abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166052635
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:40 schreef Momo... het volgende:

[..]

Maar die moslima gelooft wel dat de aarde 6000 jaar oud is ?
Je haalt je religies door elkaar, dat is het christendom.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 10:25:25 #252
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166052672
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Per direct toelatingseisen verlagen en allochtonen quota invoeren aub, maar een uitzondering maken voor aziaten natuurlijk, daar willen we niet teveel van hebben op de uni. Niet alle allochtonen zijn gelijk. Sommige zijn zieliger dan anderen.
Ik denk dat blijkbaar bepaalde jongeren de toelatingseisen niet halen. En dat los je niet op met lullen over een koloniaal verleden. Of met quota en dergelijke. Of de blanken altijd maar overal de schuld van geven. Alla Wekker en Simons. En de toelatingseisen verlagen haalt de toch al magere kwaliteit van het onderwijs alleen nog maar meer onderuit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_166053570
Fijn wel, dat het zo blank is :)
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_166054442
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die moslima gelooft wel dat God Adam uit klei gemaakt heeft?
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:37:26 #255
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_166055031
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat zijn alle Abrahamistische religies, dus ook de Islam. :W
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:38:57 #256
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_166055069
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:25 schreef Eufonie het volgende:
Fijn wel, dat het zo blank is :)
Het probleem is alleen dat veel van die blanken ontzettend lijden aan zelfhaat. Als ik de woorden ''tweet van een hoogleraar'' lees, weet ik eigenlijk van tevoren al dat het weer een hoop marxistische, anti-man, anti-blanke stront wordt.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:39:52 #257
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166055093
Lekker wit laten. Moeten toch plaatsen blijven waar het wit blijft.
Zeker in toch wel een beetje elite-plekjes als de universiteit. De top van de Westerse wereld moet gewoon wit blijven. _O_
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166055117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het probleem is alleen dat veel van die blanken ontzettend lijden aan zelfhaat. Als ik de woorden ''tweet van een hoogleraar'' lees, weet ik eigenlijk van tevoren al dat het weer een hoop marxistische, anti-man, anti-blanke stront wordt.
Het is geen zelfhaat.
pi_166055125
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alleen de thora en de bijbel het over enkele duizenden jaren (gebaseerd op oudere griekse/germaanse/keltische overtuigingen) en is de Islam daar niet zo duidelijk over. Er staat ergens in de koran wel een vergelijking van (de leeftijd van) de aarde met een 'hele oude vrouw', maar daar kan je niet zo veel mee natuurlijk.

Maar pin me er niet op vast .. scheppingsverhalen van de abrahamitische religies zijn voor mij ook al een poosje geleden.
pi_166055206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Niet echt. Ze gaan uit van het idee dat een dag voor God 1000 jaar voor de mens is, dus je komt dan op 6000 jaar als God de aarde in 6 dagen heeft geschapen, maar in de Koran wordt nergens verwezen naar een bepaalde ouderdom van de aarde, of over hoelang het geleden is dat God de aarde heeft geschapen.
pi_166055294
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet echt. Ze gaan uit van het idee dat een dag voor God 1000 jaar voor de mens is, dus je komt dan op 6000 jaar als God de aarde in 6 dagen heeft geschapen, maar in de Koran wordt nergens verwezen naar een bepaalde ouderdom van de aarde, of over hoelang het geleden is dat God de aarde heeft geschapen.
Dit dus.
pi_166055344

Dit zal wel het vervolg worden: het ist verboten om dreads te dragen 'because I am offended'
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:59:15 #263
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166055553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 05:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Filmpje vechtpartij op het MBO
LOL!! Vet lachen. Die pianotonen ook tussendoor. :D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:25:42 #264
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166056234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat onderzoek ken ik ook niet, misschien heb je er een link naar.
https://www.welt.de/vermi(...)htere-Schulnote.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:42:20 #265
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166056572
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je wil zeggen dat iemand die in een achterstandswijk opgroeit met analfabete ouders net zoveel kansen heeft als een rijkeluiskindje? Was dat maar waar.
Klopt dat het vanuit die positie moeilijker is. Wmb mag hoger onderwijs (en maatschappelijk opwerken) financieel gezien makkelijker toegankelijk zijn voor mensen die van huis uit minder te besteden hebben. Van daar uit zou die ongelijkheid in een generatie of 2 wel redelijk in balans moeten zijn. Maar schreeuwen dat de witman het allemaal heeft gedaan is zo vreselijk sneu, in de generatie van mijn ouders moest ook iedereen een vak leren om een beetje bijtijds aan de slag te kunnen zodat het financieel allemaal de doen was.
pi_166056611
Kappersopleiding universitair maken?

oh wacht -O-
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:54:45 #267
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166056781
Wat kan zo'n vrouw nou bereiken met een betoog als dit? Als het merendeel het er toch niet mee eens is, zal hier toch ook niks mee gedaan worden?

Of neemt de top van de universiteitswereld klakkeloos een bericht als dit over en maakt er beleid van? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:58:44 #268
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_166056843
De ideale oplossing is natuurlijk Sylvana een eredoctoraat toekennen. Bijzonder Hoogleraar aan Faculteit Sociologie, met als aandachtsgebied Calimero Racisme.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_166056862
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 13:54 schreef 24Fan het volgende:
Wat kan zo'n vrouw nou bereiken met een betoog als dit? Als het merendeel het er toch niet mee eens is, zal hier toch ook niks mee gedaan worden?

Of neemt de top van de universiteitswereld klakkeloos een bericht als dit over en maakt er beleid van? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Je weet dat ze dit betoog doet naar aanleiding van een onderzoek van een commissie (waar zij voorzitter van was) van de UvA naar diversiteit binnen de universiteit?

Dus ja, ik denk wel dat de UvA hier serieus naar gaat kijken.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:02:34 #270
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166056907
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 13:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat ze dit betoog doet naar aanleiding van een onderzoek van een commissie (waar zij voorzitter van was) van de UvA naar diversiteit binnen de universiteit?

Dus ja, ik denk wel dat de UvA hier serieus naar gaat kijken.
Sure, maar ik neem aan dat het beleid er ook niet per direct op gewijzigd gaat worden. Als je een zere plek moet aanwijzen in deze kwestie dan ligt die eerder in het traject dat voor de uni komt dan bij de uni zelf. Lijkt mij in ieder geval.
pi_166056955
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Sure, maar ik neem aan dat het beleid er ook niet per direct op gewijzigd gaat worden. Als je een zere plek moet aanwijzen in deze kwestie dan ligt die eerder in het traject dat voor de uni komt dan bij de uni zelf. Lijkt mij in ieder geval.
Dat weet ik niet, hangt van de voorstellen af denk ik. Als die redelijk makkelijk te implementeren zijn verwacht ik weinig problemen, zoals schakelprogramma's met hbo's intact houden. Als er gemorreld moet worden aan toelatingseisen verwacht ik grotere problemen om het beleid aan te passen.
pi_166056962
Wat een onzin. Kijk naar het vwo, zie je ook veel minder zwarte leerlingen dan op het vmbo. En met de invoeringen van Engelstalige opleidingen is binnenkort de Nederlandse student waarschijnlijk in de minderheid...
Knap staaltje werk met het (nog verder) wegnemen van de Nederlandse cultuur.
pi_166057883
quote:
Zij concentreert zich op de vakgebieden genderstudies, seksualiteit, Caribische studies, etniciteit en postkolonialisme.
quote:
Zij staat bekend om haar werk over racisme in Nederland en intersectioneel denken in het feminisme.
Die combinatie van studies en bezigheden, echt fantastisch :')

Maar goed, hele UvA zit er vol mee. Kan me nog een docent Literatuurwetenschap herinneren die stelde dat Roodkapje 'de vrouw' (het rood uiteraard de menstruatie) representeerde en de wolf het patriarchaat en blablabla onrecht ditdat.

Er zijn daar zoveel mensen werkzaam die alles, maar dan ook alles, alléén maar door hun zeurderige gender/postkoloniale filter bekijken en deze zienswijze ook dolgraag aan iedereen opdringen. Het merendeel van de alfa-studies zijn met dit gedachtegoed doordrenkt.

Vermoeiend.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ciora op 19-10-2016 15:05:17 ]
pi_166058532
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, hangt van de voorstellen af denk ik. Als die redelijk makkelijk te implementeren zijn verwacht ik weinig problemen, zoals schakelprogramma's met hbo's intact houden.
Dat is dan ook een van de dingen die die commissie voorstelt. Staat ook verder op het eerste oog niets schokkends in. Nederlandse samenvatting vanaf pagina 95.

http://commissiedd.nl/wp-(...)ommission-Report.pdf
(al was jij volgens mij degene die al met deze link aan kwam zetten, waarvoor dank.)
  woensdag 19 oktober 2016 @ 15:46:42 #275
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_166058976
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik zie nergens in het artikel dat het specifiek om mensen van Afrikaanse origine gaat?
In de titel staat een hint.
pi_166059006
"Dekolonize your mind"
"White innocence"
"Cultural appropriation"
"White supremacy"

Het begint een flinke lijst te worden van quasi intelligent uitziende termen.

Iets zegt me dat de bedenkers ervan zelf niet los kunnen komen van hun eigen kolonialisme en dat projecteren op de afstammelingen van kolonialisten.

Oh ja, en 'this is not America'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_166059072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Wat een onzin. Kijk naar het vwo, zie je ook veel minder zwarte leerlingen dan op het vmbo. En met de invoeringen van Engelstalige opleidingen is binnenkort de Nederlandse student waarschijnlijk in de minderheid...
Knap staaltje werk met het (nog verder) wegnemen van de Nederlandse cultuur.
Nog steeds?
Zijn volgens mij wel steeds meer kinderen VWO aan het doen, dus dan verwacht je dat zich dat ook vertaalt in verzwarting.
40 jaar geleden was dat 10%, volgens mij is dat zeker verdubbeld tegenwoordig...
Qua opleidingsniveau (voor volwassenen) zit NL trouwens (cijfers 2008): op ca. 25% hoog, 50% middelbaar en 25% laag.
I´m back.
pi_166059741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
De 400 jaar dat Nederland een koloniale macht was, hebben geleid tot een diepgeworteld gevoel van witte superioriteit
Laten we vooral niet over de Turken praten, met hun Ottomaanse rijk.
Corporate translator
pi_166060145
Dezelfde Gloria Wekker die kwam met het voorstel om "diversity cursussen" op iedere opleiding verplicht te stellen en daarvoor genadeloos werd neergesabeld door de verschillende studenten raden en medewerkers. Dit mens moet je gewoon negeren, klapjosti waar niets dan bagger vandaan komt, net zoiets als remlof of meki.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 17:19:48 #280
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_166061371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Laten we vooral niet over de Turken praten, met hun Ottomaanse rijk.
Vooral diegenen wonend in Grijze Wolvega
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_166062021
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:29 schreef Harlon het volgende:
Dezelfde Gloria Wekker die kwam met het voorstel om "diversity cursussen" op iedere opleiding verplicht te stellen en daarvoor genadeloos werd neergesabeld door de verschillende studenten raden en medewerkers. Dit mens moet je gewoon negeren, klapjosti waar niets dan bagger vandaan komt, net zoiets als remlof of meki.
En wat leer je dan bij "diversity cursussen"?
Corporate translator
pi_166062072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Ideologie verpakt in een stukje waardevrije geschiedenis, sociologie en psychologie wrs
I´m back.
pi_166062100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:52 schreef HSG het volgende:

[..]

vooral dat feiten dingen zijn van boze witte mannen en je dat dus geen wetenschap mag noemen, dat de witte man de bron van al het kwaad is en ander gewauwel.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:33:35 #284
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166062844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je het bronartikel van de volkskrant mag geloven ben je nu heel koloniaal bezig. Zomaar de zwarte medemens behandelen zoals je blanke buurjongetje die weinig zin in leren heeft. De zwarte persoon hoort al eeuwenlang hoe hij dom is, /
Ik krijg steeds meer de indruk dat zwarte ouders hun eigen minderwaardigheidscomplex projecteren op de kinderen en daarmee zichzelf in een sfeer van mislukking houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Andromache op 19-10-2016 18:49:09 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 20 oktober 2016 @ 22:12:15 #285
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_166093734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook nog een factor moeten zijn. Mensen met middeleeuwse ideeen horen niet op de universiteit, dat is nou juist het instituut dat ons van de middeleeuwen bevrijd heeft.
Hoewel ik het in de kern met je eens ben klopt je bewering niet.
Isaac Newton mag toch wel als een van de grootste wetenschappers beschouwd worden. Hij was tevens zeer religieus.
Het wordt echter een probleem wanneer men het relatief progressieve Christendom gaat vergelijken met andere wereldbeschouwingen. Dan zou je inderdaad terecht kunnen stellen dat die niet op een Universiteit thuis horen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:09:17 #286
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166097814
Beta faculteit is blank als papier, maar bij studies als rechten & psychologie zie je enorm veel allochtonen. Utrecht zit er vol mee...
graag op anoniem
pi_166101255
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.powned.tv/artikel/nederlandse-universiteiten-te-wit

Nederlandse universiteiten zouden witte bolwerken zijn. Dat betoogt een rapport van de Universiteit van Amsterdam.

Uit het rapport zou blijken dat in multiculti stad Rotterdam 1 op de 5 studenten van niet-westerse komaf is, en in het boerengat Wageningen 1 op de 25, meldt de Volkskrant. De commissie van de UvA deed in eerste instantie alleen onderzoek naar de eigen universiteit, maar nam later ook andere instellingen in het land mee in haar onderzoek.

U lijdt aan struisvogel-racisme

Commissievoorzitter en hoogleraar Gloria Wekker stelt dat witte Nederlanders de problemen ontkennen. Dat komt natuurlijk door ons koloniaal verleden dat 400 jaar voor rotting aan de fundering heeft gezorgd. "De 400 jaar dat Nederland een koloniale macht was, hebben geleid tot een diepgeworteld gevoel van witte superioriteit", stelt Wekker in een interview met wederom de Volkskrant. "De heersende gedachte is: ras doet er hier niet toe. In andere landen speelt het wel een rol, maar bij ons gelukkig niet."

DENK

Wekker, die weinig zin had in het interview met een blanke journalist, neemt het nog wel op voor Sylvana Simons. Hoewel ze de methoden van diens partij DENK niet onderschrijft, is ze wel te spreken over de rol van de ex-TMF VJ: "Sylvana Simons heb ik hoog zitten. Ik vind dat zij buitengewoon veel inzicht heeft in hoe de samenleving in elkaar zit en er goed over kan praten. Ze is een heel intelligente vrouw. Dat zij zich bij DENK heeft aangesloten, vind ik veelzeggend."
Juist. en zo iemand moet gewoon verwijderd worden van haar zetel gewoon omdat zij hiermee tegen elke opgebouwde norm en waarde die in onze democratie geldt, aanschopt en aan positieve discriminatie doet ter faveure van de eigen racistische agenda.
pi_166101419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:12 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Hoewel ik het in de kern met je eens ben klopt je bewering niet.
Isaac Newton mag toch wel als een van de grootste wetenschappers beschouwd worden. Hij was tevens zeer religieus.
Het wordt echter een probleem wanneer men het relatief progressieve Christendom gaat vergelijken met andere wereldbeschouwingen. Dan zou je inderdaad terecht kunnen stellen dat die niet op een Universiteit thuis horen.
Newtons ideeen waren ook niet strijdig met enige religie. Maar sindsdien is de wetenschap wel verder gegaan, er is een traject ingezet waarbij het gaat om twijfelen en weten, ipv om geloven.

Ook sindsdien is religie een hersenkronkel gebleken die rare krommingen recht doet lijken in de ogen van een gelovige, maar dat gaat nog steeds om geloven, niet om weten en tegen twijfel is het niet bestand. Dat schuurt maar dat is een persoonlijk probleem wat zich geheel en al afspeelt in het hoofd van de betreffende wetenschapper. En daar moet het ook blijven, de universiteit mag zich daar verder niet mee bemoeien, maar dat ook niet gaan accepteren of faciliteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166101817
Overigens wel raar want als ik op de universiteiten rondloop dan zie ik overal Aziaten.
Corporate translator
pi_166102187
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:19 schreef HSG het volgende:
Overigens wel raar want als ik op de universiteiten rondloop dan zie ik overal Aziaten.
Die zijn ook wit.
pi_166104672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:47 schreef Montagui het volgende:
"Dekolonize your mind"
"White innocence"
"Cultural appropriation"
"White supremacy"

Het begint een flinke lijst te worden van quasi intelligent uitziende termen.

Iets zegt me dat de bedenkers ervan zelf niet los kunnen komen van hun eigen kolonialisme en dat projecteren op de afstammelingen van kolonialisten.

Oh ja, en 'this is not America'.
Het is eigenlijk hetzelfde als de hippies uit de jaren 60, gewoon lekker jezelf afzetten tegen de rest van de samenleving door te strijden tegen wat ongelooflijk vaag gedefinieerde vijanden.
pi_166104733
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Per direct toelatingseisen verlagen en allochtonen quota invoeren aub, maar een uitzondering maken voor aziaten natuurlijk, daar willen we niet teveel van hebben op de uni. Niet alle allochtonen zijn gelijk. Sommige zijn zieliger dan anderen.
c_/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_166104748
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Die zijn ook wit.
Te succesvolle buitenlanders.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:13:35 #294
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166104801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch wel redelijk breed gedeeld, dat de uitslagen van de cito score's niet overeenkomen met het schooladvies. Waarbij dat schooladvies toch wel overmatig zwaar telt.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)totoets-wat-nu.dhtml

http://www.nu.nl/algemeen(...)-van-cito-toets.html

http://vorige.nrc.nl//bin(...)_allochtonen_te_laag

En dit is maar een kleine greep uit verschillende jaren, al jaren zijn hier (fikse) klachten over.
Vage verhalen. Waarom verklaart men dit als resultaat van feminisering en niet als gebrek aan ambitie van de leerling die wel wiskunde zou kunnen studeren maar liever rapper of drugsdealer wordt.
pi_166104807
Nou, stuur dan meer zwarten naar het vwo. Kijken of ze het redden.
pi_166104824
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Dit zal wel het vervolg worden: het ist verboten om dreads te dragen 'because I am offended'
Ze wordt er wel hitsig van, der tepeltje prikt zo door der BH heen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:18:31 #297
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166104865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

LOL is dit echt? _O-
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:26:57 #298
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_166104993
Krijgen de blanken nou de schuld dat de rest te dom is om te poepen?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:27:26 #299
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_166105951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

LOL is dit echt? _O-
Jazeker, dreads zijn verboten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')