SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
In de hoogtijdagen van de 12" jaren 80 en 90 gebeurde dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, mits ze het originele nummer goed in stand houden.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Over de volgende plaat twijfel ik al een tijdje of ik 'm moet draaien. Gaat toch gebeuren nu; beetje hypnotisch...
Ik vind de eerdere tracks van dit Britse duo beter. Deze is me een tandje te monotoon, maar het heeft ook wel weer wat, op een rare manierquote:
Atella?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
Atella is het leukste dat er uit Noorwegen is gekomen sinds Röyksopp. Dit is hun nieuwe single.
Jup. De track die je net voor Röyksopp hoorde. Eerdere nummers van ze zijn The Monster en Mechanical Sparrow. Ze zijn wel op Spotify te vinden.quote:
Ah, dan heb ik die net gemist (nature calling). Ik zal eens checken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jup. De track die je net voor Röyksopp hoorde. Eerdere nummers van ze zijn The Monster en Mechanical Sparrow. Ze zijn wel op Spotify te vinden.
Prima hoor, hoef zelf niks te verzinnen nu.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang jullie je maar een beetje vermaken, vind ik alles best
Wanneer ga jij weer draaien?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:22 schreef EggsTC het volgende:
ja lekker man... stoned is dit echt de shit.
* Elfletterig vervangt nog snel even een nummer van een bepaalde artiest door een ander nummer van dezelfde artiest...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:22 schreef EggsTC het volgende:
ja lekker man... stoned is dit echt de shit.
Je was toch al bezig met iets?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Quote lag...
Ja vant weekend misschien.
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je was toch al bezig met iets?
Didolalala.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Dit betekent dat Don't Think Of Me alweer niet gedraaid wordt.Ooit, ooit...komt de dag.
Jeuh wat degelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:33 schreef Tuned22 het volgende:
Veel plezier nog mensen, ik ga pleite. Bedankt weer
Bedankt voor het meeluisteren. Tot de volgende keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:33 schreef Tuned22 het volgende:
Veel plezier nog mensen, ik ga pleite. Bedankt weer
Sowieso fijn dat je drait!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lijk redelijk dicht bij 23:00 uur uit te komen. Hierna gaan we geleidelijk afbouwen naar wat rustiger nummers. Hierna nog even één stevig nummer.
Ik ben er zeker bij... maar niet al te lang, moet morgen ook vroeg opquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zal ik om 23:00u eens gaan draaien is de vraag.
Ow je neemt het over!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zal ik om 23:00u eens gaan draaien is de vraag.
Bedanktquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat je drait!
En zoals gewoonlijk weer een ernstig fijne show!![]()
Ja geen promptquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Wel een beetje opletten met je kekke nieuwe powarzzz, he dude!
Heb em teruggezet. Er zit een groene knop onder waar je de post ook mee weg kan mikken.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb em teruggezet. Er zit een groene knop onder waar je de post ook mee weg kan mikken.
Huh? maar als die al verwijderd is zie ik m niet meer, waar zit die groene knop dan ::oquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb em teruggezet. Er zit een groene knop onder waar je de post ook mee weg kan mikken.
Had ik in het begin ook ja, en KWAAD dat sommigen dan werden!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik klink ook nog wel eens op edit ipv quote bij posts van anderen
ik ga vrijdag bij der op de koffiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]Yvonne wil de post vast wel weer terug zetten!
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bij der op de koffie
Doe haar de groetenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het blijft opleletten, vooral in het begin.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik klink ook nog wel eens op edit ipv quote bij posts van anderen
Als ie weg is kan je de post nog zien met een rood vlak (maar niet mobiel).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Huh? maar als die al verwijderd is zie ik m niet meer, waar zit die groene knop dan ::o
Ow jeequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als ik refresh is die weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ie weg is kan je de post nog zien met een rood vlak (maar niet mobiel).
Ik ga geen mod worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan gaan we t even goed over jou hebben pietje
Autorefresh aan. Voor de test gooi ik jouw post nu even weg, kijk maar wat er gebeurt.quote:
Geflopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Over onbekend gesproken: A-ha, uit 2005, met de prachtige single Cosy Prisons.
Ouderwetsch.quote:
Yvonne kent me wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in positieve zin zou zijn
Ja, helaas. Het werd als 3e single van het album Analogue uitgebracht, nadat de 2e single, Analogue, in het VK onverwacht de Top 10 haalde. De eerste Top 10-hit van A-ha daar in 18 jaar tijd.quote:
Jaja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ouderwetsch.
Maar zag je het rode vlak?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]daarom juist, ff al die verhalen over jou horen.
Geen idee, maar ik vind dit een mooi, sfeervol, stemmig nummer. Niet dat gekrijs waar zo veel zangeressen tegenwoordig voor gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:56 schreef Fogel het volgende:
Zeg 11, wist jij dat de dame die je nu hoort de diepste stem te wereld heeft?
http://www.statoil.com/en/NewsAndMedia/News/2006/Pages/World'sDeepestConcertOnTrollA.aspxquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dit een mooi, sfeervol, stemmig nummer. Niet dat gekrijs waar zo veel zangeressen tegenwoordig voor gaan.
Het is niet mijn ding maar prima te pruimen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de beste A-ha-nummers die ik ken.
Interessant. Wist ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.statoil.com/en/NewsAndMedia/News/2006/Pages/World'sDeepestConcertOnTrollA.aspx
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn instellingen staan nog op PPsound.
Ah! We zitten hier allebei behoorlijk in deze flow nu juist!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarschuw alvast, kan ook zo ineens omslaan.
Oh?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vannacht is weer zo'n ik tief je door bushokje debat toch?
Die snoeiharde Hammond is vet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt zo'n fijne remix. Echt een schot in de roos, deze combinatie.
Is wel een oké nummer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik met de volgende ook maar daar zullen de meningen over verschillen.
Ze maken mij de zeik niet lauw.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:49 schreef EggsTC het volgende:
Lol die discussie op de fp
lekker pietje, jointje erbij, hoppa.
ik het weerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer verkeersinformatie uitgezonden in mijn show...
Ben ook wel bijzondere DJ.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:21 schreef tailfox het volgende:
klinkt lekker dit.
DJs zijn zoveel beter dan gup
Gup vergelijken met pietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:21 schreef tailfox het volgende:
klinkt lekker dit.
DJs zijn zoveel beter dan gup
ik vergelijk alle DJs met gupquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gup vergelijken met piet
Das dezelfde vergelijking als erica terpstra met megan fox
Mooi man.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwbakken mod helpt topic om zeep
Stuurloos schip is het nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 06:51 schreef Tuned22 het volgende:
Blijft lachen als je dit nachtbrakersgebeuren 's morgens leest
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die reggae tunes gaan wel gewoon verder.
Hehehe nee die ligt nog te slapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo, is je muts ook wakker nu? Dan kan ze meegenieten van geniale Jamaicaanse plaatjes.
Hehehe!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb de vibes en flink wat bas helpt.
Die ligt ergens op een strand nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Vast iets voor MadMaster dit
http://www.jackdaniels.com/whiskey/by-the-barrel?trust=yes
Een eigen ton whiskey
Dat sowieso!!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:10 schreef Viro het volgende:
Eitje is blauw!? Ben veel te lang weg geweest.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:25 schreef just me het volgende:
waarheen? waarvoor?
http://www.volkskrant.nl/(...)-overleden~a4399227/
Leuke plek voor een barbecue daar in Lynchburg, verder hoef ik er nog niet één fles van...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:23 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Vast iets voor MadMaster dit
http://www.jackdaniels.com/whiskey/by-the-barrel?trust=yes
Een eigen ton whiskey
ik ken je sws als achtergrond geluid aan zettuhquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Binnenkort weer!
Misschien vanavond, als er luisteraars zijn.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ken je sws als achtergrond geluid aan zettuh
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:30 schreef tailfox het volgende:
Zet de volgende dag in je agenda. 27-10-2016. Een tail draait mee show. Hier op radio49.
deze keer gaat de tailfox op bezoek bij de photoshopmeester.
dat is het issue met photoshopquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]En ik was hier een plaatje van aan het maken, maar Photoshop sloot het af zonder waarschuwing!
eerst even kijken hoe dit werktquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Hey Tail, wanneer kom je hier meedraaien?
In de trein ookquote:
Terug naar huis. Had gelogeerd bij mijn dochter en m'n kleinkindersquote:
trein zequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Terug naar huis. Had gelogeerd bij mijn dochter en m'n kleinkinders
Komt goed, dank je!!quote:
juist, jij ffquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmz, het is wat laat, anders had ik er zelf wel wat tunes in geslingerd. Misschien morgen!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
juist, jij ffdikke goth metal men
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
1e keer dat m'n chickie deze muziek hoort!
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:18 schreef ToT het volgende:
M'n keel is kats verrot; zwaar verkouden. Mijn vriendin zegt dat ik veel water moet drinken.
Mijn antwoord:
[ afbeelding ]
Facebook ligt plat op z'n bek?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
facebook ligt plat, ik dacht toch maar even hier kijken/luisteren
bij mij wel ja, kan ik m'n spelletje niet spelenquote:
Bij mij werkt het gewoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:20 schreef just me het volgende:
De webpagina op https://www.facebook.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadre
Ik kan ook niet op google komenquote:
Vanmiddag bij de kabouters nergens last vanquote:
Zeer herkenbare sound, ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort gelijk wanneer deze band speelt, no exceptions.
maar ei, bij problemen kan ik dus bij jou terechtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort gelijk wanneer deze band speelt, no exceptions.
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar ei, bij problemen kan ik dus bij jou terecht
ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.
En de jongste kon het hele oeuvre van Shakespeare al opdreunen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef just me het volgende:
Kleinkinderen zijn leuk vermoeiend, vooral de oudste kabouter, die kende alleen het woord oma
bijna, kwestie van oefenenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En de jongste kon het hele oeuvre van Shakespeare al opdreunen?
ja wat denk je als je stoned ben...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij dit nummer heb ik altijd heel sterke visuals!Bij de volgende ook!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja wat denk je als je stoned ben...
daar gaan we
JOnge... tot draait als een fucking eindbaasquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
En anders kom ik er nu pas achter dat er een show is...
Dat doet ie altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JOnge... tot draait als een fucking eindbaas
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
En anders kom ik er nu pas achter dat er een show is...
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JOnge... tot draait als een fucking eindbaas
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:43 schreef just me het volgende:
ToT is zijn vriendin in extase aan het brengen
quote:
Wanneer, en waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand zin in de primeur om mij volgende week tijdens een intercontinentale vlucht van R49 live muziek te voorzien?
29e en naar de VS.quote:
Vanaf 12u ongeveer zal ik wel internet hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zaterdags, zou kunnen.Hoe laat?
En gaaf man!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf 12u ongeveer zal ik wel internet hebben.
Het is maar voor mijn werk hoor, dus zo gaaf is het nou ook weer niet
Heb veel meer zin in mijn kersttrip naar Japan
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf 12u ongeveer zal ik wel internet hebben.
Het is maar voor mijn werk hoor, dus zo gaaf is het nou ook weer niet
Heb veel meer zin in mijn kersttrip naar Japan
Oooh noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Oew beter!
En 12 uur, 's middags neem ik aan? Dan liggen we misschien nog te meuren!
Ja, maar ik land pas rond een uur of 19 ofzo, dus tijd zat. En de week erna is er eventueel weer een kansquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Oew beter!
En 12 uur, 's middags neem ik aan? Dan liggen we misschien nog te meuren!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh noem je dat zo tegenwoordig
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar ik land pas rond een uur of 19 ofzo, dus tijd zat. En de week erna is er eventueel weer een kans
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat ToT uitzendt en schakelt nog even in
Ik heb Atella inmiddels wat nader onderzocht en vond het eerlijk gezegd vrij slaapverwekkend. Erg eentonig qua uhm ja, alles eigenlijk. Geef mij toch maar liever Røyksoppquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat ToT uitzendt en schakelt nog even in
Naar mijn werk? Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:56 schreef just me het volgende:
Fogel gaan de kinderen met je mee ?Elf
quote:
Nee, ook niet.quote:
Ik vind ze leuke, fraai geproduceerde muziek maken. Ze werken ook onder andere namen als remixers (zoals Made In Sane). Maar goed... ieder z'n ding hè? Ik hoor ook liever Röyksopp, trouwens. Maar ik vind Röyksopp zo goed dat ik gelijksoortige muziek (bijvoorbeeld ook Carl Louis) eveneens prima kan waarderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb Atella inmiddels wat nader onderzocht en vond het eerlijk gezegd vrij slaapverwekkend. Erg eentonig qua uhm ja, alles eigenlijk. Geef mij toch maar liever Røyksopp
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:56 schreef just me het volgende:
Fogel gaan de kinderen met je mee ?Elf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |