Jij niks met veel woorden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Petje af hoor je kan wel met twee woorden.
Ik hoef dat ook niet, ik verdien er mijn boterham niet mee!quote:
Prima john. Mijn eerste wat? was gemeend, aangezien ik geen idee had wat je bedoelde. De ja, ja een manier om aan te geven dat je tweede reply niet veel duidelijker was. Dus of jouw reactie mij nou aanstaat: ik heb geen idee, want word er niet heel wijs uit...quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik hoef dat ook niet, ik verdien er mijn boterham niet mee!
En voor jou doe ik het niet, of hoe wil jij het noemen, alleen dat van jou mag hier staan?
Er zijn er ook die reageren niet, nemen dus dat mee wat ze het beste aanstaat!
Of dat jou reacties zijn of die van mij dat zullen we wel nooit weten toch?
Fortuyn wilde geen allochtonen uitzetten, daar was hij juist op tegen. Dus hoe was Nederland blank geworden door zijn beleid?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.
Ik zou je wat meer druk maken over het lot van Europa. Ipv populisten/nationalisten denkbeeldige muurtjes rond landsgrenzen te laten trekken. Even gevaarlijk, zo niet gevaarlijker, als het muurtje van Trump!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Spot er maar mee. Het lot van Nederland was met zijn dood gezegeld.
Wat heeft dat dan voor doel als men niet aan het roer staat, het komt dan toch niet uit!quote:Op zondag 13 november 2016 18:09 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Ik zou je wat meer druk maken over het lot van Europa. Ipv populisten/nationalisten denkbeeldige muurtjes rond landsgrenzen te laten trekken. Even gevaarlijk, zo niet gevaarlijker, als het muurtje van Trump!
Kwestie van tijd.. helaas. Ander jasje alleen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan voor doel als men niet aan het roer staat, het komt dan toch niet uit!
Tja wat dat betreft heb ik persoonlijk liever een voorspelbare dictator als iets waar ik nog niks van weet!quote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.. helaas. Ander jasje alleen.
Dat is precies wat ik bedoel! US of A kan een Trump nog wel overleven (als die echt zo slecht is, als sommige beweren). Hij kan muren bouwen, en zich terug trekken uit het internationale toneel, geografisch gezien liggen ze daar wel redelijk veilig tussen Canada en Mexico. Als je van de rode knop afblijft, zal het allemaal wel loslopen...quote:Op maandag 14 november 2016 22:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft heb ik persoonlijk liever een voorspelbare dictator als iets waar ik nog niks van weet!
Of mijn denkwijze fout is?
Kan wel hoor, maar ik heb al wat gezien en voorbij zien komen, de ene met zijn goede en slechte kanten en de ander met zijn slechte en goede kanten.
Als ik goed gehoord heb een muur alles terug en dan bekijken wat er weer vandaan gehaald kan worden, ik weet niet of ik goed gehoord heb trouwens.quote:Op maandag 14 november 2016 22:45 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel! US of A kan een Trump nog wel overleven (als die echt zo slecht is, als sommige beweren). Hij kan muren bouwen, en zich terug trekken uit het internationale toneel, geografisch gezien liggen ze daar wel redelijk veilig tussen Canada en Mexico. Als je van de rode knop afblijft, zal het allemaal wel loslopen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |