quote:Op maandag 20 maart 2017 21:31 schreef Ringel-S het volgende:
Nog een maandje! Ik kijk niet uit naar de pijn in mijn poten en rug, maar wel naar Roadburn nummer 11! Binnenkort maar eens dat schema puzzelen, maar een vlugge blik liet niet veel clashes zien, dus da's mooi.
Als je snel bentquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:59 schreef trebremmit het volgende:
Lees ik net van Pitfest en dat het in de buurt is, is het uitverkocht.![]()
Best knap dat ze ze Crowbar hebben weten te regelen, en Napalm Death en God Dethroned zijn ook niet verkeerd.
Nice, veel plezierquote:Op donderdag 23 maart 2017 10:18 schreef bartrid het volgende:
Vanavond Crowbar hier![]()
En Napalm Death is altijd erg vet live, vooral Barney's gebabbel tussen de nummers door is erg vermakelijk. This is a song that was inspired by prog rock from the seventies. En dan You Suffer spelen
Anders ik wel. Maar eerst Terminal Cheesecake in de Worm volgende weekquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nice, veel plezier
Ik moet nog eventjes tot 8 april wachten, maar heb er al wel zin in
Oef, die waren bij Roadburn de afgelopen keer dat ze er waren erg vetquote:Op donderdag 23 maart 2017 20:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar eerst Terminal Cheesecake in de Worm volgende week
Daar heb ik ook zin inquote:Op donderdag 23 maart 2017 20:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar eerst Terminal Cheesecake in de Worm volgende week
quote:Op maandag 27 maart 2017 15:13 schreef Gehenna het volgende:
Na 4 jaar lang allerlei samenwerkingen, splits en coveralbums uitgebracht te hebben nu dus ook een 'echt' nieuw Bardo Pond albumEn hij is fijn
https://bardopondmusic.bandcamp.com
Ik een zwarte broek en geblokt overhemd, beetle een groen roadburn shirt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:02 schreef bartrid het volgende:
Ik heb een hey colossus T-shirt aan. En al een paar biertjes op
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
Bart. For the record: wij hebben die mafkees niet op je afgestuurd
bruinquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:00 schreef bartrid het volgende:
Ja prima avond, en die DJ die gewoon Rape me van Richard Cheese draaide
quote:Last year Salford’s imperious collective Gnod locked horns for a collaboration with Dutch psychedelic and experimental force Radar Men From The Moon at Eindhoven Psych Lab. And we are pleased to reveal that we are releasing these studio recorded songs on Ltd LP and download on 9 June.
Listen to 'Butchers Tears'
Written and recorded in only four days, the result is four uncompromising transmissions, informed equally by stark intensity and hypnotic repetition. ‘Temple Of BBV’ sees both acts spurring the other on to higher peaks of intensity. “Both bands had agreed from the off that we were not just gonna go in there and just jam and play over each other for hours in the hope that something good would happen” elaborates Gnod’s Paddy Shine. “We went in with the mindset of creating sound structures which turned out to be a very gratifying process”
24 zit ik op de zwarte cross in België.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:29 schreef Trashcanman het volgende:
Zet ze maar in de agenda. Ik ga sowieso naar die 2
De nieuwe GNOD is ook wel weer heel erg lekker.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:27 schreef Trashcanman het volgende:
Oeh, ik heb altijd wel veel sympathie voor RMFTM dus ga wel checken.
Oeh ah in agenda zet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Thrash feestje
oh en trouwens, leuke bandjes in de dB's:
- 24 juli: Acid King + Toner Low
- 13 okt: Acid Mothers Temple
Heb ze toen op Eindhoven Psychlab gezien, was wel tof, maar dat was denk ik meer de inbreng van Gnod zelfquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:45 schreef bartrid het volgende:
Nog niet geluisterd, maar dit klinkt interessant:
[..]
Toch waren ze er vorig jaarquote:Op woensdag 5 april 2017 15:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zit nu eens de live beelden van Terminal Cheesecake te bekijken, had ik eigenlijk best wel bij willen zijn![]()
Dat is momenteel het soort muziek wat ik graag live wil zien (en helaas, Roadburn catert er niet meer naar)
Ja, GNOD is op zich niet verkeerd wat dat betreft, maar het blijft maar mager in mijn optiek.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch waren ze er vorig jaarMaar dit zijn leuke bands inderdaad. Roadburn heeft dit jaar een overkill aan gnod en gnod gerelateerde dingen en die zitten ook wel een beetje in dit genre. Denk dat ik mijn -de geluidsman doet alles ideeën- aan de kant moet gaan zetten en toch wel een paar dingen van meepakken.
Levi heeft destijds ook een shirt van hun gekregen, omdat ze bij hem konden overnachten tijdens Incubate oidquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Levi heeft destijds ook een shirt van hun gekregen, omdat ze bij hem konden overnachten tijdens Incubate oid
Ja die doet dat niet echt meer de laatste keer dat ik ze zag. Op Goede Vrijdag ga ik ze weer zien. Zijn inderdaad erg aardige gasten, heb voor Swans met de zanger/guitarist en de bassiste (quote:Op woensdag 5 april 2017 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch waren ze er vorig jaarMaar dit zijn leuke bands inderdaad. Roadburn heeft dit jaar een overkill aan gnod en gnod gerelateerde dingen en die zitten ook wel een beetje in dit genre. Denk dat ik mijn -de geluidsman doet alles- ideeën aan de kant moet gaan zetten en toch wel een paar dingen van meepakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op donderdag 6 april 2017 11:33 schreef bartrid het volgende:
Over Melvins gesproken, een Butthole surfers cover met de BS bassist met een ice cream van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |