Ja dat wel.. Maar jij woont ook in een ander deeel van het landquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als het vandaag zoals gisteren wordt is het mooi.
Dat wordt weer wennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:59 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik nu nog even de extra time given till ... Masters of Sex latest episode nu ...
6 heen en 6 terug .. alles fietspadquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kort stukje toch?
En geen heuvels.
ja .. er is ook een shuttle vanaf het metrostation...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen als het regent is het kut.
Back up, handig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. er is ook een shuttle vanaf het metrostation...
Nee, off topicquote:
Met motortje toch, da's eigenlijk niet echt fietsen hoor.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:24 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een fiets maar dat is hier wel bekend
Best wel MO.. want als je niet trapt doet ie niks,,,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met motortje toch, da's eigenlijk niet echt fietsen hoor.....
Voor hier zou het geen overbodige luxe zijn, maar ach, ik heb nog jonge benen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel MO.. want als je niet trapt doet ie niks,,,
Ik ga zitten als ik te moe ben om te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens.. Zo pis je minder over de rand
Ik ga zitten omdat ik niet over de rand wil pissen.. als ik moet schijten meestal..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga zitten als ik te moe ben om te staan.
Meeste 40+ers hier moeten googlen om te checken wie dat is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:33 schreef tong80 het volgende:
Zie nu Maarten van der Weijden die het over randzaken heeft.
Ik gaat weer legge
Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Mijn fout, maar wat is er mis met dr vogeltje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:46 schreef Armageddon het volgende:
justme!
Bijna ex schoonzoon? Breek me de bek niet open? Que?
ow... ik dacht dat het ergens uit Engeland vandaan kwam van die Roemeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
sprakeloos![]()
NWS / 'Homofobe flyers mogelijk afkomstig van volgers Turkse prediker Yahya'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |