ik kijk alleen naar arsenal, voetbal is saaiquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voetbal kijken maar geen star wars, dan is er wel iets mis met je entertainment smaak
Alleen KLB SCquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/452708
Ineens bradgetv hahahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat jou ook echt alles aan hè? Hou jij je nou maar bij varkens, doe ik de rest.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel meter heb je gedronken niels
quote:
Ja dat dusquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik eet ook koeien en kippenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat jou ook echt alles aan hè? Hou jij je nou maar bij varkens, doe ik de rest.
weenie wat daarquote:
wollahquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kwam vandaag een Marokkaan met een veel te grote mond tegen...
Dus heb hem verwezen naar de kaakchirurg. Hartstikke blij die man, 'jij bij mij kebab eten', dit dat alles.
Je maakt het mee.
boksquote:
R&P bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Niels wist je dat er meer op FOK! is dan alleen maar KLB?
#hetismaareentip
ja hallo je kan geen hele filmreeks kut noemen als je er nog nooit iets van heb gezien ga eens snel weg joh mafkeesquote:
heb je nog een biertje voor me?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat jou ook echt alles aan hè? Hou jij je nou maar bij varkens, doe ik de rest.
is dat die film met die troetelbeertjes die op jetski's door de bossen vliegen en dat dan BAM! zo'n hordetroeper kapotslaat tegen de boom?quote:
Ja die!quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat die film met die troetelbeertjes die op jetski's door de bossen vliegen en dat dan BAM! zo'n hordetroeper kapotslaat tegen de boom?
niks mis met alleen in KLB zittenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Niels wist je dat er meer op FOK! is dan alleen maar KLB?
#hetismaareentip
kan gwn hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo je kan geen hele filmreeks kut nemen als je er nog nooit iets van heb gezien ga eens snel weg joh mafkees
Nu heb ik jou vandaag al bijna paar keer vermoordquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stikte bijna in mijn kruidnootje.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook geen enkel Harry Potter-boek gelezen
Het komt wel een beetje treurig over als deze SC het enige is wat je checkt op FOK!.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met alleen in KLB zitten
Ja godverdomme.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu heb ik jou vandaag al bijna paar keer vermoord
Wat deed jij rond die tijd?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
wat zit je nou allemaal te raaskallen manquote:
ik was laatst aan de films begonnen omdat ik geile emma watson in de latere films wilde zien maar toen ze 10 was was ze toch iets lekkerderquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
Watquote:
Zuipen en uitgaan en neukenquote:
komt wel dichtbij nuquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn moeder heeft een huis gekocht in Arnhem
ohquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje treurig over als deze SC het enige is wat je checkt op FOK!.
Oké nielsquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was laatst aan de films begonnen omdat ik geile emma watson in de latere films wilde zien maar toen ze 10 was was ze toch iets lekkerder
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Hermann neem mijn woorden niet terug, ondanks dat ik je wel mag hoor.
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was met Pete Rock en CL Smooth bezig
Ik boycot hpquote:
FOK! is kut dus ik vind wel dat ik een goeie reden heb om maar in 1 topic te blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Hermann neem mijn woorden niet terug, ondanks dat ik je wel mag hoor.
natuurlijk, het is je moeder, doe even normaalquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof ik daar op bezoek zou gaan
Check je GoT topic ook nooit?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FOK! is kut dus ik vind wel dat ik een goeie reden heb om maar in 1 topic te blijven
Drink je helemaal niet?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik was nog maagd toen. En ik drink niet.
toen was ze 15quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emma Watson was vies lekker met kerstbal in deel 4
jaquote:
Ik zeg dat ik jou een sukkel vind. En nu? Je begint zelf hè.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou allemaal te raaskallen man
Zou jou altijd de bob laten zijnquote:
Ben ik ook altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou altijd de bob laten zijn
Ja dat sowieso... moet toch van die rotmoeheid afkomen...quote:
ontzettend mager en moe? kerel, bezoek even een man die ervoor geleerd heeftquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso... moet toch van die rotmoeheid afkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |