Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah ja, wel of niet huilende kinderen. Het fenomeen is natuurlijk om te huilen.
New York Post wel goed genoeg voor je? http://nypost.com/2016/07(...)-theyre-born-racist/quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, Daily Mail. Die geloof ik nooit.
Dat onderzoek ken ik ook niet, misschien heb je er een link naar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er is onderzoek gedaan waarbij docenten een opstel of werkstuk moesten beoordelen en als je bij hetzelfde werkstuk verschillende namen er boven zette, kreeg Merel of Sebastiaan een hoger cijfer dan Pascal, Kevin, Murat of Mohammed.
Nee, dit klopt niet. Je gaat ervan uit dat beide populaties homogeen en vergelijkbaar zijn. De verhouding hoogopgeleide en welvarende ouders binnen de Nederlandse populatie zal veel hoger liggen dan bij de allochtone populatie simpelweg omdat de gevestigde orde voor de komst van immigranten volledig blank was en het merendeel van de immigranten bij aankomst laagopgeleid is. Maatschappelijke stijging is ook voor Nederlanders moeilijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als er 90 blauwe knikkers en 10 rode knikkers in een zak zitten en ze hebben gelijke kansen om getrokken te worden dan zou in een steekproef dus de verhouding 9 blauw en 1 rode zijn. Als er je dus gelijke kansen hebt bij een groep waarvan er 1 op de 8 nederlanders is dan verwacht je dus 1 op de 8 studenten van een niet-westerse afkomst. En niet 1 op 1.. dan zijn de kansen niet meer gelijk.
Dat is van hetzelfde pluimage.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
New York Post wel goed genoeg voor je? http://nypost.com/2016/07(...)-theyre-born-racist/
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
het boerengat Wageningen 1 op de 25,
En kwart van de studenten aan de WUR is afkomstig uit het buitenland, maar die binnenring jankende Amsterdammers willen dat niet zien *prutsers*quote:Wageningen zelf is een kleine stad met 35.000 inwoners met meer dan 167 verschillende nationaliteiten.
Herkomst studenten
De 10.380 studenten aan Wageningen University komen uit 99 landen. De belangrijkste herkomstlanden van de buitenlandse studenten zijn China, Griekenland en Duitsland.
Herkomst van studenten 2015/2016 (10.380)
Nederland 8.016
Europa 1.259
Azië 796
Afrika 93
Noord- en Zuid-Amerika 209
Overig 9
Nee. In de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een rasechte liberaal als jezelf leeft liever in ontkenning ?
Nope. Vind ik ook een kutsite.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Pas als het op Joop staat gelooft Jiggy het, want dan heeft Fransisco het gecheckt.
Het zal je misschien verbazen, maar er is een vrij groot grijs vlak tussen Joop en tokkierechts.quote:
1e pagina van dit topic staat een heel verhaal over dr.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zegt dit genoeg. Leg eens uit wat voor standpunten zij inneemt en laat zien waar ik die terug kan vinden, dan wil ik het er best over hebben.
Wat ik in dit topic lees is niet dat ze stelt dat elke blanke per definitie een racist is, of dat we een erfzonde dragen van de slavernij of wat dan ook, maar dat Nederlanders voor zichzelf een soort morele uitzonderingspositie hebben gecreëerd. 'Overal is racisme, behalve in Nederland', terwijl er ook in Nederland natuurlijk sprake is of kan zijn van racisme. Dat kan in extreme vormen, zoals neo-nazi's, of op onbewuste wijze, zoals in het voorbeeld van Piet. Ironisch genoeg zijn er een heleboel mensen in dit topic die dat standpunt bestrijden door te zeggen 'ze heeft geen gelijk, want Nederlanders zijn niet racistisch'.
Een lager IQ staat niet gelijk aan dom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je noemt donkere mensen dom maar dat geeft niet want ze zijn beter in sport.
Echt.Ach ja, je komt er in ieder geval eerlijk voor uit.
Je IQ blijft gedurende je leven ongeveer hetzelfde en ook bij andere rassen die gewoon in het westen wonen zijn er significante IQ verschillen te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je een IQ-test afneemt bij een kind van 6, scoort die dan dezelfde score op het moment dat je hem nog eens afneemt op zijn 30e? Nee. Dat komt omdat IQ geen onwrikbaar gegeven is dat in je DNA vastligt, maar beïnvloed kan worden door allerlei factoren, waaronder scholing. Het is dus lastig op basis van een IQ-test te zeggen dat zwarte mensen dommer zijn.
En wat zou het toch raar zijn als de elite van deze tijd, net zoals bijna alle voorgaande, een domme massa prefereren. Nee, dat is onmogelijk. We leven in 'een speciale' tijd. Een tijd zonder 'complot', een tijd zonder psychopaten achter de schermen. Dat soort dingen bestaan alleen in films en geschiedenisboekjes. Zegen onze tijd, want onze tijd is de tijd van de teletubie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je IQ blijft gedurende je leven ongeveer hetzelfde en ook bij andere rassen die gewoon in het westen wonen zijn er significante IQ verschillen te zien.
Ik weet er alles van. Ik was bloedserieus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het sarcastisch bedoeld maar dat is inderdaad werkelijkheid.
Als je een 'underrepresented minority' bent worden de toelatingseisen voor exclusieve uni's daadwerkelijk versoepeld.
[ afbeelding ]
Op naar poging twee in de niet-stedelijke gebieden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef LXIV het volgende:
Een paar jaar geleden waren 'zwarte scholen' nog een actueel onderwerp in de Nederlandse media en politiek. Zwarte scholen waren de schuld van de blanken, die bij elkaar bleven klitten en er moest gestreefd worden naar zo veel mogelijk menging van alle ethniciteiten. Dat zou het beste zijn voor iedereen. Nederlandse kinderen zouden de multiculturele geneugten kunnen opsnuiven en buitenlandse kinderen de Nederlandse normen en waarden.
Inmiddels is dat probleem gewoon achterhaald omdat nu zó'n groot percentage van de schoolgaande bevolking in de grote steden allochtoon of zwart is dat bij een optimale menging alle scholen gewoon zwart zijn.
Nog 20 jaar eerder wilde de gemeente Rotterdam een spreidingsbeleid toepassen als meer als 12% van een wijk zwart dreigde te worden. Dat zou verloedering voorkomen. Inmiddels is het al niet meer mogelijk om volledig te spreiden en nog blanke wijken over te houden.
De niet-stedelijke gebieden staan nu waar de stedelijke gebieden in de jaren 70 stonden. Het is zo simpel, je kunt gewoon de 40 jaar aftellen voordat het hier net zo'n jungle is als in de stad. Alleen zal er tegen die tijd geen grote massa werkende mensen meer zijn om de boel bij elkaar te houden en alles te financieren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Op naar poging twee in de niet-stedelijke gebieden.
IQ niet begrijpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je IQ blijft gedurende je leven ongeveer hetzelfde en ook bij andere rassen die gewoon in het westen wonen zijn er significante IQ verschillen te zien.
De populatie van dan heeft gelukkig geen middelen nodig zolang het benodigde opium van het volk geprint kan worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
De niet-stedelijke gebieden staan nu waar de stedelijke gebieden in de jaren 70 stonden. Het is zo simpel, je kunt gewoon de 40 jaar aftellen voordat het hier net zo'n jungle is als in de stad. Alleen zal er tegen die tijd geen grote massa werkende mensen meer zijn om de boel bij elkaar te houden en alles te financieren.
Dit is toch gewoon iets wat we na moeten streven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
De heersende gedachte is: ras doet er hier niet toe. In andere landen speelt het wel een rol, maar bij ons gelukkig niet."
Het telt alleen als je een zielige neder-allochtoon bent naturlich...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
En kwart van de studenten aan de WUR is afkomstig uit het buitenland, maar die binnenring jankende Amsterdammers willen dat niet zien *prutsers*
Wel vreemd dat hij er dan gewoon aan het posten is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jammer om te zien dat je het niveau van KLB nog niet hebt kunnen overstijgen maar dat jij van KLB verbannen bent betekent niet dat je andere subfora tot KLB kan omtoveren natuurlijk. Zullen we het nog een jaar geven?
correctamundo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Meh, misschien. Laten we er maar niet over praten. Offtopic en geneuzel over bans worden evenmin gewaardeerd
Fixedquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:15 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het telt alleen als je een zielige nedger-allochtoon bent naturlich...
Zou iemand van het onderzoek dyscalculie hebben? 1:25 verwarren met 25%?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
En kwart van de studenten aan de WUR is afkomstig uit het buitenland, maar die binnenring jankende Amsterdammers willen dat niet zien *prutsers*
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan daar niet vinden dat er "blanke kinderen huilend terug komen van de basisschool, omdat ze daar geleerd hebben dat blanke mensen boosaardig zijn".
quote:The program, these parents say, deliberately instills in white children a strong sense of guilt about their race. Some kids come home in tears, saying, “I’m a bad person.”
Dit. En niets meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:36 schreef Eiwitshake het volgende:
Wanneer houdt het eens op om de witte mens te demoniseren.
De extreem doorgeslagen policor is een verderfelijke soort kanker die steeds meer voet aan de grond krijgt.
Er zijn te veel blanken in blanke landen.
Ons soort is walgelijk en moet plaats maken voor een ander.
NY post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, Daily Mail. Die geloof ik nooit.
Je hebt geen probleem met 7 jarigen de vermeende schulden van hun vader of overgrootouders mee te geven? Wat is het volgende. Kinderen met een criminele ouder ook de gevangenis in sturen?quote:
Allochtonen zijn geen homogene groep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
De reden waarom er weinig allochtonen zijn op universiteiten : combinatie van factoren waar IQ slechts een onderdeel van is
Euh, nee. Het idee klopt, je voorbeeld niet. Het gaat niet om allochtonen, alleen om zwarten. Mogen ook zwarte autochtonen zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:56 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Allochtonen zijn geen homogene groep.
Ik zie dat er hier een aantal idioten rondlopen die het gebrek aan 'allochtonen' op universiteiten aan een rassentheorie willen koppelen, maar dat is je reinste onzin.
Iraniërs zijn bijvoorbeeld hoger opgeleid dan autochtone Nederlanders. Marokkanen daarentegen niet. Dat heeft niets te maken met genetica, maar met diens sociale status en culturele achtergrond.
oke maar wat zijn die factoren wel dan? Wat ik me kan voorstellen is dat omdat onze allochtone medemens over het algemeen minder welvarend is, zij minder geld hebben om hun kinderen naar school te sturen. Maarja, als ik naar mijn medestudenten kijk zie ik er ook genoeg die het zonder steun van pappie en mammie moeten doen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Back ontopic dan maar weer
Jiggy heeft genoeg aandacht gehad voor vandaag
De reden waarom er weinig allochtonen zijn op universiteiten : combinatie van factoren waar IQ slechts een onderdeel van is
Waar het niets mee te maken heeft: blanke superioriteit, kolonisatie verleden , onrecht in de maatschappij
Ik zie nergens in het artikel dat het specifiek om mensen van Afrikaanse origine gaat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:59 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Euh, nee. Het idee klopt, je voorbeeld niet. Het gaat niet om allochtonen, alleen om zwarten. Mogen ook zwarte autochtonen zijn
Welk universiteit, en welk opleiding?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:19 schreef Warsaw het volgende:
Ik studeer aan de uni en heb twee negers plus een meisje met een boerka in de klas, ze mag m weliswaar niet geheel dragen in de klas maar toch..
Geologie in Groningen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:22 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Welk universiteit, en welk opleiding?
Rechten, economie of geneeskunde inderdaad. Zijn bij uitstek de studies waar men in veel niet-westerse landen tegenop kijkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:33 schreef Gudetama het volgende:
Religiewetenschappen is toch geen serieuze studie te noemen. Daar heb je ook de grootste gekken.
De meeste moderne allochtonen doen iets met economie of gaan geneeskunde kun, puur omdat ze zich geen alfastudie kunnen veroorloven met veelal arme ouders en weinig terugval. Al had ik op mijn studie ook wel veel allochtonen, voornamelijk moslima's van rijke ouders (die dus wel dokter of zo waren).
Yup, weer zo'n muts die het wiel denkt uitgevonden te hebben.quote:
Jawel hoor.quote:
ik ben sinds kort ook emeritus hoogleraar sociale en culturele antropologie..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:24 schreef DrDentz het volgende:
Dan krijgen we straks beelden uit universiteiten die er zo uit zien:
Je begrijpt me verkeerd. Onbevooroordeelde personen moeten een onderzoek doen. Die 2 zijn bevooroordeeld. En hard ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk dat je wat te snel conclusie's trekt. Ik heb geen idee of deze Wekker hiernaar gekeken heeft, jij wel blijkbaar?
Dat zou inderdaad ook nog een factor moeten zijn. Mensen met middeleeuwse ideeen horen niet op de universiteit, dat is nou juist het instituut dat ons van de middeleeuwen bevrijd heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar die moslima gelooft wel dat de aarde 6000 jaar oud is ?
Ze noemen dit soort debielen niet voor niets regressief links...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook nog een factor moeten zijn. Mensen met middeleeuwse ideeen horen niet op de universiteit, dat is nou juist het instituut dat ons van de middeleeuwen bevrijd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |