Zeker alleen ben ik bang dat het een ps+ game gaat worden..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Shadow of Morder is deal of the week.
Aanradertje?
Ik was verkocht na 3 seconden ongeveer.quote:
Oeh oeh oeh mooi was die tijd toen je alleen maar GTA op de Playstation en pc kon spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:42 schreef DKUp het volgende:
Red Dead Redemption 2: PlayStation and Rockstar Games Announce Partnership
http://blog.us.playstatio(...)nnounce-partnership/
heb m nooit gespeeld. Ik ga het eens proberen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:11 schreef Catch22- het volgende:
En rdr in de ps now dus. Heeft iemand daar een abo voor?
neequote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:07 schreef lord_bono het volgende:
Dan kunnen ze RDR ook beschikbaar maken in de store
Lol que?!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je moeder die nog zn kind verdient![]()
de vrouw haalt m voor mij op morgen 😀quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
Bol heeft mijn BF1 verzonden![]()
Dus ligt ie morgen als ik uit mijn werk kom op de mat
Toen ik die sterrenhemel zag wilde ik 60 euro naar het scherm gooien... damnquote:
lastig, ps now is streaming, store zou echt een port moeten zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:07 schreef lord_bono het volgende:
Dan kunnen ze RDR ook beschikbaar maken in de store
van het padje afquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe de groetjes aan die van jou
Waar zit/sta je vanavond?
Jij wordt er gelukkig van als grote groepen gamers worden buitengesloten?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh mooi was die tijd toen je alleen maar GTA op de Playstation en pc kon spelen.
Als Red Dead een Ps4 exclusive is dan gaan we juichen !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef spierbal het volgende:
Sinds kort overgestapt van xbox naar ps. Wel wennen nieuwe controller en ander interface
goed beziggggggquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef spierbal het volgende:
Sinds kort overgestapt van xbox naar ps. Wel wennen nieuwe controller en ander interface
interface is 100x beter... ben altijd de weg kwijt op de xboxquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef spierbal het volgende:
ja meer qua party's ed accepteren. Wat een ramp. Maarja ff wennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
interface is 100x beter... ben altijd de weg kwijt op de xbox
Als je een invite krijgt druk dan op de ps knop dan kan je gelijk joinen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja meer qua party's ed accepteren. Wat een ramp. Maarja ff wennen.
Zodat je meer games kan spelenquote:
Werkt ook veek beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja meer qua party's ed accepteren. Wat een ramp. Maarja ff wennen.
Schijnt een bug te zijn met de server van SE. Offline schijnt het spel wel te werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef Radjan het volgende:
Hebben meer mensen die Rise off the tombe raiders spelen het probleem dat het spel na de laatste update niet meer opstart. Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg alleen maar fout meldingen
.
maar xbox heeft crossbuyquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
interface is 100x beter... ben altijd de weg kwijt op de xbox
Och de Xbox verkoopt alleen in Amerikaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij wordt er gelukkig van als grote groepen gamers worden buitengesloten?
Okay.
Dit klopt ik was laatst opzoek naar een goedkope 3DS XL zie ik overal 3DS XL in de titel staan en vervolgens een DSI als foto erbij. Ja dan denk ik laat maar daar ga ik me niet aan branden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Marktplaats zit vol met Josti's die je proberen te scammen. Gozer biedt een Battlefield 1 game aan voor ¤35 euro, maar al zijn foto's waren van een andere Marktplaats gebruiker. Nu staat zijn telefoon uitgeschakeld, toen ik hem daarop wees
. Gelukkig niks overgemaakt.
http://allestoringen.nl/storing/playstation-networkquote:Stan Hoogstad
die hackers van poodle squad ofzo hadden al gezegd dat ze psn xbox etc plat gingen leggen op launch day, waarschijnlijk zijn de bf1 servers niet gelukt en hebben ze het maar op de psn & xbox server gemunt....
dat kan ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op de pc koop ik alleen oo steam.
WAAROM?!quote:
ddosquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:02 schreef Bolasie het volgende:
PSN werkt hier nu wel, maar de EA servers weer niet
Godsamme
Ziet er nog steeds even saai uit.quote:
Het is niet maintenance maar een ddos aanvalquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Sony tuft je gewoon midden in de bek vanavond, release van een van de grootste online gespeelde game en dan psn down for maintanance![]()
Stelletje mongolen..
Volgende console word weer van Microsoft, al is het alleen maar voor het online gebeuren
Sterf!
Dit is een hele grote ddos die heel veel grote sites treft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Sony tuft je gewoon midden in de bek vanavond, release van een van de grootste online gespeelde game en dan psn down for maintanance![]()
Stelletje mongolen..
Volgende console word weer van Microsoft, al is het alleen maar voor het online gebeuren
Sterf!
Gvd, deze manquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Leuk verhaal maar ook xbox servers zijn de dupe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Kev ben je boosquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Lol zeggen dat dit van een console is, maar dan wel een muisicoontje erin laten. Nu hebben ze dat snel weg geedit, maar wel een beetje triest Bethesda.quote:
http://www.psx-sense.nl/2(...)en-komt-hevige-ddos/quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Jeetje doe dat onderhoud op dinsdag ofzo
Ah men.. Krijg het gevoel dat dit nog even gaat duren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.psx-sense.nl/2(...)en-komt-hevige-ddos/
Is geen onderhoud
Je krijgt ook betere frames..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
Zit eigenlijk wel te twijfelen of ik mn PS4 zou gaan inruilen of niet. Bedoel die betere graphics zal ik toch niet gaan merken gezien mijn TV maar wil wel die 1TB geheugen + betere koeling hebben
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Dat ga ik merken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je krijgt ook betere frames..
Voor mij is het wel genoeg om een nieuwe console te halen/in te ruilen
Uhh jaquote:
Ik koop bf1 sowieso nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat kan ook
haal jij mij trouwens eens over om -geen- nieuwe pc te kopen en/of battlefield 1
In? Merk ik bijv iets met ik noem maar wat: Witcher 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uhh ja
Het is gewoon een krachtigere console in alle opzichten, +1GB extra RAM
Dat ga je wel merken. Tuurlijk die HDR en 4K zijn selling points maar dat is niet het enige wat de Pro biedt. Zal ook veel afhangen van welke developers patches enz. uit gaan brengen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Achteraf had ik beter Rise of the Tomb Raider kunnen halen, lekker single player genot
Je hebt Battlefield 1 toch niet voor de SP gehaaldquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Achteraf had ik beter Rise of the Tomb Raider kunnen halen, lekker single player genot
1080P 30FPS met betere grafische effecten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:03 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Mogen we er wel gerust van uitgaan dat de 'Pro' Red Dead Redemption 2 op FULL HD @ 60 FPS gaat afspelen?
Iemand zal dit vast weten ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:35 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand of je twee PlayStations op de kabel kan laten spelen?
Neem aan dat je ethernet bedoeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:35 schreef bjanaan het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Neem aan dat je ethernet bedoeld?
Er gaat helemaal geen verschil in FPS zitten tussen PS4 en PS4 Pro. Puur verschil in resolutie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:03 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Mogen we er wel gerust van uitgaan dat de 'Pro' Red Dead Redemption 2 op FULL HD @ 60 FPS gaat afspelen?
Nee CD Project heeft al gezegd dat ze geen PRO update uitbrengen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
In? Merk ik bijv iets met ik noem maar wat: Witcher 3
Zou moeten werken. Wat je wel even moet opzoeken is of alles dan goed werkt want vroegah hadden ze wel wat problemen daar mee.quote:
dat laatste is onzin, ontwikkelaars mogen ook meer details toevoegen zoals meer rondlopend volk in een stad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:04 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Nee CD Project heeft al gezegd dat ze geen PRO update uitbrengen.
Je moet per developer kijken of ze iets aan de PRO versie veranderen. Maar zolang je geen 4K tv hebt merk je sowieso geen verschil tussen PS4 en PS4Pro.
Dat wist ik niet. Dan zijn de verschillen 4K en meer NPC's. Al betwijvel ik dat onwikkelaars die moeite willen doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat laatste is onzin, ontwikkelaars mogen ook meer details toevoegen zoals meer rondlopend volk in een stad.
Er zijn meerdere spellen die verschillende versies krijgen bijvoorbeeld Rise of the Tomb Raider:quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:12 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dan zijn de verschillen 4K en meer NPC's. Al betwijvel ik dat onwikkelaars die moeite willen doen.
met twee ps3's was dit geen enkel probleem om beide gta5 te spelen gelijktijdig online.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:35 schreef bjanaan het volgende:
Alleen single player kan en mag er verschil zitten. Multiplayer moet hetzelfde zijn met dezelfde fps cap. Je kan dus wel voordeel hebben van de rekenkracht in de vorm van een stabielere fpsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:02 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Er gaat helemaal geen verschil in FPS zitten tussen PS4 en PS4 Pro. Puur verschil in resolutie.
Dit is nog steeds 1 ecosysteem. En ze willen mensen met een PRO geen voordeel geven bij shooters en dergelijke.
Dus merk eigenlijk zo goed als niks. Speel ook op een HD-ready tv dus heb sowieso al achterstand, maar om nou 250 te betalen voor een 500 gb grotere HDD en hopelijk dat die stiller is is ook weer wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:04 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Nee CD Project heeft al gezegd dat ze geen PRO update uitbrengen.
Je moet per developer kijken of ze iets aan de PRO versie veranderen. Maar zolang je geen 4K tv hebt merk je sowieso geen verschil tussen PS4 en PS4Pro.
Ik iig, wat een verschrikkelijk gave gamequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef spierbal het volgende:
En hoeveel mensen zitten al bf te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |