Zeker alleen ben ik bang dat het een ps+ game gaat worden..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Shadow of Morder is deal of the week.
Aanradertje?
Ik was verkocht na 3 seconden ongeveer.quote:
Oeh oeh oeh mooi was die tijd toen je alleen maar GTA op de Playstation en pc kon spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:42 schreef DKUp het volgende:
Red Dead Redemption 2: PlayStation and Rockstar Games Announce Partnership
http://blog.us.playstatio(...)nnounce-partnership/
heb m nooit gespeeld. Ik ga het eens proberen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:11 schreef Catch22- het volgende:
En rdr in de ps now dus. Heeft iemand daar een abo voor?
neequote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:07 schreef lord_bono het volgende:
Dan kunnen ze RDR ook beschikbaar maken in de store
Lol que?!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je moeder die nog zn kind verdient![]()
de vrouw haalt m voor mij op morgen 😀quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
Bol heeft mijn BF1 verzonden![]()
Dus ligt ie morgen als ik uit mijn werk kom op de mat
Toen ik die sterrenhemel zag wilde ik 60 euro naar het scherm gooien... damnquote:
lastig, ps now is streaming, store zou echt een port moeten zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:07 schreef lord_bono het volgende:
Dan kunnen ze RDR ook beschikbaar maken in de store
van het padje afquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe de groetjes aan die van jou
Waar zit/sta je vanavond?
Jij wordt er gelukkig van als grote groepen gamers worden buitengesloten?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh mooi was die tijd toen je alleen maar GTA op de Playstation en pc kon spelen.
Als Red Dead een Ps4 exclusive is dan gaan we juichen !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef spierbal het volgende:
Sinds kort overgestapt van xbox naar ps. Wel wennen nieuwe controller en ander interface
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |