Hahaha hij is weer leuk henk gr grquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:27 schreef Anthonie24 het volgende:
de atmosfeer gaat binnenkort ontploffen....maar ik binnenkort ook want ik had gister avond weer bruine bonen gegeten.
jaa grapig ben ik he...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:24 schreef Dven het volgende:
Namens Straatcommando en Nattekat hoop ik op het volgende scenario
[ afbeelding ]
Doorgaansquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorgaans betekent een Eurohoog winter voor jou
quote:De winter van 1962–1963 was de koudste winter in Nederland en België sinds de revolutiewinter van 1789. Met een Hellmanngetal van 337,2 voor De Bilt[1] was deze winter slechts iets minder streng dan voorgenoemde. Over de maanden december tot en met februari had De Bilt een gemiddelde temperatuur van -3,1 °C, Ukkel kwam uit op -2,0 °C. Op veel plaatsen in Nederland en België zou het bijna drie maanden achtereen elke dag vriezen, terwijl het noordoosten van Nederland al die tijd onder de sneeuw lag.
Dat is geen Euro- maar een Europa-hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:23 schreef Dven het volgende:
Was eigenlijk overal in Europa wel koud die winter
[ afbeelding ]
Anomaliteit is ook nog eens over de periode 49-78. 5 graden benedengemiddeld laat zich al gemakkelijk vertalen naar 7 graden benedengemiddeld hedendaagsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen Euro- maar een Europa-hoog
Wel mooi weer, maar liever niet
Laten de ijsmeester maar vast een datum prikken, it giet OAN!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:15 schreef Dven het volgende:
CFS gaat voor diepvries in januari
Staat op 2 januari
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De anomaliteit van de volledige maand
[ afbeelding ]
Straatcommando en Nattekat vinden niet niet leuk
quote:06z GFS op very cold from Tue 01 November as classic Scandi block sets up, heavy rain/snow along S'rn flank. Flash in the pan - or for real?
Hoe koud is dat ongeveer? Die van begin nov dus. Ik snap geen kont van die getallen aan de zijkant.quote:
Het gaat een keer gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:24 schreef Dven het volgende:
Namens Straatcommando en Nattekat hoop ik op het volgende scenario
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe koud is dat ongeveer? Die van begin nov dus. Ik snap geen kont van die getallen aan de zijkant.
/leek
Ik teken er direct voor, liever nog vanaf sinterklaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:15 schreef Dven het volgende:
CFS gaat voor diepvries in januari
Staat op 2 januari
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De anomaliteit van de volledige maand
[ afbeelding ]
Straatcommando en Nattekat vinden niet niet leuk
Nee!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donderflikkerstraal even een heel eind op
Liever een serieuze echte winter dan dat grijze gekwakkel, toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donderflikkerstraal even een heel eind op
Eurohoog?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Liever een serieuze echte winter dan dat grijze gekwakkel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |