WAAROM?!quote:
ddosquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:02 schreef Bolasie het volgende:
PSN werkt hier nu wel, maar de EA servers weer niet
Godsamme
Ziet er nog steeds even saai uit.quote:
Het is niet maintenance maar een ddos aanvalquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Sony tuft je gewoon midden in de bek vanavond, release van een van de grootste online gespeelde game en dan psn down for maintanance![]()
Stelletje mongolen..
Volgende console word weer van Microsoft, al is het alleen maar voor het online gebeuren
Sterf!
Dit is een hele grote ddos die heel veel grote sites treft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Sony tuft je gewoon midden in de bek vanavond, release van een van de grootste online gespeelde game en dan psn down for maintanance![]()
Stelletje mongolen..
Volgende console word weer van Microsoft, al is het alleen maar voor het online gebeuren
Sterf!
Gvd, deze manquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Leuk verhaal maar ook xbox servers zijn de dupe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Kev ben je boosquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Lol zeggen dat dit van een console is, maar dan wel een muisicoontje erin laten. Nu hebben ze dat snel weg geedit, maar wel een beetje triest Bethesda.quote:
http://www.psx-sense.nl/2(...)en-komt-hevige-ddos/quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Jeetje doe dat onderhoud op dinsdag ofzo
Ah men.. Krijg het gevoel dat dit nog even gaat duren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.psx-sense.nl/2(...)en-komt-hevige-ddos/
Is geen onderhoud
Je krijgt ook betere frames..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
Zit eigenlijk wel te twijfelen of ik mn PS4 zou gaan inruilen of niet. Bedoel die betere graphics zal ik toch niet gaan merken gezien mijn TV maar wil wel die 1TB geheugen + betere koeling hebben
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:40 schreef Sickert het volgende:
Stelletje mongolen..
Sterf!
Dat ga ik merken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je krijgt ook betere frames..
Voor mij is het wel genoeg om een nieuwe console te halen/in te ruilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |