ik kijk alleen naar arsenal, voetbal is saaiquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voetbal kijken maar geen star wars, dan is er wel iets mis met je entertainment smaak
Alleen KLB SCquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/452708
Ineens bradgetv hahahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat jou ook echt alles aan hè? Hou jij je nou maar bij varkens, doe ik de rest.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel meter heb je gedronken niels
quote:
Ja dat dusquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik eet ook koeien en kippenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat jou ook echt alles aan hè? Hou jij je nou maar bij varkens, doe ik de rest.
weenie wat daarquote:
wollahquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kwam vandaag een Marokkaan met een veel te grote mond tegen...
Dus heb hem verwezen naar de kaakchirurg. Hartstikke blij die man, 'jij bij mij kebab eten', dit dat alles.
Je maakt het mee.
boksquote:
R&P bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Niels wist je dat er meer op FOK! is dan alleen maar KLB?
#hetismaareentip
ja hallo je kan geen hele filmreeks kut noemen als je er nog nooit iets van heb gezien ga eens snel weg joh mafkeesquote:
heb je nog een biertje voor me?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat jou ook echt alles aan hè? Hou jij je nou maar bij varkens, doe ik de rest.
is dat die film met die troetelbeertjes die op jetski's door de bossen vliegen en dat dan BAM! zo'n hordetroeper kapotslaat tegen de boom?quote:
Ja die!quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat die film met die troetelbeertjes die op jetski's door de bossen vliegen en dat dan BAM! zo'n hordetroeper kapotslaat tegen de boom?
niks mis met alleen in KLB zittenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Niels wist je dat er meer op FOK! is dan alleen maar KLB?
#hetismaareentip
kan gwn hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo je kan geen hele filmreeks kut nemen als je er nog nooit iets van heb gezien ga eens snel weg joh mafkees
Nu heb ik jou vandaag al bijna paar keer vermoordquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stikte bijna in mijn kruidnootje.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook geen enkel Harry Potter-boek gelezen
Het komt wel een beetje treurig over als deze SC het enige is wat je checkt op FOK!.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met alleen in KLB zitten
Ja godverdomme.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu heb ik jou vandaag al bijna paar keer vermoord
Wat deed jij rond die tijd?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
wat zit je nou allemaal te raaskallen manquote:
ik was laatst aan de films begonnen omdat ik geile emma watson in de latere films wilde zien maar toen ze 10 was was ze toch iets lekkerderquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
Watquote:
Zuipen en uitgaan en neukenquote:
komt wel dichtbij nuquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn moeder heeft een huis gekocht in Arnhem
ohquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje treurig over als deze SC het enige is wat je checkt op FOK!.
Oké nielsquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was laatst aan de films begonnen omdat ik geile emma watson in de latere films wilde zien maar toen ze 10 was was ze toch iets lekkerder
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Hermann neem mijn woorden niet terug, ondanks dat ik je wel mag hoor.
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was met Pete Rock en CL Smooth bezig
Ik boycot hpquote:
FOK! is kut dus ik vind wel dat ik een goeie reden heb om maar in 1 topic te blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Hermann neem mijn woorden niet terug, ondanks dat ik je wel mag hoor.
natuurlijk, het is je moeder, doe even normaalquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof ik daar op bezoek zou gaan
Check je GoT topic ook nooit?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FOK! is kut dus ik vind wel dat ik een goeie reden heb om maar in 1 topic te blijven
Drink je helemaal niet?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik was nog maagd toen. En ik drink niet.
toen was ze 15quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emma Watson was vies lekker met kerstbal in deel 4
jaquote:
Ik zeg dat ik jou een sukkel vind. En nu? Je begint zelf hè.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou allemaal te raaskallen man
Zou jou altijd de bob laten zijnquote:
Ben ik ook altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou altijd de bob laten zijn
Ja dat sowieso... moet toch van die rotmoeheid afkomen...quote:
ontzettend mager en moe? kerel, bezoek even een man die ervoor geleerd heeftquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso... moet toch van die rotmoeheid afkomen...
brugge niet johquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leverkusen
Monaco
Warszawa
Dortmund
Brugge
Leicester
Sevilla
Juventus
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eerlijkheid en vertrouwen zijn belangrijk in een relatie, noel moet dit weten
gravediggaz, das efx, delinquent habitsquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
KRS-one... Public Enemy... Black Moon...
Echt keihandigquote:
Neu, hoef ik ammel nie te wetenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ontzettend mager en moe? kerel, bezoek even een man die ervoor geleerd heeft
ben je bang?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neu, hoef ik ammel nie te weten
Eh ja neequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leverkusen
Monaco
Warszawa
Dortmund
Brugge
Leicester
Sevilla
Juventus
wow auwquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik jou een sukkel vind. En nu? Je begint zelf hè.
Snap ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow auw
deze kom ik niet snel te boven hoor
hij heeft wel gelijk verderquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow auw
deze kom ik niet snel te boven hoor
nas patiencequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
gravediggaz, das efx, delinquent habits
krakau is wat er gebeurt als Frank valtquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil naar Krakau, wie gaat er mee?
hou je bekquote:
Al geweest. Toen het nog niet zo'n toeristenstad was.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al geweest. Toen het nog niet zo'n toeristenstad was.
Eh nee, kan ik alles betalen zeker, nee bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon een liefde voor Spanjequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij houdt alleen van spaanse clubs omdat het klimaat daar chill is
stress is erg gevaarlijk, dat weet je hequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nja... wellicht... maar heb het ook te druk
vent hou op... ellendequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stress is erg gevaarlijk, dat weet je he
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh nee, kan ik alles betalen zeker, nee bedankt
Zo high class travel girlquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al geweest. Toen het nog niet zo'n toeristenstad was.
DE PAREL VAN HET ZUIDEN, DE JUWEEL VAN BRABANT, DE HOOP VAN BOURGONDIËquote:
In kleine lettertjes hadden we het wel ook wel begrepen hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE PAREL VAN HET ZUIDEN, DE JUWEEL VAN BRABANT, DE HOOP VAN BOURGONDIË
Kom je klussen bij mij thuis?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben keihandig ja. Kom je daar nu pas achter? Doet pijn.
ah ga je weer katten???quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In kleine lettertjes hadden we het wel ook wel begrepen hoor.
de anus van eindhoven is een betere omschrijvingquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE PAREL VAN HET ZUIDEN, DE JUWEEL VAN BRABANT, DE HOOP VAN BOURGONDIË
Nieuwe keukenquote:
dan is de radio nooit ergquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik luister voornamelijk naar mijn boeren en scheten nu
goed... je weet wat er nu gaat gebeuren rite?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
de anus van eindhoven is een betere omschrijving
Ga jij nou echt beginnen over dingen die veel werk zijnquote:
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij nou echt beginnen over dingen die veel werk zijn
Hvjquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij nou echt beginnen over dingen die veel werk zijn
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed... je weet wat er nu gaat gebeuren rite?
Doe maar niet.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]de vorige drie boeken oud-zimbabwaanse poëzie galmen nog steeds na in mijn hoofd, have mercy
gewoon normale stoelen en zet ze in de eetkamer, niemand ziet het verschilquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Zosk het volgende:
Waarom zijn eetkamerstoelen zo fucking duur.
Ja maar echt gewoon ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Zosk het volgende:
Waarom zijn eetkamerstoelen zo fucking duur.
De baas thuis ziet alles.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon normale stoelen en zet ze in de eetkamer, niemand ziet het verschil
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik niet
Ik vind 100 per stuk al veel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt gewoon ookbeetje chille leuke stoel
200euro PER STUK
DOE NORMAAL
ja nee dat bedoel ik... ga ik ook wel van uitquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja sorry, wil jou gewoon nog tientallen jaren aan de senseo zien nippen
Tip voor de toekomst.quote:
trustennquote:
geen ideequote:
Waarom gekruist?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:54 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht met deze te kunnen wegkomen à ¤ 60 p/s maar het staal tussen het hout moet gekruist zijn ipv recht.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ze moeten wit zijn.
Vond ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind 100 per stuk al veel.
200 ga ik al helemaal niet doen.
Heb honden. :squote:Op maandag 17 oktober 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou je überhaupt stoelen kopen, gewoon zo'n tafel met deken net als in japan of overal beanbags
Van wie?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet gewoon blijkbaar.
wtfquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:54 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht met deze te kunnen wegkomen à ¤ 60 p/s maar het staal tussen het hout moet gekruist zijn ipv recht.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ze moeten wit zijn.
Ja zoiets wil ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond ik ook
Uiteindelijk stoelen van 75 ps gekocht
Huilend
Ze zitten voor geen kutquote:
nou en, die hebben stoelen al helemaal niet nodig. gekkiequote:
ja ditquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Het zou mij weinig kunnen boeien eigenlijk.
Jonge, gvd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou en, die hebben stoelen al helemaal niet nodig. gekkie
whole hog is een ultimate ability uit het first person shooter online spel Overwatch waarin het personage Roadhog poept op de vijand met een soort minigunquote:
Ga toch niet testen of een stoel na een uur nog lekker zitquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Chloro, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Ja ze staan wel mooiquote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
zolang je erop kunt zitten is het goed toch
jij krijgt die 100 euro neem ik aan want gadverdammequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:56 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat deze het worden, ¤ 100 p/s.
Vind echt lelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:56 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha fair enough, zie het wel helemaal voor me.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga toch niet testen of een stoel na een uur nog lekker zit
Nou
Is dus niet zo
Helaas.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij krijgt die 100 euro neem ik aan want gadverdamme
Je koopt toch wat je zelf leuk vindt niet wat hip is?...quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo, maar dat is blijkbaar hip nu.
is echt absurd duur gwnquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:56 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
ey mattiequote:
Ik heb niets te vertellen thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je koopt toch wat je zelf leuk vindt niet wat hip is?...
vriendquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
is echt absurd duur gwn
en wss gwn door kindslaven in elkaar gezet voor nog geen 3 euro per stuk
Het is ook hip om met kleren met gaten te lopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo, maar dat is blijkbaar hip nu.
Dit zijn van die replica's, de "echte" kosten 300-400 per stuk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
is echt absurd duur gwn
en wss gwn door kindslaven in elkaar gezet voor nog geen 3 euro per stuk
Ja dat moet ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is ook hip om met kleren met gaten te lopen
jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit zijn van die replica's, de "echte" kosten 300-400 per stuk.
we hebben het nog steeds over stoelen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit zijn van die replica's, de "echte" kosten 300-400 per stuk.
Ik ga echt nooit iets met losse kussens kopen, daar krijg ik echt een oogziekte van.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Aangezien ik er alleen even snel op zal zitten eten vind ik dit wel prima met een kussentje:
[ afbeelding ]
20 euro.
lange dag ,beste maatje vandaag zn vader gecremeerd , net bier gedronken..heftigquote:
Zou wel keer in de ikea willen zijn na sluitingstijdquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha fair enough, zie het wel helemaal voor me.
Mevrouw we gaan sluiten.
Ja maar ik wil deze stoelen graag wat langer testen want de vorige zaten na een uur niet lekker.
Ja kun je doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje
mss moet ik ook een eetkamerstoelenbusiness beginnen
ja iddquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lange dag ,beste maatje vandaag zn vader gecremeerd , net bier gedronken..heftig
dam... sterkte maatquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lange dag ,beste maatje vandaag zn vader gecremeerd , net bier gedronken..heftig
Dit is nóg veel erger dan die andere, en geen kussentje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt op die van 100 euro en is 30 euro
Jazeker.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we hebben het nog steeds over stoelen?
haha wat smaakloos manquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:56 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
ben nog wel geweest blauw en eenzaam op fok , ma je was er nietquote:
Dat hadden laatst toch 2 tieners gedaan? Een nacht in de Ikea slapen oid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel keer in de ikea willen zijn na sluitingstijd
Doen alsof je vet groot huis hebt en in al die opgemaakte bedden liggen enzo
alsof ik die van jou in detail kan zien met z'n 3 bij 3 pixelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit is nóg veel erger dan die andere, en geen kussentje.
gecondoleerd maatquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , hij stuurde net nog foto v zn ma , die zat in "zijn " stoel, echt leukquote:
Jonge, jij hebt nog nooit iets mooi gevonden wat iemand hier ooit post dus ik kan hier gewoon echt niets mee.quote:
Ja sorry bol.com doet lastig met kopiëren van urls.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof ik die van jou in detail kan zien met z'n 3 bij 3 pixels
Ja volgens mij waren ze betrapt al van tevorenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hadden laatst toch 2 tieners gedaan? Een nacht in de Ikea slapen oid.![]()
stompmaagmomentquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , hij stuurde net nog foto v zn ma , die zat in "zijn " stoel, echt leuk
Misschien valt er iets te regelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
400 euro voor een stoel.. dan wil ik er toch minstens een set tuinflamingos bij
ja, begrijpelijkquote:
daar is gyazo voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sorry bol.com doet lastig met kopiëren van urls.
Zonde, lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren ze betrapt al van tevoren
Nu wil ik ook tuinflamingo'squote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
400 euro voor een stoel.. dan wil ik er toch minstens een set tuinflamingos bij
ja maaaar vind jou een mooie jongen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt nog nooit iets mooi gevonden wat iemand hier ooit post dus ik kan hier gewoon echt niets mee.
ja , heb spijt dat ik na huis ben gegaan opfzo..maar werk verneukt hetquote:
en dan wel zo'n hippe stoel willen kopen, je neemt niemand in de malingquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is allemaal te hip voor mij hoor.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maaaar vind jou een mooie jongen..
kijk wel uit, geheid dat je er 's avonds een keer overheen lazertquote:
sterktequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Enkel omdat ik dat moet ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan wel zo'n hippe stoel willen kopen, je neemt niemand in de maling
hij had nog een filmpje gemaakt , zijn ook zulke top dingen..quote:
Pls dp.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
je kunt ook gwn paar stoelen ergens van een terras meenemen
begrijpelijk...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , heb spijt dat ik na huis ben gegaan opfzo..maar werk verneukt het
Lichtgevende tuinflamingo's danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk wel uit, geheid dat je er 's avonds een keer overheen lazert
Sorry, ik neem het terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en je loog vind heus wel dingen mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |