Bij mij werkt het gewoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:20 schreef just me het volgende:
De webpagina op https://www.facebook.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadre
Ik kan ook niet op google komenquote:
Vanmiddag bij de kabouters nergens last vanquote:
Zeer herkenbare sound, ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort gelijk wanneer deze band speelt, no exceptions.
maar ei, bij problemen kan ik dus bij jou terechtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort gelijk wanneer deze band speelt, no exceptions.
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar ei, bij problemen kan ik dus bij jou terecht
ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.
En de jongste kon het hele oeuvre van Shakespeare al opdreunen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef just me het volgende:
Kleinkinderen zijn leuk vermoeiend, vooral de oudste kabouter, die kende alleen het woord oma
bijna, kwestie van oefenenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En de jongste kon het hele oeuvre van Shakespeare al opdreunen?
ja wat denk je als je stoned ben...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij dit nummer heb ik altijd heel sterke visuals!Bij de volgende ook!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja wat denk je als je stoned ben...
daar gaan we
JOnge... tot draait als een fucking eindbaasquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
En anders kom ik er nu pas achter dat er een show is...
Dat doet ie altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JOnge... tot draait als een fucking eindbaas
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
En anders kom ik er nu pas achter dat er een show is...
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JOnge... tot draait als een fucking eindbaas
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:43 schreef just me het volgende:
ToT is zijn vriendin in extase aan het brengen
quote:
Wanneer, en waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand zin in de primeur om mij volgende week tijdens een intercontinentale vlucht van R49 live muziek te voorzien?
29e en naar de VS.quote:
Vanaf 12u ongeveer zal ik wel internet hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zaterdags, zou kunnen.Hoe laat?
En gaaf man!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf 12u ongeveer zal ik wel internet hebben.
Het is maar voor mijn werk hoor, dus zo gaaf is het nou ook weer niet
Heb veel meer zin in mijn kersttrip naar Japan
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf 12u ongeveer zal ik wel internet hebben.
Het is maar voor mijn werk hoor, dus zo gaaf is het nou ook weer niet
Heb veel meer zin in mijn kersttrip naar Japan
Oooh noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Oew beter!
En 12 uur, 's middags neem ik aan? Dan liggen we misschien nog te meuren!
Ja, maar ik land pas rond een uur of 19 ofzo, dus tijd zat. En de week erna is er eventueel weer een kansquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Oew beter!
En 12 uur, 's middags neem ik aan? Dan liggen we misschien nog te meuren!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh noem je dat zo tegenwoordig
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar ik land pas rond een uur of 19 ofzo, dus tijd zat. En de week erna is er eventueel weer een kans
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat ToT uitzendt en schakelt nog even in
Ik heb Atella inmiddels wat nader onderzocht en vond het eerlijk gezegd vrij slaapverwekkend. Erg eentonig qua uhm ja, alles eigenlijk. Geef mij toch maar liever Røyksoppquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat ToT uitzendt en schakelt nog even in
Naar mijn werk? Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:56 schreef just me het volgende:
Fogel gaan de kinderen met je mee ?Elf
quote:
Nee, ook niet.quote:
Ik vind ze leuke, fraai geproduceerde muziek maken. Ze werken ook onder andere namen als remixers (zoals Made In Sane). Maar goed... ieder z'n ding hè? Ik hoor ook liever Röyksopp, trouwens. Maar ik vind Röyksopp zo goed dat ik gelijksoortige muziek (bijvoorbeeld ook Carl Louis) eveneens prima kan waarderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb Atella inmiddels wat nader onderzocht en vond het eerlijk gezegd vrij slaapverwekkend. Erg eentonig qua uhm ja, alles eigenlijk. Geef mij toch maar liever Røyksopp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |