goede kant op ging. Alles binnen 2 weken met uitschieters naar 5 tot 7 dagen.

Wat is jullie ervaring?
alles meer dan 2 weken. Bij banggood dan. Al soms echt maar 7 dagen.
pi_166176362
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik heb ze bij deze seller gekocht:
Werd snel verzonden en pakje komt uit japan.http://m.ebay.nl/itm/ZERO(...)23881681?nav=SEARCH

Welke review was dat? Kan hem niet vinden in de topics
  maandag 24 oktober 2016 @ 20:58:21 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166179578
Eerder:
quote:
[..]

-- artikel: http://www.theverge.com/2(...)est-earphones-review , link product: http://global.rakuten.com/en/store/e-earphone/item/4930393700101/ , niet te leveren naar AT/NL, dus forwarding service zoals: http://www.goyokikiya.com/landing/rakuten_en.php . Kweenie. Complicated. ;(
En als je iets anders wilt proberen kwam laatst ook 't volgende voorbij:
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:41 schreef Broempot het volgende:

[..]

Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.
vb. http://www.everbuying.net/product1084697.html

Op sites als What Hi-Fi? en Stuff doet de Soundmagic E10C altijd goede zaken:
http://www.whathifi.com/awards/2016/in-ear-headphones
http://www.stuff.tv/top-10/headphones

Zelf voornamelijk fan van de Vsonic VSD3.

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 24-10-2016 21:13:39 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 24 oktober 2016 @ 22:07:43 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166181828
Vandaag deze van banggood binnen gekregen

http://m.banggood.com/Enu(...)62&utm_content=15981

Als opvolger van de earson er151. Deze klinkt net wat beter. Bass is strakker en hij kan een hoger volume aan zonder vervorming
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 24 oktober 2016 @ 22:14:53 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_166182051
Mag ook wel voor de dubbele prijs :P Maar is ie even rugged als de earson?
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:04:29 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166183542
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Erasmo het volgende:
Mag ook wel voor de dubbele prijs :P Maar is ie even rugged als de earson?
Niet rugged. Was 21 euro met coupon, dus net zo duur
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166184565
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Ingekorte post met handige links
Jammer dat die awarded bijna allemaal singe button zijn. Wil wel een nieuw paartje, maar wel wat compact en dus met 3 knopjes.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:37:57 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166194509
de Enusic is nu weer in de aanbieding

http://www.banggood.com/E(...)e0_276438_2063574_99

coupon:en00340
prijs is dan $21.59
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166197762
Net voor Sinterklaas een Xiaomi MiBand voor 25 euro gekocht voor mijn chick voor sinterklaas. Hoop dat ie optijd is!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:05:43 #74
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166199064
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik zit de laatste maanden op 3 tot 4 weken levertijd bij BG, maar ook bij de meeste AE sellers. Terwijl het daarvoor juist de goede kant op ging. Alles binnen 2 weken met uitschieters naar 5 tot 7 dagen.

Wat is jullie ervaring?
Ik had vorige maand nog 2 dingen van Banggood met 9 dagen binnen, het derde ding dat dezelfde dag of een dag later was verstuurd pas na 4 weken binnen...
Andere dingen van verschillende AliExpress-verkopers doen er bij mij ook wisselend lang over, ene 2 weken andere weer 5 weken...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:28:47 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166199701
De 14e die speaker besteld, 21e al aangeboden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:40:01 #76
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166200162
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:37 schreef Catch22- het volgende:
de Enusic is nu weer in de aanbieding

http://www.banggood.com/E(...)e0_276438_2063574_99

coupon:en00340
prijs is dan $21.59
Thanks, besteld. Lijkt me een mooi prijsje en hij ziet er goed uit. Nog niet Shiz-tested voor zover ik na kan gaan, maar ja.. zo'n goed gehoor heb ik toch niet. :P
Ook zit ie zo nog onder de 'inklaringswaarde'.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:21:16 #77
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166203899
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:40 schreef Dromer het volgende:

[..]

Thanks, besteld. Lijkt me een mooi prijsje en hij ziet er goed uit. Nog niet Shiz-tested voor zover ik na kan gaan, maar ja.. zo'n goed gehoor heb ik toch niet. :P
Ook zit ie zo nog onder de 'inklaringswaarde'.
Hij heeft wel de CatchSealOfApproval
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166215168
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij heeft wel de CatchSealOfApproval
maar dat is lang niet zoveel zeggend als de :



:P

Design van dat dingetje is op zich wel tof!


Wat me wel opvalt is dat Banggood de laatste tijd veel producten vrij hoog geprijsd heeft.

Er is voor veel wel een coupon beschikbaar die dan naar een veel scherpere prijs gaat.
Kijk bijvoorbeeld die Enusic 003. Standaard op de site = 35,99$.

Met coupon 21.50$. Vind ik een vrij fors verschil :P..

Ander voorbeeld waar het me opviel is de Escam QD900WIFI die gingen eerder weg voor 41 euro. Nu is de prijs ¤62,53. Maar met coupon kom je wel weer op de +-42 euro uit..

Canvas hold ding kan dus blijkbaar ook nog 28% goedkoper.. :P

Waar het op neer komt is dat je dus eigenlijk altijd moet even moet checken of er niet een coupon is. Gelukkig hebben wij daarvoor het Banggood account hier op FOK ;)..

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 26-10-2016 12:00:42 ]
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:54:09 #79
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166216447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar dat is lang niet zoveel zeggend als de :

[ afbeelding ]

:P

Design van dat dingetje is op zich wel tof!
True, maar die kan ik niet afgeven :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166216897
Vandaag de Romoss 5k powerbank van Geekbuying binnen gekregen. Levertijd is een nette 12 dagen. Gratis werkende trackcode. De prijs is slechts 8.99 usd, zonder coupons.

Eerste indruk is positief. Ziet er kwalitatief goed uit. Doet qua verpakking en materiaal niet onder voor Xiaomi. Deze powerbank is heel licht en dun. Over de performance kan ik niets zeggen en moeten we wachten tot onze huistester er eentje in handen krijgt.
Er zijn overigens twee uitgangen, waarvan er eentje helaas maar 1A aan kan.



[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 26-10-2016 13:28:10 ]
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:44:23 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166217549
quote:
11s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

True, maar die kan ik niet afgeven :P
Maar deze wel:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 26 oktober 2016 @ 14:28:27 #82
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166218413
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar deze wel:
[ afbeelding ]
Haha baas!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166224346
Welke powerbank met Quick Charge zullen jullie aanraden?

Xiaomi Power Bank 2 10000mAh Quick Charge 2.0 Portable Charger
http://www.banggood.com/O(...)mds=home-top-bBanner

CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0
http://www.banggood.com/C(...)34.html?rmmds=search
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:32:31 #84
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166224810
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:16 schreef jeroendh het volgende:
Welke powerbank met Quick Charge zullen jullie aanraden?

Xiaomi Power Bank 2 10000mAh Quick Charge 2.0 Portable Charger
http://www.banggood.com/O(...)mds=home-top-bBanner

CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0
http://www.banggood.com/C(...)34.html?rmmds=search
Dan ga je nog ff geduld moeten hebben, ze komen allebei deze kant op voor 'n review.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166236443
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:13 schreef eddepetfokt het volgende:
Vandaag de Romoss 5k powerbank van Geekbuying binnen gekregen. Levertijd is een nette 12 dagen. Gratis werkende trackcode. De prijs is slechts 8.99 usd, zonder coupons.

Eerste indruk is positief. Ziet er kwalitatief goed uit. Doet qua verpakking en materiaal niet onder voor Xiaomi. Deze powerbank is heel licht en dun. Over de performance kan ik niets zeggen en moeten we wachten tot onze huistester er eentje in handen krijgt.
Er zijn overigens twee uitgangen, waarvan er eentje helaas maar 1A aan kan.

[ link | afbeelding ]
Net als bij Xiaomi is er bij Romoss helaas ook een hoop namaak.

Op internet staan wel van die stappenplannetjes om te kijken of je een echte hebt ontvangen!
pi_166237230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Net als bij Xiaomi is er bij Romoss helaas ook een hoop namaak.

Op internet staan wel van die stappenplannetjes om te kijken of je een echte hebt ontvangen!
Klopt, volgens de QR code is het valid. Hoeveel dat zegt weet ik ook niet. Pass through charging werkt ook.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:43:32 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166238057
Heeft iemand ervaring met die Roidmi 2s? Ben stiekem wel benieuwd, maar weet niet zeker of hij echt zo goed is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:52:52 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166238205
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:43 schreef Catch22- het volgende:
Heeft iemand ervaring met die Roidmi 2s? Ben stiekem wel benieuwd, maar weet niet zeker of hij echt zo goed is.
De 'normale'' Rodmi is prima, verwacht dat de 2s dat ook wel is? Die heeft er geen handsfree functie dus daar kan ik weinig over vertellen :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:55:55 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166238268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De 'normale'' Rodmi is prima, verwacht dat de 2s dat ook wel is? Die heeft er geen handsfree functie dus daar kan ik weinig over vertellen :P.
Hebben alle roidmi 2s' handsfree? De Banggood productpagina geeft geen heldere weergave daarover.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 12:34:43 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166238815
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hebben alle roidmi 2s' handsfree? De Banggood productpagina geeft geen heldere weergave daarover.
Ja, dat hebben ze. Er zijn alleen versies met en zonder microfoontje ingebouwd. Die zonder microfoon gebruiken dan de mic van je telefoon, wat resulteert in iets minder goed hoorbaar zijn. Het werkt prima, het enige minpuntje is dat je je radio handmatig af moet stellen en de frequentie dus niet automatisch verandert op het moment dat een kanaal bezet wordt door een andere zender.

In de praktijk heb je daar weinig last van, omdat de zender van de Roidmi vrij sterk is.

Ik gebruik hem vooral om audio te streamen vanuit Deezer/Spotify. Heb hem één keer gebruikt om handsfree te bellen en dat ging ook prima.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:22:04 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166247146
Maar weer eens een rondje; wat hebben jullie onderweg?

keramische messen (Deal Bangood 10Y) - Resend gezien de eerste verloren is gegaan.

Kosten nu $11,11 maar tijdens het BG10Y feestje $9,99
__
Rock oordopjes (Banggood), helaas in backorder.

__
Blitzwolf camera (Banggood)

Ben benieuwd of het wat is; even afwachten of het redelijk in elkaar steekt :D.
__
Slim wallet

Banggood actie :D
__
Digoo lampen; eens kijken of het wat is. Lijkt een nieuw merk van Banggood.

__
En als Digoo een nieuw merk is en ze hebben een camera dan moet die er ook komen.

__
Van Geekbuying een Mi band; Chinese versie want 2 euro betalen voor iets met een CE markering dat exact het zelfde is voelt wat overbodig :')!.
__
Orico USB kabels
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:50:02 #92
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166248019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:22 schreef RobertNL het volgende:
Maar weer eens een rondje; wat hebben jullie onderweg?
Momenteel zelf niks. Maar dan ook echt niks. Feels weird...
De dingen die me interesseren staan nog in preorder, of zelfs nog niet.
Dus toch een sort of lijstje :)


Nitecore NUP20 Utility Pouch

QCY Q29 Mini Wireless Bluetooth 4.1 Dual Earphone

En deze twee rakkers zijn mij toegezegd voor 'n review

CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank


Xiaomi Power Bank 2 10000mAh Quick Charge 2.0 Portable Charger


[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 27-10-2016 21:02:24 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:37:17 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:57:53 #94
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_166250485
Lockpicking setje besteld bij BG, niet omdat het moet maar omdat het kan :P
  donderdag 27 oktober 2016 @ 22:40:55 #95
164283 Luco
Buongiorno!
pi_166251676
quote:
12s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Momenteel zelf niks. Maar dan ook echt niks. Feels weird...
De dingen die me interesseren staan nog in preorder, of zelfs nog niet.
Dus toch een sort of lijstje :)

afbeelding ]
QCY Q29 Mini Wireless Bluetooth 4.1 Dual Earphone
Dat ziet er gaaf uit! Gaat op de wishlist. Heb nu MPOW Seals, maar die kabel in m'n nek blijf ik af en toe toch irritant vinden.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_166251921
@RobertNL

Mijn pakketjes zijn eindelijk binnen!!!!
  donderdag 27 oktober 2016 @ 22:59:17 #97
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166252167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:40 schreef Luco het volgende:

[..]

Dat ziet er gaaf uit! Gaat op de wishlist. Heb nu MPOW Seals, maar die kabel in m'n nek blijf ik af en toe toch irritant vinden.
Ik heb nu de mono versie en ben er érg tevreden over :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:05:58 #98
164283 Luco
Buongiorno!
pi_166252348
quote:
12s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:59 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb nu de mono versie en ben er érg tevreden over :)
De watte?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:10:23 #99
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166252470
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166253183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:22 schreef RobertNL het volgende:
Maar weer eens een rondje; wat hebben jullie onderweg?

Rock oordopjes
Dit. Meer niet. -O-
quote:
Blitzwolf camera

Ben benieuwd of het wat is; even afwachten of het redelijk in elkaar steekt :D.
Zeg dat wel. Lees er weinig positieve verhalen over...
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:20:45 #101
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166257848
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:59:21 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166258617
Vanuit mymemory, wat natuurlijk niet echt Chinashopping is:




https://m.mymemory.co.uk/search.php?t=BeeWi&
Vanuit Aliexpress voor mijn dochter:



En om te testen bij Gearbest voor ik de veel duurdere opvolger koop:


Die laatste uiteraard voor een vriend.


Ow, en mijn Cube 10 inch tablet is via een resend vanuit Banggood nog steeds/weer onderweg.
pi_166260928
Zit te twijfelen over deze:

https://www.aliexpress.co(...)69-aeb8-45878c3c3a4c



Maar twijfel beetje over de kwaliteit. Ik ga er natuurlijk wel een echt leder bandje op zetten.
Wat zijn 'betrouwbare' merken qua horloges uit China die iets vergelijkbaars hebben?
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:34:43 #104
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166261377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:14 schreef G-NiLES het volgende:
Zit te twijfelen over deze:

https://www.aliexpress.co(...)69-aeb8-45878c3c3a4c

[ afbeelding ]

Maar twijfel beetje over de kwaliteit. Ik ga er natuurlijk wel een echt leder bandje op zetten.
Wat zijn 'betrouwbare' merken qua horloges uit China die iets vergelijkbaars hebben?
Ik hoop dat de kleine wijzertjes meedraaien. Niet dat je maar 1 keer per jaar de juiste datum hebt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:01:33 #105
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166263402
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:59 schreef BadderHaring het volgende:
Vanuit mymemory, wat natuurlijk niet echt Chinashopping is:


[ afbeelding ]

https://m.mymemory.co.uk/search.php?t=BeeWi&
Vanuit Aliexpress voor mijn dochter:

[ afbeelding ]

En om te testen bij Gearbest voor ik de veel duurdere opvolger koop:

[ afbeelding ]
Die laatste uiteraard voor een vriend.


Ow, en mijn Cube 10 inch tablet is via een resend vanuit Banggood nog steeds/weer onderweg.
Ik heb dus de Motorola van mymemory.co.uk. Perfect geluid en bluetooth 4.0 dus lekker zuinig. Helaas geen dock enz
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:59:13 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166264520
Ze
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:01 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik heb dus de Motorola van mymemory.co.uk. Perfect geluid en bluetooth 4.0 dus lekker zuinig. Helaas geen dock enz
Ik heb die Beewi net binnen, 3 dagen na de order. Echt ongelooflijk geluid voor dat geld. En zodra je hem op de dock zet om te laden, dan gaat hij automatisch over op streamen via je stereo.

Oftewel, telefoon gekoppeld aan headphone-> muziek over de receiver waar de dock op aangesloten is.

Topding, vanavond eens verder uitproberen.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:16:24 #107
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166268139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:14 schreef G-NiLES het volgende:
Zit te twijfelen over deze:

https://www.aliexpress.co(...)69-aeb8-45878c3c3a4c

[ afbeelding ]

Maar twijfel beetje over de kwaliteit. Ik ga er natuurlijk wel een echt leder bandje op zetten.
Wat zijn 'betrouwbare' merken qua horloges uit China die iets vergelijkbaars hebben?
Curren, Eyki en Skmei zijn opzich goede merken. IK Colouring ook maar is iets duurder.

Zie elders ook een post van Shiznuts met betrekking tot horloges (in het reviewtopic. Zit op mobiel dus kan niet linken).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 01:02:30 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166276401
Ja, die staat hier ergens in de favs: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic ;)
Beetje outdated tuulk. FP's Watchyear is niet meer en Inmiddels hebben we ook Guanqin, ODM, Megir en Longbo bijvoorbeeld. Idd opletten of wijzertjes voor de sier/als decoratie zijn of echt een functie hebben. Als 't alleen voor de show is, dan zijn het gewoon stickertjes en staan ze niet alleen altijd in dezelfde positie, wat opzich niet zo erg is voor een chronometer (sec, min, hr), maar ze zijn dan vaak ook nog scheef en niet gecentreerd geplaatst, zien er 2D en superfake uit. Maar goed, dat zie je vaak ook al terug in de rest van 't design, de tijdsaanduiding, het klokje zelf en de slechte kwaliteit band. Voor 5 eur krijg je al snel een 5 eur kwaliteit klokje. Maar, zolang niemand te dichtbij kijkt, zien enkele Curren horloges er bijvoorbeeld niet eens zo tergend slecht uit. Ben wel steeds meer van de 'geef net ff wat meer uit en krijg er ook wat beters voor terug' gaan worden, omdat het gewoon waar is. Hoeft niet meteen 200 EUR te zijn. Maar vanaf 20~25 USD al ofzo.

Een van de beste scores dit jaar was denk ik de volgende ODM:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
e.g. http://www.aliexpress.com(...)173_32597218973.html US $69.00 US $27.60 (+extra korting app meen ik)

Als ik me Casio niet draag, dan is het die wel meestal. :Y Ieder zijn ding, maar ik vind oorbellen, kettingen, armbanden e.d. allemaal maar niks eigenlijk. Een mooie watch om je pols is altijd wel stylish en superpraktisch! B-)

Moto360 was niet echt mijn ding. LG Watch R heb ik al tijden niet meer gebruikt eigenlijk. Toch gedoe met telkens opladen wel ook. Misschien dat die nieuwe Pebble Time2 daar nog verandering in brengt. China heeft verder ook nog niet echt wat. Die Huami was ook een beetje een tegenvaller. Maar anders niks mis met de classic approach. ;)

-- btw, laatste keren dat ik horloges heb gehaald was 't eigenlijk telkens van AliExpress, waar vaak ook de merken zelf een toko hebben. Op 11.11 is het weer grijp-je-rijk-dag zeg maar. Daar is vaak wel wat te vinden. Vantevoren ff coupons scoren, niet vergeten. ;)

Vergeet de brand deals niet: http://brands.aliexpress.com/en
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166277447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:14 schreef G-NiLES het volgende:
Zit te twijfelen over deze:

https://www.aliexpress.co(...)69-aeb8-45878c3c3a4c

[ afbeelding ]

Maar twijfel beetje over de kwaliteit. Ik ga er natuurlijk wel een echt leder bandje op zetten.
Wat zijn 'betrouwbare' merken qua horloges uit China die iets vergelijkbaars hebben?
Ik ben altijd bang voor de zware metalen die ze moglijk hebben verwerkt in iets wat op je huid drukt.
Bij fake zilveren munten zit bijvoorbeeld ook zeer schadelijke stoffen, vandaar je die rotzooi echt met handschoenen moet aanpakken.

Zelfde kan ook met dit soort horloges zijn..
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 08:04:55 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166277755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:14 schreef G-NiLES het volgende:
Zit te twijfelen over deze:

https://www.aliexpress.co(...)69-aeb8-45878c3c3a4c

[ afbeelding ]

Maar twijfel beetje over de kwaliteit. Ik ga er natuurlijk wel een echt leder bandje op zetten.
Wat zijn 'betrouwbare' merken qua horloges uit China die iets vergelijkbaars hebben?
Hier bijv. een link naar de Shark horloges.
Daar heb ik er zelf 3 van.
Hou er wel rekening mee dat bepaalde modellen (in elk geval die met LED) best dik zijn.

http://sale.aliexpress.co(...)168.q49faaa.1.I3JafE
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 08:46:49 #111
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166277911
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 08:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hier bijv. een link naar de Shark horloges.
Daar heb ik er zelf 3 van.
Hou er wel rekening mee dat bepaalde modellen (in elk geval die met LED) best dik zijn.

http://sale.aliexpress.co(...)168.q49faaa.1.I3JafE
En hoe zit het bij Shark? Werken daar alle schermpjes en wijzertjes, of is het ook veel net-niet rommel?
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:42:03 #112
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166278209
Wat is een leuke powerbank van <= 10,-?

Mijn surprise slachtoffer heeft een kruidvat powerbank op haar lijstje staan, maar als chinashopper moet dat beter kunnen :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:31:07 #113
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166278753
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 09:42 schreef BillsGate het volgende:
Wat is een leuke powerbank van <= 10,-?

Mijn surprise slachtoffer heeft een kruidvat powerbank op haar lijstje staan, maar als chinashopper moet dat beter kunnen :)
Eentja van de action?

Want dat 10 euro prijspunt zet net een beetje onder het rendabele punt om beetje gewicht naar NL te sturen. Ja, het kan.. maar dan heb je gewoonweg net zulke kwaliteit als action/kruitvat.

Als je iet meer kan besteden misschien Xiaomi's 5000mAh, al is die ook alweer wat verouderd.
http://www.banggood.com/O(...)81.html?rmmds=search
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166279045
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Eentja van de action?

Want dat 10 euro prijspunt zet net een beetje onder het rendabele punt om beetje gewicht naar NL te sturen. Ja, het kan.. maar dan heb je gewoonweg net zulke kwaliteit als action/kruitvat.

Als je iet meer kan besteden misschien Xiaomi's 5000mAh, al is die ook alweer wat verouderd.
http://www.banggood.com/O(...)81.html?rmmds=search
Ik snap niet waarom die Xiaomi powerbankjes niet meer onder de 10 euro grens willen duiken. Heb er hier een stuk of 6 staan voor ongeveer een tientje stuk.

Maar zie mijn eerdere post. Net een Romoss voor 8.99usd binnengekregen.
http://www.geekbuying.com(...)n=EMSSHW_Feed_363006
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:36:41 #115
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166281018
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Eentja van de action?

Want dat 10 euro prijspunt zet net een beetje onder het rendabele punt om beetje gewicht naar NL te sturen. Ja, het kan.. maar dan heb je gewoonweg net zulke kwaliteit als action/kruitvat.

Als je iet meer kan besteden misschien Xiaomi's 5000mAh, al is die ook alweer wat verouderd.
http://www.banggood.com/O(...)81.html?rmmds=search
Bedankt! Het totale cadeaubudget is 15,- pp, Dat schiet er aardig door met die Xiaomi.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom die Xiaomi powerbankjes niet meer onder de 10 euro grens willen duiken. Heb er hier een stuk of 6 staan voor ongeveer een tientje stuk.

Maar zie mijn eerdere post. Net een Romoss voor 8.99usd binnengekregen.
http://www.geekbuying.com(...)n=EMSSHW_Feed_363006
Goeie tip! Heb hem meteen besteld! Omgerekend ¤ 8,48 (zonder coupon, met coupon ging ie richting de 16,- :X)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:08:57 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166281376
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 09:42 schreef BillsGate het volgende:
Wat is een leuke powerbank van <= 10,-?

Mijn surprise slachtoffer heeft een kruidvat powerbank op haar lijstje staan, maar als chinashopper moet dat beter kunnen :)
http://www.banggood.com/B(...)56.html?rmmds=search

Was ook nog een optie :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:51:01 #117
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166281858
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 08:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En hoe zit het bij Shark? Werken daar alle schermpjes en wijzertjes, of is het ook veel net-niet rommel?
De modellen die ik heb (welke ik voor jou op verzoek bij elkaar kan zoeken) beschikken allen over volledige functies en geen "sierelementen"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:48:28 #118
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166282781
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:52:36 #119
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166282868
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 03:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang voor de zware metalen die ze moglijk hebben verwerkt in iets wat op je huid drukt.
Bij fake zilveren munten zit bijvoorbeeld ook zeer schadelijke stoffen, vandaar je die rotzooi echt met handschoenen moet aanpakken.

Zelfde kan ook met dit soort horloges zijn..
Laat Shiz het maar niet lezen. Die is al enigszins panisch met zaken die met voedsel in contact kunnen komen. Straks moet ie ook al zijn horloges weggooien. :o
(ben het er wel mee eens hoor dat je een mogelijk risico loopt... ik weet hoe bv. plastic producten in NL getest worden in gespecialiseerde laboratoria alvorens ze op de markt gebracht worden; doen ze vast niet voor niets)

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De modellen die ik heb (welke ik voor jou op verzoek bij elkaar kan zoeken) beschikken allen over volledige functies en geen "sierelementen"
Shark is idd okay. Gewoon een goed merk; veilige keuze.
(tenzij ze die dingen ook al namaken)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:44:23 #120
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166286962
2pcs BAOFENG UV-5X Walkie Talkie Upgraded Version of Baofeng UV-5R UHF VHF Two-Way Radio FM Function w/ Original Main Board
http://s.aliexpress.com/y6f2MV3q
(from AliExpress Android)

Iemand ervaring met deze dingen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166296317
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
2pcs BAOFENG UV-5X Walkie Talkie Upgraded Version of Baofeng UV-5R UHF VHF Two-Way Radio FM Function w/ Original Main Board
http://s.aliexpress.com/y6f2MV3q
(from AliExpress Android)

Iemand ervaring met deze dingen?
Ja ik heb er eentje die ik gebruik als scanner (marifoon en allerlei andere dingen in de stad). Toffe dingen en zeer goede kwaliteit. (Niet helemaal legaal in NL, maar als je gewoon de PMR frequenties gebruikt kan het prima)

Je moet btw gewoon de goedkoopste halen want alle uv5-r's zijn hetzelfde.
pi_166312162
quote:
Hebben hebben😂
Wel leuke cadeaus voor Sinterklaas enz.
pi_166316666
Hoe the fuck neem je contact op met dealextreme support?
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:55:09 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166316911
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:56:26 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166316949
quote:
Dx webcare is al een half jaar weg
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:58:59 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166317025
The fuck I know. :P
Wie koopt er nou nog bij DX? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:09:52 #129
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166317330
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:58 schreef shiznuts het volgende:
The fuck I know. :P
Wie koopt er nou nog bij DX? :D
Longcat!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:29:04 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166317663
Learning lessons the hard way.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166318271
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:58 schreef shiznuts het volgende:
The fuck I know. :P
Wie koopt er nou nog bij DX? :D
W-wat is er mis met DX?
pi_166319989
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:58 schreef shiznuts het volgende:
The fuck I know. :P
Wie koopt er nou nog bij DX? :D
De prijzen zijn anders de laatste tijd best redelijk en met sommige drones waren ze al een paar keer de goedkoopste.
Bestel je boven de 22 euro....voor en klein bedrag kan je evt. douanekosten tot 40usd afkopen. ^O^
Dat ze doen alsof ze ook een eu warehouse hebben (eu direct) is dan weer :N .

En natuurlijk is het jeugdsentiment...kocht er vroeger heel veel. Net als bij Focalprice ;).
  maandag 31 oktober 2016 @ 04:38:48 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166320001
Hier is de klassieker Buyincoins en eBay stores. :D

Iedereen die alleen DX kent/kende altijd... ;( :N Heb ze nou niet echt superinteressant gevonden.
Anderen hebben vaak betere prijzen en customer service. :Y Natuurlijk haal ik er best wat als een ander 't niet heeft/alleen duurder heeft... dat geldt voor elke shop. Maar... denk dat ik er in geen jaar ofzo een bestelling heb gezet (-- hum, 19.6.'15 idd).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 31 oktober 2016 @ 06:40:05 #134
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166320157
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 04:38 schreef shiznuts het volgende:
Hier is de klassieker Buyincoins en eBay stores. :D

Iedereen die alleen DX kent/kende altijd... ;( :N Heb ze nou niet echt superinteressant gevonden.
Anderen hebben vaak betere prijzen en customer service. :Y Natuurlijk haal ik er best wat als een ander 't niet heeft/alleen duurder heeft... dat geldt voor elke shop. Maar... denk dat ik er in geen jaar ofzo een bestelling heb gezet (-- hum, 19.6.'15 idd).
Vergeet Priceangels niet als klassieker. Heel wat bestelt daar
pi_166320260
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 04:38 schreef shiznuts het volgende:
Hier is de klassieker Buyincoins en eBay stores. :D

Iedereen die alleen DX kent/kende altijd... ;( :N Heb ze nou niet echt superinteressant gevonden.
Anderen hebben vaak betere prijzen en customer service. :Y Natuurlijk haal ik er best wat als een ander 't niet heeft/alleen duurder heeft... dat geldt voor elke shop. Maar... denk dat ik er in geen jaar ofzo een bestelling heb gezet (-- hum, 19.6.'15 idd).
Buyincoins was altijd de goedkoopste en maakte foto's van je pakketje. Voor mij is die dus ook de klassieker (ojaa, ze verzonden ook rete snel)
pi_166320281
Bij dx wel m'n eerste bestellingen gedaan, hier een greep uit de klassiekers:

- mini pig led light
- torch aansteker
- Green laser pointer
- elastiekjes pistool
- 100pcs mini dobbelstenen
  maandag 31 oktober 2016 @ 07:38:40 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166320338
Good ol' times!

But for those who can't keep up, the journey will stop. :P
Zoveel mogelijkheden. Prijsvergelijk, service, eBay... AliExpress ook natuurlijk. Veel dingen kun je gewoon op Amazon of bij de Action halen ook. Dan is het gewoon zaak voor stores om te blijven concurreren. Divers en actueel aanbod hebben. Goeie deals en prijzen bieden. Bekend staan om goede service. It's what separates the men from the boys!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166320972
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 07:23 schreef mtchel112 het volgende:
Bij dx wel m'n eerste bestellingen gedaan, hier een greep uit de klassiekers:

- mini pig led light
- torch aansteker
- Green laser pointer
- elastiekjes pistool
- 100pcs mini dobbelstenen
Wauw dat was het spul wat ik vroegerook bestelde 8 jaar geleden.
toen was DX nog de beste en waren er nog postkantoren.
Goede ouwe tijd!
Gegroet!
  maandag 31 oktober 2016 @ 09:23:34 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166321042
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 09:18 schreef Zspirit het volgende:

[..]

en waren er nog postkantoren.
Dit...

Ik heb het idee dat de lokale Gamma tegenwoordig meer bezoekers krijgt voor postpakketten dan voor doe-het-zelf spullen :') .
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166322650
Iemand ervaring met een all in one afstandbediening? Waar ik dus mijn tv, digitale tv, lp speler, mediacenter mee kan bedienen?
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:45:33 #141
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166323292
Logitech Harmony. Ik heb nog geen andere oplossing gevonden waar je op lange termijn echt gelukkig van wordt :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:18:41 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166323991
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:45 schreef BillsGate het volgende:
Logitech Harmony. Ik heb nog geen andere oplossing gevonden waar je op lange termijn echt gelukkig van wordt :)
Dit. Exact, dit.

En ook niet in alternatieven trappen, zoals die van Philips.
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:38:20 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166324316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hahaha, tv kijken. :P
Em. Geen idee. Valt vast wel wat research te down en wat te vinden. Kan inderdaad moeilijk geloven dat zoiets er niet is. Maar inderdaad wat er gezegd wordt... iets dat echt goed werkt is niet eenvoudig neer te zetten. Dus er zal wel iets die richting in gaan, maar misschien dat het concept terugvalt op 20% van dezelfde ervaring. Probleem is ook een beetje westerse VS chinese interface bij zulk soort dingen. Chunghop: http://detail.tmall.com/item.htm?id=37479768223 . Of je haalt een Orvibo Allone WiFi WiWo-R1: http://detail.tmall.com/item.htm?id=38735622810 of een Broadlink RM-Pro: http://detail.tmall.com/item.htm?id=43623542607 en gebruikt gewoon je smartphone. Of de DMzer: http://detail.tmall.com/item.htm?id=43120559983 of Kiwik: http://detail.tmall.com/item.htm?id=40271695528 .


[..]
Maar zou idd voor een Logitech gaan. Amazon heeft nu en dan wel goeie deals. :Y
vb.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:59:46 #144
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166324683
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 06:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vergeet Priceangels niet als klassieker. Heel wat bestelt daar

Of nóg eerder DealPerfect en Popbuying van Jack :7 _O_

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:10 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met een all in one afstandbediening? Waar ik dus mijn tv, digitale tv, lp speler, mediacenter mee kan bedienen?
Xiaomi Mi5 (of een van de vele andere Xiaomi telefoons :P ) met het IR oog op de telefoon kan ik zonder problemen m'n set-up box en tv bedienen.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166325718
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Curren, Eyki en Skmei zijn opzich goede merken. IK Colouring ook maar is iets duurder.

Dank, Curren komt nog wel in de buurt maar minder 'cleane' horloges vind ik..

quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 01:02 schreef shiznuts het volgende:
Een van de beste scores dit jaar was denk ik de volgende ODM:

Die is wel heel nice idd!
Ga ik even in de gaten houden.
pi_166326117
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:59 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Of nóg eerder DealPerfect en Popbuying van Jack :7 _O_

[..]

Xiaomi Mi5 (of een van de vele andere Xiaomi telefoons :P ) met het IR oog op de telefoon kan ik zonder problemen m'n set-up box en tv bedienen.
Net een nieuwe OneplusOne 3 dus geen nieuwe Xiaomi gsm haha
pi_166328222
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:59 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Of nóg eerder DealPerfect en Popbuying van Jack :7 _O_

OMG, Jack Peng!! Die knaap had altijd het spul wat eigenlijk niet verkocht mocht worden. En als je hem tipte wat Nederlanders graag kochten deed hij chinese thee bij je bestelling.
Hij had altijd iphone oortjes MET doosje, ice cream team shirts, sloffen sigaretten en allerlei ander verboden spul :')

Dat grietje waarmee hij samen werkte ging later voor zichzelf beginnen. Toen sprak je je taobao agent nog via msn.
  maandag 31 oktober 2016 @ 17:49:19 #148
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166329787
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:17 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

OMG, Jack Peng!! Die knaap had altijd het spul wat eigenlijk niet verkocht mocht worden. En als je hem tipte wat Nederlanders graag kochten deed hij chinese thee bij je bestelling.
Hij had altijd iphone oortjes MET doosje, ice cream team shirts, sloffen sigaretten en allerlei ander verboden spul :')

Dat grietje waarmee hij samen werkte ging later voor zichzelf beginnen. Toen sprak je je taobao agent nog via msn.
Volgens mij was de douane toen ook nog niet zo wakker/scherp. :P
  maandag 31 oktober 2016 @ 17:58:18 #149
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166329914
Nog een laatkomer voor de Orico kabeltest, dus maar effe apart dan :)
Wel goeie resultaten, mag ik wel zeggen :
• Logo side up : 0.1425 ohm met 0.2851V dropped
• Logo side down : 0.0983 ohm 0.1967V dropped
Best verwonderlijk dat er zoveel verschil in zit.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 31 oktober 2016 @ 18:56:31 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166330843
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:17 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

OMG, Jack Peng!! Die knaap had altijd het spul wat eigenlijk niet verkocht mocht worden. En als je hem tipte wat Nederlanders graag kochten deed hij chinese thee bij je bestelling.
Hij had altijd iphone oortjes MET doosje, ice cream team shirts, sloffen sigaretten en allerlei ander verboden spul :')

Dat grietje waarmee hij samen werkte ging later voor zichzelf beginnen. Toen sprak je je taobao agent nog via msn.
Hij heeft zelfs een keer in de NRC gestaan.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ap-11775697-a1240333

Wat een held was dat :Y. Hij was eigenlijk de voorloper van de service accounts hier van Banggood enzo.. :p alleen nog soort van onofficieel :9
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166334805
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs een keer in de NRC gestaan.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ap-11775697-a1240333

Wat een held was dat :Y. Hij was eigenlijk de voorloper van de service accounts hier van Banggood enzo.. :p alleen nog soort van onofficieel :9
Ja echt nostalgie dit.
Toen wachtte ik nog altijd 2 weken vol in spanning af op het gele pakketje. De tijd die daarop volgde was meer een tijd dat je er van opkeek dat er niks op de mat lag :'). Pakketjesbezorgers begonnen je te kennen en een persoonlijkere service aan te bieden.
pi_166336844
quote:
"free of charge" wel hele dubbele betekenis ;)
pi_166337067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:15 schreef dimmak het volgende:
Ik heb deze besteld omdat mijn passen altijd kapot gaan.

Ok deze review hielp ook mee:

[..]

Zaterdag binnen gekomen, een klein record.

Bevalt mij verder ook uitstekend! Ik kan er alles in kwijt en mijn portemonnee is eindelijk uit mijn achterzak.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166339789
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs een keer in de NRC gestaan.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ap-11775697-a1240333

Wat een held was dat :Y. Hij was eigenlijk de voorloper van de service accounts hier van Banggood enzo.. :p alleen nog soort van onofficieel :9
Jack heeft mij mijn studententijd helpen doorkomen.... Vroegah....
  dinsdag 1 november 2016 @ 01:35:12 #155
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166339928
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 01:07 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jack heeft mij mijn studententijd helpen doorkomen.... Vroegah....
Jack was echt een baas.
Lang lang geleden allemaal dit.

Wat was jullie eerste post hier?
pi_166341009
Heeft iemand hier toevallig ervaring met GoPro achtige camera's uit china?

Zat naar deze te kijken, maar ben toch nog steeds schichtig met electronica uit China :')

http://www.dx.com/p/hd18p(...)-414459#.WBhF9eErKRs
pi_166341270
Weg.
Edit: graag inhoudelijke reacties.

[ Bericht 94% gewijzigd door RobertNL op 01-11-2016 09:17:10 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 1 november 2016 @ 09:32:14 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166341533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 08:36 schreef BerryBoterham het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met GoPro achtige camera's uit china?

Zat naar deze te kijken, maar ben toch nog steeds schichtig met electronica uit China :')

http://www.dx.com/p/hd18p(...)-414459#.WBhF9eErKRs
http://www.banggood.com/G(...)70.html?rmmds=search

dit is 1 van de beste atm
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 november 2016 @ 09:37:49 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166341605
Of de xiaomi :Y Maar goed daar hangt weer een prijskaartje aan
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper dinsdag 1 november 2016 @ 09:45:21 #160
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166341697
quote:
Heeft toevallig met code b0b98d 20% korting ;)
pi_166344535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 08:36 schreef BerryBoterham het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met GoPro achtige camera's uit china?

Zat naar deze te kijken, maar ben toch nog steeds schichtig met electronica uit China :')

http://www.dx.com/p/hd18p(...)-414459#.WBhF9eErKRs
Ik heb er een aantal!

zelf wel wat reviews over geschreven > https://tweakers.net/productreview/user/205974/

Denk dat ik ergens deze week ook nog een reviewtje plaats van de Sjcam M20.
Die heb ik nu ook alwel een poosje liggen :)
pi_166345017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 01:07 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jack heeft mij mijn studententijd helpen doorkomen.... Vroegah....
hij heeft je geadviseerd met je studie economie? :P
pi_166345706
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal!

zelf wel wat reviews over geschreven > https://tweakers.net/productreview/user/205974/

Denk dat ik ergens deze week ook nog een reviewtje plaats van de Sjcam M20.
Die heb ik nu ook alwel een poosje liggen :)
Na het een en ander te hebben gelezen twijfel ik tussen de SJ5000X Elite en de Git2. Ik zie dat je ook een review over de SJ5000X Elite hebt geschreven. Heb jij een voorkeur wat betreft deze 2? Met de code van Banggood hierboven kan ik de Git2 dus voor nog geen 90 euro in huis halen.
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:04:47 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166346049
Hou wel rekening met mogelijke douanekosten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166346190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:47 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Na het een en ander te hebben gelezen twijfel ik tussen de SJ5000X Elite en de Git2. Ik zie dat je ook een review over de SJ5000X Elite hebt geschreven. Heb jij een voorkeur wat betreft deze 2? Met de code van Banggood hierboven kan ik de Git2 dus voor nog geen 90 euro in huis halen.
Mwoah ik ben altijd wel te vreden over SJcam, waardoor ik weinig naar ander spul kijk.
Gitup maakt wat ik lees inderdaad met de Git2 ook een hele goede action cam.

Die met name bekend staat om zijn goede Gyro.
Sinds firmware 1.3 is de gyro in de SJ5000x elite van vergelijkbare kwaliteit.

Denk dat je dus niet heeeel veel verschil zilt zien tussen de Sj5000x elite en de Git2.
Gewoon kijken wat je het beste lijkt en waarbij je de meeste accessoires etc. krijgt voor de laagste prijs.

Bij de SJ5000x elite krijg je al een hoop mounts en waterproofcase. Ik weet niet hoe dat precies zit bij Git2..

Verder zoals Catch22- al zegt, rekening houden met extra belasting (21% van orderwaarde + 13 euro administratiekosten) mocht het pakketje worden onderschept.

Verder is Sjcam inmiddels op de markt met een echte 4K camera op de markt(SJ7).
Maar daar kan ik zelf nog weinig zinnigs over melden!
pi_166346445
http://www.banggood.com/M(...)ail-left-hotproducts

Dit leek mij een heel handig boortje om in de toolbox te hebben. Snel maar even besteld.
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:37:58 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166346660
Hum, ik hield nu al een tijdje hun FB in de gaten vanwege:
quote:
SJCAM 5 oktober om 19:10

For those of You who have been waiting for our new camera release this month will be BIG! We're introducing 3 new camera models that will make a big splash on the action camera market. The SJ6 Legend (1) is a follower of our most loved camera to date, the SJ5000x Elite, and the SJ7 Star (2) is following on the SJ5000+ model with an even more powerful Ambarella chipset with native 4K recording. Don't wait and preorder now at www.sjcamhd.com/shop-m20-sj6-sj7/
Stay tuned with us to know what's the 3rd model we're about to introduced!
Maar uh... waar is die 3e nou?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166346768
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef shiznuts het volgende:
Hum, ik hield nu al een tijdje hun FB in de gaten vanwege:

[..]

Maar uh... waar is die 3e nou?
Wist niet eens van de derde af.. Zal vast niet beter zijn dan de SJ7.
Dat is hun nieuwste flagship model dus..
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:05:22 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166349453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mwoah ik ben altijd wel te vreden over SJcam, waardoor ik weinig naar ander spul kijk.
Gitup maakt wat ik lees inderdaad met de Git2 ook een hele goede action cam.

Die met name bekend staat om zijn goede Gyro.
Sinds firmware 1.3 is de gyro in de SJ5000x elite van vergelijkbare kwaliteit.

Denk dat je dus niet heeeel veel verschil zilt zien tussen de Sj5000x elite en de Git2.
Gewoon kijken wat je het beste lijkt en waarbij je de meeste accessoires etc. krijgt voor de laagste prijs.

Bij de SJ5000x elite krijg je al een hoop mounts en waterproofcase. Ik weet niet hoe dat precies zit bij Git2..

Verder zoals Catch22- al zegt, rekening houden met extra belasting (21% van orderwaarde + 13 euro administratiekosten) mocht het pakketje worden onderschept.

Verder is Sjcam inmiddels op de markt met een echte 4K camera op de markt(SJ7).
Maar daar kan ik zelf nog weinig zinnigs over melden!
Git 2 is compatible met alle GoPro accessoires (die je natuurlijk ook uit China haalt).

Heb de Git 2 zelf, en vind het een fantastische camera.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166351072
Xiaomi Square Box 4.0 Bluetooth Speaker voor ¤13,85 @Everbuying. Moeite waard?
pi_166352205
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ja echt nostalgie dit.
Toen wachtte ik nog altijd 2 weken vol in spanning af op het gele pakketje. De tijd die daarop volgde was meer een tijd dat je er van opkeek dat er niks op de mat lag :'). Pakketjesbezorgers begonnen je te kennen en een persoonlijkere service aan te bieden.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die gast :P
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:09:24 #172
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166353492
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:17 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

OMG, Jack Peng!! Die knaap had altijd het spul wat eigenlijk niet verkocht mocht worden. En als je hem tipte wat Nederlanders graag kochten deed hij chinese thee bij je bestelling.
Hij had altijd iphone oortjes MET doosje, ice cream team shirts, sloffen sigaretten en allerlei ander verboden spul :')

Dat grietje waarmee hij samen werkte ging later voor zichzelf beginnen. Toen sprak je je taobao agent nog via msn.
Met Jack heb ik nog webcamgesprekken gehad waarbij hij heel trots allemaal gadgets liet zien die hij ging verkopen. Zo ook een keer boksbeugels die van horen zeggen gewoon in Nederland binnen zijn gekomen _O-
Stoute maar leuke kerel, die Jack.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_166353659
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Met Jack heb ik nog webcamgesprekken gehad waarbij hij heel trots allemaal gadgets liet zien die hij ging verkopen. Zo ook een keer boksbeugels die van horen zeggen gewoon in Nederland binnen zijn gekomen _O-
Stoute maar leuke kerel, die Jack.
Haha prima kerel. Hij had nog eens een slof sigaretten opgestuurd :')

Is het geen idee om een nostalgie topic aan te maken met alle verhalen, foto's en al het andere spul?
pi_166361594
Weten jullie een carmount voor de galaxy s7 edge?

edit: laat maar zijn er wel heel veel
Gino ♥
pi_166361753
Is een magnetische voldoende of moet je dan ook een magnetisch hoesje oid?
Gino ♥
pi_166362734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wist niet eens van de derde af.. Zal vast niet beter zijn dan de SJ7.
Dat is hun nieuwste flagship model dus..
De SJ7 heeft een Ambarella A12 chip en biedt 4k30fps maar heeft ook een hoger prijskaartje ($200), wat nog wel onder dat van de Yi 4k zit ($250). De Thieye T5 heeft ongeveer dezelfde specificaties.(nu in de aanbieding bij Geekbuying ($140)).
Bovendien is het dynamisch bereik van de A12 hoger dan van de Novatek 96660 die in de Git2 en Hawkeye Firefly serie wordt toegepast. Gyro stabilisatie (indien aanwezig) zit tegenwoordig bij alle camera's wel goed.
Voordeel van deze laatste twee is de prijs en de 100% compatibiliteit met Gopro, waardoor je ook gebruik kan maken van de kleurfilters als je de Gopro behuizing gebruikt. Ander voordeel is de prijs die onder ¤100 ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 02-11-2016 08:44:06 ]
pi_166363126
Ook voor chinese rotzooi horloges kun je gewoon naar de Action

http://www.action.nl/100-(...)n-band-div-varianten
pi_166364428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:26 schreef ridsel het volgende:
http://www.banggood.com/M(...)ail-left-hotproducts

Dit leek mij een heel handig boortje om in de toolbox te hebben. Snel maar even besteld.
Ik snap hier niks van. Wat is het nou?
een handboor?
pi_166368713
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Git 2 is compatible met alle GoPro accessoires (die je natuurlijk ook uit China haalt).

Heb de Git 2 zelf, en vind het een fantastische camera.
De mounts van SJcam zijn ook compatible met GoPro.

Verder is het zoals elinx al zegt, ook kijken naar welk budget je hebt en wat echte vereisten zijn voor je actioncamera.

in de meeste camera's die nu op de markt zijn zitten vaak dezelfde sensors en chipsets..
pi_166369080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

De mounts van SJcam zijn ook compatible met GoPro.

Verder is het zoals elinx al zegt, ook kijken naar welk budget je hebt en wat echte vereisten zijn voor je actioncamera.

in de meeste camera's die nu op de markt zijn zitten vaak dezelfde sensors en chipsets..
Heb gekozen voor de Git2. Kon hem voor nog geen 90 eu (exclusief eventuele invoerbelasting) aanschaffen. Leek mij geen slechte deal.

Anyhow, ik las iets over Jack. Leeft de beste man nog? Hij probeerde me in de tijd van DealPerfect altijd boksbeugels en vlindermessen aan te smeren :') .
pi_166369412
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:16 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Heb gekozen voor de Git2. Kon hem voor nog geen 90 eu (exclusief eventuele invoerbelasting) aanschaffen. Leek mij geen slechte deal.

Anyhow, ik las iets over Jack. Leeft de beste man nog? Hij probeerde me in de tijd van DealPerfect altijd boksbeugels en vlindermessen aan te smeren :') .
Leeft inderdaad nog. Spreek hem zo nu en dan nog wel eens.

Focus verlegd van webshops naar retailer via Amazon voor Amerikaanse markt.
pi_166371640
ik ben op zoek naar een dolby koptelefoon, ik ken en aantal non Chinese merken,maar ik vroeg mij af of de chinezen ook goede hebben tegen een lage prijs?
  woensdag 2 november 2016 @ 17:07:01 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166372608
Als het gaat om multichannel surround (5.1/7.1 CH bijvoorbeeld)... er zijn bijvoorbeeld gaming headsets van Somic (/Senic), E-3LUE en Sades die je misschien bevallen. Kijk eens op Tmall/Taobao/AliExpress.

-- Somic is vaak bij de WCG (World Cyber Games) betrokken. Zo te zien is de voor mij onbekende 'Xiberia' bij de WCA (World Cyber Arena) betrokken. V10 en K9 zien er wel ok uit. :Y

[ Bericht 35% gewijzigd door shiz op 02-11-2016 17:35:56 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166373503
Ik heb die Rock oordopjes ook binnen (van AliExpress), nieuw record: 8 dagen na bestelling.
Ik dacht dat ik goeie oordopjes had met m'n Hybrids, maar deze zijn echt heerlijk! Voller en met meer bass. Terechte aanrader, bedankt.
  woensdag 2 november 2016 @ 18:38:06 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166374000
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:07 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb die Rock oordopjes ook binnen (van AliExpress), nieuw record: 8 dagen na bestelling.
Ik dacht dat ik goeie oordopjes had met m'n Hybrids, maar deze zijn echt heerlijk! Voller en met meer bass. Terechte aanrader, bedankt.
Van welke seller? Mijn is al een week "left from pondung"
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 november 2016 @ 19:31:40 #186
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_166375056
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_166375742
quote:
Nope,
Buyincoins zou ik geen ''xiaomi'' spul halen, is volgens mij gewoon namaak.
Beter bij banggood of gearbest oid. halen, zijn maar een paar euro duuder geloof ik.
pi_166376505
Vandaag nog even een 64gb micro sd class 10 bij GearBest besteld voor bij die actioncam. 12 en een halve euro :') .
  woensdag 2 november 2016 @ 20:39:35 #189
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166377091
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:22 schreef BerryBoterham het volgende:
Vandaag nog even een 64gb micro sd class 10 bij GearBest besteld voor bij die actioncam. 12 en een halve euro :') .
Succes. Laat maar weten hoeveel je er echt op krijgt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166377566
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Succes. Laat maar weten hoeveel je er echt op krijgt.
Gezien de reviews heb ik toch positieve hoop. En ook al is de capaciteit de helft, dan nog is het geen slechte deal.
pi_166377802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:52 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Gezien de reviews heb ik toch positieve hoop. En ook al is de capaciteit de helft, dan nog is het geen slechte deal.
Misschien heb je geluk en is het gewoon een goede kaart.
Kan ook zijn dat je schrijfsnelheid bagger traag is en dat hij snel corrupted files geeft (zonde als je net bijvoorbeeld een parachutesprong hebt gemaakt en je video is een corrupt file :') )
pi_166379531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en is het gewoon een goede kaart.
Kan ook zijn dat je schrijfsnelheid bagger traag is en dat hij snel corrupted files geeft (zonde als je net bijvoorbeeld een parachutesprong hebt gemaakt en je video is een corrupt file :') )
Tja, blijft afwachten. Voor die 12 euro durf ik de gok wel te wagen.
pi_166380057
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:38 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Van welke seller? Mijn is al een week "left from pondung"
iTechnology Life
  woensdag 2 november 2016 @ 23:04:46 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166381890
De mijne komt uit de clearance sale van: http://www.everbuying.net/product1084697.html . Had zelfs nog punten om in te wisselen, dus ben benieuwd. Zero Audio Carbo Tenore zou ook onderweg moeten zijn. Vandaag de Hifiman MegaMini van het postkantoor gehaald. Morgen ff wat tracks op mikken. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166382045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:07 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb die Rock oordopjes ook binnen (van AliExpress), nieuw record: 8 dagen na bestelling.
Ik dacht dat ik goeie oordopjes had met m'n Hybrids, maar deze zijn echt heerlijk! Voller en met meer bass. Terechte aanrader, bedankt.
Dat zeg ik: wat https://audiobudget.com/ over de verschillende doppen zegt, klopt echt! :Y
--
Een innige omhelzing,
Broempot
  donderdag 3 november 2016 @ 09:33:40 #196
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166386022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:52 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Gezien de reviews heb ik toch positieve hoop. En ook al is de capaciteit de helft, dan nog is het geen slechte deal.
Het kan zijn dat het een kleinere capaciteit is, terwijl hij 'gehackt' is om wel 64GB aan te geven. Daarom wel testen met een testtool en als de capaciteit lager is, moet ie gerepareerd worden zodat hij die lagere capaciteit weer aangeeft. Anders verlies je gegarandeerd data.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166386094
Iemand ervaring met de SJ7000 action cam? is dit een orginele SJCAM?
Ik zag een mooie aanbieding:
http://www.gearbest.com/a(...)tml?utm_source=tt_de

Ik heb nu een SJ4000 maar zou graag een iets groter display willen.
pi_166386847
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Succes. Laat maar weten hoeveel je er echt op krijgt.
_O-
  donderdag 3 november 2016 @ 11:18:12 #199
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_166387745
Hallo! Even een vraagje, wat is tegenwoordig nou een van de beste bluetooth speakers op de markt? Vroeger werd er gezworen op de Earson ER151, is dat nog steeds zo?
Zag dat Xiaomi nu ook speakers maakte, mensen daar ervaring mee?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 3 november 2016 @ 11:58:52 #200
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_166388431
Hoi hoi.

Lang geleden dat ik hier poste :D

Kwam hier namelijk alleen voor oordopjes en powerbanks... al mn xioami oordopjes zijn kaduk... zie nu dat de Rock oordopjes beter staan aangeprezen? Meteen maar 3 stuk kopen dan... oortjes hebben namelijk maar max 2 maanden te leven bij mij :')

Aanraders voor goede/snelle sellers?
Ik ben geil
  donderdag 3 november 2016 @ 12:22:46 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166388918
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi hoi.

Lang geleden dat ik hier poste :D

Kwam hier namelijk alleen voor oordopjes en powerbanks... al mn xioami oordopjes zijn kaduk... zie nu dat de Rock oordopjes beter staan aangeprezen? Meteen maar 3 stuk kopen dan... oortjes hebben namelijk maar max 2 maanden te leven bij mij :')

Aanraders voor goede/snelle sellers?
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:11 schreef Onufriev het volgende:

[..]

iTechnology Life
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 3 november 2016 @ 12:35:12 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166389147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:38 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met de SJ7000 action cam? is dit een orginele SJCAM?
Ik zag een mooie aanbieding:
http://www.gearbest.com/a(...)tml?utm_source=tt_de

Ik heb nu een SJ4000 maar zou graag een iets groter display willen.
Fake as fuck. Er is geen SJ7000-model en er hoort een 'SJCAM'-merkje op te zitten.

Net als die naamloze geshopte SD-kaartjes. :') Kom op, dat moet je niet willen. -O-
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 03:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, daarover heb ik weleens gezegd:

[..]

Suntrsi / STS
lijkt ook een ding te zijn nu. In any rate, liever dat je weet dat je iets Chinees in huis haalt en het enigszins degelijk is, dan dat je een SanDisk-geadverteerd kaartje in huis haalt en het dit niet blijkt te zijn. Verder zijn SanDisk/Samsung kaartjes e.d. ook weather en X-Ray proof enzo en heb je er lange garantie op zitten. Al met al kun je eigenlijk beter bij een Amazon-deal ofzo toeslaan. Maar als je je chinashopaddiction wilt voeden natuurlijk, moet je het vooral zelf weten, maar ga er dan niet voor om opgelicht te worden met fakes of tweederangs flutkaartjes en ga voor een legit Chinese/Taiwanese/Koreaanse kaart zoals hier genoemd... LD, OV, XC, Microdrive, STS, etc. Die lijken me niet zo tragisch, nee, vooral ook als ze een gelikt-uitziende eigen AE-shop hebben, e.g. http://www.aliexpress.com/store/2021013 & http://ld-official.aliexpress.com/store/1803198 .
Laatst ging er toch ook iemand voor nep geheugen of opslag. USB-stick geloof ik. 'Ja, is 't risico wel waard, ook al is het 2GB i.p.v. 32GB.' Zat niet eens geheugen in. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 november 2016 @ 12:36:18 #203
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166389168
Eigenlijk zouden we ergens een centrale Shiz-ipedia moeten maken, met daarin alle aankoopadviezen en merken :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 3 november 2016 @ 12:38:14 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166389205
* shiznuts shizipedia.com reggen doet
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 november 2016 @ 14:00:01 #205
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166390851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Fake as fuck. Er is geen SJ7000-model en er hoort een 'SJCAM'-merkje op te zitten.

Ze zouden er voor de gein een 'SCAM'-merkje op moeten zetten. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 3 november 2016 @ 14:01:03 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166390880
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:18 schreef bobbernaut het volgende:
Hallo! Even een vraagje, wat is tegenwoordig nou een van de beste bluetooth speakers op de markt? Vroeger werd er gezworen op de Earson ER151, is dat nog steeds zo?
Zag dat Xiaomi nu ook speakers maakte, mensen daar ervaring mee?
Ik heb een enusic

CHI / [Banggood] Kortingscodes voor (ook de 20Watt) Enusic Bluetoothspeakers!

Niet rugged tho
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 3 november 2016 @ 14:05:24 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166390963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:00 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ze zouden er voor de gein een 'SCAM'-merkje op moeten zetten. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166391331
Als je interesse hebt in de 4k Yi Cam, nu voor China prijs bij Amazon.de (ong. 235 euro met code OBR67NEF), maar met snelle levering, garantie, en geen douaneshit.....
https://www.amazon.de/YI-(...)chwarz/dp/B01I40DE6Y
  donderdag 3 november 2016 @ 15:48:35 #209
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_166392605
quote:
Hm ziet er goed uit, maar er valt weinig over te vinden op het internet.
De Earson 151 heeft maar 2x2 watt speakers, en de Earson 160 heeft 2x5 watt speakers, dat is al een stuk aantrekkelijker.
Hoe is het geluid/bass en de batterijduur van de Enusic?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_166392973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Laatst ging er toch ook iemand voor nep geheugen of opslag. USB-stick geloof ik. 'Ja, is 't risico wel waard, ook al is het 2GB i.p.v. 32GB.' Zat niet eens geheugen in. :') _O-
In dergelijke gevallen ben je wel een complete mongool als je geen refund eist :') .

Wat voor merken/sites zou je zelf aanraden met betrekking tot micro sd's?
  donderdag 3 november 2016 @ 16:15:14 #211
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166393085
Deze usb harddisk was ook niet duur, en best gewichtig. Moet dus wel een goeie zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga altijd naar mymemory.co.uk, maar dat zijn wel Europese prijzen :/
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 3 november 2016 @ 16:25:06 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166393234
Gaat meer om het:
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef shiznuts het volgende:
Learning lessons the hard way.
Zeg maar:

Misschien is MyMemory inmiddels weer interessant geworden, nu met de Brexit en alles. :Y
Anders zoals in de OP ook het tegeltje te vinden is:

Mensen melden ook goede ervaringen met deze eBay store: http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true . En verder dus als de aangehaalde quote eerder al:
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 03:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, daarover heb ik weleens gezegd:

[..]

Suntrsi / STS lijkt ook een ding te zijn nu. In any rate, liever dat je weet dat je iets Chinees in huis haalt en het enigszins degelijk is, dan dat je een SanDisk-geadverteerd kaartje in huis haalt en het dit niet blijkt te zijn. Verder zijn SanDisk/Samsung kaartjes e.d. ook weather en X-Ray proof enzo en heb je er lange garantie op zitten. Al met al kun je eigenlijk beter bij een Amazon-deal ofzo toeslaan. Maar als je je chinashopaddiction wilt voeden natuurlijk, moet je het vooral zelf weten, maar ga er dan niet voor om opgelicht te worden met fakes of tweederangs flutkaartjes en ga voor een legit Chinese/Taiwanese/Koreaanse kaart zoals hier genoemd... LD, OV, XC, Microdrive, STS, etc. Die lijken me niet zo tragisch, nee, vooral ook als ze een gelikt-uitziende eigen AE-shop hebben, e.g. http://www.aliexpress.com/store/2021013 & http://ld-official.aliexpress.com/store/1803198 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 november 2016 @ 16:28:09 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166393274
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:48 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hm ziet er goed uit, maar er valt weinig over te vinden op het internet.
De Earson 151 heeft maar 2x2 watt speakers, en de Earson 160 heeft 2x5 watt speakers, dat is al een stuk aantrekkelijker.
Hoe is het geluid/bass en de batterijduur van de Enusic?
klinkt een stuk beter dan de 151 en heeft veel betere bass, veel strakker. Hij kan ook een veel hoger volume aan zonder vervorming. Batterijduur kan ik nog niets over zeggen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 3 november 2016 @ 16:43:57 #214
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_166393502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:09 schreef BerryBoterham het volgende:
Wat voor merken/sites zou je zelf aanraden met betrekking tot micro sd's?
Heb zelf goede ervaring met courtesytrading op ebay (zie shiz z'n post voor de link) :Y
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_166394627
Ik snap niks van de levertijden van China. :P Kabel van 25 september is er niet doorgekomen(heb om een nieuwe zending gevraagd en gekregen) terwijl laders besteld op 16 en 17 oktober allang aangekomen zijn.
  donderdag 3 november 2016 @ 18:09:28 #216
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166394894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:56 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap niks van de levertijden van China.
Weet je, ik ook niet, en dat na ongeveer 10 jaar Chinashoppen :)

In other news :
Philips en Xiaomi gaan samen lampjes maken :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 3 november 2016 @ 18:24:57 #217
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166395173
quote:
12s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Weet je, ik ook niet, en dat na ongeveer 10 jaar Chinashoppen :)

In other news :
Philips en Xiaomi gaan samen lampjes maken :)
In other news, met misleidende titels. Xiaomi gaat samen met Philips een Joint-venture opzetten (70 Philips, 30 Xiaomi) om daar hun samenwerking verder mee uit te bouwen en led lampen te maken.

Er worden namelijk al Philips/Xiaomi producten verkocht in de Xiaomi stores (oa een tafel lamp).

Ps. Xiaomi heeft ook een aantal andere nieuwe producten in de shop staan die hier nog niet voorbij gekomen zijn. Namelijk; een toetsenbord, PM2.5 luchtkwaliteit meter, Nieuwe backpack, waterfles/thermoskan, luchtbevochtiger en vierkante IP cam en elektrische tandenborstel
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 3 november 2016 @ 18:38:15 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166395410
Idd. Dat dacht ik ook al mee te hebben gekregen. :Y https://world.tmall.com/item/538189960815.htm
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 november 2016 @ 22:01:36 #219
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166401855
Komt ervan als je meer op je zolderkamer zit te testen dan nieuws te lezen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 3 november 2016 @ 23:28:53 #220
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166404814
quote:
12s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:01 schreef dodge_911 het volgende:
Komt ervan als je meer op je zolderkamer zit te testen dan nieuws te lezen :D
Tweakers bracht dit als nieuws ;) dat hunnie daar niet helemaal op de hoogte zijn kunnen we jou nauewlijks aanrekenen. Sowieso is 't natuurlijk chinees bedrijf met weinig westerse communicatie. Die 'nieuwe' producten die ik noem staan ook alleen maar in de App bijvoorbeeld, niet op mi.com ofzo. Sowieso doen ze in china meer 'app based' spul tov internet/fysieke winkels. Bij Aliexpress krijg je bijvoorbeeld bijna altijd meer korting vanuit de app dan via de website (tip! zoek op de website en switch dan voor 't afrekenen even over naar de app).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166405021
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:55 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Tja, blijft afwachten. Voor die 12 euro durf ik de gok wel te wagen.
Wow 6 euro bespaart voor merkloze troep https://www.amazon.de/San(...)8-2&keywords=64gb+sd
pi_166407040
quote:
16s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bij Aliexpress krijg je bijvoorbeeld bijna altijd meer korting vanuit de app dan via de website (tip! zoek op de website en switch dan voor 't afrekenen even over naar de app).
Ik zoek altijd via app, gooi het in de winkelwagen en betaal dan met 5% korting via www.cashbackxl.nl.
Gaat maar om dubbeltjes korting per keer, maar je bent NLer of niet :z
  vrijdag 4 november 2016 @ 05:40:20 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166407147
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166411838
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:36 schreef psycoxl het volgende:

[..]

Wow 6 euro bespaart voor merkloze troep https://www.amazon.de/San(...)8-2&keywords=64gb+sd
Niemand vraagt om je mening, droeftoeter.
pi_166412452
Chinese Autoradio wieowie heeft er ervaring mee? Oh en wat voor troep kan ik nog meer uit China overlaten komen?! Want binnenkort krijg ik mijn eerste autootje :D

Was al bij de Action geweest, reserve set lampen en parkeerschijf. En dan nog zo'n anti slip matje, waarvan ik mij afvroeg werkt dat echt betrouwbaar? Maar goed ik wil uiteraard mijn auto straks wel beetje opvrolijken ;) Dus tips voor troep uit China voor de auto?
pi_166412615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:25 schreef Diqiu-Long het volgende:
Chinese Autoradio wieowie heeft er ervaring mee? Oh en wat voor troep kan ik nog meer uit China overlaten komen?! Want binnenkort krijg ik mijn eerste autootje :D

Was al bij de Action geweest, reserve set lampen en parkeerschijf. En dan nog zo'n anti slip matje, waarvan ik mij afvroeg werkt dat echt betrouwbaar? Maar goed ik wil uiteraard mijn auto straks wel beetje opvrolijken ;) Dus tips voor troep uit China voor de auto?
ODB2 lezertje om fouten uit te lezen.
handig, als er iets 'geks' is aan je auto hoef je niet per se naar een garage.

12v 2ampere lader
Houder voor je telefoon
Blitzwolf bluetooth to aux, als je aux hebt en geen BT voor audio streamen
mooie dopjes voor je ventielen
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:43:03 #227
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166412797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:50 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Niemand vraagt om je mening, droeftoeter.
Je post hier toch ook deels omdat je reacties wilt? Dan komen er ook wel eens reacties die je niet zinnen.

Leer er mee leven. Bovendien heeft hij een punt, het prijsverschil met een merkkaartje in uitverkoop is gewoon minimaal.

Je hebt gewoon niet zo'n goede deal gemaakt als je zelf dacht, dat moet je niet op anderen afreageren die je daar op wijzen. Don't shoot the messager.
pi_166413197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:34 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ODB2 lezertje om fouten uit te lezen.
handig, als er iets 'geks' is aan je auto hoef je niet per se naar een garage.

12v 2ampere lader
Houder voor je telefoon
Blitzwolf bluetooth to aux, als je aux hebt en geen BT voor audio streamen
mooie dopjes voor je ventielen
Dat ODB2 lezertje werkt die ook met oude auto's zoals een Peugeot 106? Want dat word mijn eerste auto ;) Ik ga dadelijk eens zoeken op dit spul, had ook al een leuke Autoradio gezien.

Maja ¤ 100 voor een radio met mp3 functie? Op de een of andere manier vind ik het toch nog een beetje veel, dus wilde ik naar Chinese alternatieve kijken.
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:04:50 #229
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166413198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:34 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ODB2 lezertje om fouten uit te lezen.
handig, als er iets 'geks' is aan je auto hoef je niet per se naar een garage.

12v 2ampere lader
Houder voor je telefoon
Blitzwolf bluetooth to aux, als je aux hebt en geen BT voor audio streamen
mooie dopjes voor je ventielen
Ik zou ipv die BW BT dongle wat anders nemen :
http://www.banggood.com/W(...)arger-p-1060817.html
http://www.banggood.com/C(...)-Talk-p-1005638.html
http://www.banggood.com/B(...)apter-p-1089803.html
vanwege de knoppen om de boel te bedienen. Gebruik al een paar jaar iets gelijkaardigs van MPOW.

En als je toch voor een autoradio gaat en die 99$ teveel vond :
http://www.banggood.com/3(...)D-12V-p-1062816.html
http://www.banggood.com/4(...)B-AUX-p-1068184.html

En dan gewoon handig om je USB powered spul op spanning te houden :
http://www.banggood.com/O(...)-Sony-p-1071780.html

[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 04-11-2016 14:10:04 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166413302
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je post hier toch ook deels omdat je reacties wilt? Dan komen er ook wel eens reacties die je niet zinnen.

Leer er mee leven. Bovendien heeft hij een punt, het prijsverschil met een merkkaartje in uitverkoop is gewoon minimaal.

Je hebt gewoon niet zo'n goede deal gemaakt als je zelf dacht, dat moet je niet op anderen afreageren die je daar op wijzen. Don't shoot the messager.
Dit is nota bene het China Shop topic, met vrijwel alleen maar goedkope rotzooi uit China. Iedereen hier besteld (vaak merkloze) meuk omdat het goedkoper is dan vergelijkbare producten hier in de winkel. Volkomen onnodig om te benadrukken wat voor goedkope zooi anderen in huis halen dus.
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:10:58 #231
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166413317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:09 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Dit is nota bene het China Shop topic, met vrijwel alleen maar goedkopere rotzooi uit China. Iedereen hier besteld (vaak merkloze) meuk omdat het goedkoper is dan vergelijkbare producten hier in de winkel. Volkomen onnodig om te benadrukken wat voor goedkope zooi anderen in huis halen dus.
Yep, en zelfs in de TS/OP van een China Shop topic staat dat je beter geen geheugen uit China haalt... Dus mogen wij ons dan even verwonderen en een opmerking maken?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:11:12 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166413320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:09 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Dit is nota bene het China Shop topic, met vrijwel alleen maar goedkope rotzooi uit China. Iedereen hier besteld (vaak merkloze) meuk omdat het goedkoper is dan vergelijkbare producten hier in de winkel. Volkomen onnodig om te benadrukken wat voor goedkope zooi anderen in huis halen dus.
Gek genoeg haalt iedereen geheugenkaarten elders
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166413342
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gek genoeg haalt iedereen geheugenkaarten elders
Ja, want vaker genoemde 'courtesytrading' bijvoorbeeld komt niet uit China wou je zeggen. Goed verhaal.
pi_166413360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Fake as fuck. Er is geen SJ7000-model en er hoort een 'SJCAM'-merkje op te zitten.

Net als die naamloze geshopte SD-kaartjes. :') Kom op, dat moet je niet willen. -O-

[..]

Laatst ging er toch ook iemand voor nep geheugen of opslag. USB-stick geloof ik. 'Ja, is 't risico wel waard, ook al is het 2GB i.p.v. 32GB.' Zat niet eens geheugen in. :') _O-
Was ik toch? Eerlijk gezegd best lachen die ervaring achteraf, ging zich meer om de leuke poppetjes 🙊 Maar inderdaad USB-sticks en SD kaartjes kun je beter in NL/DE kopen en vaak zijn ze nog goedkoper ook.



Dit zijn ze dus ;)
pi_166413402
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yep, en zelfs in de TS/OP van een China Shop topic staat dat je beter geen geheugen uit China haalt... Dus mogen wij ons dan even verwonderen en een opmerking maken?
Als ik jou vraag wat je er van vindt, mag je zeker een opmerking maken. Maar als jij in de supermarkt langs de spruitjes loopt, ga je toch ook niet door de toko heen schreeuwen hoe goor die spruitjes wel niet zijn. Dan hou je lekker je waffel en loop je mooi door met je karretje.
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:16:32 #236
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166413408
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:12 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Ja, want vaker genoemde 'courtesytrading' bijvoorbeeld komt niet uit China wou je zeggen. Goed verhaal.
Hongkong afaik. En die seller heeft zich ondertussen wel bewezen als dealer van fatsoenlijk spul.
Kan niet van een willekeurige seller gezegd worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Als ik jou vraag wat je er van vindt, mag je zeker een opmerking maken. Maar als jij in de supermarkt langs de spruitjes loopt, ga je toch ook niet door de toko heen schreeuwen hoe goor die spruitjes wel niet zijn. Dan hou je lekker je waffel en loop je mooi door met je karretje.
Als ik jou passeer in de Appie en zie zulke gore spruitjes in jouw kar liggen zou ik daar zeker wat van zeggen hoor...
Ik geef wel meer ongevraagd mijn mening, en mensen lezen dat zelfs graag :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166413469
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hongkong afaik. En die seller heeft zich ondertussen wel bewezen als dealer van fatsoenlijk spul.
Kan niet van een willekeurige seller gezegd worden.

[..]

Als ik jou passeer in de Appie en zie zulke gore spruitjes in jouw kar liggen zou ik daar zeker wat van zeggen hoor...
Ik geef wel meer ongevraagd mijn mening, en mensen lezen dat zelfs graag :)
Tja, spruitjes was dan misschien ook een slecht voorbeeld :') . Daar zou ik zelf ook wat van zeggen, om eerlijk te zijn.
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:22:43 #238
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166413481
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:21 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Tja, spruitjes was dan misschien ook een slecht voorbeeld :') . Daar zou ik zelf ook wat van zeggen, om eerlijk te zijn.
Dus je snapt mijn dilemma hé :D
Maar, ik hoop dus van harte dat het een goed kaartje is, zodat we meerdere betrouwbare sellers van geheugen voor handen hebben.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166413487
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik zou ipv die BW BT dongle wat anders nemen :
http://www.banggood.com/W(...)arger-p-1060817.html
http://www.banggood.com/C(...)-Talk-p-1005638.html
http://www.banggood.com/B(...)apter-p-1089803.html
vanwege de knoppen om de boel te bedienen. Gebruik al een paar jaar iets gelijkaardigs van MPOW.

En als je toch voor een autoradio gaat en die 99$ teveel vond :
http://www.banggood.com/3(...)D-12V-p-1062816.html
http://www.banggood.com/4(...)B-AUX-p-1068184.html

En dan gewoon handig om je USB powered spul op spanning te houden :
http://www.banggood.com/O(...)-Sony-p-1071780.html

Bedankt, straks eens in alle rust bekijken. Over die Autoradio gesproken: Mediamarkt had dit ding in de aanbieding, is direct een handsfree ding met ingebouwde microfoon.

http://www.mediamarkt.nl/(...)d234dbt-1432060.html

Alleen bellen in de auto? Naja ik wil eigenlijk puur wat muziek hooguit. Maar bij al die Chinese Autoradio's zie ik 0,0 reviews en die er wel hebben klaagt de helft van de gebruikers.

http://m.banggood.com/104(...)B-12V-p-1099348.html

Dit was dus de goedkoopste die ik kon vinden.
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:25:08 #240
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166413514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Bedankt, straks eens in alle rust bekijken. Over die Autoradio gesproken: Mediamarkt had dit ding in de aanbieding, is direct een handsfree ding met ingebouwde microfoon.

http://www.mediamarkt.nl/(...)d234dbt-1432060.html
Als je dan toch rond de 99¤ wil uitgeven, geef dan iets meer uit en ga voor een bewezen naam in autoradio's : https://www.amazon.de/dp/B00FS7XS3G
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:40:27 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166413720
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:09 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Dit is nota bene het China Shop topic, met vrijwel alleen maar goedkope rotzooi uit China. Iedereen hier besteld (vaak merkloze) meuk omdat het goedkoper is dan vergelijkbare producten hier in de winkel. Volkomen onnodig om te benadrukken wat voor goedkope zooi anderen in huis halen dus.
Ja, iedereen haalt hier 'goedkope meuk', maar wel met als uitgangspunt een bepaalde prijs-kwaliteitsverhouding. En nogmaals, je hebt gewoon een slechte deal gemaakt en daar word je op gewezen. Als je daar niet tegen kunt, moet je of beter research doen voor je een aankoop doet, of gewoon niet posten.

Niet je eigen onkunde of vergissingen op een ander afreageren, dat doet nogal treurig aan.
pi_166414737
Geen spruitjes lusten :') :') :') :')
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:36:29 #243
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166414783
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Geen spruitjes lusten :') :') :') :')
Mits fatsoenlijk klaargemaakt een prima groente.
  vrijdag 4 november 2016 @ 17:09:26 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166416372
Geprakt door aardappels met een mespuntje mosterd nog redelijk te doen. :Y)

KZ ZST binnen. Had er meer van verwacht... :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:47:53 #245
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166420989
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mits fatsoenlijk klaargemaakt een prima groente.
Gebakken (niet stukgekookt) met spekjes. :9

En mjah.. geheugenkaartjes zijn een grote gok in China. De andere 'goedkope troep' die we halen, doet doorgaans wat we er van verwachten en zijn vaak ook what you see is what you get; lastig compleet te verneuken. Met geheugen valt simpelweg té veel te knoeien. Ik gun boterham overigens zeker dat het een goed kaartje is, hoor. (maar als het nog kan, zou ik annuleren)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166422875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:25 schreef Diqiu-Long het volgende:
Chinese Autoradio wieowie heeft er ervaring mee? Oh en wat voor troep kan ik nog meer uit China overlaten komen?! Want binnenkort krijg ik mijn eerste autootje :D

Was al bij de Action geweest, reserve set lampen en parkeerschijf. En dan nog zo'n anti slip matje, waarvan ik mij afvroeg werkt dat echt betrouwbaar? Maar goed ik wil uiteraard mijn auto straks wel beetje opvrolijken ;) Dus tips voor troep uit China voor de auto?
Matje werkt prima hoor.

Wat ik kan aanraden: obd (motor-management uitlezen), nfc stickers (actie laten uitvoeren als je wegrijdt of juist thuis aankomt), air vent houder voor je mobiel, oplader voor je mobiel.

Zo goed?
pi_166426145
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:49 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Matje werkt prima hoor.

Wat ik kan aanraden: obd (motor-management uitlezen), nfc stickers (actie laten uitvoeren als je wegrijdt of juist thuis aankomt), air vent houder voor je mobiel, oplader voor je mobiel.

Zo goed?
Ja hoor :D Maar dat zijn veelal dingen die je gewoon bij de Action kunt kopen, dus ik loop daar nog wel eens na binnen.

Enige wat ik nu wel uit China overlaten komen is deze geeky Autobot 3D embleem, die plaats ik dan op de achterkant van de auto.

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/401081838634
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:36:37 #248
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166429948
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:49 schreef marco_sire het volgende:
air vent houder voor je mobiel, oplader voor je mobiel.
Aha.. hierdoor bedenk ik weer eens iets.
Als dat plastic uit China zo gevaarlijk is dat we het niet met voedsel in aanraking willen laten komen (zeker een punt wat mij betreft) is het dan niet ook gevaarlijk om een stuk plastic voor een ventilator, waar ook warme lucht uit kan komen, te hangen? Daardoor kan het wellicht wat zachter worden en/of dampen verspreiden in je auto. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:54:06 #249
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166430164
Volgens mij heb ik van gearbest neppe KZ-ATE gekregen?
Ik heb KZ-ATE-S besteld. Deze zijn als het goed is met de ijzerdraad in de earhooks toch?

De dopjes die ik nu heb zijn zonder ijzerdraad en er staat KZ-ATE-HIFI op de dopjes. Zit geen ijzerdraad(memory wire) in de earhooks en volgens mij zou aan het einde van de earhooks ook een "dopje" horen te zitten toch?





Of hebben ze gewone kz-ate gestuurd ipv ate-s?

Wel irritant want dat ijzerdraad vond ik juist chill.
pi_166430207
Weet iemand of de quick charge van Blitzwolf werkt bij de Xiaomi Redmi note 3 Pro? Ik ben m'n originele Xiaomi lader kwijt geraakt en met een standaard samsung lader duurt het opladen veel en veel langer.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:01:31 #251
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166430238
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:59 schreef KdwPPr het volgende:
Weet iemand of de quick charge van Blitzwolf werkt bij de Xiaomi Redmi note 3 Pro? Ik ben m'n originele Xiaomi lader kwijt geraakt en met een standaard samsung lader duurt het opladen veel en veel langer.
Als het goed is wel. Qualcomm quickcharge is universeel namelijk.
pi_166430960
Prachtig _O- . De 11.11 sale komt eraan op AE en alle prijzen van de betstellingen die ik onlangs heb geplaatst zijn omhoog gegegaan...net als vorig jaar. :W


Nog wat anders. Omdat ik de warm white led lampen toch nog te wit vind heb ik wat filament led lampen laten komen. Ze zijn inderdaad ietjes warmer white, maar helaas is een gewone 15w of 25w gloeilamp van de Hema nog steeds warmer van kleur.

Prima lampen voor in de hal, kantoor etc. dus (net wat warmer dan niet-filament), maar in de woonkamer zou ik ze niet aanbevelen.

Inmiddels op de woonkamer na alles in en om het huis vervangen voor led, met name door de 1+1 aanbieding van het Kruidvat een paar weken terug.

[ Bericht 44% gewijzigd door eddepetfokt op 05-11-2016 14:02:19 ]
pi_166430971
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Volgens mij heb ik van gearbest neppe KZ-ATE gekregen?
Ik heb KZ-ATE-S besteld. Deze zijn als het goed is met de ijzerdraad in de earhooks toch?

De dopjes die ik nu heb zijn zonder ijzerdraad en er staat KZ-ATE-HIFI op de dopjes. Zit geen ijzerdraad(memory wire) in de earhooks en volgens mij zou aan het einde van de earhooks ook een "dopje" horen te zitten toch?



[ afbeelding ]

Of hebben ze gewone kz-ate gestuurd ipv ate-s?

Wel irritant want dat ijzerdraad vond ik juist chill.
Stja dan moet je niet bij Gearbest bestellen, die verkopen wel vaker kopieën.
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:01:45 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166431068
Denk niet dat er iemand de moeite neemt KZ te kopiëren. Wouldn't make much sense. Is nou ook geen mainstream of duur merk, dus het zal wel zoals hij vermoedde zijn, dat hij niet de ATE-S, maar de ATE gekregen heeft ofzo. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:03:57 #255
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166431099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:01 schreef shiznuts het volgende:
Denk niet dat er iemand de moeite neemt KZ te kopiëren. Wouldn't make much sense. Is nou ook geen mainstream of duur merk, dus het zal wel zoals hij vermoedde zijn, dat hij niet de ATE-S, maar de ATE gekregen heeft ofzo. :Y
Lijkt er wel op.
Pfff
Bestel ik eens 1x ergens anders dan banggood (ivm prijsverschil)
Meteen gezeik haha
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:10:12 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166431198
Valt vast een resend van de juiste te regelen met customer service. Denk ik dan.
_

Wat anders. :P Had dus een tijdje geleden pas gespot dat er een nieuwe LED emitter was, de XHP-serie met XHP-35, XHP-50 en XHP-70. Zag nu op Banggood dat er 30% korting is op bijvoorbeeld deze Nitecore EC4S: http://www.banggood.com/N(...)light-p-1000012.html . Die gaat in de Nitecore Aliexpress store en elders veelal voor net onder 100 USD. Maar met ' 2016FAN ' gaat er bij BG 30% vanaf. Van de al goedkopere 89,13 USD! Als je XM-L2 U3 ofzo al fel vond... 't kan dus schijnbaar een aardige stap verder. B-) Heb ook wat kleine XP-L lampen gezien die best betaalbaar zijn, dat is een goed alternatief voor zo'n SAiK SA-15 zeg maar, als je die nog hebt liggen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166431309
Heeft iemand al ervaring met de Xiaomi H1 Haylou dopjes?
http://www.tinydeal.com/o(...)eadset-p-162236.html
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:18:54 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166431337
Kom ik aan met mijn goedkope lampjes met T6 bin :p. Deze zijn voor mij iets te duur
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 5 november 2016 @ 15:37:07 #259
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_166432263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:10 schreef shiznuts het volgende:
Valt vast een resend van de juiste te regelen met customer service. Denk ik dan.
Bij GearBest? Durf te wedden van niet.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 5 november 2016 @ 15:56:40 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166432500
Ik krijg alles gedaan met m'n smooth talk. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:29:33 #261
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166432831
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Ik krijg alles gedaan met m'n smooth talk. B-)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166432975
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:18 schreef RobertNL het volgende:
Kom ik aan met mijn goedkope lampjes met T6 bin :p. Deze zijn voor mij iets te duur
Dat heb ik dus ook, supergaaf zo'n ding natuurlijk, maar niet echt nut. Ding ligt me teveel in de la te verstoffen denk ik.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:54:56 #263
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166433183
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:37 schreef N22 het volgende:

[..]

Bij GearBest? Durf te wedden van niet.
Ja ik zag er ook al tegenop
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:24:04 #264
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166435866
Irritant dat op AliExpress nu allemaal prijzen omhoog zijn gegaan omdat er dan met dat 11-11-festival een "veel lagere" prijs gegeven kan worden.
Iets wat ik een paar weken geleden heb besteld voor $10,50 en overal die prijs was is nu tijdelijk even $18 :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 5 november 2016 @ 20:18:14 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166437136
True that. Edoch zijn er wel wat voordeeltjes te scoren. Gewoon nu ff research doen van wat een faire nu-prijs is en dan vergelijken met wat 'ie op 11.11 moet doen. 't Komt geloof ik maar weinig voor dat je er niks op vooruit gaat. Maar het is idd niet 'Wow! Dat is 70% goedkoper!' ofzo, eerder 15%~50% zo'n beetje. Vorige keer geloof ik wat Orico/Vinsic/UGreen spul gescored, verder not much. Misschien dat ik nu wat van YI haal. En een paar andere zaken in m'n mandje alvast, zoals een Soshine 18650-setje voor bij die Nitecore blaster. :9
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166438250
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Irritant dat op AliExpress nu allemaal prijzen omhoog zijn gegaan omdat er dan met dat 11-11-festival een "veel lagere" prijs gegeven kan worden.
Iets wat ik een paar weken geleden heb besteld voor $10,50 en overal die prijs was is nu tijdelijk even $18 :')
Dat zei ik ook al een paar posts terug :P. Maar genoeg mensen die denken dat iets heel goedkoop is als het met veel bombarie aangekondigd wordt...
pi_166438311
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:28 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja hoor :D Maar dat zijn veelal dingen die je gewoon bij de Action kunt kopen, dus ik loop daar nog wel eens na binnen.

Enige wat ik nu wel uit China overlaten komen is deze geeky Autobot 3D embleem, die plaats ik dan op de achterkant van de auto.

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/401081838634
Nfc en obd bij de action? Een goede autolader (Aukey of Blitzwolf) bij de Action?
pi_166438483
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:58 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Nfc en obd bij de action? Een goede autolader (Aukey of Blitzwolf) bij de Action?
Misschien alleen bij zijn Action :Z
  zaterdag 5 november 2016 @ 21:12:47 #269
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166438789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:56 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al een paar posts terug :P. Maar genoeg mensen die denken dat iets heel goedkoop is als het met veel bombarie aangekondigd wordt...
Gewoon even een seller pakken die niet meedoet en het is opgelost. Althans zo doe ik het vaak :P.

Er zitten een paar pareltjes tussen, maar meeste is inderdaad even duur of duurder op 11/11 :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 5 november 2016 @ 21:18:18 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166438955
Net zoals bij de BTW weg-dagen bij Mediamarkt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 5 november 2016 @ 21:47:20 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166439847
Daar sluiten ze gewoon een groot deel van het assortiment uit :D.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 06:01 schreef Banggood het volgende:
Weg met de dikke portemonnee! Met code D1DEE3 krijg je tot 15 november 28% korting op deze slim wallet!
Biedt ruimte aan vijf pasjes en heeft een vakje voor biljetten.
Verkrijgbaar in verschillende kleuren, gemaakt van waterafstotend canvas en voorzien van een magnetische sluiting.


Gisteren ontvangen; prima ding :Y. Kan/gaat wellicht later nog wel eens iets goedkoper worden als er wat meer concurrentie is.
Achterste kaartje schuift er wat lastiger in dan de rest, maar dit komt wellicht omdat er ook iets aan de achterkant in zit. Denk dat het met wat gebruik straks wel beter gaat worden :)

Wellicht als reserve nog maar grijs/rode bestellen :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166441745
Die 11/11 actie wordt anders wel aangekondigd bij een hoop huidige producten: bijvoorbeeld, ik moet een Samsung digitizer hebben, en de gangbare prijs is nu 10 euro, maar op 11/11 wordt hij 7,50 (IIRC).

Dit staat in de productomschrijving. Dus ik wacht wel ff met e.e.a. te bestellen.
  zaterdag 5 november 2016 @ 23:24:42 #273
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166442509
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:56 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al een paar posts terug :P. Maar genoeg mensen die denken dat iets heel goedkoop is als het met veel bombarie aangekondigd wordt...
Oh haha, niet teruggelezen :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_166443025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Misschien alleen bij zijn Action :Z
Ja!
  zondag 6 november 2016 @ 10:15:29 #275
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166448793
http://www.gizchina.com/2(...)s-bluetooth-headset/

Ziet er aardig uit. Eerste bluetooth sportdopjes van Xiaomi. Benieuwd naar het geluid.
pi_166449394
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:47 schreef RobertNL het volgende:
Daar sluiten ze gewoon een groot deel van het assortiment uit :D.

[..]

Gisteren ontvangen; prima ding :Y. Kan/gaat wellicht later nog wel eens iets goedkoper worden als er wat meer concurrentie is.
Achterste kaartje schuift er wat lastiger in dan de rest, maar dit komt wellicht omdat er ook iets aan de achterkant in zit. Denk dat het met wat gebruik straks wel beter gaat worden :)

Wellicht als reserve nog maar grijs/rode bestellen :Y
So dat is snel :p Zit er nog op te wachten
pi_166449537
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)s-bluetooth-headset/

Ziet er aardig uit. Eerste bluetooth sportdopjes van Xiaomi. Benieuwd naar het geluid.
Gizchina zegt dat dit hun eerste dopjes in de bluetooth market zijn... maar deze dan...?
http://www.tinydeal.com/o(...)adsets-p-162251.html
http://www.tinydeal.com/o(...)eadset-p-162236.html

Wat is er anders aan die nieuwe 'sport' versie?

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 06-11-2016 11:44:03 ]
  zondag 6 november 2016 @ 11:30:26 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166449797
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:11 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gizchina zegt dat dit hun eerste doojes in de bluetooth market zijn... maar deze dan...?
http://www.tinydeal.com/o(...)adsets-p-162251.html
http://www.tinydeal.com/o(...)eadset-p-162236.html

Wat is er anders aan die nieuwe 'sport' versie?
Dit is een Zonoki, die de Mi aanduiding mogen gebruiken omdat Xiaomi in ze investeert.

Beetje zoals met die 'Xiaomi' smartwatch en andere producten uit hun familie.

Althans, zo lijkt het. Maar bij Xiaomi is dat altijd een beetje onduidelijk.
pi_166450388
Offtopic: is er ergens op FOK een (algemeen) Amazon topic te vinden? Kan zelf niet 1,2,3 iets vinden.
  zondag 6 november 2016 @ 13:31:30 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166451528
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 12:18 schreef davedavy het volgende:
Offtopic: is er ergens op FOK een (algemeen) Amazon topic te vinden? Kan zelf niet 1,2,3 iets vinden.
Die was er wel (voor Zwarte vrijdag-deals) maar ik denk dat je dan iets nieuws moet openen :).
__

Mi band 2 is ook steeds goedkoper aan het worden :Y. Bij Geekbuying nu voor $19:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-366206.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166452228
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 13:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die was er wel (voor Zwarte vrijdag-deals) maar ik denk dat je dan iets nieuws moet openen :).
__

Mi band 2 is ook steeds goedkoper aan het worden :Y. Bij Geekbuying nu voor $19:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-366206.html
Niet op voorraad helaas. Maar goed gevonden ^O^ . Benieuwd wanneer de 2s komt :).

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 06-11-2016 14:33:42 ]
  zondag 6 november 2016 @ 16:00:48 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166454707
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:08 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Niet op voorraad helaas. Maar goed gevonden ^O^ . Benieuwd wanneer de 2s komt :).
Die van mij is gisteren bij de Spar afgeleverd, maandag even ophalen dus :)
_
Overigens meer mensen met 'problemen' bij de Blitzwolf dubbelzijdige kabels? Ik heb nu deze week bij de tweede kabel het metalen hoesje in mijn handen.
Het lijkt dat de lijm die gebruikt is niet lang genoeg blijft plakken; overigens werkt de kabel nog prima maar het ziet er niet zo fraai uit :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166457425
https://www.polarprofilte(...)r?variant=8037692869

Zou deze filter passen op de Gitup Git2? EN heeft iemand ervaringen met zo een filter?
  zondag 6 november 2016 @ 18:30:58 #284
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166458468
-10% couponnetje gevonden voor de Xiaomi Power Bank 2 bij BangGood: xiaomipb2
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166459529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:47 schreef RobertNL het volgende:
Daar sluiten ze gewoon een groot deel van het assortiment uit :D.

[..]

Gisteren ontvangen; prima ding :Y. Kan/gaat wellicht later nog wel eens iets goedkoper worden als er wat meer concurrentie is.
Achterste kaartje schuift er wat lastiger in dan de rest, maar dit komt wellicht omdat er ook iets aan de achterkant in zit. Denk dat het met wat gebruik straks wel beter gaat worden :)

Wellicht als reserve nog maar grijs/rode bestellen :Y
IK gebruik hem ook naar alle tevredenheid. Alles past er iig in. Ook hier is een reserve in aantocht.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 6 november 2016 @ 19:13:31 #286
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166459629
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die van mij is gisteren bij de Spar afgeleverd, maandag even ophalen dus :)
_
Overigens meer mensen met 'problemen' bij de Blitzwolf dubbelzijdige kabels? Ik heb nu deze week bij de tweede kabel het metalen hoesje in mijn handen.
Het lijkt dat de lijm die gebruikt is niet lang genoeg blijft plakken; overigens werkt de kabel nog prima maar het ziet er niet zo fraai uit :D.
Ik heb een blitzwolf micro type b naar c converter die dat ook heeft
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 6 november 2016 @ 23:02:33 #287
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_166466798
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:49 schreef Musta het volgende:
https://www.polarprofilte(...)r?variant=8037692869

Zou deze filter passen op de Gitup Git2? EN heeft iemand ervaringen met zo een filter?
Of die specifiek past weet ik niet. Wel heb ik ontdekt dat de onderwater behuizing van de gitup git2 anders is dan die van gopro. Daardoor passen de filters die ik besteld had niet op de gitup behuizing. Je kan wel een onderwater behuizing van gopro om je gitup doen dan past je filter wel ;)
  CHI shopkeeper maandag 7 november 2016 @ 04:33:49 #288
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166469720
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:00 schreef RobertNL het volgende:

Overigens meer mensen met 'problemen' bij de Blitzwolf dubbelzijdige kabels? Ik heb nu deze week bij de tweede kabel het metalen hoesje in mijn handen.
Het lijkt dat de lijm die gebruikt is niet lang genoeg blijft plakken; overigens werkt de kabel nog prima maar het ziet er niet zo fraai uit :D.
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 19:13 schreef Catch22- het volgende:

Ik heb een blitzwolf micro type b naar c converter die dat ook heeft
Indien ze bij ons vandaan komen heb je op dit soort dingen m.b.v. een fotootje in het webcare-topic gewoon garantie. ;)
  maandag 7 november 2016 @ 08:21:03 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166470225
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 04:33 schreef Banggood het volgende:

[..]


[..]

Indien ze bij ons vandaan komen heb je op dit soort dingen m.b.v. een fotootje in het webcare-topic gewoon garantie. ;)
Dat is mooi, maar ik kwam er ook achter dat zo'n converter niet zo handig is en ik beter een kabel kan nemen :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166470528
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 19:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb een blitzwolf micro type b naar c converter die dat ook heeft
Op Tweakers ook een paar mensen met dezelfde problemen, of het moet om dezelfde reaguurders met een andere naam gaan :9 .
Heb nu een aantal Orico kabels liggen. De helft goedkoper dan Blitzwolf....kwaliteit moet natuurlijk nog blijken.
  maandag 7 november 2016 @ 09:58:52 #292
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166471180
quote:
Staat in de link die je zelf post. 1x doorklikken op 'buy now'.
  maandag 7 november 2016 @ 10:38:43 #293
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166471651
quote:
Let er wel op dat dat gewoon een smartwatch is van een ander bedrijf dat Xiaomi verkoopt. Iets als Apple die Beats koptelefoons verkoopt in hun winkel.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 7 november 2016 @ 10:48:18 #294
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166471783
quote:
16s.gif Op maandag 7 november 2016 10:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Let er wel op dat dat gewoon een smartwatch is van een ander bedrijf dat Xiaomi verkoopt. Iets als Apple die Beats koptelefoons verkoopt in hun winkel.
Niet helemaal waar. Huami is een dochteronderneming die flinke banden met Xiaomi heeft, ook financieel door grote investeringen.

Beide Mibands komen ook vanuit Huami en zijn toch echt als 100% Xiaomi verkocht.
pi_166471871
En iemand al vervaring met deze smartwatch?
pi_166471897
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 23:02 schreef Boppos het volgende:

[..]

Of die specifiek past weet ik niet. Wel heb ik ontdekt dat de onderwater behuizing van de gitup git2 anders is dan die van gopro. Daardoor passen de filters die ik besteld had niet op de gitup behuizing. Je kan wel een onderwater behuizing van gopro om je gitup doen dan past je filter wel ;)
Hmm jammer, en die go pro case kunnen we zeker niet uit China halen :P
Ik ga voor een paar maanden naar curacao en dacht laat me eens filters meenemen met de Gitup (als ik die binnenkrijg door de douane nog, zal waarschijnlijk 30 euro moeten bijbetalen).

https://www.bol.com/nl/p/gopro-duikbehuizing/9200000028230816/

Damn 60 eu voor een behuizing?? :(
  maandag 7 november 2016 @ 11:13:53 #297
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166472222
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:55 schreef ridsel het volgende:
En iemand al vervaring met deze smartwatch?
Nee.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166472974
quote:
Mi band 2 is ook steeds goedkoper aan het worden :Y. Bij Geekbuying nu voor $19:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-366206.html
Volgens Pepper nu 17,62 bij GB. Hier wel op voorraad.

'Coupon ONLY for New Customers using "Checkout with PayPal".

Gebruik de volgende kortingscode: mibande11
Mocht je al een account hebben, maak gewoon een nieuwe aan '

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 07-11-2016 12:09:37 ]
pi_166489928
Iemand een goedkoop zaklampje?

Meco XPE-Q5 Zoomable gold is maar ¤1.37.
(En wel 5 hele centen extra korting d.m.v. CashbackXL waarvan de website er bij mij momenteel uit ligt...)

pi_166494019
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:57 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Volgens Pepper nu 17,62 bij GB. Hier wel op voorraad.

'Coupon ONLY for New Customers using "Checkout with PayPal".

Gebruik de volgende kortingscode: mibande11
Mocht je al een account hebben, maak gewoon een nieuwe aan '
Is 24,18 euro, na het invoeren van de coupon 33,13 euro :') .

"This coupon has reached its usage number limit."
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:16:51 #301
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166494310
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:56 schreef Musta het volgende:

[..]

Hmm jammer, en die go pro case kunnen we zeker niet uit China halen :P
Ik ga voor een paar maanden naar curacao en dacht laat me eens filters meenemen met de Gitup (als ik die binnenkrijg door de douane nog, zal waarschijnlijk 30 euro moeten bijbetalen).

https://www.bol.com/nl/p/gopro-duikbehuizing/9200000028230816/

Damn 60 eu voor een behuizing?? :(
kan je wel uit china halen hoor haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')