Ja dat wel.. Maar jij woont ook in een ander deeel van het landquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als het vandaag zoals gisteren wordt is het mooi.
Dat wordt weer wennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:59 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik nu nog even de extra time given till ... Masters of Sex latest episode nu ...
6 heen en 6 terug .. alles fietspadquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kort stukje toch?
En geen heuvels.
ja .. er is ook een shuttle vanaf het metrostation...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen als het regent is het kut.
Back up, handig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. er is ook een shuttle vanaf het metrostation...
Nee, off topicquote:
Met motortje toch, da's eigenlijk niet echt fietsen hoor.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:24 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een fiets maar dat is hier wel bekend
Best wel MO.. want als je niet trapt doet ie niks,,,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met motortje toch, da's eigenlijk niet echt fietsen hoor.....
Voor hier zou het geen overbodige luxe zijn, maar ach, ik heb nog jonge benen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel MO.. want als je niet trapt doet ie niks,,,
Ik ga zitten als ik te moe ben om te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens.. Zo pis je minder over de rand
Ik ga zitten omdat ik niet over de rand wil pissen.. als ik moet schijten meestal..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga zitten als ik te moe ben om te staan.
Meeste 40+ers hier moeten googlen om te checken wie dat is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:33 schreef tong80 het volgende:
Zie nu Maarten van der Weijden die het over randzaken heeft.
Ik gaat weer legge
Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Mijn fout, maar wat is er mis met dr vogeltje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:46 schreef Armageddon het volgende:
justme!
Bijna ex schoonzoon? Breek me de bek niet open? Que?
ow... ik dacht dat het ergens uit Engeland vandaan kwam van die Roemeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
sprakeloos![]()
NWS / 'Homofobe flyers mogelijk afkomstig van volgers Turkse prediker Yahya'
het gaat mij meer om de denkbeelden van een bepaalde userquote:
Sommigen lopen in hun denkbeelden nu eenmaal wat achter op anderen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat mij meer om de denkbeelden van een bepaalde user![]()
al is het woord 'bepaalde' in deze wat slecht gekozen
ah... je verwees naar een speciale postquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat mij meer om de denkbeelden van een bepaalde user![]()
al is het woord 'bepaalde' in deze wat slecht gekozen
nee, had ik natuurlijk kunnen doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je verwees naar een speciale posthad ik niet door
klinkt niet goed....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:55 schreef sacha het volgende:
zo hard hoesten dat je bijna moet kotsen
beetje bla bla blaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
maak het nog ingewikkelderzeg gewoon wat je bedoelt dan
da's wel een beetje in ieder topic zo eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel een beetje in ieder topic zo eigenlijk
daar is dit forum toch voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mis ik iets?
...
jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
daar is dit forum toch voor?
mis ik iets?
ZEG NOU GEWOON EENS WAT JE BEDOELTquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
Er is ergens een topic, ik zeg niet waar, maar ik erger me helemaal kapot aan een persoon daar![]()
maar ja volgens mij doet ze het erom
Daar moet je je niet druk om maken, beste is ook niet te lang in zulke topics blijven hangen, bespaart je een hoop ergernis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
Er is ergens een topic, ik zeg niet waar, maar ik erger me helemaal kapot aan een persoon daar![]()
maar ja volgens mij doet ze het erom
zou ut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet je je niet druk om maken, beste is ook niet te lang in zulke topics blijven hangen, bespaart je een hoop ergernis.
JE CAPSLOCK ZIT VASTquote:
ik had mijn oordoppies per ongeluk nog inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:13 schreef sacha het volgende:
[..]
fan zit in een andere kamer, anders hoort ze mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topwijf eigenlijk welquote:De mediapersoonlijkheid zegt regelmatig door mensen te worden aangesproken. "Er zijn veel mensen die commentaar op me hebben en zeggen dat ik tril, maar ik ben er nog steeds. Ik tril me er wel doorheen."
Dat is helemaal geen onaardig mens, misschien hier en daar wat oppervlakkig maar ze heeft zeker geen slechte inborst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Topwijf eigenlijk wel![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-goede-doelen.html
Laat ik nou eens een Chufi doen en zeggen dat ik haar een béétje persoonlijk ken en haar manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onaardig mens, misschien hier en daar wat oppervlakkig maar ze heeft zeker geen slechte inborst.
Sinds wanneer ken jij Limburgers?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat ik nou eens een Chufi doen en zeggen dat ik haar een béétje persoonlijk ken en haar man
zelfs nog beter...![]()
True story
Ik had geen idee dat ze uit Limburg kwamenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ken jij Limburgers?
Een dwaas die bang is dat homoseksualiteit besmettelijk is, ik gok op een religieuze achtergrond, en lult verder een beetje uit zijn nek.quote:
Is het geen nederlander ofzo? van afkomst bedoel ik?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een dwaas die bang is dat homoseksualiteit besmettelijk is, ik gok op een religieuze achtergrond, en lult verder een beetje uit zijn nek.
Geboren in Heerlen, opgegroeid in Geleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat ze uit Limburg kwamenmaar goed ik ken ze dus wel...
lang geleden alweer hoor.
Kan ook, maakt niet uit, zijn denkbeelden zijn niet van deze tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen nederlander ofzo? van afkomst bedoel ik?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geboren in Heerlen, opgegroeid in Geleen.
oké... bijzonder wel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ook, maakt niet uit, zijn denkbeelden zijn niet van deze tijd.
Het ging ook nergens heen, hoewel, je hoopt toch als je een beetje op zo'n jongen inpraat dat ie er iets van zou op pikken, maar hij is hopeloos.quote:
Krokant lukt wel , maar veel korst vermoed ik, tenminste bij de bitterbaluitvoeringquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me deze eens gekocht, wil toch wel eens proeven of die krokant zijn.
Die van de Mora worden wel goed heet, maar niet echt krokant.
Snap ik ook welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar jij kent veel mensen bedoelde ik
en nu ben ik er nog niet uit of die vaduz een troll is of gewoon é'n van die mensn die écht zo denkt,quote:
Die gast denkt echt zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ben ik er nog niet uit of die vaduz een troll is of gewoon é'n van die mensn die écht zo denkt,
ik was op de goede weg met mijn ondervraging
ik zal eens op hem letten in ander topics, nooit opgevallen eigenlijk....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast denkt echt zo.
Heeft een deel van zijn ontwikkeling gemist.
Ik heb het niet gevolgd, maar ik zie hem af en toe her en der langskomen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ben ik er nog niet uit of die vaduz een troll is of gewoon é'n van die mensn die écht zo denkt,
ik was op de goede weg met mijn ondervraging
welke?quote:
och ze moeten niet zo janken....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)racistisch~a4397366/
Het moet niet veel gekker worden.![]()
die serie?quote:
Oh diequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
die serie?
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXLV
die kwoot had ik daar vandaan....
ah... je bent niet erg enthousiast, misschien moet je er nog even inkomen, of het is gewoon niksquote:
nou..... ergens heeft oom agent misschien gelijk, maar ik vind het een rare opmerking.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://twitter.com/Polit(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Geef je mening.
Het was de arts die het zei, misschien heeft ie wel gelijk, maar je kan zoiets niet zeggen, helemaal niet op zo'n moment, maar je moet als vader dus wel je verantwoordelijkheden kennen, en zorgen dat je kinderen licht op hun fiets hebben is daar een van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nou..... ergens heeft oom agent misschien gelijk, maar ik vind het een rare opmerking.
misschien had die vader wel tegen Tessa gezegd dat ze niet 's avonds op die fiets mocht
voordat hij de tijd had gevonden om dat licht te repareren.
dus
weet niet, geen mening X
Ik vind dat een arts niet zulke opmerkingen mag maken, straks verdrinkt er weer eens een kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was de arts die het zei, misschien heeft ie wel gelijk, maar je kan zoiets niet zeggen, helemaal niet op zo'n moment, maar je moet als vader dus wel je verantwoordelijkheden kennen, en zorgen dat je kinderen licht op hun fiets hebben is daar een van.
Gelukkig is het 'goed' afgelopen, misschien een goede les voor vader en dochter.
Dat dus, en tegen iemand met longkanker kan je dan gewoon eigen schuld dikke bult zeggen, het is misschien wel zo, maar dat weet degene zelf ook wel, fatsoenshalve hoort dat niet, je bent arts en geen prediker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat een arts niet zulke opmerkingen mag maken, straks verdrinkt er weer eens een kind
omdat moeders even 3 seconde niet oplette of het tuinhekje niet goed had afgesloten, krijgt ze
nog eens zulke opmerkingen naar haar hoofd, kan je niet maken....
vind ik hoor..
weet ik niks van of ben ik vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoewel ik ook wel eens verteld heb over mijn verbranding, waar ik mijn moeder wel voor verantwoordelijk hou, maar het haar niet nagedragen heb.
Toen ik 1 jaar was, mijn borst en een arm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niks van of ben ik vergeten![]()
waar en hoe ben je dan verbrand?
ah... ja da's kutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik 1 jaar was, mijn borst en een arm.
Een been is gebruikt voor huid.
Incl. littekens, lekker 'gepest' als kind.![]()
Gebeurde in de keuken tijdens het koken, kinderen horen niet in de keuken tijdens het koken, ben daar zelf hel erg streng mee geweest.
4, ik ben nummer 3.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja da's kut
hoeveel kinderen had je moeder?
Ja klote... als je dat zelf is overkomen ben je wel voorzichtiger met je kinderen, maar ja....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
4, ik ben nummer 3.
Mijn zus tilde me op is me verteld en toen donderde een pan van het kookstel, over ons heen en ik ving de volle laag, mijn zus had nagenoeg niks en geen enkel litteken.
Je wil niet weten hoe streng ik begonnen ben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja klote... als je dat zelf is overkomen ben je wel voorzichtiger met je kinderen, maar ja....
ongeluk zit in een klein hoekje... let je op het éne zal je net zien dat het ándere gebeurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Jij riep boe en toen werd ik bangquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe streng ik begonnen ben.
Langzaamaan liet ik de teugels varen, maar wel pas als het echt kon, gelukkig leerden ze wat dat betreft snel en waren ze altijd gehoorzaam, want, vader, en die maak je liever niet pissig.Maakt niks uit. Je kan niet 100 % op die koters letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Maar even direct? Ga je aan de slag over een tijdje. Wat tofquote:
Dat is wel de bedoeling .. Ik wacht nog wel op de papieren, maar 1 nov start ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even direct? Ga je aan de slag over een tijdje. Wat tof
Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling .. Ik wacht nog wel op de papieren, maar 1 nov start ik
Dat zei je gisteren ook alquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:59 schreef Soury het volgende:
Serieus het is echt lekker om te werken, het geeft energie
Oh ja ,nou dan meen ik hetquote:
Ga werken dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de leg als ik niet werk, dan klopt er iets niet
Ik zeg maar niks meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet in de vakantie ook bezig zijn anders ga ik zo vervelend lui wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga alles uitstellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet in de vakantie ook bezig zijn anders ga ik zo vervelend lui worden
quote:
Erg he? Eigenlijk zou ik regelmatig visite moeten hebben. Dan ga ik als een speerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wetende dat je het dan ook niet doet
mijn visite doe ik niets voor behalve een drank, hap of bed, die weten beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg he? Eigenlijk zou ik regelmatig visite moeten hebben. Dan ga ik als een speer
Ohh. Het zou mij niet uitmaken maar ik wil wel schoon en netjes voor visitequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn visite doe ik niets voor behalve een drank, hap of bed, die weten beter
alleen de plee danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh. Het zou mij niet uitmaken maar ik wil wel schoon en netjes voor visite
Niet slaan he?quote:
dat is tegenwoordig ook nog het enige wat ik kan opbrengen de rest boeit me maar bij vlagen....quote:
Lul niet jij loopt 's nachts je keuken leeg te halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig ook nog het enige wat ik kan opbrengen de rest boeit me maar bij vlagen....
dat is alweer héél lang geleden en dat was niet zo verstandigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul niet jij loopt 's nachts je keuken leeg te halen
Nu komen er muizen binnen, smeerlapquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is alweer héél lang geleden en dat was niet zo verstandig![]()
maar zo was ik vroeger wélheb ik inmiddels afgeleerd
ik heb ze niet meer gezien, 3 gevangenquote:
meespeelt? in dat je niet zo enthousias bent of heb je het over de muizen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:12 schreef chufi het volgende:
is nu ook vakantie misschien dat dat meespeelt
muizen heb ik het overquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
meespeelt? in dat je niet zo enthousias bent of heb je het over de muizen?
ah... ja de buren waren denk ik met vakantie misschien nog steeds want ik heb ze niet meer gezien eigenlijk... of gehoord...quote:
Of ze zijn uitgeroeid....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja de buren waren denk ik met vakantie misschien nog steeds want ik heb ze niet meer gezien eigenlijk... of gehoord...
Ja je weet het niet ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
straks liggen z dood in huis bedenk ik me opeens![]()
maar zal wel niet, jong stel met klein kind
Nah... of ze ziitten in Marokko of ze zijn al weer verhuist, geen idee...quote:
Ja, ik had er drie gevangen, als ik dat gat niet had gezien in de hordeur was ik nu nog bezig met valletjes zetten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef Soury het volgende:
Als je één muis ziet zijn er een paar meer als je het niet ziet.
Muizenissen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik had er drie gevangen, als ik dat gat niet had gezien in de hordeur was ik nu nog bezig met valletjes zetten...
nee joh, dan krijgt ze er één van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan voor dik geld aan Soury doorverkopen
Kijk de echte FoK!sterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh, dan krijgt ze er één van mij
Ik ontvang ook graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft wel een hele goeie voldoeinig idd
wat heb je te biedenquote:
doe mij dan wat van het laatstequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt een hoop in de verzendkossten
Oh dat was die van Soury... Ik vond het een beetje tegenvallen.. Maar misschien komt dat ook wel omdat het alweer een relatief oudere film is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zo is heb me weer vermaakt vanavond![]()
[ afbeelding ]
ik vond het wel een goeie eigenlijk....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat was die van Soury... Ik vond het een beetje tegenvallen.. Maar misschien komt dat ook wel omdat het alweer een relatief oudere film is..
neeeee het is gęnanter, ik dacht op KSC te regaeren omdat Tail de laatste post hadquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je weer niet slapen en ligt iedereen bij KSC al weer te pitten?
dus ik dacht in KSC te posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeeee het is gęnanter, ik dacht op KSC te regaeren omdat Tail de laatste post had
Hier zijn ze meestal later wakker... tenminste nu nogquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon hier op visite
Jij en Piet... en soms Mo dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze meestal later wakker... tenminste nu nog
Ja Mo pas weer laat in de nacht actief.. of is vaak vroeg wakker..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Piet... en soms Mo dat is het wel zo'n beetje
piet slaapt ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Piet... en soms Mo dat is het wel zo'n beetje
relaxte dag gehad, beetje rondkijken, beetje zwemmen, Grieks etenquote:
zwaar leven hoor ik alquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
relaxte dag gehad, beetje rondkijken, beetje zwemmen, Grieks eten
je was een tijdje verslaafd aan 'daar'quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon hier op visite
Weekje vrij Koen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, beetje hoesten, beetje hoesten, ouderavondquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het best gezellig daar hoor, maar het gaan soms zo snelquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je was een tijdje verslaafd aan 'daar'
ik een beetje lummelen, tv kijken en weer lummelenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook, beetje hoesten, beetje hoesten, ouderavond
Heb ik ook Fann... en dat voor een SCquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het best gezellig daar hoor, maar het gaan soms zo snel![]()
ik ben ook geen 18 meer
ik toch ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het best gezellig daar hoor, maar het gaan soms zo snel![]()
ik ben ook geen 18 meer
Die moet nog komen..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe was je verjaardagsfeestje eigenlijk?
Ummmm november pas hequote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe was je verjaardagsfeestje eigenlijk?
morgen ga ik een beetje hoesten én lummelenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik een beetje lummelen, tv kijken en weer lummelen
yep, center Parcsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lekker .. Vakantieparkje neem ik aan
hoesten, aparte hobbyquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:33 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen ga ik een beetje hoesten én lummelen
ik zonder dat hoesten ongeveer weer hetzelfdequote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:33 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen ga ik een beetje hoesten én lummelen
elke vorm van ziekte is bij mij een goed excuusquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat altijd een goed exuus om me vol te gieten met warme chocomel met rum
wat doe je precies in zo'n Centerparks eigenlijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn zoon is er ook gek op. En op snuiten
voor wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is het nu pas 23:37u nu, ik ben alvast aan het trainen.
precies dat. En de kids doen tafeltennis. En we bekijken de omgevingquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
wat doe je precies in zo'n Centerparks eigenlijk?
beetje lummelen, fietsen en zo'n overdekt zwembad ofzo?
ik heb geen excuus nodig om mijzelf een delirium te drinkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat altijd een goed exuus om me vol te gieten met warme chocomel met rum
De normale tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
voor wat?![]()
hoest met je muts trouwens?
Leuk of niet leuk?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dat. En de kids doen tafeltennis. En we bekijken de omgeving
is ook weer zo....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen excuus nodig om mijzelf een delirium te drinken
zwartkijker was toch Sig....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is het pas 23:37u nu, ik ben alvast aan het trainen.
ah...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De normale tijd.
Die leeft nog.
De omgevinf in Sauerland in de herfst is best wel mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dat. En de kids doen tafeltennis. En we bekijken de omgeving
jawel hoor, vermaak me uitstekend. Liever nog naar de zon maar 3x per jaar ver weg is ook weer zoietsquote:
Jij bent bij voorbaat verexcuseerd met zo'n mannelijk duo in huisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen excuus nodig om mijzelf een delirium te drinken
absolutelyquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De omgevinf in Sauerland in de herfst is best wel mooi
ja is ook weer zoiets... en een stuk duurder denk ik ....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, vermaak me uitstekend. Liever nog naar de zon maar 3x per jaar ver weg is ook weer zoiets
Dan is het weer vroeger licht ... En mn plan is om vroeg te beginnen .. dus vroeg naar huisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt wel mazzel dat je met wintertijd kan beginnen.
Je kan gelijk uur langer slapen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het weer vroeger licht ... En mn plan is om vroeg te beginnen .. dus vroeg naar huis
klopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja is ook weer zoiets... en een stuk duurder denk ik ....
maar beetje relaxen daar is ook wel lekker, beetje uit eten gaan enzo...
die ga ik ook even doorgeven hieroquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
Ondertussen kijk ik vandaags aflevering van ....This Is Us (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDb
DNA scannetje en je weet hoe het zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
3 ling maar 1 black kid er tussen ...
Dat is inmiddels al duidelijk Piet.. 1 kind ging dood en er werd een weesje gebracht ..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DNA scannetje en je weet hoe het zit.
Waarom is die serie er dan nog?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al duidelijk Piet.. 1 kind ging dood en er werd een weesje gebracht ..
Omdat die juist zwart wasquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom is die serie er dan nog?
Niks voor mij zo'n serie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben juist de missende 3-ling gevuld met een zwart weeskindje van diezelfde dag
Kijk soms TV en op zijn tijd een film, series heb ik het geduld niet voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kijk jij wel dan..? Nooit gevraagd,.. Meestal draai je muziek en kijk jij wat Muts kijkt
ik heb ze meestal ookhet liefst achter elkaar ..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk soms TV en op zijn tijd een film, series heb ik het geduld niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |