Ja dat wel.. Maar jij woont ook in een ander deeel van het landquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als het vandaag zoals gisteren wordt is het mooi.
Dat wordt weer wennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:59 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik nu nog even de extra time given till ... Masters of Sex latest episode nu ...
6 heen en 6 terug .. alles fietspadquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kort stukje toch?
En geen heuvels.
ja .. er is ook een shuttle vanaf het metrostation...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen als het regent is het kut.
Back up, handig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. er is ook een shuttle vanaf het metrostation...
Nee, off topicquote:
Met motortje toch, da's eigenlijk niet echt fietsen hoor.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:24 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een fiets maar dat is hier wel bekend
Best wel MO.. want als je niet trapt doet ie niks,,,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met motortje toch, da's eigenlijk niet echt fietsen hoor.....
Voor hier zou het geen overbodige luxe zijn, maar ach, ik heb nog jonge benen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel MO.. want als je niet trapt doet ie niks,,,
Ik ga zitten als ik te moe ben om te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens.. Zo pis je minder over de rand
Ik ga zitten omdat ik niet over de rand wil pissen.. als ik moet schijten meestal..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga zitten als ik te moe ben om te staan.
Meeste 40+ers hier moeten googlen om te checken wie dat is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 03:33 schreef tong80 het volgende:
Zie nu Maarten van der Weijden die het over randzaken heeft.
Ik gaat weer legge
Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Mijn fout, maar wat is er mis met dr vogeltje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:46 schreef Armageddon het volgende:
justme!
Bijna ex schoonzoon? Breek me de bek niet open? Que?
ow... ik dacht dat het ergens uit Engeland vandaan kwam van die Roemeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
sprakeloos![]()
NWS / 'Homofobe flyers mogelijk afkomstig van volgers Turkse prediker Yahya'
het gaat mij meer om de denkbeelden van een bepaalde userquote:
Sommigen lopen in hun denkbeelden nu eenmaal wat achter op anderen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat mij meer om de denkbeelden van een bepaalde user![]()
al is het woord 'bepaalde' in deze wat slecht gekozen
ah... je verwees naar een speciale postquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat mij meer om de denkbeelden van een bepaalde user![]()
al is het woord 'bepaalde' in deze wat slecht gekozen
nee, had ik natuurlijk kunnen doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je verwees naar een speciale posthad ik niet door
klinkt niet goed....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:55 schreef sacha het volgende:
zo hard hoesten dat je bijna moet kotsen
beetje bla bla blaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
maak het nog ingewikkelderzeg gewoon wat je bedoelt dan
da's wel een beetje in ieder topic zo eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel een beetje in ieder topic zo eigenlijk
daar is dit forum toch voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mis ik iets?
...
jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
daar is dit forum toch voor?
mis ik iets?
ZEG NOU GEWOON EENS WAT JE BEDOELTquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
Er is ergens een topic, ik zeg niet waar, maar ik erger me helemaal kapot aan een persoon daar![]()
maar ja volgens mij doet ze het erom
Daar moet je je niet druk om maken, beste is ook niet te lang in zulke topics blijven hangen, bespaart je een hoop ergernis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
Er is ergens een topic, ik zeg niet waar, maar ik erger me helemaal kapot aan een persoon daar![]()
maar ja volgens mij doet ze het erom
zou ut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet je je niet druk om maken, beste is ook niet te lang in zulke topics blijven hangen, bespaart je een hoop ergernis.
JE CAPSLOCK ZIT VASTquote:
ik had mijn oordoppies per ongeluk nog inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:13 schreef sacha het volgende:
[..]
fan zit in een andere kamer, anders hoort ze mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topwijf eigenlijk welquote:De mediapersoonlijkheid zegt regelmatig door mensen te worden aangesproken. "Er zijn veel mensen die commentaar op me hebben en zeggen dat ik tril, maar ik ben er nog steeds. Ik tril me er wel doorheen."
Dat is helemaal geen onaardig mens, misschien hier en daar wat oppervlakkig maar ze heeft zeker geen slechte inborst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Topwijf eigenlijk wel![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-goede-doelen.html
Laat ik nou eens een Chufi doen en zeggen dat ik haar een béétje persoonlijk ken en haar manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onaardig mens, misschien hier en daar wat oppervlakkig maar ze heeft zeker geen slechte inborst.
Sinds wanneer ken jij Limburgers?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat ik nou eens een Chufi doen en zeggen dat ik haar een béétje persoonlijk ken en haar man
zelfs nog beter...![]()
True story
Ik had geen idee dat ze uit Limburg kwamenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ken jij Limburgers?
Een dwaas die bang is dat homoseksualiteit besmettelijk is, ik gok op een religieuze achtergrond, en lult verder een beetje uit zijn nek.quote:
Is het geen nederlander ofzo? van afkomst bedoel ik?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een dwaas die bang is dat homoseksualiteit besmettelijk is, ik gok op een religieuze achtergrond, en lult verder een beetje uit zijn nek.
Geboren in Heerlen, opgegroeid in Geleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat ze uit Limburg kwamenmaar goed ik ken ze dus wel...
lang geleden alweer hoor.
Kan ook, maakt niet uit, zijn denkbeelden zijn niet van deze tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen nederlander ofzo? van afkomst bedoel ik?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geboren in Heerlen, opgegroeid in Geleen.
oké... bijzonder wel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ook, maakt niet uit, zijn denkbeelden zijn niet van deze tijd.
Het ging ook nergens heen, hoewel, je hoopt toch als je een beetje op zo'n jongen inpraat dat ie er iets van zou op pikken, maar hij is hopeloos.quote:
Krokant lukt wel , maar veel korst vermoed ik, tenminste bij de bitterbaluitvoeringquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me deze eens gekocht, wil toch wel eens proeven of die krokant zijn.
Die van de Mora worden wel goed heet, maar niet echt krokant.
Snap ik ook welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar jij kent veel mensen bedoelde ik
en nu ben ik er nog niet uit of die vaduz een troll is of gewoon é'n van die mensn die écht zo denkt,quote:
Die gast denkt echt zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ben ik er nog niet uit of die vaduz een troll is of gewoon é'n van die mensn die écht zo denkt,
ik was op de goede weg met mijn ondervraging
ik zal eens op hem letten in ander topics, nooit opgevallen eigenlijk....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast denkt echt zo.
Heeft een deel van zijn ontwikkeling gemist.
Ik heb het niet gevolgd, maar ik zie hem af en toe her en der langskomen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ben ik er nog niet uit of die vaduz een troll is of gewoon é'n van die mensn die écht zo denkt,
ik was op de goede weg met mijn ondervraging
welke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |