Beter. Bij versie twee lag de partijdigheid er zo dik bovenop dat Hillary helemaal niet uit de verf kwam. Dat schoot dus helemaal door. ben er nog niet over uit of ik ga kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:50 schreef vigen98 het volgende:
Eindelijk een moderator die Clinton moeilijke vragen gaat stellen
Klopt. Ik heb hem nog niet pro Trump gezien ook al zit hij bij Fox. Hij kan pittige vragen stellen en vooral doorvragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:50 schreef vigen98 het volgende:
Eindelijk een moderator die Clinton moeilijke vragen gaat stellen
Ik zag net een interview van Stephen Colbert met Bill O'Reilly. O'Reilly kent Trump goed en heeft 'm altijd gesteund en zegt nu ook dat het afgelopen moet zijn met het gezeur en dat Trump zich gewoon op de issues moet focussen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien moet Trump het advies van Obama opvolgen, en kappen met zijn gejank.
Ik zal later vandaag streams posten. Ik kijk sowieso via youtube en neem dan minst laggy stream. Audio only lastig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:51 schreef Ridocar het volgende:
Ik dacht dat het een beetje offtopic zou zijn als ik de vraag hier zou stellen, maar dan toch maar hier omdat m'n topic op slot is gezet:
Iemand die weet waar ik het debat live kan luisteren? Het gaat dus om het debat tussen Clinton en Trump dat 's nachts wordt gehouden (3 uur Nederlandse tijd). Ik ben dan aan het werk, maar ik zou 'm toch live willen volgen. Het liefst een audiostream wegens mobiel.
Ik zou amerikaanse radio proberen. Misschien werkt dit:quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:51 schreef Ridocar het volgende:
Ik dacht dat het een beetje offtopic zou zijn als ik de vraag hier zou stellen, maar dan toch maar hier omdat m'n topic op slot is gezet:
Iemand die weet waar ik het debat live kan luisteren? Het gaat dus om het debat tussen Clinton en Trump dat 's nachts wordt gehouden (3 uur Nederlandse tijd). Ik ben dan aan het werk, maar ik zou 'm toch live willen volgen. Het liefst een audiostream wegens mobiel.
Die Creamer is ontslagen, las ik vandaag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zal trump over dit filmpje beginnen?
Want -
http://edition.cnn.com/20(...)ump-rigged-election/
Opgestapt. (Al dan niet vrijwillig).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Creamer is ontslagen, las ik vandaag?
Black-ops van Hillary?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Opgestapt. (Al dan niet vrijwillig).
Obama moet gewoon zijn koffers inpakken en de boel laten reinigen voor Trump zich installeert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien moet Trump het advies van Obama opvolgen, en kappen met zijn gejank.
Ah, een PVV'ert.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:12 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn koffers inpakken en de boel laten reinigen voor Trump zich installeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |